is toch alweer bijna een maand geleden dat het incident heeft plaats gevonden...je zou onderhand toch wel denken dat het nu genezen is, maar goed doe rustig aan lichaam herstel is echt rocketscience vind ik...kan snel gaan of langzaam.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:10 schreef Cobratjuh het volgende:
Ah ik was het topic al kwijtdeze man zit nog steeds met zijn been
die zit vol deukjes zag ik afgelopen week verder gaat het redelijk maar rijden kan helaas nog steeds niet
Ik heb dat boek nog liggen, voor de geinteresseerde. Stuur 'm op voor vergoeding van de verzendkosten.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:51 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb evt ook nog wel wat oefenmateriaal op mijn pc staan.
Zouden jullie dat op Dropbox kunnen zetten oid? Linkje hier (zodat iedereen t heeft) of als dat niet mag een DMquote:Op woensdag 18 september 2013 12:31 schreef KYC het volgende:
ik heb proefexamens gedaan van Vekabest...daarmee ben ik geslaagd 4 fout.
ik heb het boek van ANWB ook gekocht en doorgenomen...ik vond het echt beneden de maat...de vragen waren soms te moeilijk of sloten helemaal niet aan hoe Vekabest het stelde...
your best bet is Vekabest...ik heb opzicht nog wel zo'n proefexamen ding thuis liggen (gewoon installatie software) als je PM'd dan kan ik die wel een keer voor je uploaden zodat je de vekabest versie kunt oefenen.
Goed om deze ervaring te lezen. Ik zal misschien in de toekomst gebruik maken van je voorstel.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:31 schreef KYC het volgende:
ik heb proefexamens gedaan van Vekabest...daarmee ben ik geslaagd 4 fout.
ik heb het boek van ANWB ook gekocht en doorgenomen...ik vond het echt beneden de maat...de vragen waren soms te moeilijk of sloten helemaal niet aan hoe Vekabest het stelde...
your best bet is Vekabest...ik heb opzicht nog wel zo'n proefexamen ding thuis liggen (gewoon installatie software) als je PM'd dan kan ik die wel een keer voor je uploaden zodat je de vekabest versie kunt oefenen.
Mag inderdaad niet. Regel dat allemaal maar via DM, dan knijp ik bij deze even een oogje toe en heb ik bovenstaande posts ook allemaal niet gezien.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:48 schreef baaart het volgende:
[..]
[..]
Zouden jullie dat op Dropbox kunnen zetten oid? Linkje hier (zodat iedereen t heeft) of als dat niet mag een DM?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Mag inderdaad niet. Regel dat allemaal maar via DM, dan knijp ik bij deze even een oogje toe en heb ik bovenstaande posts ook allemaal niet gezien.
Dacht zelf bij 40...quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:26 schreef baaart het volgende:
[..]
Ugh.. bagger theorie. Ik kreeg de afgelopen keer de vraag bij welke snelheid je weer moet moet invoegen in de file. Dit staat echter niet in het ANWB boek, niet op de ANWB site en heb het eigenlijk ook nergens kunnen vinden.
Zie: http://www.motorplatform.nl/samenspelindefile.htm
Volgens mij is het 45 km/h... maar kan iemand dat confirmeren?
Dus dit. Het verschil mag strict genomen 10 km/h bedragen, dus als de file harder dan 40 gaat dan ga je dus bij een groter verschil harder dan tijdens een file is toegestaanquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:08 schreef Tankiej het volgende:
Voor zover ik weet mag je tussen de file door rijden zolang de file niet harder rijdt dan 40km/h. Dus dan zou je dan weer in moeten voegen
Edit:
Zie ook dit document: http://www.motorplatform.nl/samenindefile/file2.pdf. En dan onder het kopje 'Te snel?'
De Rijksoverheid linkt zelf naar de site van motorplatform.nl, dus ik houd gewoon die aan. Je kreeg die vraag dan zeker bij een oefen theorie examen van ANWB?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:31 schreef baaart het volgende:
Mooie is dat die keuze niet beschikbaar was... 15, 30 of 45. Met wat speurwerk hier uitgekomen: http://www.anwb.nl/verkee(...)r-motoren-in-de-file ... enige artikel waarin ik ook daadwerkelijk de 45 km/h kan terug vinden.
Was inderdaad het CBR examen.quote:Op woensdag 25 september 2013 06:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
De Rijksoverheid linkt zelf naar de site van motorplatform.nl, dus ik houd gewoon die aan. Je kreeg die vraag dan zeker bij een oefen theorie examen van ANWB?
Ik zou er een mailtje aanwijden richting de ANWB dat ze het fout hebben, Rijksoverheid gaat boven hun regeltjes lijkt mij
Als je het in een examen bij het CBR hebt mag je ook wel een officiële klacht indienen als er geen optie 40 km/h stond. Aangezien als je op info van de Rijksoverheid afgaat je namelijk op 40 km/h uit komt
Dat is wel erg slecht dan, dat ze geen goede antwoorden er tussen zetten. Ik zou er achteraan gaan..quote:
Niet nadenken maar doen JapieGijsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:36 schreef JapieGijs het volgende:
Aah, een interessant topic!
Nog even een weekendje over nadenken, maar staat toch op de planning om maandag even de rijschool te bellen. Wil het liefst spoed cursus doen heb ik het idee. Nog veel te veel vrije dagen over, dus een week of anderhalf vrij nemen is geen probleem, losse uurtjes wel.
Ga de oude topics nog wel even teruglezen, maar mocht iemand nog een hele goede mening willen geven over wel of niet de spoed cursus variant te doen, dan hoor ik het graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |