Je vergeet dat we nu een kindje uit Rusland hebben gehuurdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja ach, alles hangt af van momenten. Als Twente 2 jaar geleden "gewoon" gelijk gespeeld had in de Arena waren we 2x op rij kampioen geworden en zag de toekomst er heel anders uit.
Ben wel blij dat ze verstandig met geld omgaan. Ze zijn over een paar jaar gewoon een top-4 club met minder schulden dan PSV en Feyenoord. Tot die tijd moeten we ons ergeren aan Castaignos.
Was het een foto van Justin Bieber toevallig?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:00 schreef Vatta het volgende:
Bericht per ongeluk verwijderd. Ja echt een mannetje is het. Hij mag zich echt prijzen dat hij met zijn beperkte kwaliteiten al financieel onafhankelijk is geworden.
Haha daar is Bieber weer. Nee Kevin Strootman.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was het een foto van Justin Bieber toevallig?
Nope, ga ik onthouden. Vreemde muziekquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ken je de oude projecten van Ariel Pink? Niet écht psychedelica, maar je vroeg om iets vreemds...
Pas sinds een paar jaar maakt-ie wat meer toegankelijkere shit.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:02 schreef Vatta het volgende:
[..]
Haha daar is Bieber weer. Nee Kevin Strootman.
Die spits moet wel goed zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je vergeet dat we nu een kindje uit Rusland hebben gehuurd
Overigens vind ik beleid van bijvoorbeeld Twente, Heracles en Feijenoord wel goed. Beter dan dat opportunistische. Alleen ben ik wel heel erg bang voor Heracles dit seizoen
Ik bedoel dat ik bang ben dat Heracles er uit vliegt, knuppelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Die spits moet wel goed zijnCastaignos plast al in zijn luier.
Bang voor Heracles? Die gaan niet boven Twente eindigen hoor. Niet arrogant bedoeld hoor, maar zelfs met deze selectie hebben we toch flink meer kwaliteit dan Heracles.
Imaad Wasif is iets voor jou.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nope, ga ik onthouden. Vreemde muziek
*Kijkt naar de TT*quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef Norrage het volgende:
Gasten dit is het meest offtopic dat het hier ooit gegaan is
Was die laatst nog niet voorbijgekomen, dat het erover ging dat er slechts 1 rating van was?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Imaad Wasif is iets voor jou.
Beetje psychedelisch, heel veel kwaliteit, geweldige nummer en hopeloos onontdekt
etc etc etc.
Zijn album Strange Hexes is een pareltje. Nogal obvious dat ik 'm weer in 'm eentje moet pluggen:
http://www.musicmeter.nl/album/270295
Zou kunnenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Was die laatst nog niet voorbijgekomen, dat het erover ging dat er slechts 1 rating van was?
vroeger wel. Frank Rijkaard was fan van Pixies.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Kerftminister het volgende:
Ik denk niet dat er veel voetballers zullen zijn die Indie luisteren.
Haha maar Rijkaard is dan ook geen echte neger.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:09 schreef ranja het volgende:
[..]
vroeger wel. Frank Rijkaard was fan van Pixies.
en TT
Ik dacht dat er Bruno Mars stondquote:
maar wel een voetballerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:11 schreef Vatta het volgende:
Haha maar Rijkaard is dan ook geen echte neger.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:17 schreef debeterebob het volgende:
Zeg Tchock, ik houd ook van PEC, maar om nou zo cool te lopen doen met een Feijenoordhuurling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is off-topic.
Ok, mooi, check dan ook z'n meer recente materiaal (laatste 2 albums als Ariel Pink's Haunted Graffiti). Dat zijn deze melodieën, maar dan beter, en dan veel minder lo-fi, haha. Live ook een complete mindfuck:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nope, ga ik onthouden. Vreemde muziek
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]Dat weet ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is off-topic.Maar in dit topic cool doen met al die Feijenoorders hier dan heb je snel zo'n off-topic discussie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |