Haal een Honda CBR500R. Gewoon precies 35 kw. Hard zat.quote:
Als ik 35kW mocht rijden dan had ik mijn rijbewijs al lang en breed gehad waarschijnlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Haal een Honda CBR500R. Gewoon precies 35 kw. Hard zat.![]()
Ik hoop trouwens ook dat ik vanaf volgend jaar direct mag instromen in A2 hoor. Anders gaat het hem ook niet worden. Ik moet elke dag 150 km gaan rijden, waarvan zeker 130 snelweg. Dan heb ik toch echt wel wat POWUHRRRRR nodig.
Ik had al ge-edit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:25 schreef lezut het volgende:
[..]
Als ik 35kW mocht rijden dan had ik mijn rijbewijs al lang en breed gehad waarschijnlijk
Jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:03 schreef Nero22 het volgende:
Trouwens, is er al meer bekend van dat hele 20+/A2 verhaal? Weten we al zeker dat dat ingevoerd gaat worden volgend jaar?
gevallen met rijles en nu zit er een hele grote bult op m'n been kan bijna niet lopen als je meer wilt weten moet je effe dm sturen verhaal is niet heel best voor op fokquote:
U heeft post.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:11 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
gevallen met rijles en nu zit er een hele grote bult op m'n been kan bijna niet lopen als je meer wilt weten moet je effe dm sturen verhaal is niet heel best voor op fok
Je avd opnieuw kost ook veel geldquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ha, net terug van mn try the bike bij Bruinsma.
Moet zeggen dat ik het wel heel erg leuk vond, maar de try the bike wel erg traag vond gaan. Eigenlijk alleen bochtjes gedraaid, verder nog helemaal niets. Op het einde mochten we wat gasgeven, schakelen en weer remmen. Uiteindelijk advies voor A2 en B2 meegekregen, maar heb er toch mn twijfels bij. Niet uitgesproken, stom, maargoed... Misschien dat ik eigenwijs toch voor A1 en B1 ga proberen. Het scheelt gelijk zo giga veel geld.. Of A2 en B1... kan ook nog... lastig.
A1 8 uur incl. het officiële CBR examen ¤ 364,-quote:Op zondag 18 augustus 2013 08:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je avd opnieuw kost ook veel geld
Snap echt niet waarom er nog mensen bij Bruinsma lessen. Bij andere rijscholen in de buurt ben je veel goedkoper uit, en heb je geen eigen oefenterrein. Ja dat is een voordeel, want dan les je altijd met maximaal twee lessers tegelijk. En je moet op de weg van en naar het oefenterrein wat veel leuker is dan stug twee uur bochtjes draaien en stoppies oefenen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ha, net terug van mn try the bike bij Bruinsma.
Moet zeggen dat ik het wel heel erg leuk vond, maar de try the bike wel erg traag vond gaan. Eigenlijk alleen bochtjes gedraaid, verder nog helemaal niets. Op het einde mochten we wat gasgeven, schakelen en weer remmen. Uiteindelijk advies voor A2 en B2 meegekregen, maar heb er toch mn twijfels bij. Niet uitgesproken, stom, maargoed... Misschien dat ik eigenwijs toch voor A1 en B1 ga proberen. Het scheelt gelijk zo giga veel geld.. Of A2 en B1... kan ook nog... lastig.
True.. maar dan kan je juist even vrij rondrijden op het parkeerterreinquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:06 schreef Anne het volgende:
Ik had ook een eigen oefenterrein bij mijn rijschool, wat zo'n 2 km van de rijschool vandaan zat.
En ik had altijd het gehele terrein voor mijzelf.
Gewoon op rare tijden rijles nemen.
Voordeel is dat de pionnen niet klaargezet hoeven te worden en je van het volle uur daadwerkelijk gebruik kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |