SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ja waarom niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
Zal ik in dit topic ook maar even posten dan?
quote:
wat een lekkere positieve insteekquote:
NSFW?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Mag die fijne chick onder een spoiler aub?
Why? Je post in SEXquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Mag die fijne chick onder een spoiler aub?
Ik lees jouw reactie nu sarcastisch terwijl ik het echt meende hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
wat een lekkere positieve insteek![]()
Werken zul je op je..werkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:32 schreef rival het volgende:
Jamaar.... dat hoeft toch niet zo op te vallen voor de rest
maar ik meen het ook!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik lees jouw reactie nu sarcastisch terwijl ik het echt meende hoor
Ben net 5 min wakker.
Zeg je dat ook tegen je baas?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat ik daar zo goed in ben heb ik tijd voor andere dingen
De komende 3 weken valt er weinig te zeggen hij ging net op vakantiequote:
Ja, de uiteindelijke resultaten zijn toch het belangrijkstequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
De komende 3 weken valt er weinig te zeggen hij ging net op vakantie
Maar, baas is tevreden over het werk dat ik verzet
Nou meid tochquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb wel ff een bakkie koffie verdiend
Okayquote:
In principe wel, maar hij hoeft toch echt niet te weten hoeveel uur ik dingen voor mezelf doe....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, de uiteindelijke resultaten zijn toch het belangrijkste
Ik heb alleen nog een berg strijk.. meh.. maar ik moet wel want volgende week op vakantiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Okaynou lekker meeposten dan.
Al zal ik vandaag verminderd aanwezig zijn door een berg huishoudelijk werk en een berg leerwerk.
oh is het dan nog wel de moeite hier? als jij er niet bent?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Okaynou lekker meeposten dan.
Al zal ik vandaag verminderd aanwezig zijn door een berg huishoudelijk werk en een berg leerwerk.
En bedanktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh is het dan nog wel de moeite hier? als jij er niet bent?
wat leuk dat ze dat geven!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik krijg zojuist mijn overzicht van de sportschool
Ik heb afgelopen maand 8,4 afrikaanse olifanten getild
en pakken ze dan elke maand een ander dier? op zich wel geinig.......quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ja grafiekjes en taartdiagrammetjes met hoeveel procent je bezig bent geweest met cardio/gewichten etcquote:
Dat weet ik niet... ik ben net een maandje bezig he ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
en pakken ze dan elke maand een ander dier? op zich wel geinig.......
dat werkt vast kei motiverend!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja grafiekjes en taartdiagrammetjes met hoeveel procent je bezig bent geweest met cardio/gewichten etc
Awesome wel
Ja ik vind het echt helemaal gaaf zo. Dan weet je ook dat je voor uit gaat enzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat werkt vast kei motiverend!
ik ben gek op diagrammetjes en grafiekjes
Inpakken vind ik stomquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
Zo maar eens mijn tas uitpakken, god wat heb ik daar een hekel aan
Ha, dat is geweldig!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
Dat werkt wel lekker zoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja grafiekjes en taartdiagrammetjes met hoeveel procent je bezig bent geweest met cardio/gewichten etc
Awesome wel
[..]
Dat weet ik niet... ik ben net een maandje bezig he ?
ben je weer thuis? of uitpakken op de vakantie?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
Zo maar eens mijn tas uitpakken, god wat heb ik daar een hekel aan
ja precies!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt helemaal gaaf zo. Dan weet je ook dat je voor uit gaat enzo.
[..]
Inpakken vind ik stom
Ja dat ook jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt helemaal gaaf zo. Dan weet je ook dat je voor uit gaat enzo.
[..]
Inpakken vind ik stom
Ik ging samen met een vriend, dan heb je dat welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies!
het sloomste van de sportschool is dat je niet kunt winnen of zo
er is geen tegenstander
je staat maar als een waus te rennen of fietsen zonder ergens heen te gaan
Ja ben weer thuis ja, gisteren al.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
ben je weer thuis? of uitpakken op de vakantie?
maar hoezo een hekel... is een klusje van niks?
koffer open ritsen en leegkieperen boven de wasmand tochquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ben weer thuis ja, gisteren al.
Ja maar toch heb ik er een hekel aan
ja ik ga met mijn vriend maar dat is niet cool want die is hondermiljoen keer beter dan ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ging samen met een vriend, dan heb je dat wel
1. ik heb geen kofferquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
koffer open ritsen en leegkieperen boven de wasmand toch
Gem. genomen is dat ook niet echt fair. Geen vriendinnen die sporten?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik ga met mijn vriend maar dat is niet cool want die is hondermiljoen keer beter dan ik
in alles
Ja ik vind het echt leukquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ha, dat is geweldig!
Heb je toch een goed idee van waar je mee bezig bent. Altijd leuk om droge cijfers in woorden uit te drukken.
Ja ik voel me echt ook lekkerquote:
Je hebt wel parcourtjes enzo of omgeving waar je door heen kunt fietsen hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies!
het sloomste van de sportschool is dat je niet kunt winnen of zo
er is geen tegenstander
je staat maar als een waus te rennen of fietsen zonder ergens heen te gaan
waarom niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1. ik heb geen koffer
2. zo werkt dat niet
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
koffer open ritsen en leegkieperen boven de wasmand toch
nee niemand vind mij aardigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
Gem. genomen is dat ook niet echt fair. Geen vriendinnen die sporten?
En nu echt het besef dat het weer voorbij is allemaalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1. ik heb geen koffer
2. zo werkt dat niet
Omdat er bij mij niet alleen kleding in zitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom niet?
zo doe ik het ook ongeveer
Maar jij bent zelf de wasmandbeheerderquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]mijn gedachte
doe ik ook altijd namelijk
Gheghe, dat had ik zondag al toen ik Duitsland was, weg bochtige wegenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
En nu echt het besef dat het weer voorbij is allemaal
Heb je je wel goed vermaakt?
ja oke maar dat is toch altijd minder dus die vis je er dan snel even tussen uitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat er bij mij niet alleen kleding in zit
Hmm oke goed puntquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja oke maar dat is toch altijd minder dus die vis je er dan snel even tussen uit
Eigenlijk niet natuurlijk, maar ssssstquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh is het dan nog wel de moeite hier? als jij er niet bent?
Dan maar hopen dat je ook zo'n mooi lijstje krijgtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee niemand vind mij aardig
nee ik heb gewoon geen sportende vriendinnen
Ik begin nu pas met van die dingen als latte, macchiato en cappuccino en dat is wel ok, maar ik denk dat het nog lang duurt voor ik aan echte koffie zit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoooo lekker. Alle soorten ditdat
was je eigenlijk met een groep gegaan ofzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, dat had ik zondag al toen ik Duitsland was, weg bochtige wegen
Ja, dat zeker wel
nee ik heb een goedkope sportschool dus die doen dat nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je ook zo'n mooi lijstje krijgt
Nope, alleen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
was je eigenlijk met een groep gegaan ofzo?
Waarom zou je? Ik drink ook nooit koffie, geen enkele. Ranzig spul.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:14 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik begin nu pas met van die dingen als latte, macchiato en cappuccino en dat is wel ok, maar ik denk dat het nog lang duurt voor ik aan echte koffie zit.
Dit jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom zou je? Ik drink ook nooit koffie, geen enkele. Ranzig spul.
Omdat omdat weet ik veel. Ik drink ook al geen thee dus meh.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom zou je? Ik drink ook nooit koffie, geen enkele. Ranzig spul.
Wat denk je? Nieuwe FOKmeet doen?quote:
Als er bier is, ok.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat denk je? Nieuwe FOKmeet doen?
Cola ftw. :$ en sterke drank en wijn en fristi en nesquick chocomel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:19 schreef Macrador het volgende:
[..]
Omdat omdat weet ik veel. Ik drink ook al geen thee dus meh.
Dat is altijd een goed ideequote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat denk je? Nieuwe FOKmeet doen?
Kom je dan als het in Arnhem is?quote:
YOLO.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Cola ftw. :$ en sterke drank en wijn en fristi en nesquick chocomel.
Jij toch ook? Of doet je mammie je was?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
Maar jij bent zelf de wasmandbeheerder
We kunnen ook bij mij een bbq doen.. Mits de baas ermee akkoord gaat.quote:
Cola bah. Fanta ftw.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Cola ftw. :$ en sterke drank en wijn en fristi en nesquick chocomel.
Even googlen waar dat ligt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom je dan als het in Arnhem is?
Prima, als het ophoudt met regenen tenminstequote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We kunnen ook bij mij een bbq doen.. Mits de baas ermee akkoord gaat.
Hehe indeed, we hebben wel een partytent maarreh das niet zo handig dan. Of dat we met lekker weer hier zitten en met kut weer gaan poolen ofzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima, als het ophoudt met regenen tenminste
quote:
Ik ben een Belg hè. Wees blij dat ik Groningen, Zwolle, Utrecht, Eindhoven, Leiden, Rotterdam, Amsterdam, Maastricht, Tilburg en Den Bosch weet liggen.quote:
Mja maar daar kun je niet met veel mensen onder zitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe indeed, we hebben wel een partytent maarreh das niet zo handig dan. Of dat we met lekker weer hier zitten en met kut weer gaan poolen ofzo?
Oh, ja weet ik veelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:23 schreef Macrador het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een Belg hè. Wees blij dat ik Groningen, Zwolle, Utrecht, Eindhoven, Leiden, Rotterdam, Amsterdam, Maastricht, Tilburg en Den Bosch weet liggen.
Arnhem is belangrijker dan dat allemaal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:23 schreef Macrador het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een Belg hè. Wees blij dat ik Groningen, Zwolle, Utrecht, Eindhoven, Leiden, Rotterdam, Amsterdam, Maastricht, Tilburg en Den Bosch weet liggen.
Als ik het hier hou dan worden het er ook geen 20 ofzo. Ik zat dan aan 8-10 mensen te denken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja maar daar kun je niet met veel mensen onder zitten.
Dat is wel een idee inderdaad.
Hear, hear!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Arnhem is belangrijker dan dat allemaal.
Gaaf man.. leuke rit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, alleen.
Als je niks te doen hebt:
TRV / Reizen op de motor #3: oud & nieuw
oeh met hitsig belgenaccent?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:23 schreef Macrador het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zijn er ook niet veel meer dan 10 geweest bij een meet in Arnhemquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ik het hier hou dan worden het er ook geen 20 ofzo. Ik zat dan aan 8-10 mensen te denken.
Omdat ie niet open wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
Gaaf man.. leuke rit.
Waarom ben je de ring niet ff op gegaan?
nou.....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ja verdorie misschien kan ik niet zo hoog want eerst slaapplek hosselen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar funest voor je tanden.quote:
Vinnie woont nog thuis tochquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij toch ook? Of doet je mammie je was?
Mensen kunnen prima hier blijven pitten, heb een tent. Ik help wel met opzetten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:26 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh ja verdorie misschien kan ik niet zo hoog want eerst slaapplek hosselen.
ja dat is hitsigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:27 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hitsig is, maar een Vlaams accent natuurlijk.
Ach ik kwam er vlak voor de vakantie achter dat ik er in de buurt was, dus zo erg vond ik het niet.quote:
+1quote:
"het circuit" bekijken is daar dan ook een groot woordquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach ik kwam er vlak voor de vakantie achter dat ik er in de buurt was, dus zo erg vond ik het niet.
Wel dat je van buitenaf het circuit niet kunt bekijken
sowieso niet touristenfahren.... en anders geen idee...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De ring is toch dagelijks geopend?
+1
Ja, weet ik. Deels bedoel ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
"het circuit" bekijken is daar dan ook een groot woord
Hohe acht beklimmenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
"het circuit" bekijken is daar dan ook een groot woord
Zucht.... jij weet toch dat ik er geweest benquote:
Hoezo, je weet helemaal niet wie het doen.quote:
Ik ben er zelf maar 1 keer geweest en toen gingen we er ook op... maar het lijkt mij dat je wel een hoop moet kunnen zien van buitenaf eigenlijk...quote:
Ja vergeten te vragenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zucht.... jij weet toch dat ik er geweest ben
En kijk elke dag open van 17:15 tot 19:30
http://www.nuerburgring.d(...)en-nordschleife.html
Goed puntquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo, je weet helemaal niet wie het doen.
Enig idee hoe laat trouwens? :$quote:
Ik heb ook niet echt uitgebreid de tijd genomen om te zoeken, spullen laat ik niet graag achter als ik er geen toezicht op hebquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben er zelf maar 1 keer geweest en toen gingen we er ook op... maar het lijkt mij dat je wel een hoop moet kunnen zien van buitenaf eigenlijk...
Waarschijnlijk ga ik bij kenissen proberen te crashen dan want ik orefereer een bed of zetelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mensen kunnen prima hier blijven pitten, heb een tent. Ik help wel met opzetten.heb alleen geen luchtbed ofzo.
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik bij kenissen proberen te crashen dan want ik orefereer een bed of zetel
oeh ik ken genoeg mensen die een vlaams accentje heel geil vinden hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:35 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik moet in Nederland gewoon Vlaams praten en vrouwen gaan al giechelen
whuuut? wat voor mensen heb jij in hemelsnaam op FB?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Net geen maand getrouwd en dan op FB statussen lezen als:
• laat me niet alleen, sorry schat. Ik zal het nooit meer doen!!
• vuile kkhoer, misschien was jou trouwen wel de grootste fout van mijn leven!!
I just love my FB-soap
Deze wil ik er echt niet afgooien, ik lig dubbel om die gasten!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whuuut? wat voor mensen heb jij in hemelsnaam op FB?
Waar je mee omgaat word je mee besmet. De reden dat ik dat soort tokkievolk niet ergens hoef te volgen c.q dingen hoef te lezen en dan staat het allemaal hier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
I just love my FB-soap
Ja das wel minder zonder kofferbakquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt uitgebreid de tijd genomen om te zoeken, spullen laat ik niet graag achter als ik er geen toezicht op heb
C was gister nog hier, diepe shit jwz.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat word je mee besmet. De reden dat ik dat soort tokkievolk niet ergens hoef te volgen c.q dingen hoef te lezen en dan staat het allemaal hier.
Heb ik andersom ook met zuidelijke Damesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh ik ken genoeg mensen die een vlaams accentje heel geil vinden hoor
misschien is het een omg-ik-sop-hier-van-mijn-stoel- giegel?
Wat versta jij onder tokkie volk? Ben volgens enkelen ook een tokkie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat word je mee besmet. De reden dat ik dat soort tokkievolk niet ergens hoef te volgen c.q dingen hoef te lezen en dan staat het allemaal hier.
Bij 2 ervan alvast. De rest vind het ook allemaal leuk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh ik ken genoeg mensen die een vlaams accentje heel geil vinden hoor
misschien is het een omg-ik-sop-hier-van-mijn-stoel- giegel?
Die discussie hebben wij al een keer eerder gevoerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat versta jij onder tokkie volk? Ben volgens enkelen ook een tokkie.
nou in mijn tv vind ik het wel leuk hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En ergens ben ik er best trots opquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die discussie hebben wij al een keer eerder gevoerd.
Vlaamse vrouwen zijn lievquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik andersom ook met zuidelijke Dames
beetje oorlog voeren in de woestijn vind ik ook wel tokkie jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat versta jij onder tokkie volk? Ben volgens enkelen ook een tokkie.
En kunnen achterbaks zijn, mijn ervaringquote:
Hehe, ik vond dat toen dus met Tila Tequila en die hele reeks. Heb me wel vermaakt ja. Maar nu een aantal jaar later kijk ik dat echt niet meer, sterker nog, de tv staat hier alleen aan voor films.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou in mijn tv vind ik het wel leuk hoorlang leve mtv
Of oorlog in de keukenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje oorlog voeren in de woestijn vind ik ook wel tokkie ja
ik kijk alleen als mijn vriend het niet ziet anders gaat hij mopperenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe, ik vond dat toen dus met Tila Tequila en die hele reeks. Heb me wel vermaakt ja. Maar nu een aantal jaar later kijk ik dat echt niet meer, sterker nog, de tv staat hier alleen aan voor films.
Je bent trots op de discussie die wij toen gevoerd hebben? Want ik weet nog dat ik toen heb gezegd dat ik jou geen tokkie vond, hoe je hier overkwam plus je foto. Wat je thuis doet, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En ergens ben ik er best trots op
Haha, ik zie het al voor me 'zet uit die bagger'.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kijk alleen als mijn vriend het niet ziet anders gaat hij mopperen
Ik ben dan meer dat ik af en toe zo'n dom boek lees, waarvan je al in het begin weet hoe het af gaat lopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kijk alleen als mijn vriend het niet ziet anders gaat hij mopperen
zo een met een tennisleraar en een vrouw met een dagboek en een gemene vriendin die ook de tennisleraar wil en de rijke maar gemene man voor de afleiding?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben dan meer dat ik af en toe zo'n dom boek lees, waarvan je al in het begin weet hoe het af gaat lopen.
Moet je Huppel maar vragenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je bent trots op de discussie die wij toen gevoerd hebben? Want ik weet nog dat ik toen heb gezegd dat ik jou geen tokkie vond, hoe je hier overkwam plus je foto. Wat je thuis doet, dat weet ik niet.
Juist.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo een met een tennisleraar en een vrouw met een dagboek en een gemene vriendin die ook de tennisleraar wil en de rijke maar gemene man voor de afleiding?
Ha, huisvrouwenporno.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo een met een tennisleraar en een vrouw met een dagboek en een gemene vriendin die ook de tennisleraar wil en de rijke maar gemene man voor de afleiding?
Eerlijk gezegd interesseert het me ook niet. En dat is niet lullig naar jou, maar als je daadwerkelijk vind dat je een tokkie bent oid dan hoef ik dat allemaal niet te weten. Ik heb genoeg gewerkt in de Schilderswijk van Den Haag om te weten hoe dat soort mensen zijn en dat het niet mijn types zijn. Maar internet is uiteraard altijd anders. Gelukkig maar!quote:
50 shadesquote:
De vraag is... wat werkt dan wel?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
50 shades
nee ik heb het geprobeerd maar een kleuter schrijft nog beter
daar droog ik dan echt van op hoor
ik vind het ook een beetje raar om trots te zijn op iets wat een negatieve bijvoeging is?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd interesseert het me ook niet. En dat is niet lullig naar jou, maar als je daadwerkelijk vind dat je een tokkie bent oid dan hoef ik dat allemaal niet te weten. Ik heb genoeg gewerkt in de Schilderswijk van Den Haag om te weten hoe dat soort mensen zijn en dat het niet mijn types zijn. Maar internet is uiteraard altijd anders. Gelukkig maar!
Alles uitgelezen. Het was wat zachter en liever dan een aantal andere boeken in die richting zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
50 shades
nee ik heb het geprobeerd maar een kleuter schrijft nog beter
daar droog ik dan echt van op hoor
Ik kan ook een gentleman zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd interesseert het me ook niet. En dat is niet lullig naar jou, maar als je daadwerkelijk vind dat je een tokkie bent oid dan hoef ik dat allemaal niet te weten. Ik heb genoeg gewerkt in de Schilderswijk van Den Haag om te weten hoe dat soort mensen zijn en dat het niet mijn types zijn. Maar internet is uiteraard altijd anders. Gelukkig maar!
misschien goed geschreven porno? geen idee nog nooit gevondenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:50 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
De vraag is... wat werkt dan wel?
maar het is van het niveau van 'en toen.... en toen.... en toen....'quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alles uitgelezen. Het was wat zachter en liever dan een aantal andere boeken in die richting zullen we maar zeggen.
Het probleem is dat tokkie nu blijkbaar een subjectief gegeven is geworden ofzo. Kan me niet voorstellen dat je trots bent om een asociale zuiger te zijn die de hele dag met kanker scheldt en dingen van het balkon af gooit ofzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het ook een beetje raar om trots te zijn op iets wat een negatieve bijvoeging is?
maar dat zal wel aan mij liggen
Haar vertellen wat ze wel en niet mag natuurlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:50 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
De vraag is... wat werkt dan wel?
Hm, er ligt dus een schone taak voor je. leef je uit haha.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien goed geschreven porno? geen idee nog nooit gevonden
zo zie ik een tokkie dus ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het probleem is dat tokkie nu blijkbaar een subjectief gegeven is geworden ofzo. Kan me niet voorstellen dat je trots bent om een asociale zuiger te zijn die de hele dag met kanker scheldt en dingen van het balkon af gooit ofzo.
ja precies maar ik vind het niet subjectief hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het probleem is dat tokkie nu blijkbaar een subjectief gegeven is geworden ofzo. Kan me niet voorstellen dat je trots bent om een asociale zuiger te zijn die de hele dag met kanker scheldt en dingen van het balkon af gooit ofzo.
haha nee hoor! ik weet gelukkig dat ik niet kan schrijven dus ik blijf er ver vandaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:52 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hm, er ligt dus een schone taak voor je. leef je uit haha.
Raar wijf.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
I just love my FB-soap
wat een liefdequote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
I just love my FB-soap
Ja al zijn sommige beter dan andere!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het is van het niveau van 'en toen.... en toen.... en toen....'
echt van die fanfiction van iemand die niet zo goed kan schrijven
Dat past ook wel bij jou ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat een liefde
zo'n huwelijk wil ik ook!!
nee.. huwelijken passen niet bij mij en liefde ook niet.quote:
Vreemdgegaan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
I just love my FB-soap
Iedereen kan achterbaks zijn :pquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En kunnen achterbaks zijn, mijn ervaring
binnen het genre? of binnen de serie van 50 shades?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja al zijn sommige beter dan andere!
Binnen het genre.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
binnen het genre? of binnen de serie van 50 shades?
nu ben ik benieuwd!quote:
Softporno.. Klinkt gewoon smeriger dan gewoon 'porno'quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd!
noem eens een schrijver of zo?
ik ben bijna jarig, mijn schoonouders geven me vast graag softporno![]()
Zodra ik die boekjes uit had, heb ik ze allemaal weer teruggegeven. Zoiets hoeft niet te staan pronken op mijn elitaire boekenkast.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd!
noem eens een schrijver of zo?
ik ben bijna jarig, mijn schoonouders geven me vast graag softporno![]()
misschien een van die boeken van Tamashii?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:09 schreef Macrador het volgende:
Shit nu je begint over jarig zijn. Vriendin is in 2 weken jarig en ik heb geen idee wat ik kan geven/doen
Als je het echt niet meer weet kun je altijd jezelf nog inpakken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:09 schreef Macrador het volgende:
Shit nu je begint over jarig zijn. Vriendin is in 2 weken jarig en ik heb geen idee wat ik kan geven/doen
Als je maar geen ketting geeft met een hartje waar je naam in staat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:09 schreef Macrador het volgende:
Want die wil jij van hem krijgen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je maar geen ketting geeft met een hartje waar je naam in staat.
http://www.makeyourowndildo.com/quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:10 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Als je het echt niet meer weet kun je altijd jezelf nog inpakken.
Nee, maar dat is zo afschuwelijk cliche. :$quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:11 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Want die wil jij van hem krijgen?
Dick in a box dat wordt hem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:10 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Als je het echt niet meer weet kun je altijd jezelf nog inpakken.
Leuk als je schoonouders zitten te kijken als ze haar cadeau uitpakt.quote:
Daar een voorbinddildo van maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
http://www.makeyourowndildo.com/
je moet wel iets doen op dat LLquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:14 schreef Macrador het volgende:
Maar ik zie haar deze week nog en dan niet meer tot september en mis haar verjaardag dan is ze op Lowlands. Dus ik zal wel iets moeten doen daarna.
Ik vind wel iets.
Ik heb haar vriendinnen nog niet ontmoet alleen haar vaderquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet wel iets doen op dat LL
bezorgen word vast lastig...
misschien kan iemand wat mee nemen?
oh nee dan zou ik het ook niet doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb haar vriendinnen nog niet ontmoet alleen haar vaderDie zitten ook nog eens in Den Bosch en ik hier in België.
We hebben nu pas iets "echt" sinds een week of 2 daarvoor was het nogal onduidelijk.
Whihiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee dan zou ik het ook niet doen
je moet niet al je kruit in de eerste maand al verschieten
Zij heeft wel al plannen voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee dan zou ik het ook niet doen
je moet niet al je kruit in de eerste maand al verschieten
Dan snap ik nu waarom je niks kon bedenken.... Das een lastige.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:25 schreef Macrador het volgende:
We hebben nu pas iets "echt" sinds een week of 2.
hoer!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:29 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zij heeft wel al plannen voor mijn verjaardagverdulleme
ik ben denk ik het makkelijkste meisje ooit om blij te makenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dan snap ik nu waarom je niks kon bedenken.... Das een lastige.
Valt mij wel op dat veel mensen niet weten wat ze moeten doen/halen voor een geliefde of vriend.. Ik weet altijd wel waar ik een ander blij mee kan maken eigenlijk....
Dat is wel heel makkelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben denk ik het makkelijkste meisje ooit om blij te maken
mijn lief had gisteren een blikje energy drink voor mij mee genomen en dan ben ik al helemaal![]()
Mjuh maar we zien elkaar nu wel al sinds april dus ik weet wel een beetje wat ze leuk vind. Niet perse iets materieel vooral lieve en leuke dingetjes. Ik ga wel een leuk verrassinkje doen als ze hier vrijdag is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dan snap ik nu waarom je niks kon bedenken.... Das een lastige.
Valt mij wel op dat veel mensen niet weten wat ze moeten doen/halen voor een geliefde of vriend.. Ik weet altijd wel waar ik een ander blij mee kan maken eigenlijk....
energydrink is heeeel lekkerquote:
Haha zou je reactie wel willen lezen als dat voor je verjaardag wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben denk ik het makkelijkste meisje ooit om blij te maken
mijn lief had gisteren een blikje energy drink voor mij mee genomen en dan ben ik al helemaal![]()
ben benieuwd waar je mee komtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:34 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjuh maar we zien elkaar nu wel al sinds april dus ik weet wel een beetje wat ze leuk vind. Niet perse iets materieel vooral lieve en leuke dingetjes. Ik ga wel een leuk verrassinkje doen als ze hier vrijdag is.
Op dit moment zijn de ideeën een lief briefje verstoppen in haar tas als ze weggaat, favoriete speciaalbiertje fixen, wentelteefjes maken als ze nog slaapt en er komen er om de zoveel tijd nog en het is even wennen aan zo klef doen/denken.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:42 schreef Macrador het volgende:
Of ik kan natuurlijk ook gewoon een goeie befsessie cadeau doen.
oke dat is waarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Haha zou je reactie wel willen lezen als dat voor je verjaardag was
Ja dat zie ik idd vaak op verlanglijstjes staan bij vrouwenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:42 schreef Macrador het volgende:
Of ik kan natuurlijk ook gewoon een goeie befsessie cadeau doen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:45 schreef Macrador het volgende:
Ja sorry als ik mezelf zo zie typen denk ik soms gatverdamme even iets lomp erachteraan flikkeren.
Wat een geklaag. Ik ga meedoen.... Ik ben in oktober jarig en dan is het altijd kutweer.... ik wil ook een een leuke BBQ/Zomerweer verjaardag gevenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke dat is waarmaar in my defense mijn verjaardag word al te kort gedaan want het zou een nationale feestdag moeten zijn
ik moest er wel om lachenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:45 schreef Macrador het volgende:
Ja sorry als ik mezelf zo zie typen denk ik soms gatverdamme even iets lomp erachteraan flikkeren.
Dan vier je je verjaardag in de zomer?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een geklaag. Ik ga meedoen.... Ik ben in oktober jarig en dan is het altijd kutweer.... ik wil ook een een leuke BBQ/Zomerweer verjaardag geven
Da's een goed idee. Zal ik es tegen ons moeder zeggen - die wordt in februari 60.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan vier je je verjaardag in de zomer?
Mijn mama werd vorig jaar 60 en ze is in december jarig.. op de 7e. Iedereen druk rond die tijd, vooral degene met kinderen.
Dus heeft ze een zomerfeest gegeven
Jamaar, dat is nepquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan vier je je verjaardag in de zomer?
Mijn mama werd vorig jaar 60 en ze is in december jarig.. op de 7e. Iedereen druk rond die tijd, vooral degene met kinderen.
Dus heeft ze een zomerfeest gegeven
Kan best jongeh. Vorig jaar een motorritje van FOK!, veel mensen haakten af omdat het zou gaan regenen; wij zaten 's middags nog op het terrasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een geklaag. Ik ga meedoen.... Ik ben in oktober jarig en dan is het altijd kutweer.... ik wil ook een een leuke BBQ/Zomerweer verjaardag geven
niet op mijn verjaardag. die is nooit droogquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan best jongeh. Vorig jaar een motorritje van FOK!, veel mensen haakten af omdat het zou gaan regenen; wij zaten 's middags nog op het terras
Ik in November en ik heb er totaal geen probleem mee. Leuk bier gaan drinken in de kroeg of naar de cinema.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer was het? 28 oktober was die ritquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
niet op mijn verjaardag. die is nooit droog
De 13e natuurlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer was het? 28 oktober was die rit
Ja dat was nog voor de oorlog omaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan mij een herfstvakantie herinneren die nog tegen de 20 graden aanliep
Dan is het toch: 'Nee want je kinderen hebben nog geen kinderen'quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:13 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja want je kinderen hebben nog geen kinderen.
Correct.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is het toch: 'Nee want je kinderen hebben nog geen kinderen'
Naar het schijntquote:
Ik dacht meer van ik ben geen oma klopt want en dus ja want, maar ik doe wel vaker raar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is het toch: 'Nee want je kinderen hebben nog geen kinderen'
Ik zou ook moeten leren, maar ik kom niet op gang bleurgh.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:22 schreef Tamashii het volgende:
Zelf brood bakken.![]()
Om nom nom. Zo leren.![]()
![]()
fijne middag lieve LoLAquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naar het schijnt![]()
Ik ga maar eens wat doen.. boodschappen komen niet vanzelf in huis
fijne middag allen
Ik vond het altijd beter.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
is het beter? of gewoon leuk om te doen?
Je....je... zei iets liefsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
fijne middag lieve LoLA
ik bedoelde er niks mee he
het is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerderquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Wie... Ikke?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je....je... zei iets liefs![]()
Weet ik toch![]()
met beter bedoelde ik ook eigenlijk de smaak. lekkerder dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder
en kneuterig en ruikt lekker
en is ook wel beter (ligt er aan wat je beter vind maar goed)
Methodiek, taakgericht, ontwikkelingspsychologie en ethiek.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:26 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik zou ook moeten leren, maar ik kom niet op gang bleurgh.
Wat moet jij doen?
Dit word de eerste keer dat ik zelf brood bak. Maar ik heb wel heel vaak pizza gemaakt en ik kan gewoon niet meer pizza uit de supermarkt eten ofzo. Die bodem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
gaat jouw bodem meer in de richting van een NYP?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit word de eerste keer dat ik zelf brood bak. Maar ik heb wel heel vaak pizza gemaakt en ik kan gewoon niet meer pizza uit de supermarkt eten ofzo. Die bodem.
kneuterigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
met beter bedoelde ik ook eigenlijk de smaak. lekkerder dus.
Wat is kneuterig?
De geur zal sowieso wel bijdragen aan het goede gevoel... Ik heb dat met wel meer dingen die de oven in gaan
quote:kneuterig bijv.naamw. knus. bekrompen. II kneuterig bijwoord op gezellige wijze
ja hequote:
Geen idee, ik heb al die pizza's afgezworen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
gaat jouw bodem meer in de richting van een NYP?
Ik wil heel graag een broodbakmachine, maar ik heb nu alleen een oven tot mijn beschikking. Dus dattem!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:46 schreef rival het volgende:
Doen jullie dat met een broodbakmachine of in de oven?
ik in de oven, ik heb geen machinequote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:46 schreef rival het volgende:
Doen jullie dat met een broodbakmachine of in de oven?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik in de oven, ik heb geen machine
heb wel een foodprocessor die helpt bij het kneden
ok. ja ik las net dat je het beste een machine kon hebben. Maar de oven gaat dus ook primaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een broodbakmachine, maar ik heb nu alleen een oven tot mijn beschikking. Dus dattem!
Mijn deeg moet nu 3 uur ofzo rijzen, dus ik kan lekker wat anders gaan doen. Maar er zit knoflook in, sesamzaad en oregano.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ok. ja ik las net dat je het beste een machine kon hebben. Maar de oven gaat dus ook prima
lang mee bezig?
kan je de oven dan op een bepaalde temp en 3 uur zetten of is dit iets wat je wel in de gaten moet houden?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn deeg moet nu 3 uur ofzo rijzen, dus ik kan lekker wat anders gaan doen. Maar er zit knoflook in, sesamzaad en oregano.
Filosofie en anatomiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Methodiek, taakgericht, ontwikkelingspsychologie en ethiek.Jij?
Het deeg zit nu nog niet in de oven. Het zit in een kom met een handdoek eroverheen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
kan je de oven dan op een bepaalde temp en 3 uur zetten of is dit iets wat je wel in de gaten moet houden?
Koken. Echt, wij hebben dus een grotere keuken nodig want hier heb ik gewoon geen ruimte. En geen vaatwasser, dat is ook wel naaiend. Ik verbrand continu mijn vingers aan dat hete water.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:54 schreef rival het volgende:
ik doop dit topic ff om tot het kooktopic
Filosofie.quote:
ik zou echt niet meer zonder de wasser kunnenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Koken. Echt, wij hebben dus een grotere keuken nodig want hier heb ik gewoon geen ruimte. En geen vaatwasser, dat is ook wel naaiend. Ik verbrand continu mijn vingers aan dat hete water.
moet maar gewoon eens een poging wagenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het deeg zit nu nog niet in de oven. Het zit in een kom met een handdoek eroverheen.Daarna moet het pas in de oven.
Mjuh ik vind het niet zo mijn ding. Statistiek was ik even vergeten dat moet ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Filosofie.In mijn eerste jaar gehad. Prachtig. Al was het echt de basis en is het nooit de verdieping in gegaan. Ik denk dat ik een grote filosoof kan worden, zijn die er eigenlijk wel in de huidige tijd? Als ik geblowd heb jongeh, dan komen de grootste dingen eruit.
neuh, veel wachten als het moet rusten maar het maken zelf is makkelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ok. ja ik las net dat je het beste een machine kon hebben. Maar de oven gaat dus ook prima
lang mee bezig?
I know. Zoveel liefde.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:01 schreef Dqod het volgende:
Wow naamtopic
Zou een ballade brengen onder je balkon, gekleed in een elfenpakje, Tam :$
wat een aparte combiquote:
Kom in mijn brede armenquote:
Op wat voor manier dan ookquote:
Dat lijkt me best een anticlimax, lerenquote:
Kinesitherapie en revalidatiewetenschappenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een aparte combi
wat studeer je?
twee tegelijk? knap!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:09 schreef Macrador het volgende:
[..]
Kinesitherapie en revalidatiewetenschappen
ow dan is het niet knapquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:11 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nee nee zo noemt die studie hier
Vertel me meer over je observatie :$ Zag je de schimmels groeien?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:22 schreef Tamashii het volgende:
Okey, vanaf half 4 leren, nu moest ik nog even kijken naar het brood en de afwas. :$ en dan om 4 uur pauze ofzo.Gaat goed.
Nee, zelf brood maken tut.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vertel me meer over je observatie :$ Zag je de schimmels groeien?
Bwehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |