Eens!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:12 schreef friekin_ het volgende:
Ik vond het erg gezellig op BKS, maar moest wel 15 minuten op een satetje wachten. die was dan ook wel erg lekker, maar toch. ik was liever naar een bandje gaan kijken..
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop dat ie een kat geeft over die Kees-vragen. Hij was er in 2008 en 2011 toch ook niet..niet zo zeiken
Beter zegt ie dat dit jaar het bamboe geïmpregneerd wordt met 1 of andere dodelijk gif. En is dat geen grap.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop dat ie een kat geeft over die Kees-vragen. Hij was er in 2008 en 2011 toch ook niet..niet zo zeiken
Niet alleen een nieuwe naam dus. Nieuw concept.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:26 schreef friekin_ het volgende:
groove tube: we vonden het nodig om in een andere setting, op een andere laats weer wat anders te doen. Nieuwe naam helpt daarbij.
IMPREGNEREN!!!!11!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Beter zegt ie dat dit jaar het bamboe geïmpregneerd wordt met 1 of andere dodelijk gif. En is dat geen grap.
Aah, jammerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:27 schreef friekin_ het volgende:
Is hett mogenlijk om nederlands bands te laten spelen op lowlands bijv. Rowwen heze of blof
The prodigy!!!!!!!
Zaterdag avond een jungle breakcore rave avond in de X-ray
- niets ten nadel vandeze bands, maar nee.
Gadver, mental image van noobie met broek op de enkels en een bamboe-stok.quote:
"Wie was je kapper" was een betere vraag geweest.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:30 schreef friekin_ het volgende:
N00b heeft ook een vraag gesteld zie ik nu. "Wie is je kapper"
Of, degene die het aandurft om bamboe af te breken op laten eten door een panda. Ik bedoel, als je zo graag hun voeding steelt dan zul je zelf als voeding moeten dienen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Beter zegt ie dat dit jaar het bamboe geïmpregneerd wordt met 1 of andere dodelijk gif. En is dat geen grap.
Hehequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:35 schreef friekin_ het volgende:
Waarom ligt er op de heuvels van de Alpha van dat witte korrelige prik zand? Vervelend aan je ellebogen of handen en het plakt.
-misschien moet je van alle bands een dvd kopen.
LOLquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:35 schreef friekin_ het volgende:
Waarom ligt er op de heuvels van de Alpha van dat witte korrelige prik zand? Vervelend aan je ellebogen of handen en het plakt.
-misschien moet je van alle bands een dvd kopen.
Alsof je normaal zo slim overkomtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:36 schreef friekin_ het volgende:
Zo lijkt het net alsof ik al die domme vragen heb gesteld
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alsof je normaal zo slim overkomt
*apply water to burned area*quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alsof je normaal zo slim overkomt
Gelukkig heb je dan wel weer twee andere goede puntenquote:
Ik kan niet alles hebben hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dan wel weer twee andere goede punten
?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dan wel weer twee andere goede punten
Alsof jij niet hebt lopen fappen in LWL / Seks op Lowlandsquote:
Waar denk je dat al die views vandaan komen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alsof jij niet hebt lopen fappen in LWL / Seks op Lowlands
Mental image van noobie is ook weer vervangen. Ben ff een paar minuten voor mezelf bezig. Tot zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alsof jij niet hebt lopen fappen in LWL / Seks op Lowlands
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |