tja, en dat was niet handig van TS. Dat had ie iets anders moeten brengen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens. Maar blijkbaar is de regeling gekomen dat TS betaald. TS doet dat netjes elke maand en gaat nu ineens mededelen dat ie het niet meer doet. Daar zit denk ik vooral de crux
En als volwassen vrouw van 45? hopelijk ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En als volwassen vent van 25 heb je ook zo je verantwoordelijkheden (en hopelijk moralen).
Na je 21ste is het nog steeds je kind, nageslacht en je liefdesbaby. Maar je bent er niet meer financieel verantwoordelijk voor. Dus TS moet voor zichzelf zorgen en zijn financiele verplichtingen zelf nakomen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dus nadat je 21 bent geworden hoeven je ouders je niet meer als hun kind te zien, godverdomme hey, het is je nageslacht, je liefdesbaby. Niet een bron van inkomen
dus zijn moeder ook, toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:24 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Na je 21ste is het nog steeds je kind, nageslacht en je liefdesbaby. Maar je bent er niet meer financieel verantwoordelijk voor. Dus TS moet voor zichzelf zorgen en zijn financiele verplichtingen zelf nakomen.
Ja naar zichzelf en iedereen waarmee ze een contract heeft afgesproken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:23 schreef Jumparound het volgende:
[..]
En als volwassen vrouw van 45? hopelijk ook.
dus 5 jaar afhankelijk zijn van je zoon en je vriend is idd financieel verantwoordelijk. Goed bezig ma!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:25 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ja naar zichzelf en iedereen waarmee ze een contract heeft afgesproken.
Je weet het niet, want misschien maakt hij daadwerkelijk 500 euro aan kosten bij zijn moeder. En haar vriend geeft alleen cadeau's dus daarin zit geen afhankelijkheid.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dus 5 jaar afhankelijk zijn van je zoon en je vriend is idd financieel verantwoordelijk. Goed bezig ma!
gast, 500 euro kosten makenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:28 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Je weet het niet, want misschien maakt hij daadwerkelijk 500 euro aan kosten bij zijn moeder. En haar vriend geeft alleen cadeau's dus daarin zit geen afhankelijkheid.
Hij gebruikt eten (25 tot 50 euro per week)quote:
niet echtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:33 schreef Ataturko het volgende:
What the hell. Zit die mod 24/7 op me. Hij was gewoon grappig
Hij was wel snel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:33 schreef Ataturko het volgende:
What the hell. Zit die mod 24/7 op me. Hij was gewoon grappig
Was jij het.......mea culpa, mijn grote meesteres.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Hij?
Onzin is een paar deuren terug.
Dus eigenlijk gaat ze nog winst maken ook, als TS weg is?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:31 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Hij gebruikt eten (25 tot 50 euro per week)
Hij gebruikt energie/gas/water (50 euro per maand)
Hij kost toeslagen en subsidie's (50 tot 100 euro per maand)
Zijn moeder zou de kamer kunnen verhuren (300 tot 500 euro per maand)
Zijn moeder moet meubels eerder vervangen (50 euro per maand)
Mwa.....gaat hard hoor op deze manier.
Vergeet ook niet de uren die zijn moeder moet steken in diensten zoals: Schoonmaken, Wassen, Koken, Boodschappen doen.
Was het overdone.......maar het zou kunnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gaat ze nog winst maken ook, als TS weg is?![]()
Nee, sorry, om dat soort gederfde inkomsten te rekenen gaat wel heel ver.
Moeten mensen ook betalen als ze bij jou op bezoek komen? Want ja, daar slijt de vloer en de meubels van en als ze iets willen drinken, kost dat ook geld.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:31 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Hij gebruikt eten (25 tot 50 euro per week)
Hij gebruikt energie/gas/water (50 euro per maand)
Hij kost toeslagen en subsidie's (50 tot 100 euro per maand)
Zijn moeder zou de kamer kunnen verhuren (300 tot 500 euro per maand)
Zijn moeder moet meubels eerder vervangen (50 euro per maand)
Mwa.....gaat hard hoor op deze manier.
Vergeet ook niet de uren die zijn moeder moet steken in diensten zoals: Schoonmaken, Wassen, Koken, Boodschappen doen.
We hadden het over kosten die hij maakt door daar te wonen. Als hij op zichzelf woont heeft hij deze kosten voor zichzelf. Nu hij bij zijn moeder woont die op bijstand niveau leeft zou hij dus lekker kunnen gaan feesten van zijn 2000 euro netto.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moeten mensen ook betalen als ze bij jou op bezoek komen? Want ja, daar slijt de vloer en de meubels van en als ze iets willen drinken, kost dat ook geld.
Maar als ik jouw lijstje dan zo bekijk, 200 euro p/m boodschappen, 50 GWL, 100 gederfde subsidies, meubels eerder vervangen (even dubieus trouwensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:40 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Was het overdone.......maar het zou kunnen.
TS help ons teveel vragen, en te weinig antwoorden.
Nee hoor totaal niet. Die backfire topics heb ik al genoeg gezien in R&P.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, volgens mij had ons plaksel vooral heel veel 'ja, je hebt gelijk, stomme moeder!!!'-reacties verwacht...
dan ga je nu naar je moeder,geef je haar een dikke knuffel, geef een glaasje ranja en zeg " het komt wel goed schatje"quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee hoor totaal niet. Die backfire topics heb ik al genoeg gezien in R&P.
Lees mobiel, kan niet iedereen quoten en beantwoorden.
Het is idd een hoop frustratie wat er mee gemoeid was, had het inderdaad anders moeten brengen.
Misschien omdat je eerst een plek moet hebben om naartoe te vertrekken?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je uitleggen waarom je niet direct vertrekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |