SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Als tussendoortje kan dat toch prima? Is ongeveer 100 kcal's voor 5 crackertjes en daar zit ik de rest van de ochtend vol van.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Een pakje Lu crackertjes is 'in the zone' bij jou?(@Tink dus)
Over 1,5 kg aankomen in een week tijd kun je natuurlijk weinig zeggen, want dan kan tot normale fluctuaties behoren. Gewoon even rustig de volgende week afwachten, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:43 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet serieus weer eens gaan opschrijven wat ik eet... Want ik heb het idee dat het ergens fout gaat, 1,5 kilo erbij in een week
Lijstje gisteren...
O: 2 sneden volkoren, pindakaas
T: yoghurt, kersen, lijnzaad
L: 2 sneden volkoren, kaas
T: appel
T2: kokosmacron
D: boekweitpannenkoek, 3 lapjes ontbijtspek, halve appel
T: koffie verkeerd
Enlighten me...
Ik koop dat soort dingen echt nooitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:48 schreef Tink89 het volgende:
Als tussendoortje kan dat toch prima? Is ongeveer 100 kcal's voor 5 crackertjes en daar zit ik de rest van de ochtend vol van.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Quinoa is lekkerder en beter!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Couscous, dat ga ik maken. Of vega quinoa...
Ik heb ze voor de kinderen, maar ik geef ze niet elke dag. Deze dus:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik koop dat soort dingen echt nooitBij mij is dit een pakje LU crackertjes:
[ afbeelding ]
Ik krijg er hooguit honger van.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:13 schreef Sarabi het volgende:
Vroeger at ik die crackers ook vaak.
Stiekem vind ik ze nog wel lekker maar er zit ook niet veel nuttigs in.
bij de aldi volkoren crackertjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ze voor de kinderen, maar ik geef ze niet elke dag. Deze dus:
[ afbeelding ]
Niet heel ongezond, maar ook niet echt gezond. Ik geef liever volkoren producten en zelf eet ik liever een bak yoghurt of een handvol amandelen.
Ah dat is dan helemaal niet handig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik krijg er hooguit honger van.
Of die van de Lidl in groene verpakkingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
bij de aldi volkoren crackertjes
Party Extra van Haust, ook al zoiets, wat een bazenspul!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind de crackertjes met oregano en sesam geloof ik, erg goed smaken, gewoon zo droog. Ik heb ze wel eens, maar eigenlijk zelden.
Ik dorst. Ze zijn zo zoutquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik krijg er hooguit honger van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |