SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is een lach als je van binnen huilt
Je opent vast niet op elk account evenveel packs. Mocht dat wel zo zijn dan open je dus meer dan 30 silver packs per dag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op mijn tweede account 2269
Ik heb 5 accounts, nu weet je genoeg?![]()
40K en dan zo'n kutteam.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:57 schreef DePresident. het volgende:
Teampje in elkaar gefratseld voor 40k.
[ afbeelding ]
In totaal zo'n 8500quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je opent vast niet op elk account evenveel packs. Mocht dat wel zo zijn dan open je dus meer dan 30 silver packs per dag.
7 chem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:57 schreef DePresident. het volgende:
Teampje in elkaar gefratseld voor 40k.
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
7 chem.De autist in mij kan dit niet hendelen.
PSG. Ibraquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:05 schreef poker4lifee het volgende:
Wat zijn een beetje leuke h2h teams met 5* skiller(s)? Gebruik nu Sao Paolo en Atletico Mineiro af en toe![]()
Maar liefst nog wat beters
yeah liefst wel iets minder OP, Ronaldo en Zlatan te goedquote:
Taarabt is ook wel fijn, van QPR.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah liefst wel iets minder OP, Ronaldo en Zlatan te goed
Gewoon je eigen team met 5* skillers samenstellen en dan knallen in een h2h lobby.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah liefst wel iets minder OP, Ronaldo en Zlatan te goed
Gewoon brazilie pakken danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:05 schreef poker4lifee het volgende:
Wat zijn een beetje leuke h2h teams met 5* skiller(s)? Gebruik nu Sao Paolo en Atletico Mineiro af en toe![]()
Maar liefst nog wat beters
zal die proberen thxquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Taarabt is ook wel fijn, van QPR.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef wonton het volgende:
[..]
Gewoon je eigen team met 5* skillers samenstellen en dan knallen in een h2h lobby.
mja is om mee tegen een vriend friendlies te doenquote:
Volgens mij heb je dan alleen Neymar. Toch?quote:
Neymar, Bernard, Ronaldinhoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan alleen Neymar. Toch?
Gewoon CLASSIX XI.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zal die proberen thx
[..]
[..]
mja is om mee tegen een vriend friendlies te doen
Die Lincoln zou ik bewaren want hij krijgt misschien een IF vandaag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:10 schreef Revontulet het volgende:
En Biliskov, een 28 pace CBOok Lincoln, is die wat waard met zijn 5star skills?
Hmm, de laatste keer dat ik speelde, had je bij de selectie alleen Neymar. Online Seasons trouwens, ik weet niet of dat verschil uitmaakt.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon CLASSIX XI.
Alle spelers hebben 5* skills.
Wakka-Wakka met Ronald Koeman.
Ik speel tegenwoordig alleen nog maar met belgie en seoul, maar ik heb een tijd met Brazil gespeeld, toen had je die 3, en volgens mij ook Jadson zelfs nog, dus 4 eventueel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmm, de laatste keer dat ik speelde, had je bij de selectie alleen Neymar. Online Seasons trouwens, ik weet niet of dat verschil uitmaakt.
president lincoln kan wel eens if worden dus die zou ik even bewarenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:10 schreef Revontulet het volgende:
En Biliskov, een 28 pace CBOok Lincoln, is die wat waard met zijn 5star skills?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
president lincoln kan wel eens if worden dus die zou ik even bewaren
is er serieus zo'n team? iedereen 5quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon CLASSIX XI.
Alle spelers hebben 5* skills.
Wakka-Wakka met Ronald Koeman.
Zo veel duurder zal hij niet worden denk ik, hij is nu maar rond de 2Kquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
president lincoln kan wel eens if worden dus die zou ik even bewaren
ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is er serieus zo'n team? iedereen 5
Per ongeluk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:21 schreef DuTank het volgende:
Over skills gesproken. Hoe doe je die schaar/scharen en dan ineens naar binnen kappen. Zoals KSI hier doet:
Op 1:10 komt ie.
kan geen kwaad om hem een paar uurtjes vast te houden toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:19 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zo veel duurder zal hij niet worden denk ik, hij is nu maar rond de 2K
scharen en dan linkerstick naar de richting die je op wil?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:21 schreef DuTank het volgende:
Over skills gesproken. Hoe doe je die schaar/scharen en dan ineens naar binnen kappen. Zoals KSI hier doet:
gewoon de normale scharen doen en dan je gewone looplijn veranderen naar een bepaalde richting.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:21 schreef DuTank het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
scharen en dan linkerstick naar de richting die je op wil?
hahah vet die zeker proberen dan, thxquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja.
Classic XI bij overig.
Cantona.
is je teampje al afquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan geen kwaad om hem een paar uurtjes vast te houden toch?
maar 13 goalsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:32 schreef wonton het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon 5 jaar in BPL gespeelden dan
L2 ingedrukt, rechterstick naar links houden en heel kort van boven naar beneden en andersom bewegen ( beetje wiebelenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:21 schreef DuTank het volgende:
Jep, is goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:44 schreef rolls-reus het volgende:
Heeft iemand nog een if souza nodig? Ik heb snel coins nodig, 60k en hij is van jou!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zet er maar iets op voor 10k dan koop ik dat van jou want hij staat erop voor 70k
classic XI kan je ook niet mee spelen in seasons H2Hquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:47 schreef poker4lifee het volgende:
Er is helemaal geen World X club bij overigAlleen MLS All stars
ö dat lukt me nou nooitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:47 schreef DePresident. het volgende:
Huseklepp op 7chem. Scorpionnnn
http://www.easports.com/n(...)videos/ugc/165571236
Wtfffquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:47 schreef DePresident. het volgende:
in h2h niet nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:47 schreef poker4lifee het volgende:
Er is helemaal geen World X club bij overigAlleen MLS All stars
ook niet in een friendly blijkbaar?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
classic XI kan je ook niet mee spelen in seasons H2H
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf! Iemand koopt gewoon mijn Urby voor 10k, terwijl ze er ook gewoon voor 500c op staan.![]()
[ afbeelding ]
dat is wel enigzins raarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook niet in een friendly blijkbaar?
Hij is helemaal geen 70k waard man.quote:
Je hebt hem voor 60kquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is helemaal geen 70k waard man.Je zit gewoon piepel op te lichten hier.
[ afbeelding ]
Thanks!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
Maar goed. Ik ben de slechtste niet.
Dat is me 1x gelukt maar dat was in die skill challenge.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:47 schreef DePresident. het volgende:
In Fifa 12 was het makkelijk. Daar heb ik er een stuk of 5 zo gemaakt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is me 1x gelukt maar dat was in die skill challenge.
#SommigeMensenHebbenEchtGelukquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In Fifa 12 was het makkelijk. Daar heb ik er een stuk of 5 zo gemaakt.Was ook een speciale techniek voor.
In Fifa 13 lukt het me tot nu toe nog niet.
In FIFA 12 lukte het me ook niet. Zo'n 'skill' vrije trap is me ook nog nooit gelukt in een wedstrijd. Overigens heb ik dat dit jaar ook nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In Fifa 12 was het makkelijk. Daar heb ik er een stuk of 5 zo gemaakt.Was ook een speciale techniek voor.
In Fifa 13 lukt het me tot nu toe nog niet.
je had snel coins nodig om die tots te kopen maar nu ga je rijlessen? had je net zo goed kunnen wachtenquote:
Als het toch een of andere goedkope deal was? Kan toch.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je had snel coins nodig om die tots te kopen maar nu ga je rijlessen? had je net zo goed kunnen wachten
Heb je veel oefenexamens gemaakt? Dan haal je het wel.quote:
Zon goal maken is maar voor weinigen weggelegd, Djeetje was er een van.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:03 schreef DePresident. het volgende:
Dit had trouwens mijn mooiste goal ooit zijn geweest. Als hij zat tenminste.
http://www.easports.com/fifa/football-club/videos/ugc/165571711
Djeetje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb je veel oefenexamens gemaakt? Dan haal je het wel.
[..]
Zon goal maken is maar voor weinigen weggelegd, Djeetje was er een van.![]()
8 tot nu toe, 2x gezaktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb je veel oefenexamens gemaakt? Dan haal je het wel.
[..]
Zon goal maken is maar voor weinigen weggelegd, Djeetje was er een van.![]()
Ik heb het toen gehaald door zo'n boekje van de ANWB. Gekocht voor 17 euro was het geloof ik, die heb ik toen 1x grondig doorgelezen en dat was voldoende. Vooral de feiten goed leren zoals hoeveel promille alcohol je mag hebben tijdens het rijden en meer van die dingen die je gewoon moet weten.quote:
Huseklepp en Elyou.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:54 schreef DePresident. het volgende:
[..]
#SommigeMensenHebbenEchtGeluk
going to try this eveningquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden de taal van de menu´s in UT gewijzigd en nu kan ik de managertaken opnieuw doen.
quote:
Moet zo even wat boodschappen doen voor m'n verjaardag, maar daarna heb ik wel tijd! Halfuurtje moet lukken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, President;
Wil jij je team tegen dat van mij gebruiken nu?
stuur maar berichtje als je kan!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:15 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Moet zo even wat boodschappen doen voor m'n verjaardag, maar daarna heb ik wel tijd! Halfuurtje moet lukken.
Ik ben de twaalfde jarig, maar heb een weekje het huis voor me alleen. Dus vanavond een sloophethuisfeestje voor vrienden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
stuur maar berichtje als je kan!
En wanneer ben je jarig dan? Of was je afgelopen week jarig?
ben ik een vriend van je?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:16 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik ben de twaalfde jarig, maar heb een weekje het huis voor me alleen. Dus vanavond een sloophethuisfeestje voor vrienden.
4321 is ook wel een kut formatie, in de counter had ik altijd super veel ruimte. Ik vind 4321 1 van de zwakste formaties verdedigend.quote:
Daarom 3 beest verdedigende CM's en dan Ultra Defensive + Counter.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
4321 is ook wel een kut formatie, in de counter had ik altijd super veel ruimte. Ik vind 4321 1 van de zwakste formaties verdedigend.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:34 schreef DutchSL het volgende:
Mijn mooiste goal ooit was tegen GJE
http://www.easports.com/u(...)videos/ugc/118246761
Ik verwacht dat het dan een waardeloze 77 rated non-rare gold gaat worden...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sunderland wil Torres Nilo http://www.dailystar.co.u(...)to-Jorge-Torres-Nilo
dus ik geef hem even een BPL upgrade:
[ afbeelding ]
Eey koop live voor mequote:
Dat hoop ik niet. Overigens zijn deze stats niet realistisch want hij heeft in H2H ongeveer dezelfde stats als nu.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het dan een waardeloze 77 rated non-rare gold gaat worden...
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:53 schreef DePresident. het volgende:
Jezus
Compleet afgemat door Bakkert.
Ragequit
Je moet directer spelen. Je legt elke keer met Elyou en Huseklepp af op je CAM's, maar met hun moet je juist zelf gaan en gewoon schieten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:53 schreef DePresident. het volgende:
Jezus
Compleet afgemat door Bakkert.
Ragequit
Echt niet normaal. Ik kwam liefst 1x fatsoenlijk de middenlijn over. Hij had 3 prachtige goals met Vargas, allemaal van 25 meter.quote:
Vargas inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:55 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Echt niet normaal. Ik kwam liefst 1x fatsoenlijk de middenlijn over. Hij had 3 prachtige goals met Vargas, allemaal van 25 meter.
Ja, dat ben ik gewend. Ik ben gewend dat er achter m'n spitsen nog iemand staat, maar ik moet nu juist afwijken naar de zijkant omdat ik met wide-cams speel. Ik vind 4-2-2-2 niet echt heel fijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet directer spelen. Je legt elke keer met Elyou en Huseklepp af op je CAM's, maar met hun moet je juist zelf gaan en gewoon schieten.
Alleen Almeback niet. Maar Pro League spelersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vargas inderdaad.
Ik zou hem in je team doen en dan Kanu op CDM. En dan een andere Pro League speler op de andere CAM en dan Almebäck en Kanu ook achterin.
Dan kun je het team ook ombouwen naar een 4-2-3-1. Ik heb nu elyou elke keer als diepe spits en alle afvallende ballen zijn voor Huseklepp. Ik kan ook breed gaan op de CAM's en dan doen wat ik de hele tijd met Vargas deed. Alleen Drage vind ik niet zo denderend...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:55 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik gewend. Ik ben gewend dat er achter m'n spitsen nog iemand staat, maar ik moet nu juist afwijken naar de zijkant omdat ik met wide-cams speel. Ik vind 4-2-2-2 niet echt heel fijn.
Almebäck pakt iedereen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alleen Almeback niet. Maar Pro League spelers
almeback is ook goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alleen Almeback niet. Maar Pro League spelers
Almeback is snel genoeg, dat is het allerbelangrijskte. In de lucht is hij kwetsbaar maar er zijn weinig mensen die voorzetten, vooral met silvers.quote:
Ditquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:58 schreef Tim86 het volgende:
Almeback is best aardig, maar Kouyate > Donk > Whoopi > Almeback imo
Kouyaté is inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:58 schreef Tim86 het volgende:
Ja dat wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:58 schreef Tim86 het volgende:
Drage kan ook nog geen indruk maken op mij. Huseklepp vond ik veel beter ondanks dat zijn stats veel minder zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan kun je het team ook ombouwen naar een 4-2-3-1. Ik heb nu elyou elke keer als diepe spits en alle afvallende ballen zijn voor Huseklepp. Ik kan ook breed gaan op de CAM's en dan doen wat ik de hele tijd met Vargas deed. Alleen Drage vind ik niet zo denderend...
Kan ik heel het zootje weer verkopen. En voor die ene keer dat ik FUT speel... Ik prefereer H2H boven FUT. FUT is minder realistisch en gaat mij te snel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan kun je het team ook ombouwen naar een 4-2-3-1. Ik heb nu elyou elke keer als diepe spits en alle afvallende ballen zijn voor Huseklepp. Ik kan ook breed gaan op de CAM's en dan doen wat ik de hele tijd met Vargas deed. Alleen Drage vind ik niet zo denderend...
Maarja, ik heb Drage wel nodig voor de chem en hij pikt ook wel eens zijn doelpuntjes mee, dus ik laat hem lekker staan...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Drage kan ook nog geen indruk maken op mij. Huseklepp vond ik veel beter ondanks dat zijn stats veel minder zijn.
Fellah misschien eens proberen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maarja, ik heb Drage wel nodig voor de chem en hij pikt ook wel eens zijn doelpuntjes mee, dus ik laat hem lekker staan...
Dat klopt wel, ik speelde gister volgens mij ook H2H tegen jou en toen kwamen er vrij realistische uitslagen uit. (3-2 geloof ik of 2-1). Maar als de één echt beter is bij FUT, dan krijg je dit soort onzin als 7-0.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:59 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Kan ik heel het zootje weer verkopen. En voor die ene keer dat ik FUT speel... Ik prefereer H2H boven FUT. FUT is minder realistisch en gaat mij te snel.
Ja, dat waren leuke potjes. En dan kan ik ook met Zlatan spelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat klopt wel, ik speelde gister volgens mij ook H2H tegen jou en toen kwamen er vrij realistische uitslagen uit. (3-2 geloof ik of 2-1). Maar als de één echt beter is bij FUT, dan krijg je dit soort onzin als 7-0.
Oh, die agility.quote:
Fellah is goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, die agility.
En 4*/4*. Voeg ik er zeker aan toe.
Huseklepp heeft ook wat belangrijke stats die wel in zijn voordeel zijn..vind hem ook veeeeeeeeeel beterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Drage kan ook nog geen indruk maken op mij. Huseklepp vond ik veel beter ondanks dat zijn stats veel minder zijn.
Linksbenig en een goed afstanschot. Nu wil ik hem ook proberen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, die agility.
En 4*/4*. Voeg ik er zeker aan toe.
Zo een potje als jij hem hebt gekocht en ik ook?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Linksbenig en een goed afstanschot. Nu wil ik hem ook proberen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo een potje als jij hem hebt gekocht en ik ook?
Nu nog een Engelse ST om naast hem te zetten. En nee, geen Agbonquote:
Alleen naar de rating kijkenquote:
Bij mij moet er eerst wat verkopen. Dat Lazio-team was echt gigantisch kut.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Even kijken of ik nog wat andere wijzigingen kan doen.
Agbonlawhore.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu nog een Engelse ST om naast hem te zetten.
[..]
Alleen naar de rating kijkenKijk dan naar die 77 shooting.
Fellah heeft een dubbele link met Ogude.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bij mij moet er eerst wat verkopen. Dat Lazio-team was echt gigantisch kut.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zie de edit.
Wacht, ik heb het. Demouge naast hem
Jerome is geniaal. Of Fraizer. Agbon is echt niet zo goed als die twee, zijn med attacking work rate is echt kut, hij maakt amper runs terwijl hij daar juist goed voor isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu nog een Engelse ST om naast hem te zetten. En nee, geen Agbon
[..]
Alleen naar de rating kijkenKijk dan naar die 77 shooting.
Ik ga niks aan mijn CDM's veranderen. Odjidja en Mbenza.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Fellah heeft een dubbele link met Ogude.Nu wordt het interessant.
alleen Alfred.quote:
Campbell maakte wel een goede indruk toen ik hem had ja. Zijn Champ versie is ook nog goedkoop.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jerome is geniaal. Of Fraizer. Agbon is echt niet zo goed als die twee, zijn med attacking work rate is echt kut, hij maakt amper runs terwijl hij daar juist goed voor is
Die zou ik naast Grabban zetten, iig eerder dan Jerome want Jerome en Grabban zijn beetje zelfde type spits.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Campbell maakte wel een goede indruk toen ik hem had ja. Zijn Champ versie is ook nog goedkoop.
TOTS Benatia?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm zit te twijfelen of ik IF Balo moet houden of gewoon de NIF zal kopen... Kan ik mijn verdediging nog even wat sterker maken...
Is je team beter gaan spelen na het kopen van de IF's eigenlijk?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm zit te twijfelen of ik IF Balo moet houden of gewoon de NIF zal kopen... Kan ik mijn verdediging nog even wat sterker maken...
Als ik Balo verkoop heb ik ook wel coins voor TOTS Campagnaro. Maar NIF Balo liep ongeveer 1 op 1 na 100+ wedstrijden, IF Balo heeft 11x gescoord in 17 wedstrijden. Zijn nog niet erg veel wedstrijden natuurlijk maar het ziet er niet veelbelovend uit. Maar het gaat nu ook gewoon kut met FUT, misschien moet ik hem niet op de laatste potjes afrekenen.quote:
Die waren al eerder bekend via een kladblok bestand ofzoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:16 schreef Reemi het volgende:
Rond welke datum kwam chuzzz vorig jaar met die leaked stats?
Moeilijk te vergelijken, had alweer een tijdje geen FUT gespeeld. Heb nu 2½ seizoen gespeeld met dit team, 2x vechten om niet te degraderen en 1x heel makkelijk de titel gehaald.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is je team beter gaan spelen na het kopen van de IF's eigenlijk?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Konkogeil. Jammer dat ik geen geld meer heb voor positie- en opstellingskaarten
Hier is IF balo ook weer op de TP gegaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Moeilijk te vergelijken, had alweer een tijdje geen FUT gespeeld. Heb nu 2½ seizoen gespeeld met dit team, 2x vechten om niet te degraderen en 1x heel makkelijk de titel gehaald.
Maar kan niet echt zeggen dat het veel beter gaat. Heb nu 3 nieuwe spitsen en de goedkoopste (Pato) is veruit het effectiefst.
Tja, maar ik wil nu eigenlijk niet meer terug naar NIF Balo... IF Cavani had een vriend en die vond ik helemaal niets... Er blijft maar weinig over aangezien ik Di Natale als CAM heb.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hier is IF balo ook weer op de TP gegaanweinig verschil gemerkt.
Kon hem voor 210K van de hand doen terwijl hij voor 165K gekocht waskeuze snel gemaakt
Mooi.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Trouwens, als Luiz naar Barca gaat dan krijgt hij vast een Liga BBVA pace downgrade. 72 pace ofzo.
IF muriel deed het ook niet bij me, speel nu met IF milito en zarate in de spitsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja, maar ik wil nu eigenlijk niet meer terug naar NIF Balo... IF Cavani had een vriend en die vond ik helemaal niets... Er blijft maar weinig over aangezien ik Di Natale als CAM heb.
is goed!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ben net een potje begonnen. Even geduld Bakkert
NIF Balo en Aguero (erg origineel, ik weet het) deden het ook prima bij mij. Ik ga gewoon nog maar een paar potjes spelen, misschien gaat het zo weer een stuk beter. Vaak zit het gewoon in je kop...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF muriel deed het ook niet bij me, speel nu met IF milito en zarate in de spits![]()
ik heb op een of andere manier het meeste baat bij een snelle bewegelijke spit een een sterkere spits in 41212. reus mandzukic was ook zo'n geweldige combi
nr 52quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:25 schreef TBakkert het volgende:
Is deze hier al eens voorbij gekomen? Echt een held.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Trouwens, als Luiz naar Barca gaat dan krijgt hij vast een Liga BBVA pace downgrade. 72 pace ofzo.
slinger maar aanquote:
Dat hele ding is gewoon geweldig.quote:
nr. 75 is Poldervogels.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar was ik ook net. Ik ken er nog best veel van die nummers.
Ik wil hem ook nog uitproberen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:36 schreef TBakkert het volgende:
Jammer dat Fredheim Holm zo zeldzaam is. Anders had ik Huse op CAM gezet. Elyou op CF en hem op ST.![]()
Hij lijkt me inderdaad echt een baasje...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil hem ook nog uitproberen.
Alleen die finishing voor een spits.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij lijkt me inderdaad echt een baasje...
Volgens mij moet dat kunnen. Ik ben alleen wel de finishing van een type IF Klose gewend...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alleen die finishing voor een spits.
Hij quit bij 13 tegen 0. Invite me maar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat kunnen. Ik ben alleen wel de finishing van een type IF Klose gewend...
ff weer aanmeldenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij quit bij 13 tegen 0. Invite me maar.
Zijn finishing is alleen wel slechter dan de meeste bronze spitsen die een redelijke overall hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat kunnen. Ik ben alleen wel de finishing van een type IF Klose gewend...
Geniale reviewquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/reviews/13243/
![]()
![]()
![]()
kan er niks aan doen dat ik het stiekem toch met dreetje ze stem in me hoofd probeer te lezen,quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/reviews/13243/
![]()
![]()
![]()
Wij een potje?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:54 schreef dion_v_k het volgende:
Net tegen zo'n retard die denkt dat ie kan skillen maar zich continu vastloopt![]()
Heerlijk om dan zo'n goaltje te maken:
http://www.easports.com/fifa/football-club/videos/ugc/165578206
Is goedquote:
niemand?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:55 schreef FCsuarez het volgende:
Iemand TOTS Henry al geprobeerd trouwens ?
Er stond er 1 op voor 370k bin, en ik denk miet dat die er nu nog op had gestaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je had snel coins nodig om die tots te kopen maar nu ga je rijlessen? had je net zo goed kunnen wachten
Thulani en Goalbeinquote:
Gewoon NIF Bale zou ik doen..merkte echt geen verschil gewoon. Matige upgrade was dat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:26 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
in theorie ziet het er top uit![]()
in de praktijk zal het wel kut spelen
Leuke potjes maken wij er altijd van. Vanavond weer?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:27 schreef TBakkert het volgende:
2x gg Ajacied7.
1e keer werd ik in de 1e helft echt helemaal weggetikt, maar bleef het 0-0.
2e helft ongeveer gelijk opgaand en toen 2-1 voor mij.
2e keer over het algemeen wel gelijk, denk ik...
Wel ongeveer gelijkwaardig altijd inderdaad. Tuurlijk vanavond weer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Leuke potjes maken wij er altijd van. Vanavond weer?
Fellah is klasse jaEnige minpunt is zijn 68 sprintspeed
Goed gespeeldquote:
Ik faalde hardquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Goed gespeeld![]()
Dat uitverdedigen van mij in de 1e helft![]()
Nog 1?quote:
Ja is goed moet eerst even wat doen voor mijn werk.quote:
Volgens mij waren er extra features voor Xbox One, maar de PS4 lijkt me beter om op te gamen...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:35 schreef Topiek het volgende:
Het is wel achterlijk trouwens dat de FIFA 14 PC versie nog op de oude engine draait, terwijl tegenwoordig PCs alleen maar krachtiger worden. Maar ik ga over op de PS4, of gaat iedereen hier voor de XBOX One?
Okequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja is goed moet eerst even wat doen voor mijn werk.
Standby dienst
Heb je de silvercup al eens gewonnen met dat team? Ik heb nu het idee dat je alleen tegen FOK!´ers speeltquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel ongeveer gelijkwaardig altijd inderdaad. Tuurlijk vanavond weer.
Maar die verhouding acceleration en sprint speed komt mij juist wel goed uit. Hij moet in het begin even loskomen en dan wil ik meteen schieten. Lang rennen heeft niet zo veel zin met een linkspoot op LCAM.
De PS4 is toch meer op de gamer gericht, en niet op de familie/home-entertainment. De GameStop in Italië had een actie, PS4 voor 300 euro ofzoietsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij waren er extra features voor Xbox One, maar de PS4 lijkt me beter om op te gamen...
heb hem voor een lage prijs op kunnen pikken dus denk dat ik hem vanavond maar eens even ga testen. verder wel benieuwd naar TOTS henryquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon NIF Bale zou ik doen..merkte echt geen verschil gewoon. Matige upgrade was dat.
2 dagen terug. Toen won ik bijna alles met 8-0 en had Elyounoussi een gemiddelde van 15 uit 3 of zo. Maar divisie is leuker met dit team. Al die mensen met die Brazilianen gaan kapot en dan gaan ze boze berichten sturen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb je de silvercup al eens gewonnen met dat team? Ik heb nu het idee dat je alleen tegen FOK!´ers speelt
Volgens mij gaat de meerderheid hier voor de PS4, zelf kies ik weer voor xbox. Sinds kort twijfel ik wel een beetje. Microsoft trekt zich te veel van de emo's aan. Alle nieuwe dingen draaien ze terug zodat de nieuwe console eigenlijk alleen betere graphics heeft, zoals Sony dat altijd doet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:35 schreef Topiek het volgende:
Het is wel achterlijk trouwens dat de FIFA 14 PC versie nog op de oude engine draait, terwijl tegenwoordig PCs alleen maar krachtiger worden. Maar ik ga over op de PS4, of gaat iedereen hier voor de XBOX One?
Hij speelt ongeveer hetzelfde als ik. Niet gevaarlijk voor jou dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:45 schreef Reemi het volgende:
Ik wil ook wel eens fifales van bakkert. Ben alleen een beetje bang
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik krijg van iedereen fifa les
Wanneer gaat dat baggerbedijf die tradepile issues eens fixen.![]()
Ik ben de afgelopen weken echt steeds slechter geworden, iedereen maakt nu prima kans tegen mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij speelt ongeveer hetzelfde als mij. Niet gevaarlijk voor jou dus.
Zeker tegen dat 3-5-2 team van jou
Vanavond potje dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen weken echt steeds slechter geworden, iedereen maakt nu prima kans tegen mij.
Niet meer verwcht ik zoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Microsoft ziet ook in (en dat zal ook moeten) dat er dingen verandert moeten worden in het beleid van de XBOX One, omdat vooral na E3, Sony een hele grote voorsprong had op Microsoft. Het is alleen jammer dat voor online mogelijkheden voor PS4, betaald moet gaan worden, nou heb ik daar niet heel veel problemen mee, die 5 euro per maand kan er wel vanaf, maar alsnog ik vind ik het raar, mede omdat dat een reden is dat heel veel mensen voor de PS3 gekozen hebben boven de XBOX 360.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de meerderheid hier voor de PS4, zelf kies ik weer voor xbox. Sinds kort twijfel ik wel een beetje. Microsoft trekt zich te veel van de emo's aan. Alle nieuwe dingen draaien ze terug zodat de nieuwe console eigenlijk alleen betere graphics heeft, zoals Sony dat altijd doet.
Wil je een potje?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:45 schreef Reemi het volgende:
Ik wil ook wel eens fifales van bakkert. Ben alleen een beetje bang
quote:
ik heb je PSN niet, want oude account doet het niet meer. Dus, wat is hem?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is goed.Nog niet ingespeeld dus bij deze dek ik mij in.
Laatst alle vier de nieuwe episodes in een avond gekekenquote:
Dat met die DRM-shit was eigenlijk best chill geweest.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de meerderheid hier voor de PS4, zelf kies ik weer voor xbox. Sinds kort twijfel ik wel een beetje. Microsoft trekt zich te veel van de emo's aan. Alle nieuwe dingen draaien ze terug zodat de nieuwe console eigenlijk alleen betere graphics heeft, zoals Sony dat altijd doet.
Eindelijk alles gezienquote:
hahaha hier zijn dat soort dingen normaal hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
Laatst alle vier de nieuwe episodes in een avond gekeken
[..]
Dat met die DRM-shit was eigenlijk best chill geweest.
Vond seizoen 3 wel duidelijk minder dan 1 en 2, al had het nog steeds wel toffe dingen. 1 en 2 waren echt geniaal though. Vond het einde wel oke verder..mooie symboliekquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Eindelijk alles gezienLees een hoop mensen die het einde kut vonden, ik vond hetj uist allemaal wel vet gedaan
jij?
Nou nou, zo slecht was je toch nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
sowieso Alicequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vond seizoen 3 wel duidelijk minder dan 1 en 2, al had het nog steeds wel toffe dingen. 1 en 2 waren echt geniaal though. Vond het einde wel oke verder..mooie symboliek
Was wel de bedoeling dat dit het einde zou zijn ja..maar er leek ook lange tijd geen derde seizoen te komen, dus ik heb nog hoopquote:
quote:
Naja we zien 't welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling dat dit het einde zou zijn ja..maar er leek ook lange tijd geen derde seizoen te komen, dus ik heb nog hoop
Lutherquote:
jupquote:
amper te verstaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
http://www.puna.nl/2013/0(...)nwoordig-een-barkie/
Wel erg kwetsbaar achterinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |