ahh en ik dacht dat die touchscreentjes ook niet zo goedkoop waren in aanschaf..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En mislukt .. Scherm gebarsten, touchfunctie werkt niet meer .. Fijn, dat wordt 'n nieuwe f00n.

hahaha ja dat klopt helemaal! LOLquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jaren terug had jij toch een opname gemaakt tijdens hevige sneeuwval in Den Haag?![]()
Maak er weer zo'n onguur filmpje van

je kunt hier tegenwoordig ook best mooie huawei telefoontjes scoren voor weinigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
ahh en ik dacht dat die touchscreentjes ook niet zo goedkoop waren in aanschaf..
echt zonde idd..
Nu inderdaad maar geld besparen door een china phone te nemen!

Glorieus beeld, helaas wel een beetje prijzig vergeleken met de 720p keychain waardoor vervanging een beetje pijnlijk is. De 720p werkt ook nog primaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:01 schreef mickeyD het volgende:
[..]
hahaha ja dat klopt helemaal! LOL
dat je dat nog weet!
dat was met die mini cam van 10 dollar waar iedereen voor ging toen.
nou, dit is echt helemaal top hoor, ben echt heeeeeeeeel tevreden over de kwaliteit van de mobius!
hier een filmpje van vanmiddag, uurtje of half 6, maar nog volop zon.
let op dat je wel de kwaliteit op 1080p zet in t filmpje
(de eerste 20 seconden ofzo lijken geen HD, maar dat heeft youtube verneukt tijdens uploaden dus)

hier ook alquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:26 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Mistertao heeft weer een 'paar' fotos geschoten van m'n bestelde taobao product.
18, ja achttien foto's welteverstaan!
Nu nog even wachten op second payment option, en dan is hij zo weer onderweg naar Nederland

$12,96 inc mastercard feequote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
hier ook al. Second pay is iets van 12 dollar, waarvan 10$ verzendkosten (5% commissie)

Netjes!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:01 schreef mickeyD het volgende:
nou, dit is echt helemaal top hoor, ben echt heeeeeeeeel tevreden over de kwaliteit van de mobius!
(de eerste 20 seconden ofzo lijken geen HD, maar dat heeft youtube verneukt tijdens uploaden dus)

Ha ik weet waar al die plekken zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:01 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dat je dat nog weet!

Yeah boiiiii.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:26 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Mistertao heeft weer een 'paar' fotos geschoten van m'n bestelde taobao product.
18, ja achttien foto's welteverstaan!
Nu nog even wachten op second payment option, en dan is hij zo weer onderweg naar Nederland
Ah, je gisteren op school geleerd verkeersborden te lezen en meteen toegepast?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ha ik weet waar al die plekken zijn

Vakantie, en nee, ik keek niet eens naar de borden, maar ik woon daar ook zegmaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Yeah boiiiii.
[..]
Ah, je gisteren op school geleerd verkeersborden te lezen en meteen toegepast?

Mwah hangt er vanaf van welke richting je komt, maar t kan opzich wel, al zijn er wel betere routesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:19 schreef shiznuts het volgende:
That would've been one way though.
Volgens mij kwamen wij daar altijd langs als we naar Duinrell gingen.

ik niet, maar ik reed er welquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Vakantie, en nee, ik keek niet eens naar de borden, maar ik woon daar ook zegmaar

ja, vroegah ging je zo naar de N44 richting wassenaar, nu gaan de meesten via de N14.(sijtwende tunnel)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:19 schreef shiznuts het volgende:
That would've been one way though.
Volgens mij kwamen wij daar altijd langs als we naar Duinrell gingen.

Idd via de Sijtwende tunnel!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:10 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja, vroegah ging je zo naar de N44 richting wassenaar, nu gaan de meesten via de N14.(sijtwende tunnel)

ik heb de 720p nog niet geprobeerd, maar heb de review gekeken en zag dat je dan maar 3 kwart (of nog minder) van het originele beeld hebt.. ja das idd minder..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Netjes!![]()
Jammer dat de 720P 60fps mode zo beroerd is anders had ik er serieus over nagedacht.
Plus dat on board camera misschien niet altijd gewenst/'legaal' is waar ik 'm voor wil gebruiken...

Jij toert wat af met die kinderlokkers. Mag je ook voorin de auto zitten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ha ik weet waar al die plekken zijn

nee ik kijk altijd door het raampje van de kofferbakquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij toert wat af met die kinderlokkers. Mag je ook voorin de auto zitten?

Do elaborate and share good ideas..!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Plus dat on board camera misschien niet altijd gewenst/'legaal' is waar ik 'm voor wil gebruiken...

Heeft vast iets met multirotors en aerial shots te maken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Do elaborate and share good ideas..!
Ben er al tig jaren niet geweest, maar opgegroeid in Spijkenisse, dus vanuit het Zuiden aanreizen. Vandaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:10 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja, vroegah ging je zo naar de N44 richting wassenaar, nu gaan de meesten via de N14.(sijtwende tunnel)

Netjes, heb je nog een linkje van waar jij hem gekocht hebt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:01 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dat je dat nog weet!

dit. ^quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Netjes, heb je nog een linkje van waar jij hem gekocht hebt?

Jammer van die sprongetjes in de opname soms. Op 17:39 uur duidelijk te zien als je bocht naar rechts neemt wanneer het stoplicht op groen springt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:01 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dat je dat nog weet!

Ja is prima.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:15 schreef henk3412 het volgende:
ik heb de bic repeater geprogrammeerd en die wifi logo knippert groen en de power knop is rood.
is dat goed?

Werkt ie? Zo ja, dan ja, zo nee, dan nee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:15 schreef henk3412 het volgende:
ik heb de bic repeater geprogrammeerd en die wifi logo knippert groen en de power knop is rood.
is dat goed?

Gewoon zelf doen.. Met aardappelen kun je hele mooie stempels makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:51 schreef henk3412 het volgende:
waar kan ik een jas laten bedrukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |