Wquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:52 schreef Rosario het volgende:
Djokovic heeft een beetje een nazi-kapsel tegenwoordig.
Kijk naar z'n scheiding dan. Beetje a lá dingetje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
W
T
F.
1. Djokovic heeft sinds een eeuwigheid min of meer hetzelfde kapsel, soms ietsje langer, soms iets korter.
2. Hoe is dat een Nazi-kapsel?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:56 schreef Rosario het volgende:
[..]
Kijk naar z'n scheiding dan. Beetje a lá dingetje.
Nee, ik dacht dat gewoon eventjes. Het is vandaag niet zo erg als eergisteren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]![]()
Ben je nou aan het trollen?
Laat maar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ben dan toch benieuwd hoe je scheiding op die van Hitler kan lijken als je er geen hebt....
Mjah, dat hoort een beetje bij elkaar. Hij gaat zich dan frustreren, terwijl hij zou moeten knokken in de rallies.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vind juist dat hij er zo gefrustreerd uitziet. Die challenges, die DF etc..
Ja falertje. Achja, misschien komt ie zijn nickname een keertje na. Fed is nu aan het trainen met Wawaquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Laat maar.
Fed-fan ligt zeker te snurken, die ouwe reus.
Fan zijn van Federer is wel bijzonder moeilijk op dit moment.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja falertje. Achja, misschien komt ie zijn nickname een keertje na. Fed is nu aan het trainen met Wawa
Hallo luitjes. Ik ben er wat later ingevallen. Heb ik veel gemist?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Laat maar.
Fed-fan ligt zeker te snurken, die ouwe reus.
Nee, het is niet zo'n hele boeiende pot. Maar dat kan het nog worden als Djoko deze set wint.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hallo luitjes. Ik ben er wat later ingevallen. Heb ik veel gemist?
Bijna alles. Het wordt Nadal in twee!quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hallo luitjes. Ik ben er wat later ingevallen. Heb ik veel gemist?
Bedankt.quote:
quote:
Zeg dat wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:31 schreef Rosario het volgende:
Verdomme zeg, wat heb ik hem gemist eigenlijk.
Ik heb fed-fan ook gemistquote:Op zondag 11 augustus 2013 03:31 schreef Rosario het volgende:
Verdomme zeg, wat heb ik hem gemist eigenlijk.
Nee, ik ook niet, en na 40-0 helemaal niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:36 schreef Norrage het volgende:
Break
Niet gedacht na 2 geniale punten van Rafa om de game te beginnen
Is het al verdommequote:
Nu weer, bizar dit. Armstrong de score kwijt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:37 schreef Norrage het volgende:
Als deze 2 tegen elkaar spelen is er echt zelden iets van te maken. Rare momentumshifts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |