te veel trollen op die sitequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:10 schreef Rosario het volgende:
Het is daar echt vreselijk ja. Ik wijt het maar aan de forumcultuur in andere landen. FOK! is net Sesamstraat vergeleken met TF/MTF. Het zijn net allemaal kleine Norragjes daar, al die fanboys.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Maakt zich niet echt populair deze weekquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:38 schreef Rosario het volgende:
Raonic die tien minuten naar de plee gaat terwijl Pospisil het momentum heeft.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:10 schreef Rosario het volgende:
Het is daar echt vreselijk ja. Ik wijt het maar aan de forumcultuur in andere landen. FOK! is net Sesamstraat vergeleken met TF/MTF. Het zijn net allemaal kleine Norragjes daar, al die fanboys.Tennisforum is nog 100x ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
MTF kan ik nog wel aan als je door de trolls heenleest. Maar TFquote:
"Servebot".quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:
Vasek verdient het hoor. Milos is echt alleen maar aan het serveren
Zijn returns zijn nog slechter dan die van Thiemoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:
Vasek verdient het hoor. Milos is echt alleen maar aan het serveren
Moet je eens een wedstrijd van Anderson en Isner kijken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:02 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
Je ziet bijna geen normaal tennis man.
Dit is erger hoor...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Moet je eens een wedstrijd van Anderson en Isner kijken.
Dit valt nog mee.
Nee hoor.. Hier wordt nog gebroken. Isner en Anderson hebben drie keer drie tiebreaks gehad ofzo, zonder breaks.quote:
Dat komt omdat ze beter serveren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:06 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee hoor.. Hier wordt nog gebroken. Isner en Anderson hebben drie keer drie tiebreaks gehad ofzo, zonder breaks.
Slechter retourneren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze beter serveren.
Nee.quote:
Dan slaat Raonic vaker een tweede service.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:17 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
Hoe is Vasek ooit tot die 6-1 gekomen in de 2e set? Slaat geen service terug
Vasek veel dichterbij gekomen deze set dan Milosquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:17 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
Hoe is Vasek ooit tot die 6-1 gekomen in de 2e set? Slaat geen service terug
Nou..Zijn clutchgame is veel beter, maar die returns laat hij ook maar zelden zien hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:20 schreef Norrage het volgende:
En dan zon raonic return. Dat doet isner beter hoor
Gemiddeld niet, maar vandaag wel heel erg drama bij Milosquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou..Zijn clutchgame is veel beter, maar die returns laat hij ook maar zelden zien hoor.
Hij is TS.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:24 schreef Federer-fan het volgende:
Norrage, waarom zijn jouw posts blauw op mijn iPhone? De posts can de andere users hebben geen kleur.
Nog via de netband.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
Hij wint ongeveer z'n eerste rally (door een eigen winner).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |