Moest even terugzoeken, want had er glad overheen gelezenquote:
Ja, jouw post was al weg!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Moest even terugzoeken, want had er glad overheen gelezenDie post was ook OMG
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:42 schreef miekie72 het volgende:
Haha
Jeuj, er komen direct al tett'n in veur!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Normaal is hier de vraag of je broccoli lust, ik ben echter van de bruine bonen.
Wat ik ook zo'n beetje elk topic een keer noem. Tot vervelends aan toe
Oh! Glad vergeten. Het zal die 18 jarige leeftijd zijn. Ik ga er NU voor zitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:04 schreef Perruche het volgende:
Mariafijn!!
En co doe mij nog eens een FB berichtje
Valt tegen, CUL-post op pagina 13...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Fok gaat ranken op 'bruine bonen'
![]()
Ongoing process hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Valt tegen, CUL-post op pagina 13...
Icm fok heb ik wel 2e hit
/No sleep till Brown beans!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ongoing process heKeep it up!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Glad vergeten. Het zal die 18 jarige leeftijd zijn. Ik ga er NU voor zitten.
Broccoli ben ik ook dol op. Eigenlijk lust ik alles. Oh, behalve bleekselderij, haring en eh... Oh ja, pure chocola en chocolademelk (ril). Ik ben nog nooit iemand anders tegengekomen die geen chocolademelk lust. Weird blijkbaarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Normaal is hier de vraag of je broccoli lust, ik ben echter van de bruine bonen.
Wat ik ook zo'n beetje elk topic een keer noem. Tot vervelends aan toe
Ik ook nog nooitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:40 schreef miekie72 het volgende:
[..]
Broccoli ben ik ook dol op. Eigenlijk lust ik alles. Oh, behalve bleekselderij, haring en eh... Oh ja, pure chocola en chocolademelk (ril). Ik ben nog nooit iemand anders tegengekomen die geen chocolademelk lust. Weird blijkbaar
Niet!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:05 schreef V1z0R het volgende:
Aurum bijna vergeten, Aurum valt onder awesome (+ baksels) maar da's volgens mij HPKW d'r schuld
HPKW is klassiek goed voer en veel baksels, veel baksels, nog wat baksels en en baksels. Veelal baksels.
Ik durf haast te wedden dat er wat bij HPKW in de oven staat nu
De reden dat er niet geantwoord is, is omdat er iets gebakken wordt, iets lekkers, iets HPKW's...
Aangenaam, VulcanJ.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:40 schreef miekie72 het volgende:
[..]
chocolademelk (ril). Ik ben nog nooit iemand anders tegengekomen die geen chocolademelk lust. Weird blijkbaar
Er zat dus een baksel in de spreekwoordelijke oven! Ha! Dikke puh!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet!
Maar ik zat wel net te verzinnen wat voor koekjes ik ga bakken voor de verjaardag van het neefje van mn vriend.![]()
Owja, iemand nog interesse in 2 antieke kabelmodems?
Mijn provider heeft geen kabelmodemmuseum en ik mag er mee doen wat ik wil, alleen denk ik zomaar dat ze niet gewoon bij het afval kunnen.
Com21 of docsis 2.0?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet!
Maar ik zat wel net te verzinnen wat voor koekjes ik ga bakken voor de verjaardag van het neefje van mn vriend.![]()
Owja, iemand nog interesse in 2 antieke kabelmodems?
Mijn provider heeft geen kabelmodemmuseum en ik mag er mee doen wat ik wil, alleen denk ik zomaar dat ze niet gewoon bij het afval kunnen.
Wauwquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:23 schreef _aurum_ het volgende:
Niet aan de kunst Florence zitten als je er bent Maria. Maria doing hard time is a nono
Heb jij dingetjes van mij gezien?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:26 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Com21 of docsis 2.0?
Lol@Vaiz!
An, wat is je volgende yoga-manoeuvre?
GB, welcome back!
Maria, straks na je workshop nog cuter tekenen?
Co de smokkelaarster.
Welkom Mieke!
En weer bijgelezen.
Is er iemand een hark kwijt? Ben vandaag zo stijf als... gister 185KG van de vloer getrokken, 6 herhalingen. En mijn lief en ik hebben oatmeal cookies gemaakt voor mijn carbs.
Heb een paar illustraties gezien toen ik meespiekte bij lief. Zhe cuteness.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb jij dingetjes van mij gezien?![]()
![]()
Oatcookies!185 kilo
Een Terayon TCM 200 en een Doscis 2.0quote:
Meedoen aan kabelmodemwerpen in de NerdGamez 2013.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Een Terayon TCM 200 en een Doscis 2.0
Heb nu een nieuwe die wel de snelheid van mijn langzame abbo aankan.
Ah, is dat toevallig op Lowlands? Dan neem ik ze mee volgende week.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:44 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Meedoen aan kabelmodemwerpen in de NerdGamez 2013.
Het is net als crossaintjesdeeg, maar dan toch weer wat anders deze maand.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:47 schreef An24 het volgende:
Mufasa: het is een challenge voor de maand augustus. Elke dag moet je van een voorgestelde pose een foto maken, maar de laatste twee waren simpele oefeningen. Als er weer een leuke voorbij komt, post ik hem wel
Anders gewoon mee rondzwaaien in een moshpit...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, is dat toevallig op Lowlands? Dan neem ik ze mee volgende week.
Afgelopen keer zat ik er volgens mij midden in, als je dat een moshpit mag noemen. Veelal stoned volk temidden van een Bassnectar optreden. Niet het "hier heb je een hoofdstoot, tot morgen!" wat je bij de ZC en het aardschok podium hebt...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:55 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Het is net als crossaintjesdeeg, maar dan toch weer wat anders deze maand.
[..]
Anders gewoon mee rondzwaaien in een moshpit...
Geen idee of ze moshpits hebben bij Lowlands.
Je doet alsof je de Mount Everest hebt beklommen. Of op zijn minst een tompouce, een roombrooodje, een koffiebroodje, een chocoladecroissant en een merengue hebt gegeten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:23 schreef An24 het volgende:
Nou Vaiz, je kunt me van de die-hard awesome lijst schrappen, want ik ben zojuist naar de bakker gelopenNu heb ik een tom pouce verorbert. Uniek zal trots op me zijn
Ja, daarom de "als je het een moshpit magt noemen"quote:
Oh, sorryquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:44 schreef An24 het volgende:
Uhmmm, het was naar aanleiding van vaiz zijn post.. Als grapje. Niet dat ik me schuldig zit te voelen of zo. Zal voortaan een pi plaatsen, dan is het wat duidelijker
Jezebel!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:12 schreef kwakz0r het volgende:
Nee novem, ik had het niet tegen jou
Al stort ik gaarne mijn olijvenhaat ook nogmaals uit over dit topicespezjuli vor joeoeoeoe!
Welkom mieke!
Het is een zij en ze is vakantieland, maar is een welgemeende knuffel voldoende?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:17 schreef V1z0R het volgende:
Ik kan 'm slaan, mits er een vergoeding is, natuurlijk
Nee, dat overleven ze meestalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het is een zij en ze is vakantieland, maar is een welgemeende knuffel voldoende?
Geweldige samenvatting, thanks!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit
Maar post lijstjes en dan krijg je commentaar erop, voor inspiratielijstjes zeg ik Novem, zijn compleet, lekker, variërend... Die-hard awesome kom je in Uniek, Sigme, Nallie en An gebied.
Perr, Anna en Mo voor de lekker!
Callif voor vega.
Bill voor studentdecadent
Zal vast iets zijn dat Maria zo happy-go-lucky is dus kun je daarvoor raadplegen.
Co is goed voor lekkere low-carb. Rib-eye en wodka
Skoap ook
Q, is er niet altijd, maar die heeft wel goede lijstjes
Kortom, is zat om van te leren. En als Li iets zegt is het waar.
Dank! Die was ik vergeten: chocoladeijs + chocoladesaus. Nou ja, you all get the pointquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:20 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Aangenaam, VulcanJ.
Chocolademelk(en chocolade ijs):![]()
Pure chocolade is dan wel weer
Ik hou me wel even bij halfbakken humor hier plaatsen.quote:
Thanksquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:12 schreef kwakz0r het volgende:
Nee novem, ik had het niet tegen jou
Al stort ik gaarne mijn olijvenhaat ook nogmaals uit over dit topicespezjuli vor joeoeoeoe!
ja zo zou het wel ongeveer gaan!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:55 schreef V1z0R het volgende:
God, wat zou ik graag met Perr ergens heen gaan.
Perr: "Aan de kanten met die dikke ronde kont!"
Ik: "Goede tieten ook!"
Wordt een gezellig uitjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:19 schreef V1z0R het volgende:
Dood, halfdood, nauwelijks ademend? Wil je m'n folder?
Ik heb dat ook gehad... Zo ontzettend dom ....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had een keer een bruiloft in Italië op het strand en dat leek me wel een goede gelegenheid voor XTC, dus ik had 3 pillen meegenomen, we waren met de auto, dus dat durfde ik wel. Ik had ze 'verstopt' in een ritsje van m'n portemonnee. De bruiloft bleek stom, dus ik had geen zin in drugs. Vervolgens ben ik die pillen glad vergeten en heb ik er zo'n drie jaar mee rond gereist. Vliegtuigen genomen en alles.
Omdat mannen anders hun belangrijkste informatiebron kwijt zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:48 schreef Probability het volgende:
Waarom zeuren vrouwen eigenlijk vaak en zo veel?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat mannen anders hun belangrijkste informatiebron kwijt zijn.
Als jij zorgt voor de fava-beans en een flesje Chianti...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja zo zou het wel ongeveer gaan!
Maar hoe kom je hier ineens zo bij?
[..]
Wordt een gezellig uitje
Tompoucequote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:23 schreef An24 het volgende:
Nou Vaiz, je kunt me van de die-hard awesome lijst schrappen, want ik ben zojuist naar de bakker gelopenNu heb ik een tom pouce verorbert. Uniek zal trots op me zijn
Natuurlijk met slagroom, duhquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tompoucewel MET slagroom toch? NOM!
Lijst:
O: Beker melk, cappuccino, 2 boterhammen met gebakken spiegelei, rosbief, augurk, kaas, currysaus 9
L: salade met blikje tonijn, half ei, dressing zonder olie, kwart meloen
T's: nectarine, mineola, beschuit jam, beschuit kaas, stukje chocoladedonut
D: Bloemkool, gegilde kipfilet met champignons, knoflook en ui, zoetzure komkommersalade, aardappelkroketten, gewokte spinazie
T: Kwark, vla en blauwe bessen
Ach, het was koud en miezerig en grijs en toen voelde ik mezelf ook een beetje miezerig en grijs. Ik denk dat het vooral komt van twee dagen doorwerken tot 1:00 's nachts en dan weer om 6:00 op staan. Je kent het welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Yeah voor Maria
Hoi Miekie... al wel goed bezig , top!
Waarom vond jij jezelf zielig Anna? En was het een lekker pistoletje?
Maar goed dat je hem hebt gehad voor je kcal inname iig
KLEPTOMAAN!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:36 schreef Nallie het volgende:
Tompouchen zijn niet bedoeld om grappen over te maken![]()
Ik heb 2 paranoten gepikt bij de biowinkel want ik had trek
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ach, het was koud en miezerig en grijs en toen voelde ik mezelf ook een beetje miezerig en grijs. Ik denk dat het vooral komt van twee dagen doorwerken tot 1:00 's nachts en dan weer om 6:00 op staan. Je kent het welPistoletje was ok, de gehaktballen waren lang niet zo lekker als die van us mem
Mooiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:49 schreef miekie72 het volgende:
Oké, dan gooi ik mijn eerste lijstje er ook maar in.
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met Slankie Sambal, 1 tomaat, plakjes komkommer, beetje yoghurtdressing en een lepel mengsel chiazaad/lijnzaad erover gestrooid (ik ben sinds 1,5 week gestopt met roken en zit wat verstopt, haha)
T: banaan
L: 2 rijstwafels met geitenkaas spread en 2 gekookte eieren erop. Bakje griekse yoghurt met lepel mengsel chiazaad/lijnzaad
T: handje gemengde ongezouten noten
D: rundertartaartje met sperziebonen en sla
T: doppinda's, denk ik. Anders bak magere yoghurt met muesli en kaneel en de lepel met zaden die ik hierboven al noemde.
Ik ben een rebelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:45 schreef V1z0R het volgende:
M'n hele beeld van de Nallster is nu gewijzigd...
Klinkt bekendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:08 schreef Probability het volgende:
Ik ging winkelen want ik was een beetje sip. Ben wel wat vrolijker maar niet over m'n figuurwat zijn die spiegels stom
Het lag in de winkel (goh, dat klinkt ook wel suf, hahaha). Had het ook nooit gehad en vind het verrassend - ongelooflijk - lekker. Erg fris! Van Bettine. "Verse geitenkaas spread" Gewoon in het assortiment van de Jumbo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:06 schreef Californium het volgende:
Klinkt als een lekker lijstje miekeafgezien van het vlees
. Wat is geitenkaas spread? Geitenkaas
Volgens mij moet ik ook eens lijnzaad aanschaffen.... eens kijken of dat tarwe bevat....
Thanks voor de tip, want daar moet ik mezelf echt goed aan herinneren af en toe. #vult fles water bijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:08 schreef Nallie het volgende:
Wel genoeg drinken bij de lijnzaad Miekie, anders verstop je juist!
Ik wilde een frietje halen om mijzelf op te vrolijken, maar na het winkelen heb ik maar een salade samengesteld van de saladebar van de La Place..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Ook elk klein foutje op mijn gezicht en elk bobbeltje teveel zie je door de slechte verlichting...
Ik heb het tot dusver alleen nog maar over brood/toast/rijstwafels gesmeerd, maar denk dat het ook errug lekker is over een zalmmootje. Of door spinazie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:20 schreef Californium het volgende:
Klinkt goed. Nu nog even bedenken waar ik het overheen ga smeren. Nu geen jumbo in de buurt vanaf volgende week wel
. Hopelijk... Zou het nu nog mis kunnen gaan? Dinsdag krijgen we de sleutel.. Nee toch? Toch?
Lijnzaad op lijstje zet! En mijn nieuwe laptop is geniaal.
Qua sexyness ben je gestegen, betwijfel wel of ik nog kinderen met je wil hebben...quote:
Thanks, heb vanmiddag kiwi's gehaald, dus dat kan mooi!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Sesam is toch ook niet mijn favoriet
Mooi lijstje Miekie, zal je laatste T alleen een stukje fruit maken, volgens mij zit je mooi zo
ALS JE ZO GOED VOOR ZE BENT, WAAROM ZIE IK M'N DOCHTER DAN NIET?! ZIE M'N ZOON OOK NIET!!!! TOEVAL?!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een slechte moeder ben?!![]()
Ze zijn je bruine bonen met spek zat jonguhquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
ALS JE ZO GOED VOOR ZE BENT, WAAROM ZIE IK M'N DOCHTER DAN NIET?! ZIE M'N ZOON OOK NIET!!!! TOEVAL?!
Blind?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
ALS JE ZO GOED VOOR ZE BENT, WAAROM ZIE IK M'N DOCHTER DAN NIET?! ZIE M'N ZOON OOK NIET!!!! TOEVAL?!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ze zijn je bruine bonen met spek zat jonguh
OEoeOEEEoeee! *snappity SNAP* GURRRLquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ze zijn je bruine bonen met spek zat jonguh
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OEoeOEEEoeee! *snappity SNAP* GURRRL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef V1z0R het volgende:
OoitBeetje als in: 'Next time Gadget... Next time'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
Scorequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef V1z0R het volgende:
Moet maar toegeven dat ik m'n meerdere ben tegengekomen!
Nallie
Was een genoegen je te hebben mogen kussen(op de wang dus, voor de duidelijkheid, jullie viespeuken hier...)
Wat een lekkere D!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:24 schreef Goodbye het volgende:
Mijn avondeten was een kom soep, 2 boterhammen en net als toetje een halve reep chocola.![]()
Morgen maar even boodschappen doen en de sportschool weer eens bezoeken.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef Perruche het volgende:
Hey viz ga eens terug in je hok
Nu een "conference call" met Al Qaida op nieuwsuur, wist niet dat ze dat hadden daar in de bergen
Qua jatten heb ik vandaag nog 1 salmiakdropje gejat. Er is een rebel aan mij verloren gegaan ik zeg het je!
De pump voelde ik niet vandaag, wat een eierkoek die het gaf. Gelukkig was het een invaller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Viz got skills!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:45 schreef the85mc het volgende:
Viz jonguh...wat ik me afvraag: doe je dit soort opmerkingen nou compleet nuchter?
Ik heb net denk ik de laatste boot van t seizoen verkocht. Morgen wordt ie opgehaald. De tijd om een boot te verkopen voor een goede prijs is weer geweest denk ik. Ga deze herfst/ winter wel op botenjacht, kijken of ik goedkoop leuke boten kan scoren. Heb sowieso droge ruimte voor opslag, dus dat is ideaal.
Edit: oh ja, wat is een kamutwafel? /noob
bij jou is het echt:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:45 schreef the85mc het volgende:
Viz jonguh...wat ik me afvraag: doe je dit soort opmerkingen nou compleet nuchter?
Ik heb net denk ik de laatste boot van t seizoen verkocht. Morgen wordt ie opgehaald. De tijd om een boot te verkopen voor een goede prijs is weer geweest denk ik. Ga deze herfst/ winter wel op botenjacht, kijken of ik goedkoop leuke boten kan scoren. Heb sowieso droge ruimte voor opslag, dus dat is ideaal.
Edit: oh ja, wat is een kamutwafel? /noob
Lactose?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:36 schreef Perruche het volgende:
Kamutwafel is een rijstwafel van kamut!
En lekker mc jij ouwe handelaar.de wereld - ik wilde yoghurt kopen op het station, dus ik vraag aan dat vrouwke of er suiker in die yoghurt zat (soms is dat zo okk bij 'natuuryoghurt'). Ze kijkt me echt zo aan, en zegt dan 'in yoghurt zit altijd suiker hoor!'
/insert facepalm-smiley
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:36 schreef Perruche het volgende:
Kamutwafel is een rijstwafel van kamut!
En lekker mc jij ouwe handelaar.de wereld - ik wilde yoghurt kopen op het station, dus ik vraag aan dat vrouwke of er suiker in die yoghurt zat (soms is dat zo okk bij 'natuuryoghurt'). Ze kijkt me echt zo aan, en zegt dan 'in yoghurt zit altijd suiker hoor!'
/insert facepalm-smiley
Ik mag toch aannemen dat het pand op slot kanquote:Een fietsenstalling bij het pand (dat op slot kan) zou heel fijn zijn.
Taaltechnisch/grammaticaal gezien kán het natuurlijk welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Ik las vanochtend een leuke zin op ons intranet (over nieuwe huisvesting van ons kantoor)
[..]
Ik mag toch aannemen dat het pand op slot kan.
Na volgende week komt m'n manager terug die ik nu ben naast mezelf, dus dan hoef ik niet meer 16 uur per dag te werken.Yay! Ik denk erover een lijstje met openstaande zaken te maken en dan zelf een week naar de zon te gaan van de extra opgebouwde vakantiedagenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:34 schreef _aurum_ het volgende:
oh en welkom Miekie!
En anna wanneer is je deadline? En ga je weer "normale" werkdagen draaien?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
bij jou is het echt:
School school school, boot boot boot, chickie chickie![]()
+1quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jagär, huisje aan een meerKlinkt heerlijk
Benieuwd naar het uitzicht!
Haha ja lekkerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:05 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
+1
Zag gister ook al foto's voorbijkomen van een leuk huisje langs een meer.
Of hartje winter in een houten hutje, waar je je eigen brandhout mag hakken om dan vanuit de kou naar binnen te gaan om het haardvuur gaande te houden. Waarbij je dan dicht tegen elkaar kruipt om meer warmte te pikken.
Berenvelletje niet inbegrepen.
Ik had niets gezien bij Jagar, dus ik kijken, geen foto's van een huisje aan een meer. Maar toen zag ik een Risk-bord, nu heb ik dus zin in een potje Riskquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:05 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
+1
Zag gister ook al foto's voorbijkomen van een leuk huisje langs een meer.
Of hartje winter in een houten hutje, waar je je eigen brandhout mag hakken om dan vanuit de kou naar binnen te gaan om het haardvuur gaande te houden. Waarbij je dan dicht tegen elkaar kruipt om meer warmte te pikken.
Berenvelletje niet inbegrepen.
Kaarten ruilen, weet je wel hoe NOT DONE dat is!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:23 schreef V1z0R het volgende:
geweldig!
Risk op de PC is ruk!18 v 3 zo verliezen dat het 8 v 3 is.
Alliantie aangaan en kaarten ruilen, erg bedankt voor de Centraal Amerika kaart terwijl ik compleet in Azië en Oceanië ben gestationeerd.
M'n Kamtsjatka was uitgedund, ik was de extra manschappen nodigquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Kaarten ruilen, weet je wel hoe NOT DONE dat is!
Ik hield van mijn gebiedskaartjes altijd een paar achter, zodat ik mooie setjes kon maken en steeds 10 mocht pakken. Muhaha.
Broccoli natuurlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil dit recept maken dit weekend:
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/pappardelle_with_curried_68984
Maar wat voor groente ga ik daarbij maken?
Ok, die was te makkelijk.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ok, die was te makkelijk.
Mijn tafelheer van het weekend houdt alleen niet zo van broccoli.
Gegrilde aubergine, courgette, zoete aardappel etc en dat in grote plakken als salade?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./bijlezen gaat![]()
Bazin!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:24 schreef An24 het volgende:
Haha, ja grappig. Ik heb ook gekeken of ik daar een hoofdstand durfde. Dat ging goed en doorslaan naar brug ook. En toen hoorde Freud allemaal ohws en ahhhhs![]()
Nope.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:30 schreef Perruche het volgende:
Uh, ben ik de enige bij wie de vraag "waarom" opborrelt bij het zien van die foto?
Het zal vast een moeilijke pose zijn maar waarom midden in de stad?
38quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:28 schreef V1z0R het volgende:
Mevrouw in het rode shirt is ook zwaar jaloers volgens mij. Bij groep zie je d'r nog lacherig doen maar bij tweede foto zie je d'r bijna denken "was ik maar zo lenig"
Je hebt wel kleine voeten of niet?!
Op weg naar huis...geen yoga doen vandaag...wel challenge af willen maken. Net zo iets als een colorrun of andere bikkelkoersquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:30 schreef Perruche het volgende:
Uh, ben ik de enige bij wie de vraag "waarom" opborrelt bij het zien van die foto?
Het zal vast een moeilijke pose zijn maar waarom midden in de stad?
Oh meer dan genoegquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:12 schreef miekie72 het volgende:
Bij mijn lijstje van gisteren komt nog een fles rode wijn... Gezien de opmerking dat ik 's avonds nog wat fruit zou kunnen eten: hoeveel druiven zitten in een fles wijn?
Haha, dat wel!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh meer dan genoegwas 'ie lekker?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:15 schreef An24 het volgende:
Mufasa, Deze challenge dag is wel leuk om te posten
Oooh! Echt? Hoe cool!!!! Knap hoor, ik weet nog niet hoe ik een jompelende smiley maak, maar: jompel, jompel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./bijlezen gaat
Bruine bonen! Toch? @V1z?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Weet niet of Maria 'm al gemaakt heeft, maar heb wel killer bruinebonensoep recept, m'n pa vond 'm lekker ondanks de verkeerde bonenquote:
Dat hoort nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:09 schreef anna82 het volgende:
Ik wacht wel op de samenvatting
Henkster, hoe gaat het met sporten? Ik heb laatst een flat belly burpee gedaan en ik heb nog steeds spierpijn (ik spreek van zondag jl).
Dieten heeft geen zin.quote:
Gaat vrij aardig. Ik merk zowaar wat progressie met mn krachttraining!quote:Henkster, hoe gaat het met sporten? Ik heb laatst een flat belly burpee gedaan en ik heb nog steeds spierpijn (ik spreek van zondag jl).
Las fat belly burpeequote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:09 schreef anna82 het volgende:
Ik wacht wel op de samenvatting
Henkster, hoe gaat het met sporten? Ik heb laatst een flat belly burpee gedaan en ik heb nog steeds spierpijn (ik spreek van zondag jl).
Voortgang = goed! Die workout klinkt inderdaad wel als heavy duty. Ik zou ws instortenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dieten heeft geen zin.
[..]
Gaat vrij aardig. Ik merk zowaar wat progressie met mn krachttraining!![]()
Alleen was de combinatie van eerst rug en biceps trainen en daarna een uur kickfit vandaag, niet echt een optimale.
Ik was nogal dood.
Tevens zijn burpees de hel, maar zolang spierpijn hebben van een burpee klinkt ook niet helemaal lekker.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:15 schreef An24 het volgende:
Mufasa, Deze challenge dag is wel leuk om te posten
En dan ook nog midden in de stad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./bijlezen gaat
Challenge done! Awesome.![]()
Twee dagen ongeveer, maar hangt ook af van intensiteit en tot falen trainen. In het begin is het vaak een gebrek aan coordinatie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:36 schreef V1z0R het volgende:
Ja. Zo lang spierpijn is geen spierpijn volgens mij
Mufasa?
Ken krachttraining waar ik niet meer van kon traplopen, uit bed komen of een vork vasthouden, maar dat verdween binnen 2 dagen. Geen 5 dagen...
Haha, ik kan me overal iets bij voorstellen, maar door elkaar, hmmmmquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Zoute stokjes zijn lekker met pindakaas, chocoladepasta, smeerkaas, roomkaas , ragout en filet americain
Ik hoop op constante verzadigingquote:
Ik had dinsdag kokos limoen havermout koekjes gemaakt. Die waren dus mislukt maar t deeg smaakte wel heul lekker. Dus misschien die... Of bananenbrood, of brownies, of...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik hoop dat er iets verkeerd geschoten is ofzo, wat weer teruggeduwd kan worden.
Verder duim ik mee met Nallie voor de ovenmonteur.
Wat ga je bakken als ie het weer doet?
Goedzo kwakquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:55 schreef kwakz0r het volgende:
Zo, gisteren helemaal alleen (vriendje ernaast) 1250 km gereden. Vakantie zit erop.
Vanmorgen gewogen, was 0,9 kilo zwaarder dan 3 weken geleden, maar nog steeds 6 ons lichter dan de week daarvoor. En dat terwijl ik ongesteld ben, gisteren en eergisteren en de dag daarvoor patat heb gegeten en nog dikke vocht enkels heb. Kortom: Jeee! komt goed!
Lijstje vandaag:
O - twee crackers met pindakaas
L - 250 rauwkostsalade met oliedressing, makreel of kip (weet niet of de buurtsuper makreel heeft)
T - een mini Frans droog worstje (1 cm dik, 1 vinger lang)
D - bami met kip en groente in zwartebonensaus
Kort en bondigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:12 schreef _aurum_ het volgende:
lijkt me echt frustrerend als je oven het niet meer doet
Lijstje voor vandaag:
O: omelet
T: choco bonbon
S: rondje rennen
T: havermoutsmoothie
L: rijstwafels met kip ofzo
T: kwark en notenboter
D: salade
T: kwark
Whoah!! Eetlust kwijt? Dat overkomt mij nu nooit!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Kort en bondig![]()
Ik ben m'n eetlust kwijt... Kreeg zelfs m'n ontbijt niet weg, that's a first, en ga het nu maar eten als L. Lijstje is dus ruk!
Je had de hele week al niet zoveel he?! Wel goed voor jezelf zorgen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Kort en bondig![]()
Ik ben m'n eetlust kwijt... Kreeg zelfs m'n ontbijt niet weg, that's a first, en ga het nu maar eten als L. Lijstje is dus ruk!
Goed punt...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:40 schreef anna82 het volgende:
Drie dagen achter elkaar patat en dan een thumbs up? Zo staat dat toch niet in de Voedselzandloper!
Geen idee hoe het met me gaat, ik werk alleen nog maarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Whoah!! Eetlust kwijt? Dat overkomt mij nu nooit!
Gaat het wel goed met je? Eet je wel genoeg lekkere dingen?
Wat zal ik vanavond trouwens eten?
Ja Hallo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:40 schreef anna82 het volgende:
Drie dagen achter elkaar patat en dan een thumbs up? Zo staat dat toch niet in de Voedselzandloper!
Neen! Ik wil je wel een duimpje geven voor 1250 km rijden, maar slecht gedrag wordt hier niet beloond!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja Hallo.Ik was uit eten op vakantie
heb nergens gezegd dat ik drie keer patat gezond vind of van plan ben dat dit jaar/komend jaar nog eens te herhalen.
Gimme the thumbs up. Damnit.
Wat zat er BIJ die patat is dan interessanterquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja Hallo.Ik was uit eten op vakantie
heb nergens gezegd dat ik drie keer patat gezond vind of van plan ben dat dit jaar/komend jaar nog eens te herhalen.
Gimme the thumbs up. Damnit.
quote:
Lamskoteletten met peterselie en knoflook (1)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat zat er BIJ die patat is dan interessanterHopelijk iets lekkers!
Meen je dat? Wat een zakelijke benadering. Ik zie het afvallen zelf, het op gewicht blijven, en gezond leven in het algemeen, in veel minder absolute termen. Het is geen prestatie waar ik naar streef, maar een bepaalde balans die ik hoop vast te houden. In perioden dat het moeilijker is om te eten zoals ik gewend ben, probeer ik gezien de omstandigheden de meest verstandige keuzes te maken. En dat verdient best een schouderklopje, vooral als iemand dat op dat moment beter kan gebruiken dan een terechtwijzing.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:57 schreef Nallie het volgende:
Het gaat er alleen om wat Anna al zegt; het is niet dat je goed gegeten hebt. Je bent niet zoveel aangekomen en tuurlijk is dat fijn. Maar dat is niet de prestatie waar je naar streeft toch?!
Stress? Dat en luduvudu heeft bij mij dat effect.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met me gaat, ik werk alleen nog maarnormaal heb ik het alleen bij buikgriep, maar ik ben niet ziekjes.
Ik had ook al geen trek in de lekkere groene curry van gister. Wel een aanrader!
Ik vind er niks zakelijks aan. Ik denk niet dat iemand er iets aan heeft als we gaan jubelen omdat iemand 'maar' 1 kilo is aangekomen. Bij Kwak niet en bij iemand anders ook niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Meen je dat? Wat een zakelijke benadering. Ik zie het afvallen zelf, het op gewicht blijven, en gezond leven in het algemeen, in veel minder absolute termen. Het is geen prestatie waar ik naar streef, maar een bepaalde balans die ik hoop vast te houden. In perioden dat het moeilijker is om te eten zoals ik gewend ben, probeer ik gezien de omstandigheden de meest verstandige keuzes te maken. En dat verdient best een schouderklopje, vooral als iemand dat op dat moment beter kan gebruiken dan een terechtwijzing.
Bedoel je mijn opmerking naar kwak? Had het niet over haar lijstje, maar over het stabiel in gewicht blijven en over het naar huis rijden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:40 schreef anna82 het volgende:
IK wil heus geen kusjekroel, maar het gaat me vooral om de manier waarop.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:57 schreef Nallie het volgende:
Het gaat er alleen om wat Anna al zegt; het is niet dat je goed gegeten hebt. Je bent niet zoveel aangekomen en tuurlijk is dat fijn. Maar dat is niet de prestatie waar je naar streeft toch?!
We kunnen je volgens mij beter steunen in het behalen van je uiteindelijke doel; gezond zijn en afvallen!
Heeft niks met haten te maken. Volgens mij zijn we geen kusje kroel topic (Motorbloempje, 2013)
Ik denk dat mensen over het algemeen vrij weinig eraan hebben om diëten te zien als iets wat ze een bepaalde periode vol moeten houden en wel zo perfect mogelijk. Als je doel is om gezond te leven, je lijf goed te voeden en je prettig te voelen in je vel, dan is het veel belangrijker om je te richten op een manier van leven waar je je prettig bij voelt en gezond en fit blij blijft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind er niks zakelijks aan. Ik denk niet dat iemand er iets aan heeft als we gaan jubelen omdat iemand 'maar' 1 kilo is aangekomen. Bij Kwak niet en bij iemand anders ook niet.
Ben je wel eens in Italië op vakantie geweest?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Overigens begrijp ik dat volkomen los gaan en alles naar binnen gooien en gieten omdat het nu eenmaal vakantie is, ook helemaal niet.
Nee is niet raar, maar dan vat je het wel verkeerd op. Het was namelijk niet onaardig bedoeld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
IK wil heus geen kusjekroel, maar het gaat me vooral om de manier waarop.
Jullie zeggen het niet in eerste instantie eens tegen mij, maar halen juist iets aardigs wat een ander zegt onderuit, als een half grapje, en door elkaar bij te vallen met een hartjessmiley. Ik vind dat simpelweg onaardig. Maar goed, ligt misschien aan mij.
Als ik het uit kan leggen:
Het voelt alsof iemand zegt dat dat je een leuke trui aanhebt en dat dan een ander tegen die persoon gaat zeggen "hoho, dat zeggen we niet hoor, over zo'n lelijke zeemantrui" dat voelt voor mij kleinerend en veel onaardiger dan als je gewoon in mijn gezicht zegt "Ik vind de patat niet zo'n handige keuze, waarom heb je dat gegeten?/Ik vind die trui je niet zo leuk staan, zou je niet een maat groter kopen? "
Is dat heel raar?
Heb je gelijk in. Daarom was ik wel trots dat ik het in die twee procent van de tijd nog niet echt verkloot hebquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:24 schreef conleche het volgende:
Ik las laatst iets elders op Fok: afvallen is zo moeilijk omdat je, als je 98% van de tijd heel goed eet, je het toch in die twee procent die overblijft kunt verpesten en da's een waarheid als een koe. Dus op vakantie zou je eigenlijk gewoon door moeten gaan met je dieet, maar goed, ik ben zelf ook niet goed bezig het laatste jaar, dus ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan.
Ja! Vrij recent zelfs, in Venetië!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Italië op vakantie geweest?
De belangrijkste boodschap is misschien wel: niet meten rond de tijd van de maandquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje doorgegaan: minder brood, lunchen met rauwkost en eiwitten... alleen snacken sloop er weer in een uit eten was een crime...
mede door de late eettijden, mijn ouders lunchen nauwelijks, ik wel maar blijkbaar niet genoeg om het tot etenstijd vol te houden, en eten dan om 8 uur s avonds pas, ik red dat niet...
Ik had m al wegge-editquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De belangrijkste boodschap is misschien wel: niet meten rond de tijd van de maandVoor de lezers hier die geen menseskalender bijhouden is het moeilijk te beoordelen waar die kg vandaan komt
Volgens mij zijn jullie ook superactief geweest met wandelen en zo! En ik vind het ook goed hoor, dat je gewoon redelijk normaal gegeten hebt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wilde me eigenlijk niet met gaan verdedigen, maar die 9 ons maken bombast heel wat los...
Voor de goede lezer: ik ben 9 ons zwaarder dan 3 weken geleden, maar 6 ons lichter dan vier weken geleden. Een dit ondanks dat ik vocht vasthoud (oedeem enkels als bewijs) en knetter ongesteld ben. Kortom: ik had me net zo goed niet kunnen wegen, volgende week zal het wel weer minder zijn. Volgens mij ben ik in kilo's niet aangekomen en in vet zelfs wat eraf als ik mijn gezicht mag geloven.
Daarnaast denk ik dat het beter voor mij is als ik meer in dieet ga posten. Dat toch leeft weer wat meer en ik denk dat mijn onvrede met de reacties ook wel te maken heeft met totaal verschillende doelen (niet belachelijk eten en niet opnieuw een eetstoornis opdoen vs. gezond volgens slank leven). Ik lees beide topics toch wel overigens.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:32 schreef kwakz0r het volgende:
Er was net een rel in dieet als iemand nog iets te doen zoekt, party hier lijkt me over.
Voel je vrijquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, beetje anti-climax. Mag wel wat meer pit in een rel.
Niet de koekjes eten als ontbijt!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:48 schreef loveli het volgende:
Heb een beetje veel pech gehad laatste dagen, geen puf meer voor geloof ik. Even zoeken of ik nog ontbijt in huis heb.
Wat is dat? Spelletje op de telefoon?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:48 schreef _aurum_ het volgende:
zijn er hier meer mensen die minion rush spelen?![]()
Te leuk!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:23 schreef Novem het volgende:
Mijn hummus smaakte zuur![]()
![]()
Dus nu maar een middelmatig sausje in elkaar gedraaid met yoghurt en knoflook, om bij mijn crudités () te nuttigen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet de koekjes eten als ontbijt!
[..]
Wat is dat? Spelletje op de telefoon?
quote:
quote:Deze app is niet compatibel met uw apparaat.
meh :/quote:
Sorry, ik moest even langs de huisarts. Waarschijnlijk is er een aanhechting gescheurd ofzo, heb fijn pijnstillers/ontstekingsremmers gekregen en sla mn huppellesjes even over.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:51 schreef Perruche het volgende:
Waarom is het hier zo stil, nu moet ik gaan werken!!
Oeh, lekker! Mijn teerbeminde houdt niet van risottoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sorry, ik moest even langs de huisarts. Waarschijnlijk is er een aanhechting gescheurd ofzo, heb fijn pijnstillers/ontstekingsremmers gekregen en sla mn huppellesjes even over.
En ik eet vanavond risotto. Met champignons. En peterselie. En gegrilde courgette.
Echt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oeh, lekker! Mijn teerbeminde houdt niet van risotto.
Hij eet het wel hoor! Bijna alles wat ik hem voorzet, zelfs al is het mislukt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Echt?
Wat erg!!!
En het is nog wel zo lekker!
Het is rijst, en daar ben ik niet zo'n fan van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nah, V1z! Jij ook al?!
Misschien maak ik vanavond wel aardbeien risotto! Dan hebben weroze
eten.
Mijn eerste risotto pogingen waren ook vrij discutabel, maar tegenwoordig kan ik een bijzonder smakelijke versie bereiden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hij eet het wel hoor! Bijna alles wat ik hem voorzet, zelfs al is het mislukt.
Helaas maken maar weinig mensen goede risotto, zelfs in italiaanse restaurants is het vaak een teleurstelling. Net als paella.
ik voel een trauma!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het is rijst, en daar ben ik niet zo'n fan van.
Met een dikke laag kipkerrie vind ik het goed te doen, dat dan wel.
Zo is m'n hart een keer gebroken toen ik bij een vriend bleef eten, z'n moeder vroeg of ik mee wilde eten want er was toch zat. Zolang het geen hachee was at ik 't toch wel dus ik naar m'n ma gerend en gevraagd of ik daar mocht blijven eten.
"Nou V1z, we eten chili con carne! Lust je dat?!"chili con carne!
![]()
![]()
Ik dus helemaal blij, krijg ik een bord voor me, ligt er rijst onder.
Sinds die tijd vertrouw ik mensen maar moeilijk...
Best veel mensen eten rijst met bruine bonen. En die combinatie snap ik wel als je vegetarisch eet, maar als er vlees in je chili CON carne zit dan is die rijst niet echt nodigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef V1z0R het volgende:
Ze had bijna bruine bonen voor me verpest!
BB met R is echt een wereldgerecht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Best veel mensen eten rijst met bruine bonen. En die combinatie snap ik wel als je vegetarisch eet, maar als er vlees in je chili CON carne zit dan is die rijst niet echt nodig
Wraps gevuld met rijst en kidneybonen geserveerd met patat erbij....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Best veel mensen eten rijst met bruine bonen. En die combinatie snap ik wel als je vegetarisch eet, maar als er vlees in je chili CON carne zit dan is die rijst niet echt nodig
Stoven met een tomaatje, scheutje soja, genipperd rood uitje, zout/peper. Dan omschudden met nootmuskaat en een schep pittige mosterdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:13 schreef Laureline het volgende:
Hee, wat is lekker als kruid bij verse doperwten? Ik lees overal munt, maar daar ben ik zelf niet zo'n fan van.
Chip buttiesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:32 schreef anna82 het volgende:
aardappel op brood! ik ken mensen die dat doen!
oh, ik eet zelf stamppot boerenkool op brood en that is kind of the same thing
Ik kom er net vandaan en heb geleefd op pizza, pasta, gnochi, ciabatta, salades, ijs, koffie en wijn en ben niet aangekomen, heb heerlijk gegeten en een fijne vakantie gehad. Prima resultaat. Ben sowieso geen rigide eter.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Italië op vakantie geweest?
Ik zou ook honger hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:37 schreef Nallie het volgende:
Hopelijk is t snel over Henk!
Lijst:
T: 2 dadels
S: uur hometrainen
O: Kwark/yoghurt met appel, nectarine, chiazaad, pompoenpitten en kokos
L: dubbele rijstwafel kip, dubbele rijstwafel geitenkaas + salade van tomaat/komkommer/kikkererwten en beetje olijfolie
T: hand gemengde nootjes
D: uit! heb nu al honger
T: ?
3 september!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, welkom thuis!
Wanneer moet je weer aan de slag?
En goed gedaan op vakantie! een kg is niks, respect dat je niet alles hebt gegeten..
ik was te hormonaal om dat te zienquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan en heb geleefd op pizza, pasta, gnochi, ciabatta, salades, ijs, koffie en wijn en ben niet aangekomen, heb heerlijk gegeten en een fijne vakantie gehad. Prima resultaat. Ben sowieso geen rigide eter.
Wat betreft de opmerking over de viedselzandloper, die las ik eigenlijk als een sneer richting an en niet richting kwak. Ik vind trouwens dat je erg netjes heb gegeten op basis van wat je schrijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al de hele dag
Kwak
OMGquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wraps gevuld met rijst en kidneybonen geserveerd met patat erbij....Only in the UK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Jij hebt echt geluk wat dat betreft. Ik kom op jouw dieet 3 kilo per week aan. No kidding.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan en heb geleefd op pizza, pasta, gnochi, ciabatta, salades, ijs, koffie en wijn en ben niet aangekomen, heb heerlijk gegeten en een fijne vakantie gehad. Prima resultaat. Ben sowieso geen rigide eter.
Wat betreft de opmerking over de viedselzandloper, die las ik eigenlijk als een sneer richting an en niet richting kwak. Ik vind trouwens dat je erg netjes heb gegeten op basis van wat je schrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |