SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is een lach als je van binnen huilt
Je opent vast niet op elk account evenveel packs. Mocht dat wel zo zijn dan open je dus meer dan 30 silver packs per dag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op mijn tweede account 2269
Ik heb 5 accounts, nu weet je genoeg?![]()
40K en dan zo'n kutteam.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:57 schreef DePresident. het volgende:
Teampje in elkaar gefratseld voor 40k.
[ afbeelding ]
In totaal zo'n 8500quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je opent vast niet op elk account evenveel packs. Mocht dat wel zo zijn dan open je dus meer dan 30 silver packs per dag.
7 chem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:57 schreef DePresident. het volgende:
Teampje in elkaar gefratseld voor 40k.
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
7 chem.De autist in mij kan dit niet hendelen.
PSG. Ibraquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:05 schreef poker4lifee het volgende:
Wat zijn een beetje leuke h2h teams met 5* skiller(s)? Gebruik nu Sao Paolo en Atletico Mineiro af en toe![]()
Maar liefst nog wat beters
yeah liefst wel iets minder OP, Ronaldo en Zlatan te goedquote:
Taarabt is ook wel fijn, van QPR.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah liefst wel iets minder OP, Ronaldo en Zlatan te goed
Gewoon je eigen team met 5* skillers samenstellen en dan knallen in een h2h lobby.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah liefst wel iets minder OP, Ronaldo en Zlatan te goed
Gewoon brazilie pakken danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:05 schreef poker4lifee het volgende:
Wat zijn een beetje leuke h2h teams met 5* skiller(s)? Gebruik nu Sao Paolo en Atletico Mineiro af en toe![]()
Maar liefst nog wat beters
zal die proberen thxquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Taarabt is ook wel fijn, van QPR.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef wonton het volgende:
[..]
Gewoon je eigen team met 5* skillers samenstellen en dan knallen in een h2h lobby.
mja is om mee tegen een vriend friendlies te doenquote:
Volgens mij heb je dan alleen Neymar. Toch?quote:
Neymar, Bernard, Ronaldinhoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan alleen Neymar. Toch?
Gewoon CLASSIX XI.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zal die proberen thx
[..]
[..]
mja is om mee tegen een vriend friendlies te doen
Die Lincoln zou ik bewaren want hij krijgt misschien een IF vandaag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:10 schreef Revontulet het volgende:
En Biliskov, een 28 pace CBOok Lincoln, is die wat waard met zijn 5star skills?
Hmm, de laatste keer dat ik speelde, had je bij de selectie alleen Neymar. Online Seasons trouwens, ik weet niet of dat verschil uitmaakt.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon CLASSIX XI.
Alle spelers hebben 5* skills.
Wakka-Wakka met Ronald Koeman.
Ik speel tegenwoordig alleen nog maar met belgie en seoul, maar ik heb een tijd met Brazil gespeeld, toen had je die 3, en volgens mij ook Jadson zelfs nog, dus 4 eventueel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmm, de laatste keer dat ik speelde, had je bij de selectie alleen Neymar. Online Seasons trouwens, ik weet niet of dat verschil uitmaakt.
president lincoln kan wel eens if worden dus die zou ik even bewarenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:10 schreef Revontulet het volgende:
En Biliskov, een 28 pace CBOok Lincoln, is die wat waard met zijn 5star skills?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
president lincoln kan wel eens if worden dus die zou ik even bewaren
is er serieus zo'n team? iedereen 5quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon CLASSIX XI.
Alle spelers hebben 5* skills.
Wakka-Wakka met Ronald Koeman.
Zo veel duurder zal hij niet worden denk ik, hij is nu maar rond de 2Kquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
president lincoln kan wel eens if worden dus die zou ik even bewaren
ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is er serieus zo'n team? iedereen 5
Per ongeluk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:21 schreef DuTank het volgende:
Over skills gesproken. Hoe doe je die schaar/scharen en dan ineens naar binnen kappen. Zoals KSI hier doet:
Op 1:10 komt ie.
kan geen kwaad om hem een paar uurtjes vast te houden toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:19 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zo veel duurder zal hij niet worden denk ik, hij is nu maar rond de 2K
scharen en dan linkerstick naar de richting die je op wil?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:21 schreef DuTank het volgende:
Over skills gesproken. Hoe doe je die schaar/scharen en dan ineens naar binnen kappen. Zoals KSI hier doet:
gewoon de normale scharen doen en dan je gewone looplijn veranderen naar een bepaalde richting.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:21 schreef DuTank het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
scharen en dan linkerstick naar de richting die je op wil?
hahah vet die zeker proberen dan, thxquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja.
Classic XI bij overig.
Cantona.
is je teampje al afquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan geen kwaad om hem een paar uurtjes vast te houden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |