SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zo leuk vind ik het nou ook weer niet om naar mijnkreft te kijken hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zoek maar op echt een goeie serie was dat.
Joshflip
nee maar dit is ook niet leuk om mijnkreft, het is een bijzaakquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo leuk vind ik het nou ook weer niet om naar mijnkreft te kijken hoor
sowieso doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:32 schreef TBakkert het volgende:
Ik kreeg opeens een bericht van een meisje uit Zürich op facebook. Ze houdt van voetbal. Vragen of ze Chikhaoui kent, want die heeft 5* weak foot en 5* skills.
zal ik dat over die 5* dingen erbij vermelden?quote:
uiteraardquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zal ik dat over die 5* dingen erbij vermelden?
nog geen antwoord. Net ging het reageren wat sneller.quote:
Je werd wel genoemd in het vorige topic.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef MolFan het volgende:
kktopic als ik als eindbaws ontbreek in de TT was deze
Snap ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je werd wel genoemd in het vorige topic.
je hebt even de sherlock erop losgelaten?quote:
tietjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef MolFan het volgende:
kktopic als ik als eindbaws ontbreek in de TT was deze
Waar wil je heen lieverd? Ik heb geen idee wat er gepost is namelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je hebt even de sherlock erop losgelaten?
hondensteps.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waar wil je heen lieverd? Ik heb geen idee wat er gepost is namelijk
quote:
Ik wil naar het park met de hont, welke step kan ik het beste kopen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waar wil je heen <<< autist lees eens en wees eens duidelijk
van gister en dan nigeriaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
www.ggz.nl aangezien je hont typtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil naar het park met de hont, welke step kan ik het beste kopen?
Misschien weet ik waarom je niet in de OP staat...quote:
Oke man en nu?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Misschien weet ik waarom je niet in de OP staat...
Zionistisch complot.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Misschien weet ik waarom je niet in de OP staat...
quote:
hah gaaayquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:43 schreef MolFan het volgende:
Had ik al verteld dat ik deze ff besteld heb Tim?
[ afbeelding ]
Ik ben ook een Queen-fan. Adoreer mij.quote:
Owyeah!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben ook een Queen-fan. Adoreer mij.
Ik vind het alleen wel mooi om te zien hoe Robbie eerst echt zo'n braaf jongetje leek en toen opeens Tatoeages nam en zichzelf een heel ander imago verschafte op die manier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Owyeah!
Afgelopen zaterdag nog ff concertje Robbie Williams meegepakt wat een entertainer trouwens (veel vergelijkenissen met Freddiein stage performing )
True tis wel een baasje hoor op het podium, wat een energie en al helemaal die opkomst (check youtube take the crown tour en dan opkomstquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind het alleen wel mooi om te zien hoe Robbie eerst echt zo'n braaf jongetje leek en toen opeens Tatoeages nam en zichzelf een heel ander imago verschafte op die manier.
ok.quote:
quote:
Dit zeggen terwijl je 5000 verzamelde spellen thuis hebt liggenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uiteraard. Iemand moet dit topic bewaken.
quote:
quote:
Ik voel je pijn broeder.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Belt vrouwlief helemaal over de rooie op, dat ik het strijkijzer heb aan laten staan. Ik moet ook niet met mijn slaperige hoofd gaan staan strijken
Met dat scenario moet ik ook rekening houdenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broeder.
Vorige keer heb ik hem de hele dag aan laten staan en toen kreeg ik pikstraf.
Hoop dat jouw straf wat minder is.
Je kan mij uitnodigen voor jouw pleidooi.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
moet ik ook rekening houden Maar goed, dan ga ik in elk geval in verweer, want dezelfde pikstraf voor een lichter vergrijp (2 uur van mij tegenover een hele dag bij jou), klinkt niet erg fair
Jij doet het alleen 's avonds met het licht uit?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:17 schreef FCsuarez het volgende:
moguh![]()
wtf het smorgens al over pikstraf hebben
Precies. "Bij deze wil ik een getuige (en lotgenoot) oproepen."quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan mij uitnodigen voor jouw pleidooi.
dat zeg ik niet, maar in iedergeval niet op woensdag ochtend 8 uur. eerst koffie hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij doet het alleen 's avonds met het licht uit?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. "Bij deze wil ik een getuige (en lotgenoot) oproepen."
Koffie als prioriteit stellen boven ochtendsex...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar in iedergeval niet op woensdag ochtend 8 uur. eerst koffie hoor
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
"Schat, heb je zin?"
"Nee sorry, eerst even de koffiefilters vervangen"
prioriteiten stellen helpt je de woensdag doorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
"Schat, heb je zin?"
"Nee sorry eerst even naar Starburcks"
morningquote:
Dat is een baas.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand ervaring met TOTS Barzagli? Kan dan T. Silva eruit halen en hem kopen
vond zijn NIF beter, kon ook zijn dat hij niet helemaal in het systeem paste.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand ervaring met TOTS Barzagli? Kan dan T. Silva eruit halen en hem kopen
Hoe speelde jij dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vond zijn NIF beter, kon ook zijn dat hij niet helemaal in het systeem paste.
Hij is 20/30k duurder dan T. Silva en die vind ik nou niet echt overweldigend.. in wat voor formatie gebruikte jij hem? Ik ga hem in 4-3-3 met Chiellini gebruikenquote:
ik speelde 4-1-2-1-2 met druk naar voren. mijn verdedigers staan dus best hoog, hij liep constant te veel weg bij de centrum positie en was dus standaard te laat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:58 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hoe speelde jij dan?
[..]
Hij is 20/30k duurder dan T. Silva en die vind ik nou niet echt overweldigend.. in wat voor formatie gebruikte jij hem? Ik ga hem in 4-3-3 met Chiellini gebruiken
Ik gebruik hem in dit team:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:58 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hoe speelde jij dan?
[..]
Hij is 20/30k duurder dan T. Silva en die vind ik nou niet echt overweldigend.. in wat voor formatie gebruikte jij hem? Ik ga hem in 4-3-3 met Chiellini gebruiken
Ik heb nu dit team, 75k en nog een Robben op de TP dus ik kan hem makkelijk betalen. Mooi team!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gebruik hem in dit team:
[ afbeelding ]
Ah, dat is minder.. denk dat hij het in 4-3-3 wel aankanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik speelde 4-1-2-1-2 met druk naar voren. mijn verdedigers staan dus best hoog, hij liep constant te veel weg bij de centrum positie en was dus standaard te laat.
twitter:Jesserdt twitterde op woensdag 07-08-2013 om 08:51:13Rafael van der Vaart heeft dus Sabia zwanger gemaakt. Toch lekker wanneer je niet in vorm bent en wél de kruising raakt. reageer retweet
twitter:slamfm twitterde op woensdag 07-08-2013 om 09:02:08Sabia zegt zwanger te zijn van Rafael van der Vaart, de Spreuk v/d Dag uit is helemaal v/d kaart! http://t.co/9oHnJrNBxi #SLAMFM reageer retweet
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:07 schreef Lindgren. het volgende:
Toevallig iemand die net Slam FM heeft zitten luisteren?![]()
Mijn Tweet werd voorgelezen als Spreuk van de Dag
twitter:Jesserdt twitterde op woensdag 07-08-2013 om 08:51:13Rafael van der Vaart heeft dus Sabia zwanger gemaakt. Toch lekker wanneer je niet in vorm bent en wél de kruising raakt. reageer retweet
twitter:slamfm twitterde op woensdag 07-08-2013 om 09:02:08Sabia zegt zwanger te zijn van Rafael van der Vaart, de Spreuk v/d Dag uit is helemaal v/d kaart! http://t.co/9oHnJrNBxi #SLAMFM reageer retweet
hoe ga je de chem van marcelo eigenlijk oplossen dan ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik heb nu dit team, 75k en nog een Robben op de TP dus ik kan hem makkelijk betalen. Mooi team!
[ afbeelding ]
[..]
Ah, dat is minder.. denk dat hij het in 4-3-3 wel aankan
En toevallig precies het station dat jij luistert, leest hem voorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:07 schreef Lindgren. het volgende:
Had Lex een berichtje gestuurd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
En toevallig precies het station dat jij luistert, leest hem voor
Maak gewoon 60 screenshots en DM het naar DS2.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
*belooft zichzelf volgend jaar geen bronze spelers meer te bewaren in zijn club...
heb echt geen idee welke spelers wat waard zijnen geen zin om alles op de TP te zetten
Marcelo gaat er niet uit, ik ga voor een 2e team en 3e team.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe ga je de chem van marcelo eigenlijk oplossen dan ?
lindgren![]()
quote:
Fenomeenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:07 schreef Lindgren. het volgende:
je ging silva verkopen voor barzagliquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:37 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Marcelo gaat er niet uit, ik ga voor een 2e team en 3e team.
Nopquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Al begonnen met rijlessen?
[..]
Fenomeen![]()
Wat?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef Ajacied7 het volgende:
De hele selectie van Anzhi op de transferlijst en Meulensteen ontslagen.
De eigenaar ziet het niet meer zitten en zegt dat de 'snelle' weg naar de top is mislukt. Ze gaan zich nu meer richten op het zelf opleiden van spelers.quote:
Gewoon even met het verkeerde been uit bed gestapt natuurlijk. Rare jongens die Russenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De eigenaar ziet het niet meer zitten en zegt dat de 'snelle' weg naar de top is mislukt. Ze gaan zich nu meer richten op het zelf opleiden van spelers.
En het beter maken aangezien ze een mooi ziekenhuis hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De eigenaar ziet het niet meer zitten en zegt dat de 'snelle' weg naar de top is mislukt. Ze gaan zich nu meer richten op het zelf opleiden van spelers.
Ik heb dit teamquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gebruik hem in dit team:
[ afbeelding ]
Beter dan dat ene nummer uit FIFA dat vorig jaar steeds gedraaid werd (ben even de naam kwijt)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wordt veel gedraaid de laatste tijd, ook op 3FM.
Ik vind dit jaar de liedjes over het algemeen niet echt "FIFA-liedjes". Bij On Top of the World heb ik dat dan weer wel, maar er zit een hoop bagger bij dit jaar..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beter dan dat ene nummer uit FIFA dat vorig jaar steeds gedraaid werd (ben even de naam kwijt)
Degenen die ik wel aardig vind:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind dit jaar de liedjes over het algemeen niet echt "FIFA-liedjes". Bij On Top of the World heb ik dat dan weer wel, maar er zit een hoop bagger bij dit jaar..
Nu wil ik het weten ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beter dan dat ene nummer uit FIFA dat vorig jaar steeds gedraaid werd (ben even de naam kwijt)
Ik bedoel dat ik nu Barzagli nog niet haal en dus Marcelo erin blijftquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je ging silva verkopen voor barzaglidat gaat chemwise dus even niet
wat gaat het 2e team worden dan ?
Ja, die is ook wel baas en een echte FIFA-track voor mijquote:
Ik kan het niet meer vinden, maar ik bedoel dat ene nummer uit fifa 12 dat in de hitlijsten belanddequote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer vinden, maar ik bedoel dat ene nummer uit fifa 12 dat in de hitlijsten belandde
1 | http://www.youtube.com/watch?v=Sss9aNbtEpA&list=PLEC19FE6156141018 |
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer vinden, maar ik bedoel dat ene nummer uit fifa 12 dat in de hitlijsten belandde
The Ting Tings?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
heb je nog een tots voor me?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Hier ook niet tussen? (ik weet ook niet of het alle tracks zijn hoor)
dat vind ik echt een aidsnummerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, die is ook wel baas en een echte FIFA-track voor mij
hahaha nee die andere 3 geef ik dit weekend aan DS2, T_T en Thadquote:
Waarom ds2? Dat is een wijf.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahaha nee die andere 3 geef ik dit weekend aan DS2, T_T en Thad
Ik mag hem wel. En hij vroeg om die bronze ST, dus jaquote:
Rock maffia - the big bang ging ook nog welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heeft ook een tijd hoog in de hitlijsten gestaan.
Undisclosed Desires van Muse is baas.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
vraagt zich nog steeds af aan welk nummer POTS zo'n hekel heeft![]()
P.s. die van FIFA 11 van de Black keys
toch hadden ze vroeger betere nummersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Undisclosed Desires van Muse is baas.
en Supermassive Blackhole heeft volgens mij ooit in FIFA gezeten...
Tubthumping was toch World Cup '98?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch hadden ze vroeger betere nummers
Chumbawamba - Tubthumping![]()
Safri Duo - The bongo song![]()
apollo 440 - stop the rock
avril lavigne - complicated![]()
en natuurlijk de gister genoemde oldies fatboy slim, blur, gorillaz
samenvatting FIFA MUZIEK
Ik ook, Tekkno Scene is het enige nummer van dit jaar dat ik skipquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat vind ik echt een aidsnummer
Sowieso Musequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Undisclosed Desires van Muse is baas.
en Supermassive Blackhole heeft volgens mij ooit in FIFA gezeten...
Dit. Of radio.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zet gewoon eigen muziek aan tijdens het spelen.
dit jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan ik niet helaasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik had er eigen muziek op gezet.quote:
nog langer, wtf kan dat?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had er eigen muziek op gezet.
Allemaal hardstyle als goaltunes en bij de menu's. En dan ingesteld dat als ik won, Dat het Russische volkslied kwam.(dat klinkt majestueus en geeft mij een triomfantelijk gevoel als ik iemand net verslagen heb).
Maar dan duurt het opstarten van FIFA langer, dus ik heb het er weer af gehaald...
In fifa 11 had ik deze als ik scoordequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had er eigen muziek op gezet.
Allemaal hardstyle als goaltunes en bij de menu's. En dan ingesteld dat als ik won, Dat het Russische volkslied kwam.(dat klinkt majestueus en geeft mij een triomfantelijk gevoel als ik iemand net verslagen heb).
Maar dan duurt het opstarten van FIFA langer, dus ik heb het er weer af gehaald...
De laatste transfers zullen pas in FIFA 14 worden doorgevoerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:57 schreef Keukendrol het volgende:
Weet iemand of je de huidigr spelers selecties ergens kan downloaden bijvoorbeeld psv met rekik enzo? Als ik dat handmatig doe en een wedstrijd wil gaan spelen dan download hij eerst matchdayselectie waardior alles weg is.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
In fifa 11 had ik deze als ik scoorde
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
In fifa 11 had ik deze als ik scoorde
bazennummerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:56 schreef FCsuarez het volgende:
hier heb ik me echt dood aan geergerd
Dan zei hij bij mij altijd dat hij iets van de creation centre moest laden(daar kwam het niet eens vandaanquote:
Creation centrequote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan zei hij bij mij altijd dat hij iets van de creation centre moest laden(daar kwam het niet eens vandaan). Maar het was ingame wel leuk.
Maar kan ik dit handmatig doen zonder dat ze steeds verdwijnen door updaten matchdayselectie?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De laatste transfers zullen pas in FIFA 14 worden doorgevoerd.
Ja maar dan moet je de offline teams gebruiken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:08 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Maar kan ik dit handmatig doen zonder dat ze steeds verdwijnen door updaten matchdayselectie?
Daar gaat het idee van de Grolsch Veste.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:08 schreef DutchSL het volgende:
Nieuwe lnksbuiten van Twente:
[ afbeelding ]
In FUT 13 een bronze met 80 pace.
Best logisch.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De laatste transfers zullen pas in FIFA 14 worden doorgevoerd.
PS3?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:09 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe stel je al die clubliederenshit in? Ik wil dat ook!
Anders hoef ik die ook niet te kopen inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel apart dat Neymar niet bij Santos noch bij Barca in de selectie zit nu.
Dat is wel raar jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel apart dat Neymar niet bij Santos noch bij Barca in de selectie zit nu.
Ja?quote:
Hij staat bij santos als reservequote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
en terecht. prutser.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:16 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hij staat bij santos als reserve
Je moet eerst al je muziek op een USB zetten. Dan je USB in je PS3 doen. Dan herkent ie wel de USB, maar als je op kruisje klikt, zal hij waarschijnlijk niks vinden in die drive. Dan moet je op driehoekje klikken en dan 'alles weergeven'. Op youtube zal ook wel wat staan over welk menu je in FIFA precies moet hebben, want dat weet ik niet meer. Maar als je dat eenmaal gevonden hebt, kun je gewoon instellen wanneer je welk liedje wil.quote:
Zo even proberen, bedankt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet eerst al je muziek op een USB zetten. Dan je USB in je PS3 doen. Dan herkent ie wel de USB, maar als je op kruisje klikt, zal hij waarschijnlijk niks vinden in die drive. Dan moet je op driehoekje klikken en dan 'alles weergeven'. Op youtube zal ook wel wat staan over welk menu je in FIFA precies moet hebben, want dat weet ik niet meer. Maar als je dat eenmaal gevonden hebt, kun je gewoon instellen wanneer je welk liedje wil.
Als je alle liedjes met select wil kunnen doorklikken, moet je ze eerst allemaal in een playlist zetten op je PS. Dan moet je die hele playlist selecteren bij het in te stellen liedje.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:27 schreef FCsuarez het volgende:
anders zet er even iemand 5 IF bale's op net onder jouw prijs
gelukkig wel voor 24 uurquote:
En dan kan hij er niks meer aan doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelukkig wel voor 24 uurdus ik kan hem over een half uur lekker gaan undercutten
anders gewoon deze makenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan kan hij er niks meer aan doen.
als je kijkt naar of je wingers links- of rechtsbenig zijn, zou ik een wat grotere spits neerzetten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
anders gewoon deze maken
[ afbeelding ]
doe dan T silva johquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
anders gewoon deze maken
[ afbeelding ]
wat natuurlijk eigenlijk deze moet zijn
[ afbeelding ]
bale and his black brothers.
En Adebayor *kuch kuch*.quote:
Adebayor is zwarter dan Defoe.quote:
haha ja dat zat ik me ook te bedenken. maar heb T silva al in een andere squad dus die had ik er uit gehaald.quote:
helemaal top. wanneer spreek je af?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:48 schreef TBakkert het volgende:
@Dudeweiser:
Ze was niet op de hoogte van zijn FIFA-stats, maar ze is wel fan.
En wilt ze nu jouw broekslang?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:48 schreef TBakkert het volgende:
@Dudeweiser:
Ze was niet op de hoogte van zijn FIFA-stats, maar ze is wel fan.
ja, ik ga morgen naar Zürich.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
helemaal top. wanneer spreek je af?
Altijd hetzelfde met EA.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:43 schreef Dudeweiser het volgende:
en ineens een vicento en michael jadson in mijn unassigned pile die ik nergens heen kan sturenEA
We hebben de afgelopen weken genoeg mooi weer gehad, nu is het 1 dag wat minder (en ook veel minder warm op mijn kamer)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:20 schreef DannyDeko het volgende:
Jezus wat een somber weer in dit Nederland zeg.
Nog leuke transfers afgelopen twee weken?
Patriot.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met EA.
[..]
We hebben de afgelopen weken genoeg mooi weer gehad, nu is het 1 dag wat minder (en ook veel minder warm op mijn kamer)
Die Corona die naar Twente gaat is in H2H al een stuk beter dan in FUT. 70 overall met 84 acceleration, 80 sprint speed 80 dribbling en 4*
Wat?quote:
Ik denk dat Reemi die chick ook heeft gehosseld.quote:
Okee, we doeken het op. Ze is 14. We gaan allemaal de bak in.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Reemi die chick ook heeft gehosseld.
Ik ken haar niet. Ik kreeg opeens een bericht en toen vroeg ik dat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat je morgen naar Zürich gaat en dit meisje, dat je net kent, daar woont.
Geen idee wat de Zwitserse regels zijn dus je kan haar beter gewoon laten overkomen en haar hier vernederen,quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Okee, we doeken het op. Ze is 14. We gaan allemaal de bak in.
Alhoewel Toefjes daar wel fan van is, naar het schijnt.
Ik zal het met mijn advocaat overleggen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee wat de Zwitserse regels zijn dus je kan haar beter gewoon laten overkomen en haar hier vernederen,
Ja, in de BPL, Serie A, Liga BBVA, Liga Portuguesa, Liga do Brasil etc.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Afgelopen paar dagen weer een paar potjes fut gespeeld. Zijn er ook teams zonder Reus, Esswein, Götze, Schürrle, Alaba, Santana en Boateng? Sommige hebben Farfan, andere Robben.... Bijna alle teams zijn hetzelfde.
Waarom kom ik die niet tegen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, in de BPL, Serie A, Liga BBVA, Liga Portuguesa, Liga do Brasil etc.
lekker hoorquote:
het is godverdomme al bijna een week een pot aids en er wordt gewoon niks aan gedaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met EA.
[..]
We hebben de afgelopen weken genoeg mooi weer gehad, nu is het 1 dag wat minder (en ook veel minder warm op mijn kamer)
Die Corona die naar Twente gaat is in H2H al een stuk beter dan in FUT. 70 overall met 84 acceleration, 80 sprint speed 80 dribbling en 4*
minder pacequote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waarom kom ik die niet tegen dan?
Volgens mij heeft de rest het opgegeven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Afgelopen paar dagen weer een paar potjes fut gespeeld. Zijn er ook teams zonder Reus, Esswein, Götze, Schürrle, Alaba, Santana en Boateng? Sommige hebben Farfan, andere Robben.... Bijna alle teams zijn hetzelfde.
Oh, enig. Dat zal ik zeker doen, en dan zeg ik wel dat ik van Dudeweiser kom.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker hoorde broer van mijn stieftante woont ook in zwitserland, ga je daar nog langs?
[..]
het is godverdomme al bijna een week een pot aids en er wordt gewoon niks aan gedaan
Ja. Silver teams. Maar dan kom je ook bijna constant pace tegen uit de BPL, Championship of de Pro League.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Tippeligaen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Silver teams. Maar dan kom je ook bijna constant pace tegen uit de BPL, Championship of de Pro League.
Wel jammer dat je CV's met hun sterke voet naar binnen staan...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:00 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste verassingsteam voor mij dit jaar, had verwacht dat het pure peop was maar wat speelt dit lekker oh em gie
Het erge is dat we dit ook nog gewoon accepteren.. deze FUT is dan wel bijna afgelopen maar ik had deze week veel meer winst kunnen maken en dan had ik misschien wel genoeg gehad voor IF Leite.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is godverdomme al bijna een week een pot aids en er wordt gewoon niks aan gedaan
Sommige mensen schijnen dat te prefereren...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel jammer dat je CV's met hun sterke voet naar binnen staan...
- edit laat moar -quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel jammer dat je CV's met hun sterke voet naar binnen staan...
Dat kan ook, natuurlijk...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen dat te prefereren...
ik accepteer het helemaal niet, ik kan er gewoon niks aan doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het erge is dat we dit ook nog gewoon accepteren.. deze FUT is dan wel bijna afgelopen maar ik had deze week veel meer winst kunnen maken en dan had ik misschien wel genoeg gehad voor IF Leite.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is zijn eigen grapje.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:10 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is zijn eigen grapje.![]()
[ afbeelding ]
Behoorlijk duur en high/low workrates...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:02 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
- edit laat moar -
Ik ga het ombouwen denk ik, gewoon rechterkant BBVA, is Dani Alves goed?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik was gifcam eigenlijk vergeten.
Bedankt voor de herinnering.
IF Adriano(of SIF). Die heeft 5* weak foot.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:13 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Behoorlijk duur en high/low workrates...
Waarom probeer jij het eigenlijk niet op grotere schaal? Dus proberen met duurdere spelers te smlenoën? Je hebt genoeg coins en steekt er genoeg tijd in, dan gaat het stukken sneller.quote:
Dat lukt mij niet, ik ken alleen de prijzen van goedkope spelers en als ik het met duurdere spelers probeer gaat het fout.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom probeer jij het eigenlijk niet op grotere schaal? Dus proberen met duurdere spelers te smlenoën? Je hebt genoeg coins en steekt er genoeg tijd in, dan gaat het stukken sneller.
Laat ik ook even laten zien hoeveel winst ik pak op if beckerman van 30k en if reginuissen van 40k.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:10 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoezo gaat het dan fout?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet, ik ken alleen de prijzen van goedkope spelers en als ik het met duurdere spelers probeer gaat het fout.
Ik weet nu niet wat de prijzen zijn, dan moet ik die nog leren en daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoezo gaat het dan fout?zelfde principes
lolquote:
hmm okequote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met die Rukavina voor 150 heb ik misschien wel de deal van het jaar te pakken.
[..]
Ik weet nu niet wat de prijzen zijn, dan moet ik die nog leren en daar heb ik geen zin in.
kut kut kut kut kut eaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Laat ik ook even laten zien hoeveel winst ik pak op if beckerman van 30k en if reginuissen van 40k.
Ow wacht ik kan niks naar m'n tp sturen
Hij heeft gewoon extreem veel talent.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon onmogelijk?
lekkerquote:
nee nummer 2quote:
Ik heb er ook veel geopend en na TOTS Besler van pas heb ik 2 goeie spelers gehad, Agbon en Toprakquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekkerAfgelopen dagen iets van 50
silver packs geopend, geen speler van boven de 3k gehad volgens mij
Dat zal best, maar ik had in FIFA 11 2x Geovanni binnen 24 uur.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon extreem veel talent.
Prestaties uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomstquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik had in FIFA 11 2x Geovanni binnen 24 uur.
Ik heb gister 300K aan silverpacks geopend, beste was Odjidja ofoequote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekkerAfgelopen dagen iets van 50
silver packs geopend, geen speler van boven de 3k gehad volgens mij
Ik had vanochtend nog een 433 van Rhijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik heb gister 300K aan silverpacks geopend, beste was Odjidja ofoe___________________
damnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik heb gister 300K aan silverpacks geopend, beste was Odjidja ofoe___________________
In FUT11 en 12 had ik heel veel geluk met silver packs. Dit jaar duidelijk veel minder. Al heb ik ook mijn momenten gehad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prestaties uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst
In dat geval hoef je niet te klagenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT11 en 12 had ik heel veel geluk met silver packs. Dit jaar duidelijk veel minder. Al heb ik ook mijn momenten gehad.
Dat staat wel mooi op je CV.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT11 en 12 had ik heel veel geluk met silver packs. Dit jaar duidelijk veel minder. Al heb ik ook mijn momenten gehad.
quote:
Wel als je ziet hoeveel packs ik dit jaar heb geopend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval hoef je niet te klagen
zeg eens hoeveel silver packs (2,5k) in totaalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel als je ziet hoeveel packs ik dit jaar heb geopend.
Mijn zwager heeft die Sony gekocht. Bevalt prima!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:35 schreef TBakkert het volgende:
DIG / Sony Alpha SLT-A58 of Canon Eos 600D
Iemand hier die verstand heeft van camera's en mij zou willen helpen?
Vorige week waren het er in totaal 4868, nu zullen dat er iets meer zijn maar nog geen 5k.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
zeg eens hoeveel silver packs (2,5k) in totaal
quote:
haha ach medelijden zal ik nooit hebben (oke miss als ik "maver"geluk had wel) heb dit jaar toch wel al aardig wat IF's gepulled.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]![]()
Vind het wel een beetje lullig voor mensen die ook veel packs openen maar nooit wat krijgen.
Ik heb juist totaal geen geluk met gold packs, in 3 jaar FUT nog maar 1 gouden IF gepulled
Die kachelt er dan ook wekelijks een maandloon in.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha ach medelijden zal ik nooit hebben (oke miss als ik "maver"geluk had wel) heb dit jaar toch wel al aardig wat IF's gepulled.
maar ook echt totaal geen idee hoeveel packs ik geopend heb.
wtf, dat zijn gewoon iets van 15 silver packs per dagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorige week waren het er in totaal 4868, nu zullen dat er iets meer zijn maar nog geen 5k.
Nog een mooi punt voor op je CV.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb wel veel meer geluk met bronze packs maar daar heb ik er ook veeeeeeeeeel meer van geopend dan iedereen. Op het EA forum waren ze ook verbaasd.
15 per dag is niet veel hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtf, dat zijn gewoon iets van 15 silver packs per dag![]()
En dan staat dat nog los van de duizenden bronze packs
![]()
Wel als je er veel dingen van verkoopt en 15 per dag over iets van 10 maanden.. en dan dus nog waarschijnlijk 20+ bronze packs per dag daarbij opgeteldquote:
..En? Je kan bronze packs heel snel achter elkaar openen, silver packs ook als je alles snel wil verkopen (en als je meerdere accounts hebt)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
![]()
ten Napel en Mulderquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:45 schreef wieisboos het volgende:
Jupiler league misschien in Fifa 15
[ afbeelding ]
+ potjes spelen, + smlenoën.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
![]()
+ posts plaatsen over dingen waarmee hij hier geplaagd wordt.quote:
Nee 4 packs per trade pile sws. Elke keer als ik ga schijten open ik wat packs op die appquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wel als je er veel dingen van verkoopt en 15 per dag over iets van 10 maanden.. en dan dus nog waarschijnlijk 20+ bronze packs per dag daarbij opgeteld
toch ziek?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee 4 packs per trade pile sws. Elke keer als ik ga schijten open ik wat packs op die app
+ haten op EA vanwege de Web App.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
+ posts plaatsen over dingen waarmee hij hier geplaagd wordt.
+meer wctijdquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Personalia:
Naam: Stefan " DS2 "
Adres: Ergens in Friesland
Werkervaring:
2010-2011
Veel geluk met packs
2011-2012
Veel geluk met packs.
2012-2013
Iets minder geluk met packs maar wel 5000 silverpacks en nog meer bronzepacks geopend.
En hoeveel 2.5k packs heb jij geopend?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee 4 packs per trade pile sws. Elke keer als ik ga schijten open ik wat packs op die app
Op mijn tweede account 2269quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoeveel 2.5k packs heb jij geopend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |