SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zo leuk vind ik het nou ook weer niet om naar mijnkreft te kijken hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zoek maar op echt een goeie serie was dat.
Joshflip
nee maar dit is ook niet leuk om mijnkreft, het is een bijzaakquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo leuk vind ik het nou ook weer niet om naar mijnkreft te kijken hoor
sowieso doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:32 schreef TBakkert het volgende:
Ik kreeg opeens een bericht van een meisje uit Zürich op facebook. Ze houdt van voetbal. Vragen of ze Chikhaoui kent, want die heeft 5* weak foot en 5* skills.
zal ik dat over die 5* dingen erbij vermelden?quote:
uiteraardquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zal ik dat over die 5* dingen erbij vermelden?
nog geen antwoord. Net ging het reageren wat sneller.quote:
Je werd wel genoemd in het vorige topic.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef MolFan het volgende:
kktopic als ik als eindbaws ontbreek in de TT was deze
Snap ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je werd wel genoemd in het vorige topic.
je hebt even de sherlock erop losgelaten?quote:
tietjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef MolFan het volgende:
kktopic als ik als eindbaws ontbreek in de TT was deze
Waar wil je heen lieverd? Ik heb geen idee wat er gepost is namelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je hebt even de sherlock erop losgelaten?
hondensteps.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waar wil je heen lieverd? Ik heb geen idee wat er gepost is namelijk
quote:
Ik wil naar het park met de hont, welke step kan ik het beste kopen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waar wil je heen <<< autist lees eens en wees eens duidelijk
van gister en dan nigeriaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
www.ggz.nl aangezien je hont typtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil naar het park met de hont, welke step kan ik het beste kopen?
Misschien weet ik waarom je niet in de OP staat...quote:
Oke man en nu?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Misschien weet ik waarom je niet in de OP staat...
Zionistisch complot.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Misschien weet ik waarom je niet in de OP staat...
quote:
hah gaaayquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:43 schreef MolFan het volgende:
Had ik al verteld dat ik deze ff besteld heb Tim?
[ afbeelding ]
Ik ben ook een Queen-fan. Adoreer mij.quote:
Owyeah!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben ook een Queen-fan. Adoreer mij.
Ik vind het alleen wel mooi om te zien hoe Robbie eerst echt zo'n braaf jongetje leek en toen opeens Tatoeages nam en zichzelf een heel ander imago verschafte op die manier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Owyeah!
Afgelopen zaterdag nog ff concertje Robbie Williams meegepakt wat een entertainer trouwens (veel vergelijkenissen met Freddiein stage performing )
True tis wel een baasje hoor op het podium, wat een energie en al helemaal die opkomst (check youtube take the crown tour en dan opkomstquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind het alleen wel mooi om te zien hoe Robbie eerst echt zo'n braaf jongetje leek en toen opeens Tatoeages nam en zichzelf een heel ander imago verschafte op die manier.
ok.quote:
quote:
Dit zeggen terwijl je 5000 verzamelde spellen thuis hebt liggenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uiteraard. Iemand moet dit topic bewaken.
quote:
quote:
Ik voel je pijn broeder.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Belt vrouwlief helemaal over de rooie op, dat ik het strijkijzer heb aan laten staan. Ik moet ook niet met mijn slaperige hoofd gaan staan strijken
Met dat scenario moet ik ook rekening houdenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broeder.
Vorige keer heb ik hem de hele dag aan laten staan en toen kreeg ik pikstraf.
Hoop dat jouw straf wat minder is.
Je kan mij uitnodigen voor jouw pleidooi.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
moet ik ook rekening houden Maar goed, dan ga ik in elk geval in verweer, want dezelfde pikstraf voor een lichter vergrijp (2 uur van mij tegenover een hele dag bij jou), klinkt niet erg fair
Jij doet het alleen 's avonds met het licht uit?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:17 schreef FCsuarez het volgende:
moguh![]()
wtf het smorgens al over pikstraf hebben
Precies. "Bij deze wil ik een getuige (en lotgenoot) oproepen."quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan mij uitnodigen voor jouw pleidooi.
dat zeg ik niet, maar in iedergeval niet op woensdag ochtend 8 uur. eerst koffie hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij doet het alleen 's avonds met het licht uit?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. "Bij deze wil ik een getuige (en lotgenoot) oproepen."
Koffie als prioriteit stellen boven ochtendsex...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar in iedergeval niet op woensdag ochtend 8 uur. eerst koffie hoor
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
"Schat, heb je zin?"
"Nee sorry, eerst even de koffiefilters vervangen"
prioriteiten stellen helpt je de woensdag doorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
"Schat, heb je zin?"
"Nee sorry eerst even naar Starburcks"
morningquote:
Dat is een baas.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand ervaring met TOTS Barzagli? Kan dan T. Silva eruit halen en hem kopen
vond zijn NIF beter, kon ook zijn dat hij niet helemaal in het systeem paste.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand ervaring met TOTS Barzagli? Kan dan T. Silva eruit halen en hem kopen
Hoe speelde jij dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vond zijn NIF beter, kon ook zijn dat hij niet helemaal in het systeem paste.
Hij is 20/30k duurder dan T. Silva en die vind ik nou niet echt overweldigend.. in wat voor formatie gebruikte jij hem? Ik ga hem in 4-3-3 met Chiellini gebruikenquote:
ik speelde 4-1-2-1-2 met druk naar voren. mijn verdedigers staan dus best hoog, hij liep constant te veel weg bij de centrum positie en was dus standaard te laat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:58 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hoe speelde jij dan?
[..]
Hij is 20/30k duurder dan T. Silva en die vind ik nou niet echt overweldigend.. in wat voor formatie gebruikte jij hem? Ik ga hem in 4-3-3 met Chiellini gebruiken
Ik gebruik hem in dit team:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:58 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hoe speelde jij dan?
[..]
Hij is 20/30k duurder dan T. Silva en die vind ik nou niet echt overweldigend.. in wat voor formatie gebruikte jij hem? Ik ga hem in 4-3-3 met Chiellini gebruiken
Ik heb nu dit team, 75k en nog een Robben op de TP dus ik kan hem makkelijk betalen. Mooi team!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gebruik hem in dit team:
[ afbeelding ]
Ah, dat is minder.. denk dat hij het in 4-3-3 wel aankanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik speelde 4-1-2-1-2 met druk naar voren. mijn verdedigers staan dus best hoog, hij liep constant te veel weg bij de centrum positie en was dus standaard te laat.
twitter:Jesserdt twitterde op woensdag 07-08-2013 om 08:51:13Rafael van der Vaart heeft dus Sabia zwanger gemaakt. Toch lekker wanneer je niet in vorm bent en wél de kruising raakt. reageer retweet
twitter:slamfm twitterde op woensdag 07-08-2013 om 09:02:08Sabia zegt zwanger te zijn van Rafael van der Vaart, de Spreuk v/d Dag uit is helemaal v/d kaart! http://t.co/9oHnJrNBxi #SLAMFM reageer retweet
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:07 schreef Lindgren. het volgende:
Toevallig iemand die net Slam FM heeft zitten luisteren?![]()
Mijn Tweet werd voorgelezen als Spreuk van de Dag
twitter:Jesserdt twitterde op woensdag 07-08-2013 om 08:51:13Rafael van der Vaart heeft dus Sabia zwanger gemaakt. Toch lekker wanneer je niet in vorm bent en wél de kruising raakt. reageer retweet
twitter:slamfm twitterde op woensdag 07-08-2013 om 09:02:08Sabia zegt zwanger te zijn van Rafael van der Vaart, de Spreuk v/d Dag uit is helemaal v/d kaart! http://t.co/9oHnJrNBxi #SLAMFM reageer retweet
hoe ga je de chem van marcelo eigenlijk oplossen dan ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik heb nu dit team, 75k en nog een Robben op de TP dus ik kan hem makkelijk betalen. Mooi team!
[ afbeelding ]
[..]
Ah, dat is minder.. denk dat hij het in 4-3-3 wel aankan
En toevallig precies het station dat jij luistert, leest hem voorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:07 schreef Lindgren. het volgende:
Had Lex een berichtje gestuurd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
En toevallig precies het station dat jij luistert, leest hem voor
Maak gewoon 60 screenshots en DM het naar DS2.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
*belooft zichzelf volgend jaar geen bronze spelers meer te bewaren in zijn club...
heb echt geen idee welke spelers wat waard zijnen geen zin om alles op de TP te zetten
Marcelo gaat er niet uit, ik ga voor een 2e team en 3e team.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe ga je de chem van marcelo eigenlijk oplossen dan ?
lindgren![]()
quote:
Fenomeenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:07 schreef Lindgren. het volgende:
je ging silva verkopen voor barzagliquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:37 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Marcelo gaat er niet uit, ik ga voor een 2e team en 3e team.
Nopquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Al begonnen met rijlessen?
[..]
Fenomeen![]()
Wat?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef Ajacied7 het volgende:
De hele selectie van Anzhi op de transferlijst en Meulensteen ontslagen.
De eigenaar ziet het niet meer zitten en zegt dat de 'snelle' weg naar de top is mislukt. Ze gaan zich nu meer richten op het zelf opleiden van spelers.quote:
Gewoon even met het verkeerde been uit bed gestapt natuurlijk. Rare jongens die Russenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De eigenaar ziet het niet meer zitten en zegt dat de 'snelle' weg naar de top is mislukt. Ze gaan zich nu meer richten op het zelf opleiden van spelers.
En het beter maken aangezien ze een mooi ziekenhuis hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De eigenaar ziet het niet meer zitten en zegt dat de 'snelle' weg naar de top is mislukt. Ze gaan zich nu meer richten op het zelf opleiden van spelers.
Ik heb dit teamquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gebruik hem in dit team:
[ afbeelding ]
Beter dan dat ene nummer uit FIFA dat vorig jaar steeds gedraaid werd (ben even de naam kwijt)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wordt veel gedraaid de laatste tijd, ook op 3FM.
Ik vind dit jaar de liedjes over het algemeen niet echt "FIFA-liedjes". Bij On Top of the World heb ik dat dan weer wel, maar er zit een hoop bagger bij dit jaar..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beter dan dat ene nummer uit FIFA dat vorig jaar steeds gedraaid werd (ben even de naam kwijt)
Degenen die ik wel aardig vind:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind dit jaar de liedjes over het algemeen niet echt "FIFA-liedjes". Bij On Top of the World heb ik dat dan weer wel, maar er zit een hoop bagger bij dit jaar..
Nu wil ik het weten ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beter dan dat ene nummer uit FIFA dat vorig jaar steeds gedraaid werd (ben even de naam kwijt)
Ik bedoel dat ik nu Barzagli nog niet haal en dus Marcelo erin blijftquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je ging silva verkopen voor barzaglidat gaat chemwise dus even niet
wat gaat het 2e team worden dan ?
Ja, die is ook wel baas en een echte FIFA-track voor mijquote:
Ik kan het niet meer vinden, maar ik bedoel dat ene nummer uit fifa 12 dat in de hitlijsten belanddequote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer vinden, maar ik bedoel dat ene nummer uit fifa 12 dat in de hitlijsten belandde
1 | http://www.youtube.com/watch?v=Sss9aNbtEpA&list=PLEC19FE6156141018 |
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer vinden, maar ik bedoel dat ene nummer uit fifa 12 dat in de hitlijsten belandde
The Ting Tings?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
heb je nog een tots voor me?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Hier ook niet tussen? (ik weet ook niet of het alle tracks zijn hoor)
dat vind ik echt een aidsnummerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, die is ook wel baas en een echte FIFA-track voor mij
hahaha nee die andere 3 geef ik dit weekend aan DS2, T_T en Thadquote:
Waarom ds2? Dat is een wijf.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahaha nee die andere 3 geef ik dit weekend aan DS2, T_T en Thad
Ik mag hem wel. En hij vroeg om die bronze ST, dus jaquote:
Rock maffia - the big bang ging ook nog welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heeft ook een tijd hoog in de hitlijsten gestaan.
Undisclosed Desires van Muse is baas.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
vraagt zich nog steeds af aan welk nummer POTS zo'n hekel heeft![]()
P.s. die van FIFA 11 van de Black keys
toch hadden ze vroeger betere nummersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Undisclosed Desires van Muse is baas.
en Supermassive Blackhole heeft volgens mij ooit in FIFA gezeten...
Tubthumping was toch World Cup '98?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch hadden ze vroeger betere nummers
Chumbawamba - Tubthumping![]()
Safri Duo - The bongo song![]()
apollo 440 - stop the rock
avril lavigne - complicated![]()
en natuurlijk de gister genoemde oldies fatboy slim, blur, gorillaz
samenvatting FIFA MUZIEK
Ik ook, Tekkno Scene is het enige nummer van dit jaar dat ik skipquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat vind ik echt een aidsnummer
Sowieso Musequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Undisclosed Desires van Muse is baas.
en Supermassive Blackhole heeft volgens mij ooit in FIFA gezeten...
Dit. Of radio.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zet gewoon eigen muziek aan tijdens het spelen.
dit jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan ik niet helaasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik had er eigen muziek op gezet.quote:
nog langer, wtf kan dat?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had er eigen muziek op gezet.
Allemaal hardstyle als goaltunes en bij de menu's. En dan ingesteld dat als ik won, Dat het Russische volkslied kwam.(dat klinkt majestueus en geeft mij een triomfantelijk gevoel als ik iemand net verslagen heb).
Maar dan duurt het opstarten van FIFA langer, dus ik heb het er weer af gehaald...
In fifa 11 had ik deze als ik scoordequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had er eigen muziek op gezet.
Allemaal hardstyle als goaltunes en bij de menu's. En dan ingesteld dat als ik won, Dat het Russische volkslied kwam.(dat klinkt majestueus en geeft mij een triomfantelijk gevoel als ik iemand net verslagen heb).
Maar dan duurt het opstarten van FIFA langer, dus ik heb het er weer af gehaald...
De laatste transfers zullen pas in FIFA 14 worden doorgevoerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:57 schreef Keukendrol het volgende:
Weet iemand of je de huidigr spelers selecties ergens kan downloaden bijvoorbeeld psv met rekik enzo? Als ik dat handmatig doe en een wedstrijd wil gaan spelen dan download hij eerst matchdayselectie waardior alles weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |