Moest even terugzoeken, want had er glad overheen gelezenquote:
Ja, jouw post was al weg!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Moest even terugzoeken, want had er glad overheen gelezenDie post was ook OMG
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:42 schreef miekie72 het volgende:
Haha
Jeuj, er komen direct al tett'n in veur!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Normaal is hier de vraag of je broccoli lust, ik ben echter van de bruine bonen.
Wat ik ook zo'n beetje elk topic een keer noem. Tot vervelends aan toe
Oh! Glad vergeten. Het zal die 18 jarige leeftijd zijn. Ik ga er NU voor zitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:04 schreef Perruche het volgende:
Mariafijn!!
En co doe mij nog eens een FB berichtje
Valt tegen, CUL-post op pagina 13...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Fok gaat ranken op 'bruine bonen'
![]()
Ongoing process hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Valt tegen, CUL-post op pagina 13...
Icm fok heb ik wel 2e hit
/No sleep till Brown beans!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ongoing process heKeep it up!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Glad vergeten. Het zal die 18 jarige leeftijd zijn. Ik ga er NU voor zitten.
Broccoli ben ik ook dol op. Eigenlijk lust ik alles. Oh, behalve bleekselderij, haring en eh... Oh ja, pure chocola en chocolademelk (ril). Ik ben nog nooit iemand anders tegengekomen die geen chocolademelk lust. Weird blijkbaarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Normaal is hier de vraag of je broccoli lust, ik ben echter van de bruine bonen.
Wat ik ook zo'n beetje elk topic een keer noem. Tot vervelends aan toe
Ik ook nog nooitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:40 schreef miekie72 het volgende:
[..]
Broccoli ben ik ook dol op. Eigenlijk lust ik alles. Oh, behalve bleekselderij, haring en eh... Oh ja, pure chocola en chocolademelk (ril). Ik ben nog nooit iemand anders tegengekomen die geen chocolademelk lust. Weird blijkbaar
Niet!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:05 schreef V1z0R het volgende:
Aurum bijna vergeten, Aurum valt onder awesome (+ baksels) maar da's volgens mij HPKW d'r schuld
HPKW is klassiek goed voer en veel baksels, veel baksels, nog wat baksels en en baksels. Veelal baksels.
Ik durf haast te wedden dat er wat bij HPKW in de oven staat nu
De reden dat er niet geantwoord is, is omdat er iets gebakken wordt, iets lekkers, iets HPKW's...
Aangenaam, VulcanJ.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:40 schreef miekie72 het volgende:
[..]
chocolademelk (ril). Ik ben nog nooit iemand anders tegengekomen die geen chocolademelk lust. Weird blijkbaar
Er zat dus een baksel in de spreekwoordelijke oven! Ha! Dikke puh!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet!
Maar ik zat wel net te verzinnen wat voor koekjes ik ga bakken voor de verjaardag van het neefje van mn vriend.![]()
Owja, iemand nog interesse in 2 antieke kabelmodems?
Mijn provider heeft geen kabelmodemmuseum en ik mag er mee doen wat ik wil, alleen denk ik zomaar dat ze niet gewoon bij het afval kunnen.
Com21 of docsis 2.0?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet!
Maar ik zat wel net te verzinnen wat voor koekjes ik ga bakken voor de verjaardag van het neefje van mn vriend.![]()
Owja, iemand nog interesse in 2 antieke kabelmodems?
Mijn provider heeft geen kabelmodemmuseum en ik mag er mee doen wat ik wil, alleen denk ik zomaar dat ze niet gewoon bij het afval kunnen.
Wauwquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:23 schreef _aurum_ het volgende:
Niet aan de kunst Florence zitten als je er bent Maria. Maria doing hard time is a nono
Heb jij dingetjes van mij gezien?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:26 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Com21 of docsis 2.0?
Lol@Vaiz!
An, wat is je volgende yoga-manoeuvre?
GB, welcome back!
Maria, straks na je workshop nog cuter tekenen?
Co de smokkelaarster.
Welkom Mieke!
En weer bijgelezen.
Is er iemand een hark kwijt? Ben vandaag zo stijf als... gister 185KG van de vloer getrokken, 6 herhalingen. En mijn lief en ik hebben oatmeal cookies gemaakt voor mijn carbs.
Heb een paar illustraties gezien toen ik meespiekte bij lief. Zhe cuteness.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb jij dingetjes van mij gezien?![]()
![]()
Oatcookies!185 kilo
Een Terayon TCM 200 en een Doscis 2.0quote:
Meedoen aan kabelmodemwerpen in de NerdGamez 2013.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Een Terayon TCM 200 en een Doscis 2.0
Heb nu een nieuwe die wel de snelheid van mijn langzame abbo aankan.
Ah, is dat toevallig op Lowlands? Dan neem ik ze mee volgende week.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:44 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Meedoen aan kabelmodemwerpen in de NerdGamez 2013.
Het is net als crossaintjesdeeg, maar dan toch weer wat anders deze maand.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:47 schreef An24 het volgende:
Mufasa: het is een challenge voor de maand augustus. Elke dag moet je van een voorgestelde pose een foto maken, maar de laatste twee waren simpele oefeningen. Als er weer een leuke voorbij komt, post ik hem wel
Anders gewoon mee rondzwaaien in een moshpit...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, is dat toevallig op Lowlands? Dan neem ik ze mee volgende week.
Afgelopen keer zat ik er volgens mij midden in, als je dat een moshpit mag noemen. Veelal stoned volk temidden van een Bassnectar optreden. Niet het "hier heb je een hoofdstoot, tot morgen!" wat je bij de ZC en het aardschok podium hebt...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:55 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Het is net als crossaintjesdeeg, maar dan toch weer wat anders deze maand.
[..]
Anders gewoon mee rondzwaaien in een moshpit...
Geen idee of ze moshpits hebben bij Lowlands.
Je doet alsof je de Mount Everest hebt beklommen. Of op zijn minst een tompouce, een roombrooodje, een koffiebroodje, een chocoladecroissant en een merengue hebt gegeten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:23 schreef An24 het volgende:
Nou Vaiz, je kunt me van de die-hard awesome lijst schrappen, want ik ben zojuist naar de bakker gelopenNu heb ik een tom pouce verorbert. Uniek zal trots op me zijn
Ja, daarom de "als je het een moshpit magt noemen"quote:
Oh, sorryquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:44 schreef An24 het volgende:
Uhmmm, het was naar aanleiding van vaiz zijn post.. Als grapje. Niet dat ik me schuldig zit te voelen of zo. Zal voortaan een pi plaatsen, dan is het wat duidelijker
Jezebel!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:12 schreef kwakz0r het volgende:
Nee novem, ik had het niet tegen jou
Al stort ik gaarne mijn olijvenhaat ook nogmaals uit over dit topicespezjuli vor joeoeoeoe!
Welkom mieke!
Het is een zij en ze is vakantieland, maar is een welgemeende knuffel voldoende?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:17 schreef V1z0R het volgende:
Ik kan 'm slaan, mits er een vergoeding is, natuurlijk
Nee, dat overleven ze meestalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het is een zij en ze is vakantieland, maar is een welgemeende knuffel voldoende?
Geweldige samenvatting, thanks!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit
Maar post lijstjes en dan krijg je commentaar erop, voor inspiratielijstjes zeg ik Novem, zijn compleet, lekker, variërend... Die-hard awesome kom je in Uniek, Sigme, Nallie en An gebied.
Perr, Anna en Mo voor de lekker!
Callif voor vega.
Bill voor studentdecadent
Zal vast iets zijn dat Maria zo happy-go-lucky is dus kun je daarvoor raadplegen.
Co is goed voor lekkere low-carb. Rib-eye en wodka
Skoap ook
Q, is er niet altijd, maar die heeft wel goede lijstjes
Kortom, is zat om van te leren. En als Li iets zegt is het waar.
Dank! Die was ik vergeten: chocoladeijs + chocoladesaus. Nou ja, you all get the pointquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:20 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Aangenaam, VulcanJ.
Chocolademelk(en chocolade ijs):![]()
Pure chocolade is dan wel weer
Ik hou me wel even bij halfbakken humor hier plaatsen.quote:
Thanksquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:12 schreef kwakz0r het volgende:
Nee novem, ik had het niet tegen jou
Al stort ik gaarne mijn olijvenhaat ook nogmaals uit over dit topicespezjuli vor joeoeoeoe!
ja zo zou het wel ongeveer gaan!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:55 schreef V1z0R het volgende:
God, wat zou ik graag met Perr ergens heen gaan.
Perr: "Aan de kanten met die dikke ronde kont!"
Ik: "Goede tieten ook!"
Wordt een gezellig uitjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:19 schreef V1z0R het volgende:
Dood, halfdood, nauwelijks ademend? Wil je m'n folder?
Ik heb dat ook gehad... Zo ontzettend dom ....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had een keer een bruiloft in Italië op het strand en dat leek me wel een goede gelegenheid voor XTC, dus ik had 3 pillen meegenomen, we waren met de auto, dus dat durfde ik wel. Ik had ze 'verstopt' in een ritsje van m'n portemonnee. De bruiloft bleek stom, dus ik had geen zin in drugs. Vervolgens ben ik die pillen glad vergeten en heb ik er zo'n drie jaar mee rond gereist. Vliegtuigen genomen en alles.
Omdat mannen anders hun belangrijkste informatiebron kwijt zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:48 schreef Probability het volgende:
Waarom zeuren vrouwen eigenlijk vaak en zo veel?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat mannen anders hun belangrijkste informatiebron kwijt zijn.
Als jij zorgt voor de fava-beans en een flesje Chianti...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja zo zou het wel ongeveer gaan!
Maar hoe kom je hier ineens zo bij?
[..]
Wordt een gezellig uitje
Tompoucequote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:23 schreef An24 het volgende:
Nou Vaiz, je kunt me van de die-hard awesome lijst schrappen, want ik ben zojuist naar de bakker gelopenNu heb ik een tom pouce verorbert. Uniek zal trots op me zijn
Natuurlijk met slagroom, duhquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tompoucewel MET slagroom toch? NOM!
Lijst:
O: Beker melk, cappuccino, 2 boterhammen met gebakken spiegelei, rosbief, augurk, kaas, currysaus 9
L: salade met blikje tonijn, half ei, dressing zonder olie, kwart meloen
T's: nectarine, mineola, beschuit jam, beschuit kaas, stukje chocoladedonut
D: Bloemkool, gegilde kipfilet met champignons, knoflook en ui, zoetzure komkommersalade, aardappelkroketten, gewokte spinazie
T: Kwark, vla en blauwe bessen
Ach, het was koud en miezerig en grijs en toen voelde ik mezelf ook een beetje miezerig en grijs. Ik denk dat het vooral komt van twee dagen doorwerken tot 1:00 's nachts en dan weer om 6:00 op staan. Je kent het welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Yeah voor Maria
Hoi Miekie... al wel goed bezig , top!
Waarom vond jij jezelf zielig Anna? En was het een lekker pistoletje?
Maar goed dat je hem hebt gehad voor je kcal inname iig
KLEPTOMAAN!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:36 schreef Nallie het volgende:
Tompouchen zijn niet bedoeld om grappen over te maken![]()
Ik heb 2 paranoten gepikt bij de biowinkel want ik had trek
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ach, het was koud en miezerig en grijs en toen voelde ik mezelf ook een beetje miezerig en grijs. Ik denk dat het vooral komt van twee dagen doorwerken tot 1:00 's nachts en dan weer om 6:00 op staan. Je kent het welPistoletje was ok, de gehaktballen waren lang niet zo lekker als die van us mem
Mooiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:49 schreef miekie72 het volgende:
Oké, dan gooi ik mijn eerste lijstje er ook maar in.
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met Slankie Sambal, 1 tomaat, plakjes komkommer, beetje yoghurtdressing en een lepel mengsel chiazaad/lijnzaad erover gestrooid (ik ben sinds 1,5 week gestopt met roken en zit wat verstopt, haha)
T: banaan
L: 2 rijstwafels met geitenkaas spread en 2 gekookte eieren erop. Bakje griekse yoghurt met lepel mengsel chiazaad/lijnzaad
T: handje gemengde ongezouten noten
D: rundertartaartje met sperziebonen en sla
T: doppinda's, denk ik. Anders bak magere yoghurt met muesli en kaneel en de lepel met zaden die ik hierboven al noemde.
Ik ben een rebelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:45 schreef V1z0R het volgende:
M'n hele beeld van de Nallster is nu gewijzigd...
Klinkt bekendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:08 schreef Probability het volgende:
Ik ging winkelen want ik was een beetje sip. Ben wel wat vrolijker maar niet over m'n figuurwat zijn die spiegels stom
Het lag in de winkel (goh, dat klinkt ook wel suf, hahaha). Had het ook nooit gehad en vind het verrassend - ongelooflijk - lekker. Erg fris! Van Bettine. "Verse geitenkaas spread" Gewoon in het assortiment van de Jumbo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:06 schreef Californium het volgende:
Klinkt als een lekker lijstje miekeafgezien van het vlees
. Wat is geitenkaas spread? Geitenkaas
Volgens mij moet ik ook eens lijnzaad aanschaffen.... eens kijken of dat tarwe bevat....
Thanks voor de tip, want daar moet ik mezelf echt goed aan herinneren af en toe. #vult fles water bijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:08 schreef Nallie het volgende:
Wel genoeg drinken bij de lijnzaad Miekie, anders verstop je juist!
Ik wilde een frietje halen om mijzelf op te vrolijken, maar na het winkelen heb ik maar een salade samengesteld van de saladebar van de La Place..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Ook elk klein foutje op mijn gezicht en elk bobbeltje teveel zie je door de slechte verlichting...
Ik heb het tot dusver alleen nog maar over brood/toast/rijstwafels gesmeerd, maar denk dat het ook errug lekker is over een zalmmootje. Of door spinazie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:20 schreef Californium het volgende:
Klinkt goed. Nu nog even bedenken waar ik het overheen ga smeren. Nu geen jumbo in de buurt vanaf volgende week wel
. Hopelijk... Zou het nu nog mis kunnen gaan? Dinsdag krijgen we de sleutel.. Nee toch? Toch?
Lijnzaad op lijstje zet! En mijn nieuwe laptop is geniaal.
Qua sexyness ben je gestegen, betwijfel wel of ik nog kinderen met je wil hebben...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |