SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Als tussendoortje kan dat toch prima? Is ongeveer 100 kcal's voor 5 crackertjes en daar zit ik de rest van de ochtend vol van.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Een pakje Lu crackertjes is 'in the zone' bij jou?(@Tink dus)
Over 1,5 kg aankomen in een week tijd kun je natuurlijk weinig zeggen, want dan kan tot normale fluctuaties behoren. Gewoon even rustig de volgende week afwachten, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:43 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet serieus weer eens gaan opschrijven wat ik eet... Want ik heb het idee dat het ergens fout gaat, 1,5 kilo erbij in een week
Lijstje gisteren...
O: 2 sneden volkoren, pindakaas
T: yoghurt, kersen, lijnzaad
L: 2 sneden volkoren, kaas
T: appel
T2: kokosmacron
D: boekweitpannenkoek, 3 lapjes ontbijtspek, halve appel
T: koffie verkeerd
Enlighten me...
Ik koop dat soort dingen echt nooitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:48 schreef Tink89 het volgende:
Als tussendoortje kan dat toch prima? Is ongeveer 100 kcal's voor 5 crackertjes en daar zit ik de rest van de ochtend vol van.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Quinoa is lekkerder en beter!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Couscous, dat ga ik maken. Of vega quinoa...
Ik heb ze voor de kinderen, maar ik geef ze niet elke dag. Deze dus:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik koop dat soort dingen echt nooitBij mij is dit een pakje LU crackertjes:
[ afbeelding ]
Ik krijg er hooguit honger van.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:13 schreef Sarabi het volgende:
Vroeger at ik die crackers ook vaak.
Stiekem vind ik ze nog wel lekker maar er zit ook niet veel nuttigs in.
bij de aldi volkoren crackertjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ze voor de kinderen, maar ik geef ze niet elke dag. Deze dus:
[ afbeelding ]
Niet heel ongezond, maar ook niet echt gezond. Ik geef liever volkoren producten en zelf eet ik liever een bak yoghurt of een handvol amandelen.
Ah dat is dan helemaal niet handig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik krijg er hooguit honger van.
Of die van de Lidl in groene verpakkingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
bij de aldi volkoren crackertjes
Party Extra van Haust, ook al zoiets, wat een bazenspul!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind de crackertjes met oregano en sesam geloof ik, erg goed smaken, gewoon zo droog. Ik heb ze wel eens, maar eigenlijk zelden.
Ik dorst. Ze zijn zo zoutquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik krijg er hooguit honger van.
Hier nog eentje.quote:
ik mis haloumi in je lijstje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:51 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Hier nog eentje.
Jonge, belegen, oude kaas
Brie en Camembert
Roquefort
Geitenkaas
Feta / witte kaas
Ik vind het allemaal te lekker...
Inderdaad, mozzerella ook nog. Alles!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:51 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Hier nog eentje.
Brie en Camembert
Roquefort
Geitenkaas
Feta / witte kaas
What does the Indian Cheese say when he looks in the mirror?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik mis haloumi in je lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:51 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Hier nog eentje.
Brie en Camembert
Roquefort
Geitenkaas
Feta / witte kaas
Lactoseintolerantie opbouwenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jakaas....
Zo min mogelijk in huis halen.
Daar associeer ik die dingetjes dus ook meequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
Die dingen zijn gewoon gemaakt om er zoveel mogelijk van te snaaien op feestjes, met allerlei smeersels erop met mayonaisebasis.
Eet enorm veel kauwgom en word misselijk zoals ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb al mijn eten al op voor vandaag en nog steeds honger
Die ken ik niet (zelfs nog nooit van gehoord!).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik mis haloumi in je lijstje.
Mozzarella heb ik eigenlijk niets mee, zit geen smaak aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Inderdaad, mozzerella ook nog. Alles!
De dure bij de kaasboerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:40 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Mozzarella heb ik eigenlijk niets mee, zit geen smaak aan.
De verse buffelmozarella van Luigi op de markt in Groningenquote:
Dat, ja!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De verse buffelmozarella van Luigi op de markt in Groningen![]()
![]()
Zo ongelofelijk lekker, daarna vind je alle supermarktmozarella maar rubberen bolletjes
ow die is fantastisch.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:40 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Die ken ik niet (zelfs nog nooit van gehoord!).
ik was niet van plan elke keer naar Groningen te treinen als ik buffelmozzarella wil eten dus ik blijf maar onwetend, denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De verse buffelmozarella van Luigi op de markt in Groningen![]()
![]()
Zo ongelofelijk lekker, daarna vind je alle supermarktmozarella maar rubberen bolletjes
Strak planquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:12 schreef _Dido_ het volgende:
ik was niet van plan elke keer naar Groningen te treinen als ik buffelmozzarella wil eten dus ik blijf maar onwetend, denk ik
waarom danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:01 schreef Ruby88 het volgende:
Over kaas, (dit is misschien wel vloeken op de kaasmarkt) ik ben tegenwoordig overgestapt op Leerdammer Lightlife op mijn brood en eigenlijk vind ik het nog best lekker ook. (Maar dan wel met een dubbele hoeveelheid plakjes per boterham, dus dat heeft dan weer niet echt effect.
)
Pindakaas, check.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:45 schreef _Dido_ het volgende:
Ik eet alleen pindakaas atmen wat grana padano over pasta e.d. maar oeh oude kaas
Ook braaf gestretcht enzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:46 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand nog tips om van de pijn in mijn heup af te komen?
Ik heb het al gekoeld maar 4 uur later ben ik nog steeds aan het strompelen.
Leuk dat hardlopen
Geen warming up, wel een cooling down.quote:
Hmm, veel verder dan gewoon afwachten, maar wel blijven bewegen kom ik niet echt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen warming up, wel een cooling down.
Ja het is niet gek dat ik nu pijn heb maarja iets met een ezel en een steen.
Die spierwarm zalf. Iets met een M. Of tijgerbalsem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:46 schreef Sarabi het volgende:
Leuk dat hardlopen
Midalgan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die spierwarm zalf. Iets met een M. Of tijgerbalsem.
ik loop al sinds maandagavond met kniepijn, al gaat het wel een stuk beter dan gisterenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:46 schreef Sarabi het volgende:
Leuk dat hardlopen
Voltaren warmtepleisters zijn ook fijn, net als de emulgel, die werkt pijnstillend, waardoor 'er doorheen bewegen' net wat lekkerder gaatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:54 schreef Sarabi het volgende:
Het voelt niet prettig als het gewicht op dat been komt maar ik zal er verder niet dood aan gaan
En helaas heb ik zo'n balsem niet in huis, wel iets om te onthouden.
Ik vind het alleen zo stom.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:55 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik loop al sinds maandagavond met kniepijn, al gaat het wel een stuk beter dan gisterensommige pijntjes zijn niet in een paar uur gefikst helaas...
Wacht maar tot je dertig bentquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo stom.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat mijn lichaam bij iets niet meewerkt, voelt behoorlijk frustrerend.
tjaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo stom.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat mijn lichaam bij iets niet meewerkt, voelt behoorlijk frustrerend.
lol dat wilde ik eerst ook posten maar vond het zo negatiefquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dertig bent
De reis er naar toe is al amusant zat. En dan zijn we nog niet eens echt oud, moet je je indenken hoe iemand van 50 zich voelt![]()
Soms is de realiteit ook erg negatiefquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
lol dat wilde ik eerst ook posten maar vond het zo negatief
37... Dat je gewoon staat te staan en ineens heel even door je heup zaktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag zo'n dag dat elke keer als ik uit mijn stoel opsta, mijn rug een nare grom geeft. En ik heb niks geks gedaan.
Ouder worden
Ik heb heel veel, en heel vaak gelopen en ik heb nog nooit gewarming-upt of gestretched, en met mij even zoveel in het hardloop topic. Er is geen eenduidig oordeel of het nou wel of niet nut heeft.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen warming up, wel een cooling down.
Ja het is niet gek dat ik nu pijn heb maarja iets met een ezel en een steen.
Ik word 45 over een paar maanden, maar ik kan niet zeggen dat mijn lichaam me nu zo ontzettend in de steek laat. Het enige is dat afvallen wat moeilijker gaat, maar verder....niets hoor!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dertig bent
De reis er naar toe is al amusant zat. En dan zijn we nog niet eens echt oud, moet je je indenken hoe iemand van 50 zich voelt![]()
Helemaal niks? Niet wat strammer, wat moeilijker herstellend, eerder moe, etc?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik word 45 over een paar maanden, maar ik kan niet zeggen dat mijn lichaam me nu zo ontzettend in de steek laat. Het enige is dat afvallen wat moeilijker gaat, maar verder....niets hoor!
Nee, kan echt niet zeggen dat ik daar last van heb.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Helemaal niks? Niet wat strammer, wat moeilijker herstellend, eerder moe, etc?
Godsamme wat een zegenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, kan echt niet zeggen dat ik daar last van heb.
In rust voel ik het gelukkig niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb heel veel, en heel vaak gelopen en ik heb nog nooit gewarming-upt of gestretched, en met mij even zoveel in het hardloop topic. Er is geen eenduidig oordeel of het nou wel of niet nut heeft.
Als het zo veel zeer doet, ook in rust, en in je heup zou ik eerder denken aan een acute peesontstekingsachtigsding want je heup stretch je toch sws niet?
Oh en over kaas... Ik eet tegenwoordig meestal (harde) geitenkaas. Net wat pittiger van smaak. De ene week gewoon, de andere 30+ net hoe mijn pet staat.
Hier bijna 42 en ook geen fysieke problemen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik word 45 over een paar maanden, maar ik kan niet zeggen dat mijn lichaam me nu zo ontzettend in de steek laat. Het enige is dat afvallen wat moeilijker gaat, maar verder....niets hoor!
Afvallen gaat wel, maar ik moet er wel echt iets voor doen. Mijn BMI is 27 ongeveer, dus ik hoef niet heel veel kwijt, maar het zijn wel moeilijke kilo's waar ik mijn best voor moet doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:23 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Hier bijna 42 en ook geen fysieke problemen.
Afvallen gaat ook best trouwens.
volgens mij is het advies: niet stretchen als je dat normaal ook nooit doet en wel stretchen als je dat normaal ook altijd doet. Dus: een aanpassing kan wel tot een blessure lijden. Maar ik zou gewoon een nachtje slapen, goeie kans dat het morgen weer over isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In rust voel ik het gelukkig niet.
En ik weet niet of je de heup echt kan stretchen maar normaal bij een warming up doe ik wel oefeningen die iets doen met je heup (ben ik gewend vanuit het buikdansen waar je ook veel met je heupen doet).
Zou het niet kunnen dat je heup gewoon wat protesteert omdat het een totaal andere belasting is dan 'ie gewend is?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In rust voel ik het gelukkig niet.
En ik weet niet of je de heup echt kan stretchen maar normaal bij een warming up doe ik wel oefeningen die iets doen met je heup (ben ik gewend vanuit het buikdansen waar je ook veel met je heupen doet).
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:17 schreef Sarabi het volgende:
acute peesontstekingsachtigsding klinkt trouwens wel eng
Zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat je heup gewoon wat protesteert omdat het een totaal andere belasting is dan 'ie gewend is?
Maar je bedoelt het wel heel goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Sorry. Ik had ook verkeerd gelezen en dacht dat het gewoon continue zeer deed.
Never mind me.Ik moet mij kop ook gewoon houden, ik weet er niks van.
Ik moet vooral mijn snackgedrag binnen de perken houden, voor de rest heb ik na de afgelopen 7 jaar wel een goede modus in eten en bewegen gevonden (en bepaalde zaken structureel aangepast).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Afvallen gaat wel, maar ik moet er wel echt iets voor doen. Mijn BMI is 27 ongeveer, dus ik hoef niet heel veel kwijt, maar het zijn wel moeilijke kilo's waar ik mijn best voor moet doen.
+1quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
37... Dat je gewoon staat te staan en ineens heel even door je heup zaktOf 's morgens van de pijn in je rug niet meer in bed kunt blijven liggen, maar eruit ook een enorme challenge is. Mijn lijf, ik hou ervan
Is dat van het maken, of komt dat pas na het afbakken?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
+1
36. Kind maken helpt ook leuk.
Dat je een deur dichtduwt met je voet en een week mank loopt.
ik loop minimalistisch en heb een bijpassend superlangzaam opbouwend schema. Is voor normale schoenen niet nodig. Het schema van hardloopschema.nl is het langzaamste schema dat ik ken: in 12 weken naar 20 minutenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:27 schreef Sarabi het volgende:
Met welk schema ben je nu trouwens begonnen met opbouwen?
Wil er nu dan toch ook een die echt heel rustig opbouwt.
oh had niet gedacht obv jouw foto van vorige week dat je boven de 30 zat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:54 schreef Sarabi het volgende:
Half uur hoepelen ging in ieder geval goed
Nu mag ik de rest van de dag op de bank hangen
Mijn eerste doel is ook een bmi van onder de 30
Nog 3,5 kilo
Thanks!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:17 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
oh had niet gedacht obv jouw foto van vorige week dat je boven de 30 zat.
Succes!komt vast goed!
jij was toch vd vrouwen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
+1
36. Kind maken helpt ook leuk.
Dat je een deur dichtduwt met je voet en een week mank loopt.
Ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:19 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
jij was toch vd vrouwen?
@ sarabi: ja account aanmaken
Ja, het afbakken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb het over het daadwerkelijke maken, niet over het voorwerk.
Andere definitie. Overigens ontstaat zo'n kind bij ons soort mensen ook niet vanzelf, maar dat terzijde.quote:
'Ons soort mensen'quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Andere definitie. Overigens ontstaat zo'n kind bij ons soort mensen ook niet vanzelf, maar dat terzijde.
Bij ons soort mensen ook niet, al hebben wij nog risico op oepsjes en wordt dat bij jullie soort wel dubieusquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Andere definitie. Overigens ontstaat zo'n kind bij ons soort mensen ook niet vanzelf, maar dat terzijde.
Ik denk het merendeel uit pipetjes komtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij ons soort mensen ook niet, al hebben wij nog risico op oepsjes en wordt dat bij jullie soort wel dubieus
Ik vraag me wel eens af of er homoseksuelen zijn die voor de natuurlijke weg gaan, of dat alle kindjes uit een pipetje komen
Nee, het lijkt me ook niet, maar ik geloof dat ik er wel eens van gehoord heb. Al zijn dat misschien meer de macrobiotische types?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk het merendeel uit pipetjes komt
Ik kan me tenminste niet voorstellen dat mijn zusje voor alle drie de kinderen meermalen seks met een man had moeten hebben om zwanger te kunnen worden
Nou, ik kan me zomaar voorstellen dat een pipetje danwel tuinslang voor zeer extreme dikkerds ook de meer gangbare weg is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht even dat 'ons soort mensen' sloeg op mensen met overgewichtMaar ik snap het nu hoor. Carry on.
bij mij ging ergens iets mis toen ze afgebakken was...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat van het maken, of komt dat pas na het afbakken?
Toevallig hebben we het daar gisteren op het werk over gehad, want ja, soms zie inderdaad een zwangere patiënt waar het logistiek onmogelijk lijkt, zeg maarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik kan me zomaar voorstellen dat een pipetje danwel tuinslang voor zeer extreme dikkerds ook de meer gangbare weg is.
Het is soms een nadeel om visueel ingesteld te zijn...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik kan me zomaar voorstellen dat een pipetje danwel tuinslang voor zeer extreme dikkerds ook de meer gangbare weg is.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toevallig hebben we het daar gisteren op het werk over gehad, want ja, soms zie inderdaad een zwangere patiënt waar het logistiek onmogelijk lijkt, zeg maar. En dan blijkt dus dat de vrouw een bezemsteel pakt, om het vet mee op te tillen. Of, erger verhaal, de ouders komen helpen.
tina en bette wel, in eerste instantiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij ons soort mensen ook niet, al hebben wij nog risico op oepsjes en wordt dat bij jullie soort wel dubieus
Ik vraag me wel eens af of er homoseksuelen zijn die voor de natuurlijke weg gaan, of dat alle kindjes uit een pipetje komen
In de meeste gevallen weerhoudt de natuur zulke lichamen er van zich voort te planten. Maar dat werkt dus niet altijd?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
oevallig hebben we het daar gisteren op het werk over gehad, want ja, soms zie inderdaad een zwangere patiënt waar het logistiek onmogelijk lijkt, zeg maar . En dan blijkt dus dat de vrouw een bezemsteel pakt, om het vet mee op te tillen. Of, erger verhaal, de ouders komen helpen.
Obese and pregnant van TLC, mocht je niks te doen hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In de meeste gevallen weerhoudt de natuur zulke lichamen er van zich voort te planten. Maar dat werkt dus niet altijd?
Dat dacht ik ook altijd.....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In de meeste gevallen weerhoudt de natuur zulke lichamen er van zich voort te planten. Maar dat werkt dus niet altijd?
Uiteraard heeft TLC daar een serie overquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Obese and pregnant van TLC, mocht je niks te doen hebben
Natuurlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard heeft TLC daar een serie over!!!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Toevallig hebben we het daar gisteren op het werk over gehad, want ja, soms zie inderdaad een zwangere patiënt waar het logistiek onmogelijk lijkt, zeg maar. En dan blijkt dus dat de vrouw een bezemsteel pakt, om het vet mee op te tillen. Of, erger verhaal, de ouders komen helpen.
nee, het past precies in de lijn van mijn verwachtingenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
NatuurlijkHad je anders verwacht?
Godver, TMIquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Had ik al eens verteld dat een meisje met een best wel dikke buik die ik ken op een gegeven moment ook een heel dik vriendje had. Dus twee van die dikke buiken. Heb toen subtiel gevraagd hoe ze het deden. Vertelde ze ook nog in geuren en kleuren dat hij een pinkeltje had en dat het niet lukteDie relatie duurde overigens niet zo heel lang.
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
nee, het past precies in de lijn van mijn verwachtingen
De onderbelichte risico's van te dik zijn! Dáár hoor je ze niet over, het gaat altijd maar om hart- en vaatziektes, maar de dagelijkse probleempjes ho maarquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Had ik al eens verteld dat een meisje met een best wel dikke buik die ik ken op een gegeven moment ook een heel dik vriendje had. Dus twee van die dikke buiken. Heb toen subtiel gevraagd hoe ze het deden. Vertelde ze ook nog in geuren en kleuren dat hij een pinkeltje had en dat het niet lukteDie relatie duurde overigens niet zo heel lang.
denk aan de dikkemensenseks!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:48 schreef Isabeau het volgende:
En er staat hier B&J in de koelkast![]()
Denk je je vriend veilig alleen boodschappen te laten doen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk, met een paaltje kan het ook IsaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charming!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Precies!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De onderbelichte risico's van te dik zijn! Dáár hoor je ze niet over, het gaat altijd maar om hart- en vaatziektes, maar de dagelijkse probleempjes ho maar
Ik zie wel vaker een man met zo'n rare ronde toeter en dan vraag ik me af hoe dat werkt met het vet! Dus geen rollen zoals die mevrouw er boven, maar echt zo'n strakke bolronde buik!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
En dan zo'n meneer er bovenop
[ afbeelding ]
Vogeltjes op een tak. Ziejetochquote:
De klassieke bierpens, als een vrouw die 43 weken zwanger is van 4 babies. Het is fascinerend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie wel vaker een man met zo'n rare ronde toeter en dan vraag ik me af hoe dat werkt met het vet! Dus geen rollen zoals die mevrouw er boven, maar echt zo'n strakke bolronde buik!
Dat zei vriendlief dus ook al, dat het een bierbuik wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
De klassieke bierpens, als een vrouw die 43 weken zwanger is van 4 babies. Het is fascinerend.
ik heb echt geen idee!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zei vriendlief dus ook al, dat het een bierbuik wasMaar hoe werkt dàt dan!
Vooral ook dat dat zich zo centreert blijft gek inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De klassieke bierpens, als een vrouw die 43 weken zwanger is van 4 babies. Het is fascinerend.
Mijn nichtje is veel en veel dikker dan ik, maar heeft super slanke benenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Vooral ook dat dat zich zo centreert blijft gek inderdaad.
Maar goed, je ziet bij Nederlandse dames ook veel dat het vet echt puur rondom de buik zit, met dan praktisch geen reet en dunne beentjes eronder. Ook zo bijzonder. Zit ik dan, met m'n koeienpoten.
Me too.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik liever mijn olifantspoten dan zo'n enorm dikke buik. Is ook gezonder.
Jij hebt tetten, vaak zijn die ook nog eens afwezig. of in een slechte bh gepropt.quote:
Jij hèbt niet zo'n enorm dikke buik!quote:
En dat!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij hèbt niet zo'n enorm dikke buik!
Kijken in de uitverkoop. Fijne merken zijn Marie Jo, Prima Donna en Chantelle.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt tetten, vaak zijn die ook nog eens afwezig. of in een slechte bh gepropt.
Over bh's gesproken, ik wil binnenkort eens een goeie op laten meten en kopen. Iemand tips, om het niet al te duur te maken?
+ Freya. Vind ik iigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kijken in de uitverkoop. Fijne merken zijn Marie Jo, Prima Donna en Chantelle.
En als je ze eenmaal hebt: met de hand wassen.
Kijkt naar zichzelf... Mwehquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vooral ook dat dat zich zo centreert blijft gek inderdaad.
Maar goed, je ziet bij Nederlandse dames ook veel dat het vet echt puur rondom de buik zit, met dan praktisch geen reet en dunne beentjes eronder. Ook zo bijzonder. Zit ik dan, met m'n koeienpoten.
Gelukkigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, het past precies in de lijn van mijn verwachtingen
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
waarom dan
Hier gewoon jong belegen kaas, ik ga geen concessies doen voor die ene plak kaas die ik in de week eet.
of in de Betty ballquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het lekker met vers fruit in de blenderquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:02 schreef Sarabi het volgende:
Vriendlief heeft amandelmelk van Alpro meegenomen.
Nog wel met toegevoegde suiker maar eens kijken of het lekker is.
De eerste kleine mok is in ieder geval goedgekeurdmorgen eens een ontbijtje van maken.
Erg he? En dan staat het er per 100ml, of nog grappiger, per portie van 50 ml ofzoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Toch meegegeten met de B&J en pas na het eten naar de kcal gekeken. omg, daar at ik vroeger zo een hele bak van leeg
Ouder worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag zo'n dag dat elke keer als ik uit mijn stoel opsta, mijn rug een nare grom geeft. En ik heb niks geks gedaan.
Ouder worden
Dat is voor mij juist het belangrijkste onderdeel om te stretchen. Maar mijn heup was te strak waardoor rugklachten, dus mijn heup is daarom vorig jaar vakkundig opgerekt door de fysioquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb heel veel, en heel vaak gelopen en ik heb nog nooit gewarming-upt of gestretched, en met mij even zoveel in het hardloop topic. Er is geen eenduidig oordeel of het nou wel of niet nut heeft.
Als het zo veel zeer doet, ook in rust, en in je heup zou ik eerder denken aan een acute peesontstekingsachtigsding want je heup stretch je toch sws niet?
nu heb ik trek in de cornetto's die ik met alle wilskracht vanmiddag in de supermarkt heb laten liggenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Toch meegegeten met de B&J en pas na het eten naar de kcal gekeken. omg, daar at ik vroeger zo een hele bak van leeg
Geen die ik ken. Wel donoren (mn via internet) die dat voorstellen. Maar los van je eventuele voorkeuren, als je het via natuurlijke weg doet is de meneer automatisch ook de vader. Dat is niet direct iets waar de meeste vrouwen voor kiezen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat zo? Maakt de wijze waarop het zaad is geplant daar verschil in?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen die ik ken. Wel donoren (mn via internet) die dat voorstellen. Maar los van je eventuele voorkeuren, als je het via natuurlijke weg doet is de meneer automatisch ook de vader. Dat is niet direct iets waar de meeste vrouwen voor kiezen.
Oh ja, dat ook nog. Bij mijn lief duurde het ruim een jaar en 1x per maand geeft ook zo weinig kans. Daar moet je toch niet aan denken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan me tenminste niet voorstellen dat mijn zusje voor alle drie de kinderen meermalen seks met een man had moeten hebben om zwanger te kunnen worden
Ja dat was een succes inderdaadquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
tina en bette wel, in eerste instantie
Toch duur maken. Een goeie bh heb je niet voor een paar euro. Als je na de aankoop voor t eerst in de spiegel kijkt, weet je dat het het waard was.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt tetten, vaak zijn die ook nog eens afwezig. of in een slechte bh gepropt.
Over bh's gesproken, ik wil binnenkort eens een goeie op laten meten en kopen. Iemand tips, om het niet al te duur te maken?
Dat vind ik zo overrated. Ik heb het tijden in de douche gedaan, maar mijn bhs doen het met wassen in een zakje in de wasmachine net zo lang en schoner.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
hoeveel is dan "duur" ??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toch duur maken. Een goeie bh heb je niet voor een paar euro. Als je na de aankoop voor t eerst in de spiegel kijkt, weet je dat het het waard was.
Die klotebal sloopte bij mij het middenstuk.quote:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ie hier nog ongebruikt op de wasmachine ligtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die klotebal sloopte bij mij het middenstuk.
Ja. Als hij zijn piemel erin steekt, is het van hem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat zo? Maakt de wijze waarop het zaad is geplant daar verschil in?
Is ook waar. Ik moet alleen een goede winkel zoeken om in op te laten meten. Weet iemand iets in R'dam?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toch duur maken. Een goeie bh heb je niet voor een paar euro. Als je na de aankoop voor t eerst in de spiegel kijkt, weet je dat het het waard was.
Ik koop Marlies bij Vente exclusive voor 40/45, maar een normale prijs voor een fatsoenlijke bh vind ik iets tussen 80 en 100.quote:
Dafuq.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja. Als hij zijn piemel erin steekt, is het van hem.
Geldt overigens niet als zij getrouwd is met een andere man. Dan is het automatisch van die man.quote:
Steekt vork weer in oog...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, er zit een hele ketting geïntegreerd in de bh. Ik snap dat niet, van Marlies Dekkers. Maar goed, ze hebben ook zooi zonder 100 extra bandjes en sale, dus ik ga er van de week eens langs denk ik.
Sexyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Steekt vork weer in oog...
Mijn echt niet tiptop in-shape 64-jarige baas wil op de een of andere manier bij mij in de smaak vallen en ze denkt dat ik MD leuk vind nav een gesprek ooit eens. En dus toog ze een tijdje terug naar de MD winkel en vertelde mij zeer enthousiast de volgende dag dat ze drie bh's gekocht had. Ok... Prima, maar sindsdien kan ze het niet laten om af en toe even het randje van haar shirtje omlaag te doen om te laten zien welke kleur ze die dag aan heeft.![]()
Zo jammer als goeie dingen worden misbruikt door de foute mensen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Steekt vork weer in oog...
Mijn echt niet tiptop in-shape 64-jarige baas wil op de een of andere manier bij mij in de smaak vallen en ze denkt dat ik MD leuk vind nav een gesprek ooit eens. En dus toog ze een tijdje terug naar de MD winkel en vertelde mij zeer enthousiast de volgende dag dat ze drie bh's gekocht had. Ok... Prima, maar sindsdien kan ze het niet laten om af en toe even het randje van haar shirtje omlaag te doen om te laten zien welke kleur ze die dag aan heeft.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
Doe mij dan maar lekker mn prima donna hoor
ik ben kleuren blind.. ik zie alleen maar rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hij heeft allemaal oranje stipjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben kleuren blind.. ik zie alleen maar roze
ik ben kleurenblindquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij heeft allemaal oranje stipjes
Het is dat je het zegt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij heeft allemaal oranje stipjes
In standaard maten passen... Mwah. Zolang F geen standaard cupmaat is...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dat je het zegt.=
Weer in standaard maten passen.
D is makkelijkerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
In standaard maten passen... Mwah. Zolang F geen standaard cupmaat is...
Op die plek zit het welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Sarabi, waar heb je precies pijn in je heup? Ik had het pas precies in het midden aan de zijkant. Dat kwam niet door het sporten maar door tuinieren, en dat was pure overbelasting. Hardlopen is wel een voor je gewrichten belastende sport, dus het zou me niets verbazen als het bij jou ook zoiets is. Maar ik ben er niet deskundig in, dus het is maar een gok.
Loop je wel op goede hardloopschoenen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op die plek zit het wel
Dus gewoon maar rustig aan doen?
Rusten tot het geen pijn doet en als je het nog een keer krijgt bij het hardlopen, zou ik er maar even vanaf zien. Maar dat zeg ik op basis van boerenverstand en niet op basis van deskundigheid.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op die plek zit het wel
Dus gewoon maar rustig aan doen?
Zo heeft ze dus desigual ook voor me verpest.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo jammer als goeie dingen worden misbruikt door de foute mensen.
planten ntafel m'n reetquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ben je je plantentafel leeg aan het maken?
Ik vind hem echt fantastisch hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
planten ntafel m'n reet
drankentafel!
mooi verhaal.. eigenlijk precies wat ik zocht.. maar dan zomaar ineens op de planten afdeling van deikea:P
Dat. M'n eierstokken krimpen van schaamte als ik daar langs loop. Vlotte-kapsel-kleding.quote:
ik heb echt twee groene linker handen..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind hem echt fantastisch hoorEn er kan nog meer bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat. M'n eierstokken krimpen van schaamte als ik daar langs loop. Vlotte-kapsel-kleding.
Jillian 2/10: check. Weer 36 liter vocht verloren.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb echt twee groene linker handen..
maar ik zag hem en dacht : dranken tafel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat valt toch wel mee??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef miss_sly het volgende:
Leuke tafel! Ook handig als drankentafel, wat een hoop drank heb jij
hehehehe, vergeleken met mijn vader ben je een amateur!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee??
insert D_P en SQ ??pleaase
Deze moet ik met je eens zijn.quote:
wodka, rum, 43 en baileys.. Jills , wat flessen bubbels en een aantal flessen wijn.. valt toch wel mee??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis nie weinig.
Oeh, 43, dat moet ik ff in huis halen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehehe, vergeleken met mijn vader ben je een amateur!
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook heel aardig bekoelde toen ik eens over de markt liep een jaar of twee terug en dat vol hing met allemaal nepperds.quote:
je kan het altijd meenemen voor de ruil-meetquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook heel aardig bekoelde toen ik eens over de markt liep een jaar of twee terug en dat vol hing met allemaal nepperds.
Maar toch zo af en toe vind ik er wel iets leuks tussen zitten, maar nu dus niet meer...
Gelukkig maar anders zou ik jullie goedkeuring niet meer wegdragen.
Veeeel lekkerderderder.quote:
juh.. alleen niks te etenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je bent iig goed voorbereid op onverwacht bezoek. Genoeg te drinken in huis
Nee, je mag niet verpittigehuismoederen hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook heel aardig bekoelde toen ik eens over de markt liep een jaar of twee terug en dat vol hing met allemaal nepperds.
Maar toch zo af en toe vind ik er wel iets leuks tussen zitten, maar nu dus niet meer...
Gelukkig maar anders zou ik jullie goedkeuring niet meer wegdragen.
lang leve lang haar!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, je mag niet verpittigehuismoederen hoor
ook met lang haar en een spijkerrokje en een driekwartlegging ben je niet te reddenquote:
Met witte katoenen bh's met zo'n kek kantrandje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of marliesjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met witte katoenen bh's met zo'n kek kantrandje.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook met lang haar en een spijkerrokje en een WITTE driekwartlegging ben je niet te redden
Ok, ik heb op dit moment 1 desigual rokje, dus op zich nog niet helemaal verloren, toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of marliesjes![]()
nieslaannietslaannietslaan
Teeehehe. Ik heb m'n mening ook alweer herzien. Ik wilde haar oprecht een kans geven omdat iedereen zo lyrisch is maar goddomme, wat een lelijke zooi is het eigenlijk. En ik heb een andere winkel gevonden waar ik langs ga.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of marliesjes![]()
Ik heb de nepperds, Sappjes, zonder extra bandjes. Mag dat wel?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of marliesjes![]()
Er is een wereld van verschil tussen kort haar en pittige kapsels.quote:
Ligt er aan, schreeuwt ie desigual?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, ik heb op dit moment 1 desigual rokje, dus op zich nog niet helemaal verloren, toch?
Ik wilde hem net in gaan nemen voor mijn trip volgende week, maar niet doen dus?
Ik ben trws in shock over mijn kledingplannen voor die twee weken so far. Ik heb al 4 rokjes klaar liggen en heb sws 7 jurkjes in gedachten die mee gaan. En 1 broekpak en 1 broek.Ik herken straks mijn eigen koffer niet als ik hem open doe.
Sh*t, ik had nog naar de lidl gewild vanavond, die hebben vanaf morgen corrigerend ondergoed en ik wilde nog 2 van die korte broekjes halen voor/tegen de schurende bovenbenen onder de rokjes.
Nou ja, morgenochtend maar meteen even gaan.
ghehehquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er is een wereld van verschil tussen kort haar en pittige kapsels.kort haar
pittig kapsel
als er niet zo'n extragratis rolladepakket bij zit mag van mij elke BHquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb de nepperds, Sappjes, zonder extra bandjes. Mag dat wel?
*onzeker wordt...
lekker in hokjes douwenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan, schreeuwt ie desigual?
Aan de andere kant ben je moeder, dus dan mag het misschien weer wel. Ik ben daar niet zo in thuis
Mijn haar befobbeldquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gheheh
pics!
( nu we vandaag toch al alles niet meer kunnen "unseen"
I know you likequote:
nogmaals.. pics!quote:
Kom maar op!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, aangezien ik irl alleen maar met mannen omga en toch echt meisjesmeningen nodig heb ga ik binnenkort foto's plaatsen van moi in jurkje en dan moeten jullie heel eerlijk zeggen of ik er te dik voor ben of niet, kay?.
*plaatst bestelling bij topvintage*
pics!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, aangezien ik irl alleen maar met mannen omga en toch echt meisjesmeningen nodig heb ga ik binnenkort foto's plaatsen van moi in jurkje en dan moeten jullie heel eerlijk zeggen of ik er te dik voor ben of niet, kay?.
Mobiel!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gheheh
pics!
( nu we vandaag toch al alles niet meer kunnen "unseen"
why??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb altijd het gevoel naast de maatschappij te leven als het over kledingmerken gaat. Zucht.
hier, 1 arrogante bakkes voor je topic:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
bring it onquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier, 1 arrogante bakkes voor je topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
hier, 1 arrogante bakkes voor je topic:Ik vind je der prachtig uit zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Dan zou ik in de labels moeten kijken.quote:
Tnx, gelukkig maar, da's net die ene reportage waar je de rest van je leven nog tegenaan kijktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vind je der prachtig uit zien
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Dan zou ik in de labels moeten kijken.
Geen idee, ik maak niet zo snel dinnetjes blijkbaarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pics!
hoezo irl alleen mannen dan??
warom heb je dan het idee naast de samenleving te leven??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan je kleren?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[..]
hier, 1 arrogante bakkes voor je topic:Ravissant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
deze is wel erg :quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen idee, ik maak niet zo snel dinnetjes blijkbaar. Heb wel een gay best friend, dat telt ook wel
.
Als ik het zo teruglees klinkt het alsof je dit mag verwachten trouwens:
[ afbeelding ]
Zo erg is het niet hoor.
Weet je wat erg is?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen idee, ik maak niet zo snel dinnetjes blijkbaar. Heb wel een gay best friend, dat telt ook wel
.
Als ik het zo teruglees klinkt het alsof je dit mag verwachten trouwens:
[ afbeelding ]
Zo erg is het niet hoor.
dat HOEFT niet hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx, gelukkig maar, da's net die ene reportage waar je de rest van je leven nog tegenaan kijkt
Nee, da's waar, maar daar ga ik vooralsnog wel van uit. We kennen elkaar toch al wel vrij lang en goed en ook al is ie soms best een aap, toch hou ik heel veul vannumquote:
Ik kijk in winkels of online shops en gooi in m'n winkelmand wat ik mooi vind. Daar hoef je toch niet voor te weten welk merk je precies draagt? Ik kan me wel voorstellen dat het handig is als je je prettig voelt in een bepaald merk, want dat maakt de zoekopdracht wat kleiner. Maar zo'n merk ken ik niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan je kleren?
Niet dat ik draag waar het hier over gaat, maar ik weet wel wat ik draag.
eyy.. ik heb m'n geloof ook niet verloren..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, da's waar, maar daar ga ik vooralsnog wel van uit. We kennen elkaar toch al wel vrij lang en goed en ook al is ie soms best een aap, toch hou ik heel veul vannum
arm paardquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eyy.. ik heb m'n geloof ook niet verloren..
oooit..ooit. iets met prins en een wit paard
Dat laatste dus. Ik hou niet van winkelen dus ik weet precies in welke merken ik me fijn voel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kijk in winkels of online shops en gooi in m'n winkelmand wat ik mooi vind. Daar hoef je toch niet voor te weten welk merk je precies draagt? Ik kan me wel voorstellen dat het handig is als je je prettig voelt in een bepaald merk, want dat maakt de zoekopdracht wat kleiner. Maar zo'n merk ken ik niet.
eyy.. tegen die tijd is er bij mij 10 kilo af , en ik hoef ook niet persee een zware kerelquote:
Dat zegt me dus allemaal helemaal niets. Vila ken ik wel weer en daar heb ik wel eens wat leuke kleding van gehad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben stapelgek op Vanilia, Inwear, Magda en You Are Here in Eindje. Helaas verkopen die laatste twee winkels echt niets in mijn maat.
net zoals bier 2 boterhammen met kaas is?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wijn = druiven. Probleem opgelost
Vila is ook leuk, alleen niet met tetten. Alleen de stretch-to-the-max varianten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zegt me dus allemaal helemaal niets. Vila ken ik wel weer en daar heb ik wel eens wat leuke kleding van gehad.
Ja, kleine berg.quote:
Een winkel in Eindhoven die " in Eindje " in z'n naam heeft?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, kleine berg.
concept store met mooie merken. Helaas alles altijd te klein. Orla Kiely enzo, als het je iets zegt.
Ik heb een paar T-shirts van Vila met mooie kleur en goede V-hals die perfect zitten, juist voor als je grote tieten hebt. Ik ben al een tijdje op zoek naar nog een paar van zulke shirts, want er zaten al meteen kleine gaatjes aan de onderkant in. (Iemand enig idee hoe je die krijgt?)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vila is ook leuk, alleen niet met tetten. Alleen de stretch-to-the-max varianten.
Nee, heet niet in Eindjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een winkel in Eindhoven die " in Eindje " in z'n naam heeft?
Hoe maak je molotovcocktails?
Steps heeft echt hele schattige jurkjes, maar hoe zitten ze qua maten eigenlijk?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben dol op ASOS huismerk en Steps
GA je mond spoelen met zeep en chloor en doe dat alsjeblieft! nooit meer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, heet niet in Eindje. De winkel ligt alleen in Eindje.
Ook een van mijn vragen des levens. De laatste dan, vila ken ik niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb een paar T-shirts van Vila met mooie kleur en goede V-hals die perfect zitten, juist voor als je grote tieten hebt. Ik ben al een tijdje op zoek naar nog een paar van zulke shirts, want er zaten al meteen kleine gaatjes aan de onderkant in. (Iemand enig idee hoe je die krijgt?)
pprrrttt jfifhpjquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GA je mond spoelen met zeep en chloor en doe dat alsjeblieft! nooit meer.
Ik heb er vier ofzo? in maat 42. Valt best okee, maar ga gewoon eens passenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Steps heeft echt hele schattige jurkjes, maar hoe zitten ze qua maten eigenlijk?
Ik heb in ene een jurkjesobsessie. Heb de hele vakantie in jurkjes gelopen, maar thuis durf ik het nog niet, want ik ben raar. Ofzo.
Hema.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook een van mijn vragen des levens. De laatste dan, vila ken ik niet.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan, schreeuwt ie desigual?
Aan de andere kant ben je moeder, dus dan mag het misschien weer wel. Ik ben daar niet zo in thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |