Raf is dan toch ook echt wel een unieke speler hoor. 12 GS titels - and counting - doe je 'm ook niet zomaar even na.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal makkelijk door tegen Levine: 6-2 6-0.
Was al zijn 250e Mastersoverwinning.Da's wel enorm. Je moet volgens mij zelfs al van redelijk goeden huize komen om überhaupt 250 partijen in je carrière te winnen.
Ik las dit in de steam van Nadal, iemand anders ook?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik zou zeggen: challenge, or no!
Precies. Ook niet om je heen kijken voor een oordeel van je bank of van de rest van het publiek. Gewoon meteen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Overigens goed kritisch commentaar van Theo Bakker over die malle gewoonte van spelers om eerst te gaan zeuren bij de ump als ze twijfelen over een challenge. Gewoon meteen doen, niet zo zaniken! Ik snap dan ook echt niet dat zo'n ump (ook al is het een Layani) daar nog in meegaat ook. Ik zou zeggen: challenge, or no!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een tennisraadsel: Wie is de favoriete miljardair van David Nalbandian?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een tennisraadsel: Wie is de favoriete miljardair van David Nalbandian?Grappiger zonder voornaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het aangepast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |