quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:23 schreef BB-Pieter het volgende:
Vanochtend laatste gedeelte gemist.. maar euh, hebben ze de 'Love of the Life' van die Deense dame vanochtend nog gevonden? ...
Ja, die is gevonden:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:23 schreef BB-Pieter het volgende:
Vanochtend laatste gedeelte gemist.. maar euh, hebben ze de 'Love of the Life' van die Deense dame vanochtend nog gevonden? ...
OOH...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, die is gevonden:
http://www.3fm.nl/a/113205
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op woensdag 07-08-2013 om 15:50:37@gerardekdom @paul3fm Guys, dit meisje komt vrijdagavond een wijntje drinken bij ons. http://t.co/ZdITBc8INz Het is @BeauHesling reageer retweet
Ik zou het ook niet meer weten hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef BB-Pieter het volgende:
[..]
OOH...Hij weet niets meer. Wat een waardeloos einde.
Mwoah, ze heeft scherpe ellebogen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op woensdag 07-08-2013 om 15:50:37@gerardekdom @paul3fm Guys, dit meisje komt vrijdagavond een wijntje drinken bij ons. http://t.co/ZdITBc8INz Het is @BeauHesling reageer retweet
(NSFW)
Leuk liedje welquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je verwacht dat de MH Calvin Harris?
Maar die was onbewustquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jouw "Calvin Harris MH" is er ook eentje trouwens.
twitter:Domien twitterde op woensdag 07-08-2013 om 21:55:29@JOR_ID Zo leuk, die avond!! Thanks! reageer retweet
twitter:rickvuden twitterde op woensdag 07-08-2013 om 21:57:35@Domien Ik ga vanaf nu al je tweets over avondradio favoriten.
reageer retweet
twitter:
Ik denk nog een hele poos, vooral als ie naar de avond gaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:06 schreef Holenmens het volgende:
Hoe vaak gaat Domien nog expres zeggen dat avondradio leuk is?
twitter:Domien twitterde op woensdag 07-08-2013 om 21:55:29@JOR_ID Zo leuk, die avond!! Thanks! reageer retweet
twitter:rickvuden twitterde op woensdag 07-08-2013 om 21:57:35@Domien Ik ga vanaf nu al je tweets over avondradio favoriten.
reageer retweet
twitter:
Van mij mag Domien in de plaats van Michiel hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk nog een hele poos, vooral als ie naar de avond gaat.
Had niet gehoeven hoor. Maar ik heb dan ook totaal niks met Giel danwel zijn programma.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Paul het volgende:
TV / [Nieuw tv programma] De Giel Mobiel
nou, dan moet ik de boel maar reanimeren en animeren.quote:
Alles. En een filmpje van maken en uploadenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dan moet ik de boel maar reanimeren en animeren.
wat zal ik eens doen? liedje, dansje, handstand?
ik kan niet zingen, kan niet dansen en ik kan geen handstand.....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alles. En een filmpje van maken en uploaden
Waarom stel je het dan voor?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan niet zingen, kan niet dansen en ik kan geen handstand.....
ik heb werkelijk waar geen flauw idee....maar kun jij wel zingen, dansen en handstand (niet per sé tegelijk)quote:
De handstand krijg ik denk ik nog wel voor elkaar ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen flauw idee....maar kun jij wel zingen, dansen en handstand (niet per sé tegelijk)
GIIIEEEEELLLLLLquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Paul het volgende:
pics! zo, die was lekker voorspelbaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De handstand krijg ik denk ik nog wel voor elkaar ja.
Paul,. ga weg!quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
hebben we vandaag nog leuke dingen gedaan mensen? en hebben we nog leuke plannen voor het aanstaande weekend?
Geen picsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pics! zo, die was lekker voorspelbaar.
hebben we vandaag nog leuke dingen gedaan mensen? en hebben we nog leuke plannen voor het aanstaande weekend?
maar heb je nog leuke plannen popje?quote:
dat moet ook, want anders kun je morgen niet naar giel luisteren!quote:
Nee. Slaap opbouwen voor het weekendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar heb je nog leuke plannen popje?
want het weekend ga je doorhalen op een hardstylepartijtje?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Slaap opbouwen voor het weekend
Wat een innovatie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Paul het volgende:
Kan ik sowieso niet, omdat op vakantie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet ook, want anders kun je morgen niet naar giel luisteren!
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want het weekend ga je doorhalen op een hardstylepartijtje?
van Giel mag je niet op vakantie!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ik sowieso niet, omdat op vakantie.
das vroeg! wat zijn het voor honden? poedels, teckels, wolfshonden, hotdogs?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
NeeOppassen op de honden van mijn zus. Die beesten zijn gewend om elke dag om 7 uur uitgelaten te worden.
Ze hebben van alles. Herder, Jack Russel en twee vuilnisbakkies.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
das vroeg! wat zijn het voor honden? poedels, teckels, wolfshonden, hotdogs?
en Jack is de baas natuurlijk?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hebben van alles. Herder, Jack Russel en twee vuilnisbakkies.
Ja, hyperactief beest dat het isquote:
Jack, ADHD, Russelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, hyperactief beest dat het is
Ik weet het. Je moet hem ook vooral geen bal geven, dan is het helemaal feest.quote:
nee, dan is het bal!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het. Je moet hem ook vooral geen bal geven, dan is het helemaal feest.
quote:
moet je daar om lachen? ok...wanneer draait die film met die acteurs die zichzelf spelen? gaan we daar heenquote:
Eind augustus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je daar om lachen? ok...wanneer draait die film met die acteurs die zichzelf spelen? gaan we daar heen
gaan we tegen die tijd een datumpje prikken. moet wel voor het weekend van 20sept want dan moet je mee op vakantiequote:
Owja, kan allemaal primaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gaan we tegen die tijd een datumpje prikken. moet wel voor het weekend van 20sept want dan moet je mee op vakantie
owja, kerst gingen we skypend doen dus dat is ook al geregeld. heb je 1 april 2014 al iets te doen?quote:
Ik pak m'n agenda d'r wel even bij. Wat staat er voor leuks op de planning?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, kerst gingen we skypend doen dus dat is ook al geregeld. heb je 1 april 2014 al iets te doen?
nja, ik vond 1-4-14 wel een mooie trouwdatum. maar anders doen we 1-5-15 of 1-6-16. ik ben niet zo moeilijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik pak m'n agenda d'r wel even bij. Wat staat er voor leuks op de planning?
Je vergeet 11-12-13quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vond 1-4-14 wel een mooie trouwdatum. maar anders doen we 1-5-15 of 1-6-16. ik ben niet zo moeilijk
he ja, dat kan ook nog wel! die is wel heel gaaf.....precies een maand na St Maarten!quote:
Trustequote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
zeg popje, ik ga naar bed toe. tis alweer veel te laat
trusten allemaal
Salutquote:
Julian Velardquote:
Of de nieuwe JvT? Heb hem nog niet gehoord, maar zal me niet verbazen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:04 schreef alors het volgende:
Ekdom ook al die nieuwe Calvin Harris hypen. Ik weet nu wel zeker dat die MH wordt.
Ja daar dacht ik ook aan, maar Coen gister met zijn 'Wat een fantastische plaat' en 'Deze ga je nog heel vaak horen' en nu Ekdom met allerlei superlatieven, dan is meestal 1 en 1 wel 2.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of de nieuwe JvT? Heb hem nog niet gehoord, maar zal me niet verbazen.
Net als Skills van eeh, ik weet niet hoe ze heten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:42 schreef Againzender het volgende:
Is the mother we share van Chvrches nu opeens de 'nieuwe' single?
Mozes & The Firstborn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:55 schreef alors het volgende:
[..]
Net als Skills van eeh, ik weet niet hoe ze heten.
die is ook opeens 'nieuw' ?quote:
Ik vind hem zo'n ongelofelijke droogkloot altijdquote:
Ja iddquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n ongelofelijke droogkloot altijdheerlijk
Ja bazig was datquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
die opmerking ook: "Ik zat al aan de radio gekluisterd, dus ik zal hem nu op 3FM zetten"
![]()
Hofman.quote:
toch geen familie van?quote:
EEK!quote:
Van?quote:
Ja, dat haar kon echt niet.quote:
ja, daarvoor thunder van baauer. Frans, wel te verstaan.quote:
Fransje Bauerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, daarvoor thunder van baauer. Frans, wel te verstaan.
Ging je ook kakken op een plank, net als Emil Roemer?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fransje Bauer
Heb in de vakantie ook nog op een soort kamp gestaan. Echt fantastisch.
Wat?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ging je ook kakken op een plank, net als Emil Roemer?
Een hilarisch grapje van Koefnoen.quote:
nee wel zakken rollen en wiet kwekenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ging je ook kakken op een plank, net als Emil Roemer?
Dat keek ik nooit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een hilarisch grapje van Koefnoen.
op stapquote:
ik gaat ze live zien op de verjaardag van Sinterklaasquote:
nee, Heuvelquote:
jaja Pino, ook rond 12u ben ik nog scherpquote:
Klopt, de timer heeft momenteel nog een bugje. Komt binnenkort een update voor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:12 schreef Pino112 het volgende:
Floris? Die timer werkt dus mooi niet he in de app.
Hij stopt idd maar gaat meteen weer spelen.
'Bugje'quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, de timer heeft momenteel nog een bugje. Komt binnenkort een update voor.
De versie die nu live staat heeft een maand of 2 intern in test gestaan... maar blijkbaar gebruikt niemand die timer hier.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Bugje'Het werkt gewoon niet.
Testen ze uberhaupt wel?
Ja idd, en wat een contrast met de plaat ernaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een bazenplaat blijft Innuendo toch
Klassieker met een hoofdletter 'K'.
Nogal jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, en wat een contrast met de plaat erna
Dan testen ze dus niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De versie die nu live staat heeft een maand of 2 intern in test gestaan... maar blijkbaar gebruikt niemand die timer hier.
Neequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:59 schreef alors het volgende:
Ik ben vast de enige die de Vodafone reclames wel grappig vindt
Omdat ze dat gezellig vinden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:11 schreef Evertjan het volgende:
waarom zitten Rabbering en Claudia nu samen te presenteren?
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:48 schreef alors het volgende:
Haha radio is het leukst als het misgaat
Ja dat was echt heel sneuquote:
Ach, ik had met een m'n exen eigenlijk ook allemaal trieste liedjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:25 schreef alors het volgende:
Doet me denken aan dat meisje dat Damien Rice met Nine Crimes aanvroeg omdat dat 'hun liedje' was.
twitter:3FM twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 16:24:58'Diamonds' van The @boxerrebellion is #3FM Megahit! http://t.co/Q62y1CM2GV reageer retweet
Er hoeft ook niet altijd wat mee mis te zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:28 schreef Pino112 het volgende:
Oh is dat deze. Och, niks mis mee toch?
Nee maar als je de reacties hier las over deze plaat..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:28 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Er hoeft ook niet altijd wat mee mis te zijn.
Volgende week is er volgens mij geen ekstra weekend en Stenders in verband met lowlands.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Qunix het volgende:
Ik meld mij hier af. Deze en misschien ook volgende week geen Stenders of EW... Ik ga een keer wat anders doen.
Oh! Dan ben ik er volgende week ook niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Volgende week is er volgens mij geen ekstra weekend en Stenders in verband met lowlands.
Deze week is er wel ekstra weekend (zonder Michiel). Stenders presenteert toch wel Stenders latevermaak?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh! Dan ben ik er volgende week ook niet.
twitter:Domien twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 18:51:33Volgens mij hebben @TjibbeTjibsma en ik zojuist 45 minuten mixtape afgerond..
#HHM5 reageer retweet
Nee, dat doet Ingrid Perez.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Deze week is er wel ekstra weekend (zonder Michiel). Stenders presenteert toch wel Stenders latevermaak?
Nope.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Stenders presenteert toch wel Stenders latevermaak?
Ingrid Perez dus...ja, ik had dit al gequote en ik was te lui om de reactie weg te gooienquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:14 schreef Qunix het volgende:
Woow. Rob 2 weken weg.
Wie doet het vanavond?
Zet de shandy maar koud, dit gaat onovertroffen worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
iets zegt me dat het vanavond een gekkenhuis in dit topic gaat worden...
heb ik niet in huisquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Zet de shandy maar koud, dit gaat onovertroffen worden.
dat vind ik wat veel eer, maar de 90s zijn wel mijn tijd. vooral vanaf halverweg 1993quote:
De 90s dat waren mijn kinderjaren. In 1990 vierde ik mijn derde verjaardag en in 1999 mijn twaalfde verjaardag.quote:
Voor mij ook zo ongeveer maar ik heb er gewoon heel erg veel mee, ik kan me er ook nog heel veel van herinneren de muziek en de tv series.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:09 schreef MarijeH het volgende:
[..]
De 90s dat waren mijn kinderjaren. In 1990 vierde ik mijn derde verjaardag en in 1999 mijn twaalfde verjaardag.
twitter:JanBurgmans twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 20:54:49Wij hebben een TV met dubbelglas @3FM @gerardekdom @paul3fm
reageer retweet
die is idd leukquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:55 schreef Holenmens het volgende:
twitter:JanBurgmans twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 20:54:49Wij hebben een TV met dubbelglas @3FM @gerardekdom @paul3fm[ afbeelding ] reageer retweet
![]()
Duidelijk stukje omroepbranding naar de mensen toe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:39 schreef Holenmens het volgende:
http://instagram.com/p/czXoKuISUP/
Sunsetter Concert![]()
Heb haar nog nooit gehoord, maar Fred is er iigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Serieus? Wtf waarom. Wat een kutDJ is zij.
Je bent niet de enige. 4-6 zijn de uren dat ik echt altijd slaap... en dus was ik in het verleden bijvoorbeeld ook Guis en Domien langere tijd kwijt toen ze op dat tijdstip zaten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:05 schreef ddx het volgende:
[..]
Heb haar nog nooit gehoord, maar Fred is er iig
... die het dus stiekem niet meer is. Sinds een maandje of 2 is er een nieuwe noodband. Meerdere zelfs volgens mij.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... die het dus stiekem niet meer is. Sinds een maandje of 2 is er een nieuwe noodband.
Iets van of Monsters and Men zekerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... die het dus stiekem niet meer is. Sinds een maandje of 2 is er een nieuwe noodband. Meerdere zelfs volgens mij.
Hij is al minimaal 1 keer te horen geweest, Keane - Silenced By The Night is bij één van de varianten iig de startplaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ik luister gek genoeg niet 24/7 dus waarschijnlijk heb ik em gemistquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij is al minimaal 1 keer te horen geweest, Keane - Silenced By The Night is bij één van de varianten iig de startplaat.
ik zou iets in haar mond stoppen zodat ze stopt met praten.quote:
dat zijn ook net de enige uren waarvan je kan aanemen dat ik slaapquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. 4-6 zijn de uren dat ik echt altijd slaap... en dus was ik in het verleden bijvoorbeeld ook Guis en Domien langere tijd kwijt toen ze op dat tijdstip zaten.
Bijnaquote:
Toen ik een paar jaar terug nog bezig was met een opleiding werd het ook vaak laat (vaak uurtje of 2-3 doordeweeks)... maar tegenwoordig probeer ik toch wel voor middernacht in bed te liggen. Begin oud te worden vrees ik...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat zijn ook net de enige uren waarvan je kan aanemen dat ik slaap![]()
vroeger bij mn vorige werk nog wel eens bij Roos of Annemieke 's nachts in de uitzending geweest, maar dat was voor 4 uur
ik probeer het ook. zeker omdat wekkertje meestal om 6.45u gaat.....maar t lukt zeldenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toen ik een paar jaar terug nog bezig was met een opleiding werd het ook vaak laat (vaak uurtje of 2-3 doordeweeks)... maar tegenwoordig probeer ik toch wel voor middernacht in bed te liggen. Begin oud te worden vrees ik...
zeker! toen hij nog in het weekeinde zat paar keer aan de telefoon gehad, heel aardige vent! en z'n producer klonk nogal geilquote:
Tessel? die wordt nu regelmatig gepaald door die Tapijtlegger die met Coen zo'n programma presenteert.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker! toen hij nog in het weekeinde zat paar keer aan de telefoon gehad, heel aardige vent! en z'n producer klonk nogal geil
Zeer herkenbaar...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik probeer het ook. zeker omdat wekkertje meestal om 6.45u gaat.....maar t lukt zelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |