Dan moet tong wel weten dat er een nieuw topic isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:22 schreef tong80 het volgende:
Dan open ik het volgende topic met een nieuwe vraag.
Ik kom er aan. Was aan het bellen, pissen, koffiezetten, magnetronnen, andere zender zoeken, shaggie draaien en inspiratie aan het opdoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:29 schreef Mark het volgende:
Iemand zin om een opstarter te doen? Of wachten we op tong
edit gespotquote:
Sorry, mag je niet veranderen voordat iemand anders post ?quote:
Nee, dat is altijd al zo geweestquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry, mag je niet veranderen voordat iemand anders post ?
Zal het niet meer doen.quote:
Hij is braafquote:
Zal hem nog eens doornemenquote:
correctquote:
Wat isquote:is een Nederlandse snoepfabrikant, gevestigd in Dokkum. Willem Hendrik
uit Lemmer vestigde zich in 1842 in Dokkum als banketbakker. Na verloop van jaren ontwikkelde het bedrijf zicht tot luxe suikerwerkfabriek, tot in 1888 de keuze voor de industriële suikerwerk viel. Het bekendste merk van
is de
DF Pepermunt de zogenaamde Engelse pepermunt. Een bekende versie van de pepermunt is de
Pepermunt. Deze pepermunt uit 1892 was een eerbetoon aan
, die dat jaar twaalf werd. Ook bestond
in dat jaar vijftig jaar.
Yep. Enquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef Mark het volgende:
Wilhelmina Pepermunt, vast niet van King
Aisatti ?quote:
quote:
Wie?quote:war ein in Deutschland aufgewachsener US-amerikanischer Musikinstrumentenbauer und –händler, der insbesondere mit den nach ihm benannten Pianos und Musikboxen berühmt wurde.
quote:
Willeke van Amme;lrooij ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:31 schreef lubje25 het volgende:
Wie speelde de moeder van Ciske de rat in de speelfilm?
Spuit elfquote:
Jeffrey Herlings ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:34 schreef Mark het volgende:
Hoe heet de Nederlander die dit weekend wereldkampioen in de motorcross werd?
Natuurlijkquote:
Den Boet niet. Wel een generatiegenoot. Ben er één keer geweest en toevallig won ie toen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:43 schreef Mark het volgende:
Jack Middelburg
Boet van Dulmen
Egbert Streuer
Bernard Schnieders
Met Harry Vermeegen als bakkenist ?quote:
Op het moment dat je het ziet staan, weet je dat er iets niet kloptquote:
Ik kan het weten, schijn het zelf gedaan te hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:11 schreef Mark het volgende:
Golgotha
Stand AKQ #2946 :
4 Mark
1 Bart
1 plagvreugd
1 ß
1 Nielsch
1 Asap
1 nightcowboy
1 lubje25
1 tong80
1 PhysicsRules
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Eenis een Frans gebak van kersen, dat als nagerecht wordt gegeten. Het wordt gemaakt van fruit, origineel van kersen, dat wordt overgoten met een beslag van eieren, melk, bloem en gesmolten boter. Dit wordt in de oven gebakken. Het wordt lauw geserveerd, met een beetje poedersuiker ter decoratie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe (makkelijke) vraag:
What killed the cat and is now on Mars?Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Stand AKQ #2946 :quote:
yepquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef Mark het volgende:
Louis van Gaal
Michael van Praag
Ronald de Boer
Pierre van Hooydonck
Patrick Kluivert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Goede poging, maar 1 land teveel, kies er maar eentje om te schrappen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:06 schreef PhysicsRules het volgende:
Mozambique
Swaziland
Lesotho
Malawi
Zimbabwe
Botswana
Namibië
(Angola in een 4-landenpunt)
Nope, verkeerde land geschrapt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:19 schreef PhysicsRules het volgende:
Mozambique
Swaziland
Lesotho
Malawi
Zimbabwe
Botswana
Namibië
Ok, ik ga ook zo. Je kwam iig al een heel stuk verder dan ik zou zijn gekomenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:21 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik ga niet verder gokken, ik moet toch weg.
Nee hoor, hij heeft alleen Angola weggehaald.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:20 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Nope, verkeerde land geschrapt.
Oh ja. Zag alleen het verkeerde land nog staan en trok daarmee verkeerde conclusie, my bad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:24 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft alleen Angola weggehaald.
Yepyepquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Bij nader inzien schrap ik malawi
Santiago ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat is de zuidelijkste hoofdstad van Zuid-Amerika?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat isquote:Theis an arithmetical card game in which the object is to find a way to manipulate four integers so that the end result is 24. Addition, subtraction, multiplication, or division, and sometimes other operations, may be used to make four digits from one to nine equal 24. For example, card with the numbers 4,7,8,8, a possible solution is the following: (7-(8/8))*4=24.
Weet iemand dit ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben even weg.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef nightcowboy het volgende:
Zo voordehandliggend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben even weg.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
De klinker was goed Aquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat is de zuidelijkste hoofdstad van Zuid-Amerika?
Dat vind ik echt een interessant weetje.quote:
Yepquote:
Twee antwoorden is eigenlijk niet de bedoeling hè!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:53 schreef plagvreugd het volgende:
patrick lodiers en... ruben nicolai?
Heel klein hintje maar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:51 schreef plagvreugd het volgende:
Game on. (dat is een hint voor de vorige vraag)
Centreparks ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:57 schreef plagvreugd het volgende:
sorry, dacht dat ik er twee moest noemen, las niet goed.
Hoe heet Sporthuis Centrum tegenwoordig?
Op de spelling na is dat goed.quote:
Niks mis met deze man.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:28 schreef nightcowboy het volgende:
Zal wel geen lieverdje zijn geweest.
Hij werd bekend door iemand anders.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:28 schreef nightcowboy het volgende:
Zal wel geen lieverdje zijn geweest.
Zijn brieven zijn bekend maar hij was geen schrijver.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:49 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Oké.![]()
Maar ik heb vooralsnog geen idee.
FF quoten om tong uit zijn schommelstoel te krijgenquote:
Helemaal juist.quote:
Welke band?quote:She said wamalama bamalama rock n roll is king.
quote:
Hintje ?quote:
Waar wil je een vraag over ?quote:
Wat is de oorspronkelijke band van de zangeres ?quote:
Dit is toch echt muziek.quote:
Cocteau Twinsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is de oorspronkelijke band van de zangeres ?
Connie van den Bosch ?quote:
Stand AKQ #2946 :quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Connie van den Bosch ?
Maar ik zie Bild in de url. Zal wel fout zijn dus.
Wat is XXXXX?quote:XXXXX is een serie computerspellen vanaf 1984, ontwikkeld door Sierra.
Voor 1984 bestond een "avonturenspel" alleen uit tekst. De speler las enkele regels op een voor de rest zwart scherm, tikte een commando in en hopelijk leverde dat commando opnieuw enkele regels tekst op. In 1984 veranderde dat met XXXXX.
XXXXX is een spel waarbij de speler in de huid van het hoofdpersonage kruipt. Met de pijltoetsen, muis of commando's beweegt het personage en laat de speler hem acties uitvoeren. Hiermee speelt men een verhaal na, dat doet denken aan een middeleeuws sprookje. De gameplay was erg bijzonder voor z'n tijd. XXXXX was het eerste computerspel waarin de speler een personage op het scherm kon bewegen. Veel mensen zagen XXXXX als een interactieve tekenfilm. De serie speelt zich af rond het karakter Graham en zijn familie.
Inderdaad!quote:
Toch welquote:
Die snapte ik ook niet helemaal. Heb gewoon wiki gecopy-paste.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:46 schreef Mark het volgende:
Was ook mijn eerste idee, maar schaken zie ik daar niet echt in
Je moest de groeten hebben van WickedAngel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:20 schreef ScottTracy het volgende:
Dopey, Grumpy, Sleepy, Happy, Doc, Sneezle, Bashful
Sneezy, maar vooruit...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:20 schreef ScottTracy het volgende:
Dopey, Grumpy, Sleepy, Happy, Doc, Sneezle, Bashful
Groeten terugquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moest de groeten hebben van WickedAngel.
Als jij je eens lekker rustig houdtquote:
Die kreeg de winnaar van Stuif 's in ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Als jij je eens lekker rustig houdt
Waar komt de naam Gouden Stuiver, de prijs voor het beste kinderprogramma bij het Televizierring-gala, vandaan?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die kreeg de winnaar van Stuif 's in ?
o jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:52 schreef tong80 het volgende:
In welk jeugdprogramma was Erica Terpstra jurylid ?
Schiet het je te binnen ?quote:
Het is dus fout. Veel langer geleden.quote:
kwoot, antwoord zie bovenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:52 schreef tong80 het volgende:
Iets totaal anders en 10 jaar eerder.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:46 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij was het in een spelletje van Ted de Braak. Klopt dat?
Ik gok dan ook: Ted's Familie Spelhow.
JEUGDprogramma.quote:
MadMaster weet het misschien welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:02 schreef tong80 het volgende:
Zal ik hem open laten staan en een andere vraag stellen ? Ik weet zeker dat minstens één iemand het weet.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:02 schreef tong80 het volgende:
Zal ik hem open laten staan en een andere vraag stellen ? Ik weet zeker dat minstens één iemand het weet.
Fout.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:25 schreef Nielsch het volgende:
nou, gaat lekker zo.
Ik gok er nog een:
Geef Nooit Op!
ad visserquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:31 schreef tong80 het volgende:
Wie is de bekendste presentator van AVRO's TOPPOP ?
quote:
Stooges ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:03 schreef Mark het volgende:
Leek me logisch: Detroit is de autostad
Wie hebben desondanks een bekend nummer Detroit Rock City waarmee ze hun shows openden?
De lul ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:24 schreef lubje25 het volgende:
Hoe staat dit gebouw bekend?:
[ link | afbeelding ]
Al in meerdere films als decor gebruiktquote:
quote:
Tolstoi ?quote:
Bij een ander vult ie weer wat anders.quote:
Yepquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:52 schreef tong80 het volgende:
Ik geef het antwoord maar : Tweekamp.quote:
the toxic twinsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:55 schreef tong80 het volgende:
Wat is de bijnaam van Jagger en Richards samen ?
Dat zijn Tyler en Perry van Aerosmithquote:
o jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat zijn Tyler en Perry van Aerosmith
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Sorryyyy, zal ik nu een vraag doen, heb ik alsnog mijn punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |