Het zijn waarschuwingen, geen cadeautjes.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:20 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zit niets voor ons bij helaas.
Ik loop nog steeds in korte broek en T-shirt en zag inderdaad mensen in spijkerbroek en jas de hond uitlaten. Beetje jammer hoor... gewoon harder lopen!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:46 schreef aloa het volgende:
Heerlijk weer idd. T-shirt aan op de fiets.
Ik zie alweer mensen met een jas aan lopen.
Volgens mij bepaalt iedereen dat zelf welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:40 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds in korte broek en T-shirt en zag inderdaad mensen in spijkerbroek en jas de hond uitlaten. Beetje jammer hoor... gewoon harder lopen!
Hier is het 20 graden buiten en ik vind het helemaal niet echt warmquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:50 schreef Klonk het volgende:
Het is hier nu 17 graden koeler dan vorige week vrijdag
En toch nog temps van net 20 graden
Van mij ook. Mijn vakantie zit er toch al lang opquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:43 schreef kaatje50 het volgende:
ik vind het heerlijk nu. Laat het zo maar blijven tot eind oktober
niets aan toe te voegen, zomer optima formaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:43 schreef kaatje50 het volgende:
ik vind het heerlijk nu. Laat het zo maar blijven tot eind oktober
Klopt, Perseiden zijn weer bezig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:33 schreef tralalala het volgende:
Gisterennacht een hoop vallende sterren gezien, schijnt deze week nog wel vaker voor te komen met als hoogtepunt maandagnacht.
Nicequote:
Dat is groen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:28 schreef Fred0w het volgende:
Aan het begin van de avond werd het opeens onstabiel,
thuis was het gewoon droog maar in Tholen (5km verderop) dikke regendruppels.
[ afbeelding ]
wie??quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:40 schreef aloa het volgende:
Putto heeft het over een hittegolf begin septemberNog nooit gebeurd in september.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |