quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:23 schreef BB-Pieter het volgende:
Vanochtend laatste gedeelte gemist.. maar euh, hebben ze de 'Love of the Life' van die Deense dame vanochtend nog gevonden? ...
Ja, die is gevonden:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:23 schreef BB-Pieter het volgende:
Vanochtend laatste gedeelte gemist.. maar euh, hebben ze de 'Love of the Life' van die Deense dame vanochtend nog gevonden? ...
OOH...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, die is gevonden:
http://www.3fm.nl/a/113205
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op woensdag 07-08-2013 om 15:50:37@gerardekdom @paul3fm Guys, dit meisje komt vrijdagavond een wijntje drinken bij ons. http://t.co/ZdITBc8INz Het is @BeauHesling reageer retweet
Ik zou het ook niet meer weten hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef BB-Pieter het volgende:
[..]
OOH...Hij weet niets meer. Wat een waardeloos einde.
Mwoah, ze heeft scherpe ellebogen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op woensdag 07-08-2013 om 15:50:37@gerardekdom @paul3fm Guys, dit meisje komt vrijdagavond een wijntje drinken bij ons. http://t.co/ZdITBc8INz Het is @BeauHesling reageer retweet
(NSFW)
Leuk liedje welquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je verwacht dat de MH Calvin Harris?
Maar die was onbewustquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jouw "Calvin Harris MH" is er ook eentje trouwens.
twitter:Domien twitterde op woensdag 07-08-2013 om 21:55:29@JOR_ID Zo leuk, die avond!! Thanks! reageer retweet
twitter:rickvuden twitterde op woensdag 07-08-2013 om 21:57:35@Domien Ik ga vanaf nu al je tweets over avondradio favoriten.
reageer retweet
twitter:
Ik denk nog een hele poos, vooral als ie naar de avond gaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:06 schreef Holenmens het volgende:
Hoe vaak gaat Domien nog expres zeggen dat avondradio leuk is?
twitter:Domien twitterde op woensdag 07-08-2013 om 21:55:29@JOR_ID Zo leuk, die avond!! Thanks! reageer retweet
twitter:rickvuden twitterde op woensdag 07-08-2013 om 21:57:35@Domien Ik ga vanaf nu al je tweets over avondradio favoriten.
reageer retweet
twitter:
Van mij mag Domien in de plaats van Michiel hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk nog een hele poos, vooral als ie naar de avond gaat.
Had niet gehoeven hoor. Maar ik heb dan ook totaal niks met Giel danwel zijn programma.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Paul het volgende:
TV / [Nieuw tv programma] De Giel Mobiel
nou, dan moet ik de boel maar reanimeren en animeren.quote:
Alles. En een filmpje van maken en uploadenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dan moet ik de boel maar reanimeren en animeren.
wat zal ik eens doen? liedje, dansje, handstand?
ik kan niet zingen, kan niet dansen en ik kan geen handstand.....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alles. En een filmpje van maken en uploaden
Waarom stel je het dan voor?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan niet zingen, kan niet dansen en ik kan geen handstand.....
ik heb werkelijk waar geen flauw idee....maar kun jij wel zingen, dansen en handstand (niet per sé tegelijk)quote:
De handstand krijg ik denk ik nog wel voor elkaar ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen flauw idee....maar kun jij wel zingen, dansen en handstand (niet per sé tegelijk)
GIIIEEEEELLLLLLquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Paul het volgende:
pics! zo, die was lekker voorspelbaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De handstand krijg ik denk ik nog wel voor elkaar ja.
Paul,. ga weg!quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
hebben we vandaag nog leuke dingen gedaan mensen? en hebben we nog leuke plannen voor het aanstaande weekend?
Geen picsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pics! zo, die was lekker voorspelbaar.
hebben we vandaag nog leuke dingen gedaan mensen? en hebben we nog leuke plannen voor het aanstaande weekend?
maar heb je nog leuke plannen popje?quote:
dat moet ook, want anders kun je morgen niet naar giel luisteren!quote:
Nee. Slaap opbouwen voor het weekendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar heb je nog leuke plannen popje?
want het weekend ga je doorhalen op een hardstylepartijtje?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Slaap opbouwen voor het weekend
Wat een innovatie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Paul het volgende:
Kan ik sowieso niet, omdat op vakantie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet ook, want anders kun je morgen niet naar giel luisteren!
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want het weekend ga je doorhalen op een hardstylepartijtje?
van Giel mag je niet op vakantie!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ik sowieso niet, omdat op vakantie.
das vroeg! wat zijn het voor honden? poedels, teckels, wolfshonden, hotdogs?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
NeeOppassen op de honden van mijn zus. Die beesten zijn gewend om elke dag om 7 uur uitgelaten te worden.
Ze hebben van alles. Herder, Jack Russel en twee vuilnisbakkies.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
das vroeg! wat zijn het voor honden? poedels, teckels, wolfshonden, hotdogs?
en Jack is de baas natuurlijk?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hebben van alles. Herder, Jack Russel en twee vuilnisbakkies.
Ja, hyperactief beest dat het isquote:
Jack, ADHD, Russelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, hyperactief beest dat het is
Ik weet het. Je moet hem ook vooral geen bal geven, dan is het helemaal feest.quote:
nee, dan is het bal!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het. Je moet hem ook vooral geen bal geven, dan is het helemaal feest.
quote:
moet je daar om lachen? ok...wanneer draait die film met die acteurs die zichzelf spelen? gaan we daar heenquote:
Eind augustus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je daar om lachen? ok...wanneer draait die film met die acteurs die zichzelf spelen? gaan we daar heen
gaan we tegen die tijd een datumpje prikken. moet wel voor het weekend van 20sept want dan moet je mee op vakantiequote:
Owja, kan allemaal primaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gaan we tegen die tijd een datumpje prikken. moet wel voor het weekend van 20sept want dan moet je mee op vakantie
owja, kerst gingen we skypend doen dus dat is ook al geregeld. heb je 1 april 2014 al iets te doen?quote:
Ik pak m'n agenda d'r wel even bij. Wat staat er voor leuks op de planning?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, kerst gingen we skypend doen dus dat is ook al geregeld. heb je 1 april 2014 al iets te doen?
nja, ik vond 1-4-14 wel een mooie trouwdatum. maar anders doen we 1-5-15 of 1-6-16. ik ben niet zo moeilijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik pak m'n agenda d'r wel even bij. Wat staat er voor leuks op de planning?
Je vergeet 11-12-13quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vond 1-4-14 wel een mooie trouwdatum. maar anders doen we 1-5-15 of 1-6-16. ik ben niet zo moeilijk
he ja, dat kan ook nog wel! die is wel heel gaaf.....precies een maand na St Maarten!quote:
Trustequote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
zeg popje, ik ga naar bed toe. tis alweer veel te laat
trusten allemaal
Salutquote:
Julian Velardquote:
Of de nieuwe JvT? Heb hem nog niet gehoord, maar zal me niet verbazen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:04 schreef alors het volgende:
Ekdom ook al die nieuwe Calvin Harris hypen. Ik weet nu wel zeker dat die MH wordt.
Ja daar dacht ik ook aan, maar Coen gister met zijn 'Wat een fantastische plaat' en 'Deze ga je nog heel vaak horen' en nu Ekdom met allerlei superlatieven, dan is meestal 1 en 1 wel 2.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of de nieuwe JvT? Heb hem nog niet gehoord, maar zal me niet verbazen.
Net als Skills van eeh, ik weet niet hoe ze heten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:42 schreef Againzender het volgende:
Is the mother we share van Chvrches nu opeens de 'nieuwe' single?
Mozes & The Firstborn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:55 schreef alors het volgende:
[..]
Net als Skills van eeh, ik weet niet hoe ze heten.
die is ook opeens 'nieuw' ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |