SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zo leuk vind ik het nou ook weer niet om naar mijnkreft te kijken hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zoek maar op echt een goeie serie was dat.
Joshflip
nee maar dit is ook niet leuk om mijnkreft, het is een bijzaakquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo leuk vind ik het nou ook weer niet om naar mijnkreft te kijken hoor
sowieso doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:32 schreef TBakkert het volgende:
Ik kreeg opeens een bericht van een meisje uit Zürich op facebook. Ze houdt van voetbal. Vragen of ze Chikhaoui kent, want die heeft 5* weak foot en 5* skills.
zal ik dat over die 5* dingen erbij vermelden?quote:
uiteraardquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zal ik dat over die 5* dingen erbij vermelden?
nog geen antwoord. Net ging het reageren wat sneller.quote:
Je werd wel genoemd in het vorige topic.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef MolFan het volgende:
kktopic als ik als eindbaws ontbreek in de TT was deze
Snap ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je werd wel genoemd in het vorige topic.
je hebt even de sherlock erop losgelaten?quote:
tietjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef MolFan het volgende:
kktopic als ik als eindbaws ontbreek in de TT was deze
Waar wil je heen lieverd? Ik heb geen idee wat er gepost is namelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je hebt even de sherlock erop losgelaten?
hondensteps.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waar wil je heen lieverd? Ik heb geen idee wat er gepost is namelijk
quote:
Ik wil naar het park met de hont, welke step kan ik het beste kopen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waar wil je heen <<< autist lees eens en wees eens duidelijk
van gister en dan nigeriaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
www.ggz.nl aangezien je hont typtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil naar het park met de hont, welke step kan ik het beste kopen?
Misschien weet ik waarom je niet in de OP staat...quote:
Oke man en nu?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Misschien weet ik waarom je niet in de OP staat...
Zionistisch complot.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Misschien weet ik waarom je niet in de OP staat...
quote:
hah gaaayquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:43 schreef MolFan het volgende:
Had ik al verteld dat ik deze ff besteld heb Tim?
[ afbeelding ]
Ik ben ook een Queen-fan. Adoreer mij.quote:
Owyeah!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben ook een Queen-fan. Adoreer mij.
Ik vind het alleen wel mooi om te zien hoe Robbie eerst echt zo'n braaf jongetje leek en toen opeens Tatoeages nam en zichzelf een heel ander imago verschafte op die manier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Owyeah!
Afgelopen zaterdag nog ff concertje Robbie Williams meegepakt wat een entertainer trouwens (veel vergelijkenissen met Freddiein stage performing )
True tis wel een baasje hoor op het podium, wat een energie en al helemaal die opkomst (check youtube take the crown tour en dan opkomstquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind het alleen wel mooi om te zien hoe Robbie eerst echt zo'n braaf jongetje leek en toen opeens Tatoeages nam en zichzelf een heel ander imago verschafte op die manier.
ok.quote:
quote:
Dit zeggen terwijl je 5000 verzamelde spellen thuis hebt liggenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uiteraard. Iemand moet dit topic bewaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |