Lol, 2014 dus, sorryquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus je hebt nu helemaal geen uitkering meer?
hahaquote:
Iets minder, 10 maanden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
haha
Dus gewoon de standaard 1 jaar uitkering
Dus 't gaat eigenlijk weer terug naar zoals het was: minder online dienstverlening en meer persoonlijk contact. Volgens mij was al vrij lang duidelijk dat werklozen prijs stellen op een meer persoonlijke benadering, maar goed.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:06 schreef fh101 het volgende:
'Tot in 2015 problemen Werk.nl'
http://www.nu.nl/economie(...)roblemen-werknl.html
Dus. Want waarom het makkelijk maken als het moeilijk kan? En dan vooral nog 2 jaar
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit van die site gebruik heb gemaakt toen ik zonder werk zat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dus 't gaat eigenlijk weer terug naar zoals het was: minder online dienstverlening en meer persoonlijk contact. Volgens mij was al vrij lang duidelijk dat werklozen prijs stellen op een meer persoonlijke benadering, maar goed.
Ja op zich is 't wel handig om je online bij flink wat uitzendbureaus in te schrijven (heb ik gedaan en doe ik nu nog) want is een kwestie van even wat gegevens invullen en CV uploaden en dan sta je toch in hun systeem en via LinkedIn kun je ook wel dingen vinden maar de site werk.nl daar heb je gewoon helemaal niks aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit van die site gebruik heb gemaakt toen ik zonder werk zat.
Ik deed er niks mee, als ze me wilden zien kwam ik opdraven met een stapel brieven.
Prima toch? Er zijn ook zat mensen zonder internet. Vermijd die zooi gewoon.
Ik heb het over werk.nl waar je min of meer verplicht bent om je sollicitaties te uploaden. Dat deed ik niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:29 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja op zich is 't wel handig om je online bij flink wat uitzendbureaus in te schrijven (heb ik gedaan en doe ik nu nog) want is een kwestie van even wat gegevens invullen en CV uploaden en dan sta je toch in hun systeem en via LinkedIn kun je ook wel dingen vinden maar de site werk.nl daar heb je gewoon helemaal niks aan.
...hoewel een vriendin van me heeft nu via 't UWV een aanbod gekregen voor een rondleiding bij Geodis (groot logistiek bedrijf hier), het mag een wonder heten.
Ja ik probeer dat wel te doen maar soms is 't zo'n puzzel om je taken door te geven dat ik ook zoiets heb van "lamaar zitten" idd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het over werk.nl waar je min of meer verplicht bent om je sollicitaties te uploaden. Dat deed ik niet.
En het maakt ook niet uit verder. Blijkbaar. Nou ook wel begrijpelijk ze kunnen je niet verplichten om internet te hebben. Dat was mijn gedachte ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ik probeer dat wel te doen maar soms is 't zo'n puzzel om je taken door te geven dat ik ook zoiets heb van "lamaar zitten" idd.
Tsja de site is een rommel, dat kan ik nog beter en ik weet vrij weinig van webdesign maar dit is een onoverzichtelijke bende. Dan proberen om mensen te verplichten alles via zo'n site door te geven, dat gaat niet werken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
En het maakt ook niet uit verder. Blijkbaar. Nou ook wel begrijpelijk ze kunnen je niet verplichten om internet te hebben. Dat was mijn gedachte ook.UWV . z
Ik denk dat ik het makkelijk hadquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja de site is een rommel, dat kan ik nog beter en ik weet vrij weinig van webdesign maar dit is een onoverzichtelijke bende. Dan proberen om mensen te verplichten alles via zo'n site door te geven, dat gaat niet werken.
...en dan heb ik 't nog niet eens over al die werk.nl vacatures die er al jaren opstaan en niemand die ze er eens afhaalt of dat bijhoudt.
Ik heb 'n paar maanden echt helemaal niet gewerkt en nog nooit iemand van 't UWV gezien, wilde bijstand gaan aanvragen toen er een uitzendbureau belde of ik wilde werken bij Bakkersland, en heb ik aangenomen ook al is 't maar part time en af & toe. ...en nu heb ik een baantje van 3 weken fulltime en zou kunnen dat ik daar nog wel langer kan blijven, dus heb momenteel idd niet zoveel met het UWV te maken en daar ben ik blij om.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het makkelijk hadIk moest wel af en toe opdraven met mijn brieven. En verplicht één keer naar een banenmarkt geweest
Vreselijk was dat.
Ik werk weer goddank
Beter ja, wat een drama. Maar ja een uitkering is ook soms nodigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik heb 'n paar maanden echt helemaal niet gewerkt en nog nooit iemand van 't UWV gezien, wilde bijstand gaan aanvragen toen er een uitzendbureau belde of ik wilde werken bij Bakkersland, en heb ik aangenomen ook al is 't maar part time en af & toe. ...en nu heb ik een baantje van 3 weken fulltime en zou kunnen dat ik daar nog wel langer kan blijven, dus heb momenteel idd niet zoveel met het UWV te maken en daar ben ik blij om.
Ik heb dat ook lang naast mijn school/studie gedaan is zeker leuk ja. Zou dat nu ook nog wel een dag ofzo per week willen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:32 schreef foodlover het volgende:
[..]
Wat een geweldige baan, dat post bezorgen, zoals al eerder hier gemeld heb ik in de PTT-tijd 5 jaar post gesorteerd, bezorgd, brievenbussen geleegd en administratie gedaan voor de antwoordnummers, heerlijke tijd.
Hoiquote:
en dit:quote:Het is een baan voor 24 uur verdeelt over 4 of 5 dagen.
bij een helpdeskfunctie metquote:Minimaal HBO/WO niveau;
Schandalig gewoonquote:Een goed startsalaris van 9,00 bruto per uur
XS4LL is ook fijn. Dan ga je echt liever voor een uitkering.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoi![]()
Als ik iemand een tip mag geven, De Indeed website of (iPhone) App. Ik heb net een hele rits geschikte vacatures gevonden die ik elders niet ben tegengekomen.
Ik vind net dit bij een vacature
[..]
en dit:
[..]
bij een helpdeskfunctie met
[..]
Schandalig gewoon
Xs4all zou ik ook echt wel zien zitten, maar die huizen helaas niet in regio Brabantquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
XS4LL is ook fijn. Dan ga je echt liever voor een uitkering.
Ik werk nu in de bouw. Ex applicatie beheer, maar ik heb er lol in. Compleet anders.
Kut salaris 1900 bruto. Ik had het in het telefoon gesprek al over 1900 nettoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Xs4all zou ik ook echt wel zien zitten, maar die huizen helaas niet in regio Brabant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |