Als ik het in die volgorde doe wel ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Kun je ook het meeste bier drinken en het verste plassen?
Dat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:30 schreef n00b13 het volgende:
Die KNVB boot is toch ook nutteloos, laten we wel wezen. Het is niet dat die homo's nu denken. Kom we gaan uit de kast!
ja er gaan er heel wat de bijstand in , maar er is eten genoegquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:28 schreef marcodej het volgende:
Niks mis met deze crisis. Lekker ontnuchteren met zn allen, weer normaal gaan doen, blij zijn met wat je wel hebt en geen geld meer uitgeven wat je niet hebt.
Ach, ik heb zelf anderhalf jaar na mijn afstuderen moeten zoeken naar een baan. In die anderhalf jaar wel blijven werken, in een kutbaan zwaar onder mijn niveau. Geen vetpot, maar ik kwam makkelijk rond als je prioriteiten stelt en keuzes maakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Totdat je zonder een rode cent op de stoep zit.
Helaas treft de crisis niet iedereen even hard....
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelf anderhalf jaar na mijn afstuderen moeten zoeken naar een baan. In die anderhalf jaar wel blijven werken, in een kutbaan zwaar onder mijn niveau. Geen vetpot, maar ik kwam makkelijk rond als je prioriteiten stelt en keuzes maakt,
Vandaag toevallig een jaarcontract getekend ergens.
Nog 10km te gaan in Utah!quote:
Zelfs voor kutbaantjes onder je niveau worden tegenwoordig belachelijk eisen gesteld, en ze kunnen het gewoon, want ze krijgen toch wel 200+ reacties minimaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelf anderhalf jaar na mijn afstuderen moeten zoeken naar een baan. In die anderhalf jaar wel blijven werken, in een kutbaan zwaar onder mijn niveau. Geen vetpot, maar ik kwam makkelijk rond als je prioriteiten stelt en keuzes maakt.
Geen Nederlandse ploeg aan het vertrek.quote:
Maar wel Jens Voigt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen Nederlandse ploeg aan het vertrek.
En zijn 6 kinderen?quote:
Doet het prima inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
De gastpresentator doet het trouwens best netjes.
Hij is dan ook vragensteller van beroep.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
De gastpresentator doet het trouwens best netjes.
Ja wtf iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
we kunnen overal wel games voor bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |