SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
WAT NOUquote:
Nee, het is trio, zonder extra medeklinker ertussen!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:35 schreef Dqod het volgende:
Toch blijf ik erbij dat t thipo moet zijn, niet tripo
Dat noemen we hier gewoon een mini-orgie hoor, weeniequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee, het is trio, zonder extra medeklinker ertussen!
O sorry...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat noemen we hier gewoon een mini-orgie hoor, weenie
Nee ok, geeft niet hoor.. Ik dacht ik geef het even door.. No hard feelings man, ik ben kalm :$quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:39 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
O sorry...
Dat wist ik nie!!
Alleen als ie op die van Chiel Montagne lijkt, anders: WEG!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Dames, wat vinden jullie van mannen met een snor?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ok, geeft niet hoor.. Ik dacht ik geef het even door.. No hard feelings man, ik ben kalm :$
[..]
Alleen als ie op die van Chiel Montagne lijkt, anders: WEG!!!
Like a bossquote:
ja!! weg!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Volgens Dqod moet mijn snor volgens haar opinie weg![]()
[ afbeelding ]
ik zou zeggen weg ermeequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Voelt dat goed, ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef rival het volgende:
[..]wat leuk dat je ons in de middag weer eens komt vergezellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |