48% eerste service zelf is dan weer minder fenomenaal.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:09 schreef 1239758715981 het volgende:
Goed gespeeld van Jerzy. Met 48% 1st serves in een break voor staan tegen Nadal in zowel de 1e als 2e set is natuurlijk fenomenaal, maar Nadal weet zoals gewoonlijk toch weer een manier te vinden om te winnen :p
Ik vind het helemaal niet fenomenaal. Er zijn wel meer spelers die een break voorkomen tegen Nadal. Het enige waar het om gaat is het afmaken en dat deed Janowicz niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:09 schreef 1239758715981 het volgende:
Goed gespeeld van Jerzy. Met 48% 1st serves in een break voor staan tegen Nadal in zowel de 1e als 2e set is natuurlijk fenomenaal, maar Nadal weet zoals gewoonlijk toch weer een manier te vinden om te winnen :p
gulbis = baasquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ik moet elke keer lachen als Gulbis zijn linkerarm in de lucht steekt voordat hij een forehand slaat.
Ja, erg mooi laatste punt van hem.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
Murray kan het nog wel. Maakt de rebreak in de tweede set.
Gulbis gaf het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Berdych schijnt onderhands geserveerd te hebben, wat een draak is het ook
Heb ff 2e filmpje toegevoegd maar precies op het moment dat Berdych dus een time violation krijgt probeert hij die serve er tussendoor te sneaken ...quote:
Blijkbaar, maar die umpire doelt op de handeling zelf. Die lijkt me niet verboden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb ff 2e filmpje toegevoegd maar precies op het moment dat Berdych dus een time violation krijgt probeert hij die serve er tussendoor te sneaken ...
Hopelijk wordt die wat constanter nuquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
Pospisil wint in de final set tie-break van Berdych.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |