abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129788911
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129789011
Haha
Jeuj, er komen direct al tett'n in veur!
pi_129789041
Ohai!

Welkom miekie :)

Update:
O: 4 kamutwafels met pindakaas, nectarine, sinaasappel
T: 15 gr gemengde noten
L: bruin broodje ham/ei/sla, salade met lepel kidneybonen, rettich, komkommer
T: appel
D: hm bedenk me net dat ik nauwelijks iets in huis heb, waarschijnlijk groente omelet of salade met een stukje vlees?
pi_129789315
OMG, Co!! :D :'( :D _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:53:28 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129789412
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:50 schreef Goodbye het volgende:
OMG, Co!! :D :'( :D _O-
Moest even terugzoeken, want had er glad overheen gelezen :D Die post was ook OMG _O- :o :X
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129789640
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Moest even terugzoeken, want had er glad overheen gelezen :D Die post was ook OMG _O- :o :X
Ja, jouw post was al weg! :{w
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:00:39 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129789668
quote:
12s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, jouw post was al weg! :{w
Met dank aan Mo O+ Want topic ging te rap dicht XD
pi_129789801
PM dan? O-)
pi_129789806
Maria *O* fijn!!

En co doe mij nog eens een FB berichtje :P
pi_129789887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:42 schreef miekie72 het volgende:
Haha
Jeuj, er komen direct al tett'n in veur!
:D

Normaal is hier de vraag of je broccoli lust, ik ben echter van de bruine bonen.
Wat ik ook zo'n beetje elk topic een keer noem. Tot vervelends aan toe :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129789942
Ach, is weer wat anders dan jurkjes en schoenen. Heb trouwens twee hele leukje jurkjes gekocht ook op vakantie! O+
pi_129790070
Moet ook jurkje hebben, bruiloft in september!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:13:00 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129790115
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Normaal is hier de vraag of je broccoli lust, ik ben echter van de bruine bonen.
:D Fok gaat ranken op 'bruine bonen' :7 :+
pi_129790170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:04 schreef Perruche het volgende:
Maria *O* fijn!!

En co doe mij nog eens een FB berichtje :P
Oh! Glad vergeten. Het zal die 18 jarige leeftijd zijn. Ik ga er NU voor zitten.
pi_129790413
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D Fok gaat ranken op 'bruine bonen' :7 :+
Valt tegen, CUL-post op pagina 13... :{
Icm fok heb ik wel 2e hit
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:27:03 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129790663
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Valt tegen, CUL-post op pagina 13... :{
Icm fok heb ik wel 2e hit
Ongoing process he :+ Keep it up!
  Vis een optie? woensdag 7 augustus 2013 @ 14:29:38 #17
70532 loveli
N
pi_129790757
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:04 schreef Goodbye het volgende:
PM dan? O-)
^^

Tot die tijd jompel ik onwetend mee *O*
crap in = crap out
pi_129790813
En ik maar denken dat Li alwetend was :o :@
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ongoing process he :+ Keep it up!
/No sleep till Brown beans!
pi_129790828
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh! Glad vergeten. Het zal die 18 jarige leeftijd zijn. Ik ga er NU voor zitten.
O+
pi_129791142
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Broccoli ben ik ook dol op. Eigenlijk lust ik alles. Oh, behalve bleekselderij, haring en eh... Oh ja, pure chocola en chocolademelk (ril). Ik ben nog nooit iemand anders tegengekomen die geen chocolademelk lust. Weird blijkbaar :)
pi_129791606
Bruine bonen, olijfolie, chocola, broccoli... ik eet alles :9

Lijstje:

T: banaan met pindakaas
S: uur KT, 20 min cardio
O: kwark met appel, chiazaad, gojibessen en pompoenpitten
T: koffie verkeerd
L: speltbh gekookt ei, speltbh geitenkaas, salade van tomaat/komkommer
D: grote bak rauwkostsalade (wortel, rode kool, paprika, edamame, tomaat, courgette) met een tahin/citroen/tamarind dressing :9 erbij nog iets van vlees of tempeh ofzo, nog even halen
T: ga ff drankje doen in de stad
Be someone that makes you happy
pi_129791966
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:40 schreef miekie72 het volgende:

[..]

Broccoli ben ik ook dol op. Eigenlijk lust ik alles. Oh, behalve bleekselderij, haring en eh... Oh ja, pure chocola en chocolademelk (ril). Ik ben nog nooit iemand anders tegengekomen die geen chocolademelk lust. Weird blijkbaar :)
Ik ook nog nooit :@

Maar post lijstjes en dan krijg je commentaar erop, voor inspiratielijstjes zeg ik Novem, zijn compleet, lekker, variërend... Die-hard awesome kom je in Uniek, Sigme, Nallie en An gebied.
Perr, Anna en Mo voor de lekker!
Callif voor vega.
Bill voor studentdecadent
Zal vast iets zijn dat Maria zo happy-go-lucky is dus kun je daarvoor raadplegen.
Co is goed voor lekkere low-carb. Rib-eye en wodka O+
Skoap ook
Q, is er niet altijd, maar die heeft wel goede lijstjes

Kortom, is zat om van te leren. En als Li iets zegt is het waar.
pi_129792076
Aurum bijna vergeten, Aurum valt onder awesome (+ baksels) maar da's volgens mij HPKW d'r schuld :P
HPKW is klassiek goed voer en veel baksels, veel baksels, nog wat baksels en en baksels. Veelal baksels.
Ik durf haast te wedden dat er wat bij HPKW in de oven staat nu :P

De reden dat er niet geantwoord is, is omdat er iets gebakken wordt, iets lekkers, iets HPKW's...
pi_129792253
Heel HPKW bakt!
pi_129792401
Studentdecadent :P whehe
Worry is a misuse of imagination
pi_129792520
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:05 schreef V1z0R het volgende:
Aurum bijna vergeten, Aurum valt onder awesome (+ baksels) maar da's volgens mij HPKW d'r schuld :P
HPKW is klassiek goed voer en veel baksels, veel baksels, nog wat baksels en en baksels. Veelal baksels.
Ik durf haast te wedden dat er wat bij HPKW in de oven staat nu :P

De reden dat er niet geantwoord is, is omdat er iets gebakken wordt, iets lekkers, iets HPKW's...
Niet! :D
Maar ik zat wel net te verzinnen wat voor koekjes ik ga bakken voor de verjaardag van het neefje van mn vriend. :D

Owja, iemand nog interesse in 2 antieke kabelmodems?
Mijn provider heeft geen kabelmodemmuseum en ik mag er mee doen wat ik wil, alleen denk ik zomaar dat ze niet gewoon bij het afval kunnen. :?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129792536
Haha, geweldig weer Vaiz :D
pi_129792658
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:40 schreef miekie72 het volgende:

[..]
chocolademelk (ril). Ik ben nog nooit iemand anders tegengekomen die geen chocolademelk lust. Weird blijkbaar :)
Aangenaam, VulcanJ.

Chocolademelk(en chocolade ijs): :r

Pure chocolade is dan wel weer :9
He who dies with the most toys
still dies
pi_129792682
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maar ik zat wel net te verzinnen wat voor koekjes ik ga bakken voor de verjaardag van het neefje van mn vriend. :D

Mijn provider heeft geen kabelmodemmuseum en ik mag er mee doen wat ik wil, alleen denk ik zomaar dat ze niet gewoon bij het afval kunnen. :?
Er zat dus een baksel in de spreekwoordelijke oven! Ha! Dikke puh! :6
pi_129792720
Ik ga wat doen...
pi_129792780
Niet aan de kunst Florence zitten als je er bent Maria. Maria doing hard time is a nono :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129792871
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Com21 of docsis 2.0? O-)

Lol@Vaiz!

An, wat is je volgende yoga-manoeuvre? :P
GB, welcome back!
Maria, straks na je workshop nog cuter tekenen? :D
Co de smokkelaarster. _O-

Welkom Mieke!

En weer bijgelezen. :+

Is er iemand een hark kwijt? Ben vandaag zo stijf als... gister 185KG van de vloer getrokken, 6 herhalingen. En mijn lief en ik hebben oatmeal cookies gemaakt voor mijn carbs. O+
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:27:19 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129792901
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:23 schreef _aurum_ het volgende:
Niet aan de kunst Florence zitten als je er bent Maria. Maria doing hard time is a nono :+
Wauw :D
Nee van doing time zou ik minder happy go lucky worden idd :+

V1zmans, heeft dat dan te maken met mijn eetgewoontes? :o Ik had vanmorgen wel oats uit een bakje met een blije kat erop :+
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:28:25 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129792940
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:26 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Com21 of docsis 2.0? O-)

Lol@Vaiz!

An, wat is je volgende yoga-manoeuvre? :P
GB, welcome back!
Maria, straks na je workshop nog cuter tekenen? :D
Co de smokkelaarster. _O-

Welkom Mieke!

En weer bijgelezen. :+

Is er iemand een hark kwijt? Ben vandaag zo stijf als... gister 185KG van de vloer getrokken, 6 herhalingen. En mijn lief en ik hebben oatmeal cookies gemaakt voor mijn carbs. O+
Heb jij dingetjes van mij gezien? :o :D

Oatcookies! O+ 185 kilo :o
pi_129793074
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Heb jij dingetjes van mij gezien? :o :D

Oatcookies! O+ 185 kilo :o
Heb een paar illustraties gezien toen ik meespiekte bij lief. Zhe cuteness. O+ :D
pi_129793432
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:26 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Com21 of docsis 2.0? O-)
Een Terayon TCM 200 en een Doscis 2.0 :D
Heb nu een nieuwe die wel de snelheid van mijn langzame abbo aankan. :D
Doe wat je niet durft.
pi_129793599
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Een Terayon TCM 200 en een Doscis 2.0 :D
Heb nu een nieuwe die wel de snelheid van mijn langzame abbo aankan. :D
Meedoen aan kabelmodemwerpen in de NerdGamez 2013. :D
pi_129793739
Mufasa: het is een challenge voor de maand augustus. Elke dag moet je van een voorgestelde pose een foto maken, maar de laatste twee waren simpele oefeningen. Als er weer een leuke voorbij komt, post ik hem wel :P
pi_129793774
Waarom zeuren vrouwen eigenlijk vaak en zo veel :P?
Worry is a misuse of imagination
pi_129793858
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:44 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Meedoen aan kabelmodemwerpen in de NerdGamez 2013. :D
Ah, is dat toevallig op Lowlands? Dan neem ik ze mee volgende week. :P
Doe wat je niet durft.
pi_129794049
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:47 schreef An24 het volgende:
Mufasa: het is een challenge voor de maand augustus. Elke dag moet je van een voorgestelde pose een foto maken, maar de laatste twee waren simpele oefeningen. Als er weer een leuke voorbij komt, post ik hem wel :P
Het is net als crossaintjesdeeg, maar dan toch weer wat anders deze maand. :+
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ah, is dat toevallig op Lowlands? Dan neem ik ze mee volgende week. :P
Anders gewoon mee rondzwaaien in een moshpit... :+

Geen idee of ze moshpits hebben bij Lowlands. :P
pi_129795154
Nou Vaiz, je kunt me van de die-hard awesome lijst schrappen, want ik ben zojuist naar de bakker gelopen :+ Nu heb ik een tom pouce verorbert. Uniek zal trots op me zijn :')
pi_129795386
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:55 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Het is net als crossaintjesdeeg, maar dan toch weer wat anders deze maand. :+

[..]

Anders gewoon mee rondzwaaien in een moshpit... :+

Geen idee of ze moshpits hebben bij Lowlands. :P
Afgelopen keer zat ik er volgens mij midden in, als je dat een moshpit mag noemen. Veelal stoned volk temidden van een Bassnectar optreden. Niet het "hier heb je een hoofdstoot, tot morgen!" wat je bij de ZC en het aardschok podium hebt...

Jij zit misschien wel in de gevaren zone (qua lengte dan) :@ Zwierende ellebogen...
pi_129795631
Mijn lengte heb ik niet mee inderdaad. :D Toen ik nog een puberwelp was woog ik 62kg, dan fietste ik met een club naar Rijssen... naar Lucky en dan het Hardrock cafe in.

Na de eerste biertjes begaf ik mij ook de pit in. Ik werd een paar maal omvergebeukt en weer opgepikt door de langere gasten. Weer neergezet... ik kreeg een *pet pet* en na een bedankje ging ik weer verder. :D
pi_129795641
Dit dus...
Ergens ben ik weggelopen :P

Naast Ane Brun leukste optreden dat ik heb meegemaakt, al was Skrillex ook tof! Dat heeft m'n knie alleen niet overleefd.
pi_129795743
Dat is wat heen & weer gezwier. :P
pi_129795765
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:23 schreef An24 het volgende:
Nou Vaiz, je kunt me van de die-hard awesome lijst schrappen, want ik ben zojuist naar de bakker gelopen :+ Nu heb ik een tom pouce verorbert. Uniek zal trots op me zijn :')
Je doet alsof je de Mount Everest hebt beklommen. Of op zijn minst een tompouce, een roombrooodje, een koffiebroodje, een chocoladecroissant en een merengue hebt gegeten.

Een zielig tomouceje (1!!) zet toch geen zoden aan de dijk :{w
pi_129795885
Uhmmm, het was naar aanleiding van vaiz zijn post.. Als grapje. Niet dat ik me schuldig zit te voelen of zo. Zal voortaan een pi plaatsen, dan is het wat duidelijker :')
pi_129796003
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:39 schreef Mufasa208 het volgende:
Dat is wat heen & weer gezwier. :P
Ja, daarom de "als je het een moshpit magt noemen" :P
Kostte me wel een half biertje }:| kereltje was lijp dus was 'm vergeven...
pi_129796097
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:44 schreef An24 het volgende:
Uhmmm, het was naar aanleiding van vaiz zijn post.. Als grapje. Niet dat ik me schuldig zit te voelen of zo. Zal voortaan een pi plaatsen, dan is het wat duidelijker :')
Oh, sorry :P
pi_129796149
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh, sorry :P
Hij was wel lekker, was geleden :9
pi_129796278
God, wat zou ik graag met Perr ergens heen gaan.

Perr: "Aan de kanten met die dikke ronde kont!"
Ik: "Goede tieten ook!"
pi_129796967
Nee novem, ik had het niet tegen jou :')

Al stort ik gaarne mijn olijvenhaat ook nogmaals uit over dit topic :P espezjuli vor joeoeoeoe!

Welkom mieke! *O*
Kwak
pi_129797151
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:12 schreef kwakz0r het volgende:

Al stort ik gaarne mijn olijvenhaat ook nogmaals uit over dit topic :P espezjuli vor joeoeoeoe!

Welkom mieke! *O*
Jezebel! :{w
pi_129797152
Yes, voor de lekker! :9~

Rijstwafel met pindakaas :9~
Perr :9~

En verder hoop ik dat mijn baas even naar de verdoemenis gaat })
pi_129797200
Ik kan 'm slaan, mits er een vergoeding is, natuurlijk :+
pi_129797246
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:17 schreef V1z0R het volgende:
Ik kan 'm slaan, mits er een vergoeding is, natuurlijk :+
Het is een zij en ze is vakantieland, maar is een welgemeende knuffel voldoende?
pi_129797267
Dood, halfdood, nauwelijks ademend? Wil je m'n folder?
pi_129797381
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:19 schreef anna82 het volgende:

[..]

Het is een zij en ze is vakantieland, maar is een welgemeende knuffel voldoende?
Nee, dat overleven ze meestal :{
pi_129797479
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, dat overleven ze meestal :{
NOES! :D

hij was voor jou gekkie!
pi_129797800
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik ook nog nooit :@

Maar post lijstjes en dan krijg je commentaar erop, voor inspiratielijstjes zeg ik Novem, zijn compleet, lekker, variërend... Die-hard awesome kom je in Uniek, Sigme, Nallie en An gebied.
Perr, Anna en Mo voor de lekker!
Callif voor vega.
Bill voor studentdecadent
Zal vast iets zijn dat Maria zo happy-go-lucky is dus kun je daarvoor raadplegen.
Co is goed voor lekkere low-carb. Rib-eye en wodka O+
Skoap ook
Q, is er niet altijd, maar die heeft wel goede lijstjes

Kortom, is zat om van te leren. En als Li iets zegt is het waar.
Geweldige samenvatting, thanks!
pi_129797886
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:20 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

Aangenaam, VulcanJ.

Chocolademelk(en chocolade ijs): :r

Pure chocolade is dan wel weer :9
Dank! Die was ik vergeten: chocoladeijs + chocoladesaus. Nou ja, you all get the point :)
pi_129798043
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:25 schreef anna82 het volgende:

[..]

NOES! :D

hij was voor jou gekkie!
Ik hou me wel even bij halfbakken humor hier plaatsen. ;)
pi_129798107
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:12 schreef kwakz0r het volgende:

Thanks ^O^

Mijn lijst van vandaag:

O - banaan met pindakaas :9~
L - 2 gekookte eitjes met mayo, 60 gram rosbief, blokje geitenkaas, nectarine
T - 3 schijven galiameloen, roggecracker met amandelpasta
D - olijven, tomatensalade, salade met edamame, erwtjes, feta, munt, courgette in knapperig jasje, turks brood met hummus en zaziki. Sapje. Misschien een klein toetje.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129798113
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:55 schreef V1z0R het volgende:
God, wat zou ik graag met Perr ergens heen gaan.

Perr: "Aan de kanten met die dikke ronde kont!"
Ik: "Goede tieten ook!"
ja zo zou het wel ongeveer gaan!

Maar hoe kom je hier ineens zo bij :D ?
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:19 schreef V1z0R het volgende:
Dood, halfdood, nauwelijks ademend? Wil je m'n folder?
Wordt een gezellig uitje :9
pi_129798429
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had een keer een bruiloft in Italië op het strand en dat leek me wel een goede gelegenheid voor XTC, dus ik had 3 pillen meegenomen, we waren met de auto, dus dat durfde ik wel. Ik had ze 'verstopt' in een ritsje van m'n portemonnee. De bruiloft bleek stom, dus ik had geen zin in drugs. Vervolgens ben ik die pillen glad vergeten en heb ik er zo'n drie jaar mee rond gereist. Vliegtuigen genomen en alles. :')
Ik heb dat ook gehad... Zo ontzettend dom ....
Ik weet nog dat in griekenland in mijn broekzak voelde en dacht "Huh wat is dat"
En toen ook 3 pillen uit mijn broekzak haalde...

OEPS.

Zo blij dat ik niet gepakt ben :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? woensdag 7 augustus 2013 @ 18:03:46 #68
70532 loveli
N
pi_129798757
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:48 schreef Probability het volgende:
Waarom zeuren vrouwen eigenlijk vaak en zo veel :P?
Omdat mannen anders hun belangrijkste informatiebron kwijt zijn.
crap in = crap out
pi_129798793
Vanochtend zag ik een mooie blauwe lucht, dus ging ik lopen naar het werk. Zonder jas.
Daar heb ik nu spijt van. Helemaal natgeregend... Door zo'n diepe plas dat mn schoenen helemaal doorweekt zijn. Zomer O+
pi_129798931
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat mannen anders hun belangrijkste informatiebron kwijt zijn.
*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')