Ach dat er eens wat misgaat, dat vind ik wel normaal, als het dan keurig wordt opgelost heb ik er niet zo'n probleem mee. Waar ik wel problemen mee zou hebben is dat altijd alles misgaat, dan is er iets niet in de haak.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
No wil je dat echt weten? Wij hebben een TWF kamertje daar waren flink wat dingen aan mis. Morgen gaan we de juniorzijdes ophalen ben benieuwd of ze nu wel onbeschadigd in de doos zitten
in overleg met dierenarts mogen we wisselen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:45 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan toch eigenlijk altijd hebben?
Tja als ze het komen repareren en dan weer een doos meenemen waarin beschadigingen zitten is niet zo oke. Kwaliteit is gewoon niet zo goed, en dat is jammer voor dat geld. Heb een huis vol ikea en dat ziet er na jaren en een paar keer verhuizen beter uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:04 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ach dat er eens wat misgaat, dat vind ik wel normaal, als het dan keurig wordt opgelost heb ik er niet zo'n probleem mee. Waar ik wel problemen mee zou hebben is dat altijd alles misgaat, dan is er iets niet in de haak.
Dan ga ik dat ook eens voorleggen... Hier ook 2 trutjes. Geen niertjes maar blaas... En een gedragsprobleem ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:06 schreef DJMomo het volgende:
[..]
in overleg met dierenarts mogen we wisselen.
Ja honger! Het ging bij mij zo:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:01 schreef Sleehakschoen het volgende:
en honger, hoort dat ook? Ik heb zo'n honger steeds
Nou ja, we zien wel, ik vind het idee vooralsnog erg onwerkelijk, het voelt absoluut nog niet als realiteit, dus ik ga mezelf de komende weken gewoon lekker verwonderen over alle fysieke veranderingen. Het zal denk ik wel echter worden zodra ik bij een verloskundige ben geweest
Ze hebben hier S/O dieetvoeding, is dat voor nieren of blaas? ik haal ze altijd door elkaarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dan ga ik dat ook eens voorleggen... Hier ook 2 trutjes. Geen niertjes maar blaas... En een gedragsprobleem ook
Oh boyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja honger! Het ging bij mij zo:
week 5: honger
week 6: dorst (!!!)
Week 7: kotsen
Hoera voor Bobb (< andere spellingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:04 schreef GotC het volgende:
Nobono, wij hebben een kamertje besteld via de Babydump maar niet v/d basis collectie maar van Interbaby.
Erg tevreden mee, nergens schade of wat dan ook.
Ik las zieke poezel, 26 wekenen zere voetjes
Net terug van de vk: Bloeddruk 110/55, baarmoeder was enorm gegroeid sinds vorige bezoek (van 2 vingers boven navel naar bijna tot m'n ribben) en.. Bob ligt dwarsNu maakt dat voorlopig nog niks uit, plus hij is enorm beweeglijk, dus dat komt wel goed.
Wel over z'n bolletje kunnen aaien
Oh en hij is heel erg gemiddeld wb groei, dus groei-/liggingsecho komt pas bij de volgende afspraak (34w3d) ter sprake
Hahah @ andere spellingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef Limone het volgende:
[..]
Hoera voor Bobb (< andere spelling)! Krijg jij sowieso een groei/liggingsecho? En merk je het van je baarmoeder?
Gelukkig gaat het niet bij iedereen zoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Oh boy
Week 7, dan zit ik op een congres
Hmmn, dan weet ik wat mij nog te wachten staatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Hahah @ andere spelling
Yup, val nog precies in de groep die nog net wel groei-/liggingsecho standaard krijgt. Of m'n vk doet ze standaard, kan ook nog
Merk het enorm ja..binnen een paar dagen van niet benauwd naar best wel benauwd..
[..]
Gelukkig gaat het niet bij iedereen zo
Dat is waar, maar de MI is fascinerend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Hahah @ andere spelling
Yup, val nog precies in de groep die nog net wel groei-/liggingsecho standaard krijgt. Of m'n vk doet ze standaard, kan ook nog
Merk het enorm ja..binnen een paar dagen van niet benauwd naar best wel benauwd..
[..]
Gelukkig gaat het niet bij iedereen zo
Bij mij helemaal geen gekots hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Oh boy
Week 7, dan zit ik op een congres
Bij deze meld! Vanmorgen even wat rustiger aan gedaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Sull het volgende:
Jongens ik sta 7e en ik ben al over 2 weken uitgerekend. Dames boven mij, schiet eens op! En heeft Suusz zich al gemeld vandaag???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |