abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129783835
Zwangerschap & geboorte

31 juli Suusz (jongetje)

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman (papa)
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
17 oktober: Urla (meisje)
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)
***20 december: ProjSkippy & KixAss456***

2014

03 januari: ikke_84
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox
14 januari: Oksel (papa)
21 januari: Lettersoep
24 januari: Lelie81
Eind januari: Linda2205 (tweeling)
Eind januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo
07 februari: WupWup
09 februari: RunForrestRun
16 februari: zandsculptuur
23 februari: nummer_zoveel

06 maart: klaprooss
15 maart: Kimpossible
18 maart: _NIKKI_ (tweeling)
18 maart: Theeleuter

01 april: Butterflower

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_129783855
In of uit het lijstje? Een quote is sneller!
pi_129784179
en honger, hoort dat ook? Ik heb zo'n honger steeds _O-
Nou ja, we zien wel, ik vind het idee vooralsnog erg onwerkelijk, het voelt absoluut nog niet als realiteit, dus ik ga mezelf de komende weken gewoon lekker verwonderen over alle fysieke veranderingen. Het zal denk ik wel echter worden zodra ik bij een verloskundige ben geweest ;)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:04:32 #4
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129784263
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
No wil je dat echt weten? Wij hebben een TWF kamertje daar waren flink wat dingen aan mis. Morgen gaan we de juniorzijdes ophalen ben benieuwd of ze nu wel onbeschadigd in de doos zitten :X
Ach dat er eens wat misgaat, dat vind ik wel normaal, als het dan keurig wordt opgelost heb ik er niet zo'n probleem mee. Waar ik wel problemen mee zou hebben is dat altijd alles misgaat, dan is er iets niet in de haak.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:04:35 #5
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129784265
Nobono, wij hebben een kamertje besteld via de Babydump maar niet v/d basis collectie maar van Interbaby.
Erg tevreden mee, nergens schade of wat dan ook.

Ik las zieke poezel, 26 weken *O* en zere voetjes :*

Net terug van de vk: Bloeddruk 110/55, baarmoeder was enorm gegroeid sinds vorige bezoek (van 2 vingers boven navel naar bijna tot m'n ribben) en.. Bob ligt dwars :') Nu maakt dat voorlopig nog niks uit, plus hij is enorm beweeglijk, dus dat komt wel goed.
Wel over z'n bolletje kunnen aaien :D
Oh en hij is heel erg gemiddeld wb groei, dus groei-/liggingsecho komt pas bij de volgende afspraak (34w3d) ter sprake :D
pi_129784320
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:45 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Dat moeten ze dan toch eigenlijk altijd hebben?
in overleg met dierenarts mogen we wisselen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:15:21 #7
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129784534
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:04 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Ach dat er eens wat misgaat, dat vind ik wel normaal, als het dan keurig wordt opgelost heb ik er niet zo'n probleem mee. Waar ik wel problemen mee zou hebben is dat altijd alles misgaat, dan is er iets niet in de haak.
Tja als ze het komen repareren en dan weer een doos meenemen waarin beschadigingen zitten is niet zo oke. Kwaliteit is gewoon niet zo goed, en dat is jammer voor dat geld. Heb een huis vol ikea en dat ziet er na jaren en een paar keer verhuizen beter uit.
pi_129784578
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:06 schreef DJMomo het volgende:

[..]

in overleg met dierenarts mogen we wisselen.
Dan ga ik dat ook eens voorleggen... Hier ook 2 trutjes. Geen niertjes maar blaas... En een gedragsprobleem ook
pi_129784592
Jongens ik sta 7e en ik ben al over 2 weken uitgerekend. Dames boven mij, schiet eens op! En heeft Suusz zich al gemeld vandaag :% ???
pi_129784604
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:01 schreef Sleehakschoen het volgende:
en honger, hoort dat ook? Ik heb zo'n honger steeds _O-
Nou ja, we zien wel, ik vind het idee vooralsnog erg onwerkelijk, het voelt absoluut nog niet als realiteit, dus ik ga mezelf de komende weken gewoon lekker verwonderen over alle fysieke veranderingen. Het zal denk ik wel echter worden zodra ik bij een verloskundige ben geweest ;)
Ja honger! Het ging bij mij zo:

week 5: honger
week 6: dorst (!!!)
Week 7: kotsen

:')
pi_129784642
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Dan ga ik dat ook eens voorleggen... Hier ook 2 trutjes. Geen niertjes maar blaas... En een gedragsprobleem ook
Ze hebben hier S/O dieetvoeding, is dat voor nieren of blaas? ik haal ze altijd door elkaar :@ ook omdat nierpatientje wat makkelijker bekt dan blaaspatientje denk ik ;) Hier zijn ze al 11 jaar vrij van blaasontsteking, ze worden oud, en krijgen inmiddels ook veel last van tandsteen. Vandaar overlegd om af te wisselen met anti-tandsteen brokjes.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129784674
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja honger! Het ging bij mij zo:

week 5: honger
week 6: dorst (!!!)
Week 7: kotsen

:')
Oh boy _O-
Week 7, dan zit ik op een congres :'(
pi_129784678
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:04 schreef GotC het volgende:
Nobono, wij hebben een kamertje besteld via de Babydump maar niet v/d basis collectie maar van Interbaby.
Erg tevreden mee, nergens schade of wat dan ook.

Ik las zieke poezel, 26 weken *O* en zere voetjes :*

Net terug van de vk: Bloeddruk 110/55, baarmoeder was enorm gegroeid sinds vorige bezoek (van 2 vingers boven navel naar bijna tot m'n ribben) en.. Bob ligt dwars :') Nu maakt dat voorlopig nog niks uit, plus hij is enorm beweeglijk, dus dat komt wel goed.
Wel over z'n bolletje kunnen aaien :D
Oh en hij is heel erg gemiddeld wb groei, dus groei-/liggingsecho komt pas bij de volgende afspraak (34w3d) ter sprake :D
Hoera voor Bobb (< andere spelling *) )! Krijg jij sowieso een groei/liggingsecho? En merk je het van je baarmoeder?
pi_129784699
Hier inmiddels 14 weken, en nog steeds honger. En moe. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:22:14 #15
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129784724
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef Limone het volgende:

[..]

Hoera voor Bobb (< andere spelling *) )! Krijg jij sowieso een groei/liggingsecho? En merk je het van je baarmoeder?
Hahah @ andere spelling :D
Yup, val nog precies in de groep die nog net wel groei-/liggingsecho standaard krijgt. Of m'n vk doet ze standaard, kan ook nog :+
Merk het enorm ja..binnen een paar dagen van niet benauwd naar best wel benauwd..

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Oh boy _O-
Gelukkig gaat het niet bij iedereen zo ;)
pi_129784748
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Yup, val nog precies in de groep die nog net wel groei-/liggingsecho standaard krijgt. Of m'n vk doet ze standaard, kan ook nog :+
Merk het enorm ja..binnen een paar dagen van niet benauwd naar best wel benauwd..

[..]

Hmmn, dan weet ik wat mij nog te wachten staat ;)
pi_129784760
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:22 schreef GotC het volgende:

[..]

[..]

Dat is waar, maar de MI is fascinerend. O+
pi_129784856
Ik heb de laatste 1,5 week ineens veel meer honger, vind het maar apart..

Momo, hopen dat het meevalt met de poes..
pi_129784863
Hier nu week 8 en geen eetlust, maar moet wel blijven eten anders word ik heel flauw en gaat mn maag moeilijk doen. Nog niet hoeven kotsen gelukkig *O* Dorst was idd vorige week heel erg, maar dat schreef ik toe aan de hitte.

Nog een week en dan krijg ik mn echo, ik kijk er zooo naar uit zodat ik dan weet of het hartje klopt... Gisteren nog een testje gedaan :') Voel me verder ook niet heel erg zwanger, al die symptomen die ik zou moeten hebben volgens mn app heb ik niet. Borsten zijn niet bijster veel groter en doen ook niet zoveel pijn meer, echt misselijk ben ik dus niet, ben wel moe, maar kan niet veel slapen, duizeligheid is ook veel minder geworden.

En over vreemde dromen, die heeft mijn vriend juist. Vannacht droomde hij dat hij de virusscanner niet geinstalleerd kreeg in mijn buik :D

Maar volgende week hoop ik dus erbij te kunnen in het lijstje. Tot die tijd durf ik nog niet :@.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:29:34 #20
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129784934
Welkom bij de dwarse baby club Bob :D
pi_129784976
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Oh boy _O-
Bij mij helemaal geen gekots hoor :P
Alleen honger honger honger, en dat is niet echt over gegaan.. Al kan ik de laatste tijd wel wat minder eten ivm bollere buik.. Maar veel honger gehad hoor. Ook trouwens als ik misselijk was was eten de beste remedie bij mij.

Ben ook de documentair aan het kijken, idd aangrijpend!
word alleen erg simpel van dat saxofoondeuntje elke keer }:|
pi_129785046
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Sull het volgende:
Jongens ik sta 7e en ik ben al over 2 weken uitgerekend. Dames boven mij, schiet eens op! En heeft Suusz zich al gemeld vandaag :% ???
Bij deze meld! Vanmorgen even wat rustiger aan gedaan :)

Martine en Nobono, leuk een naam!
Theeleuter succes bij de vk, en Gotc weer succesvolle check!
Skippy, kamertje *O*
Limone, 26 weken w/
DJmomo, hoop dat het snel beter gaat met je poes! (als in diertje)
Nobono, hier de commode en ledikant van de Babydump, Interbaby. Was prima, alleen de bladvergroter nabestellen ging minder vloeiend maar daar dus de 'excuusbeer' voor gekregen :)
Dot, volgende week echo. Spannend!

En las nog iets over wedjes leggen over de bevallingsdatum. Hier een hele lijst die is opgesteld tijdens mijn babyshower en waar de mannelijke helft later ook nog een datum heeft bijgevoegd.. Maar er zijn nu nog maar 4 kanshebbers in de running, met als laatste schatting as. vrijdag. Heeft trouwens wel als resultaat dat ik de hele dag door appjes, smsjes, belletjes krijg met 'En..?'.

En dan soort van twijfelachtige mijlpaal: 41 weken!
Morgen komt vk op thuisbezoek en doet ze ook inwendig onderzoek.. Ben benieuwd of ze al kan strippen, vrees dat ik de 1 cm ontsluiting nog niet heb.. Strippen is niet echt iets waar ik naar uit kijk, maarja inleiden in het ziekenhuis wil ik echt proberen te vermijden..
pi_129785295
Suusz, je bent er gewoon! En 41 weken vandaag *O* Maar helaas voor ons weer geen verse baby's vandaag...
Ik kan me voorstellen dat je strippen niet ziet zitten, maar inleiden lijkt mij idd ook geen fijne optie, dat hoop ik ook te kunnen mijden.
pi_129785334
41 wkn alweer..jij mag je baby al bijna vasthouden! :)

ik zag trouwens net dat ik niet komende keer maar de keer erop al de liggingsecho/ groeiecho krijg :) ben wel benieuwd want nu lijkt het alsof ze alle kanten op draaid. de ene keer trapt ze me keihard in mijn kruis en de de andere keer voel ik dr meer in mijn zij of onder mijn ribben trappen.
pi_129785383
Hier hoop ik ook een inleiding te vermijden. Ga zo graag voor een natuurlijke bevalling.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')