Momentje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit voor ding
Een geintje maken over bepaalde typische gedragsdingen die je ook volop op tv voorbij ziet komen . Poepoe, het is me wat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zijn vooral de stigmatiserende opmerkingen over als 14-jarige naar de kappersschool willen die zo stuitend zijn.
Dat is een Ebru. Heb je ook gemist...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit voor ding
Travo. Die zie je ook niet in het voetbal!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit voor ding
Aaand it's gone.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit voor ding
da's de nieuwe hirshi aliquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit voor ding
Overbodig en irritant plaatje.quote:
Ik vrees alleen dat het geen geintje is, maar echt het beeld dat hij heeft van homoseksuelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Een geintje maken over bepaalde typische gedragsdingen die je ook volop op tv voorbij ziet komen . Poepoe, het is me wat.
Het is een goedkoop en schadelijk geintje. En het is een geintje dat wordt gemaakt omdat men het tolereert. Hij had eens een paar van zulke opmerkingen moeten maken over moslims of iets in die richting. Dan zat -ie nu ondergedoken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Een geintje maken over bepaalde typische gedragsdingen die je ook volop op tv voorbij ziet komen . Poepoe, het is me wat.
Hoe kunnen die mensen bij de belastingdienst nou niet af en toe in een scheur liggen?quote:
Na gisteren heb ik mijn mening over de intellectuele capaciteiten van Van der Gijp flink naar beneden bijgesteld. Temeer omdat hij vandaag ook nog eens de onzin bekrachtigde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef Heufd het volgende:
[..]
Dat is gewoon een overdrijving om zijn argument wat kracht bij te zetten. Een grapje. Je denkt toch niet dat Gijp echt zo dom is?
Mensen interpreteren het ook graag gelijk alsof hij homohater is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:21 schreef Stiggie het volgende:
Homofobie? Wat was er dan zo erg aan wat hij zei. Feitelijk een zin van wat hij zei en wat daar erg aan was
Ian Curtis is dood....onze economie ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft Joy Division met onze economie te maken?
hoezo zit je al in de bijstand??quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Welke homo is er verantwoordelijke voor dat idiote muziekje?
Dus? Ik snap werkelijk niet wat je hier nou mee wil zeggen. Omdat een intolerant half ontwikkeld deel van de bevolking met geweld dingen probeert te bestrijden zullen ze wel gelijk hebben?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een goedkoop en schadelijk geintje. En het is een geintje dat wordt gemaakt omdat men het tolereert. Hij had eens een paar van zulke opmerkingen moeten maken over moslims of iets in die richting. Dan zat -ie nu ondergedoken.
Nou, wat een homofobie zeg.quote:Ik vind dat homofobie bestreden moet worden. En het laatste dat we kunnen gebruiken is dat invloedrijke personen met een zekere voorbeeldfunctie op deze manier een negatieve duit in het zakje doen.
Gezeik inderdaad, ik ga er vanaf volgende maand gewoon weer flink op vooruit.quote:
Maar niet bij het filmpje.quote:
Fijn voor je. Ik ken bijna alleen maar mensen die ontslagen zijn of binnenkort ontslagen worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gezeik inderdaad, ik ga er vanaf volgende maand gewoon weer flink op vooruit.
Zou je je even zorgen willen maken over dingen die echt belangrijk zijn? Of homo's worden neergezet als mensen die niet kunnen voetballen bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik ken bijna alleen maar mensen die ontslagen zijn of binnenkort ontslagen worden.
Dat zegt mijn Miranda ook altijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Amai, ik ben toevallig de beste crisisbestrijder van het hele kabouterdorp!
Zeg, ik probeer een beetje positivisme in dit topic te brengen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik ken bijna alleen maar mensen die ontslagen zijn of binnenkort ontslagen worden.
We voeren die discussie elders wel een keer. Of niet. We zitten al een kwartier naar gesomber over de economie te luisteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Dus? Ik snap werkelijk niet wat je hier nou mee wil zeggen. Omdat een intolerant half ontwikkeld deel van de bevolking met geweld dingen probeert te bestrijden zullen ze wel gelijk hebben?
Ook daar moet je gewoon een grapje over kunnen maken.
[..]
Nou, wat een homofobie zeg.
Waarom noem je je plasmajoor miranda?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat zegt mijn Miranda ook altijd.
Er is een zeer vage scheidslijn tussen positivisme en naiviteit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeg, ik probeer een beetje positivisme in dit topic te brengen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:28 schreef marcodej het volgende:
Niks mis met deze crisis. Lekker ontnuchteren met zn allen, weer normaal gaan doen, blij zijn met wat je wel hebt en geen geld meer uitgeven wat je niet hebt.
Ik ken alleen maar mensen die doodgaan. Kan nog een jaartje of 60 tot 100 duren, maar toch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Er is weinig naïef aan mijn banksaldo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Er is een zeer vage scheidslijn tussen positivisme en naiviteit.
Totdat je zonder een rode cent op de stoep zit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:28 schreef marcodej het volgende:
Niks mis met deze crisis. Lekker ontnuchteren met zn allen, weer normaal gaan doen, blij zijn met wat je wel hebt en geen geld meer uitgeven wat je niet hebt.
Een kennis van me is homo. Die zei in reactie op de KNVB boot dat hij vreselijk goed met ballen is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou je je even zorgen willen maken over dingen die echt belangrijk zijn? Of homo's worden neergezet als mensen die niet kunnen voetballen bijvoorbeeld?
Kun je ook het meeste bier drinken en het verste plassen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is weinig naïef aan mijn banksaldo.
Ik wordt een beetje gek van die uitgemolken begrippen. Islamofobie, antisemitisme, racisme, fascisme, etc... Als je van Gijp nu van homofobie gaat beschuldigen kan je dat woord straks in hetzelfde rijtje plaatsen en neemt niemand het meer serieus.quote:
Als ik het in die volgorde doe wel ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Kun je ook het meeste bier drinken en het verste plassen?
Dat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:30 schreef n00b13 het volgende:
Die KNVB boot is toch ook nutteloos, laten we wel wezen. Het is niet dat die homo's nu denken. Kom we gaan uit de kast!
ja er gaan er heel wat de bijstand in , maar er is eten genoegquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:28 schreef marcodej het volgende:
Ach, ik heb zelf anderhalf jaar na mijn afstuderen moeten zoeken naar een baan. In die anderhalf jaar wel blijven werken, in een kutbaan zwaar onder mijn niveau. Geen vetpot, maar ik kwam makkelijk rond als je prioriteiten stelt en keuzes maakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Totdat je zonder een rode cent op de stoep zit.
Helaas treft de crisis niet iedereen even hard....
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelf anderhalf jaar na mijn afstuderen moeten zoeken naar een baan. In die anderhalf jaar wel blijven werken, in een kutbaan zwaar onder mijn niveau. Geen vetpot, maar ik kwam makkelijk rond als je prioriteiten stelt en keuzes maakt,
Vandaag toevallig een jaarcontract getekend ergens.
Nog 10km te gaan in Utah!quote:
Zelfs voor kutbaantjes onder je niveau worden tegenwoordig belachelijk eisen gesteld, en ze kunnen het gewoon, want ze krijgen toch wel 200+ reacties minimaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelf anderhalf jaar na mijn afstuderen moeten zoeken naar een baan. In die anderhalf jaar wel blijven werken, in een kutbaan zwaar onder mijn niveau. Geen vetpot, maar ik kwam makkelijk rond als je prioriteiten stelt en keuzes maakt.
Geen Nederlandse ploeg aan het vertrek.quote:
Maar wel Jens Voigt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen Nederlandse ploeg aan het vertrek.
En zijn 6 kinderen?quote:
Doet het prima inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
De gastpresentator doet het trouwens best netjes.
Hij is dan ook vragensteller van beroep.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
De gastpresentator doet het trouwens best netjes.
Ja wtf iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
we kunnen overal wel games voor bedenken
oneensquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Latert het volgende:
Evy zou ook mijn hart kunnen veroveren.
Eens
Oneens
Luna wint alle zwemonderdelen.quote:
De Refo-games, met Knevel als chef de missionquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
we kunnen overal wel games voor bedenken
Kijk maar uit, de vorige kan het niet navertellenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Latert het volgende:
Evy zou ook mijn hart kunnen veroveren.
Eens
Oneens
Volgens mij niet echt. Hij is econoom en geeft volgens mij vaker antwoord dan dat hij zelf de vragen stelt. Laat staan over onderwerpen als Israël, de transplant games of René van der Gijp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is dan ook vragensteller van beroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |