abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130273976
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:27 schreef As1981 het volgende:
Nee potje werkt niet. Meneer wil daar niet op.

En soms is het idd best pittig. En aan mezelf denken doe ik wel weer als ze straks op bed liggen. Hopelijk niet zo laat als gisteren.
:*

als ik dichterbij woonde was ik je ff komen aflossen!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_130274105
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:28 schreef simmu het volgende:

[..]

:*

als ik dichterbij woonde was ik je ff komen aflossen!
Lief. Maar kyan ligt nu al weer op bed en yaro zit op de bank met een tablet.
Niet verantwoord maar wel even heel lekker.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:57:41 #278
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_130274959
Ik zou er echt veel voor over hebben om zoals nu gewoon thuis te zijn met de kindjes. Ik vind het heel leuk om als gastouder mijn geld te verdienen en zou ook niet ander werk willen doen, maar het allerliefste ben ik gewoon thuis met mijn twee ukken.

Ik vind het zalig en ja, ook wel eens pittig en vermoeiend, maar ja, daar heb ik zelf voor gekozen, ook dat hoort bij het krijgen van kinderen. Maar ik heb ze zo graag om me heen en zorg zo graag zelf voor ze. Ik vind het jammer als ik ze een middag of ochtend niet zie, want dan mis ik voor mijn gevoel van alles wat ze doen of nieuwe dingen die ze opeens kunnen.
pi_130280565
Lastig, die eetperikelen. Bij Thijs begon de ellende toen hij 2,5 was, en er is nog steeds niets veranderd. Ik heb alle 'krijg je kind aan het eten-tips' geprobeerd en toen besloten het los te laten. Hij eet niet met de pot mee, wil niks proeven, levert commentaar op ons eten.

Niet ideaal, maar de sfeer bij het eten is nu weer prettig. Het enige waar ik nu nog een probleem van maak, is wanneer hij over ons eten praat. Dat mag hij beslist niet, onder het mom van 'je eet het niet, dus je hebt er ook geen mening over.'

Er zijn trouwens dingen die hij wel lust, en soms eten we bijvoorbeeld tosti als avondeten, of pannenkoeken.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_130292917
Nee, niet gelijk als ik opsta,of ik doe een huispak aan.

De combi 3 dagen werken, 4 dagen thuis vind ik echt ideaal zoals ik de afgelopen 4 maanden deed. Dan is een dagje thuis echt een stuk leuker.

Pittig As, maar houdt moed, over een paar weken kan Kyan zelf zijn flesje vasthouden en wat beter een boterhammetje eten in zijn stoel. En Yaro hopelijk zindelijk :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:18:41 #281
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_130323510
Stats van Nathan eindelijk beschikbaar:

Vind het er goed uitzien.
pi_130323876
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:18 schreef pessie het volgende:
[...]

Vind het er goed uitzien.
Zeker! ^O^
pi_130324038
Hij gaat lekker Pessie :Y
*poef* nu is het weg
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:44:07 #284
259886 pessie
pi_130324409
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:33 schreef kaatjejannie het volgende:
Hij gaat lekker Pessie :Y
Vind ik ook. Ben blij dat zijn gewicht en lengte nog steeds ongeveer in evenwicht zijn. Ik ken genoeg moeders die zich zorgen moeten maken om (ernstig) ondergewicht, ben blij dat, ondanks dat Nathan echt buien van slecht eten heeft, die zorg er niet bij hoeft.
pi_130325076
Ziet er goed uit pessie.
As pittig :*
t_t nogmaal larissa heeft zoveel geluk met jullie als ouders. Kan het slaan van de bank een uiting van haar emoties zijn die niet goed lukken? komt ze zelf uit de situatie?

Mijn meissie krijgt nu even wat te verstouwen maar ze doet het hartstikke goed
pi_130325715
Zo vandaag was een betere dag. Zelf geen hoofdijn. Yaro heeft de halve dag met de buurkinderen gespeeld. Alleen de jongste had moeite met in slaap komen. Maar deed in de middag een slaapje van 2,5 uur ^O^
pi_130326058
mooi stats pessie!

klinkt goed as!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:35:16 #288
259886 pessie
pi_130326642
Fijn dat het beter ging As!
  zondag 25 augustus 2013 @ 15:39:40 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130445656
Keurige stats!

Hier een grapjes, we rijden over een heideweg en zijn bijna op de plaats van bestemming, maar meneer zit een beetje te doezelen, dus afleiden om wakker te blijven.
- Zie je paarse heide?
- Ja, daar!
- Zie je een hert? (geen hert te zien)
- Ja...
- Waar?
- ...
- Zie je een wild zwijn? (geen zwijn te zien)
- Ja! Daar achter de boom!

:')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130450571
Wat schattig van Soneal. Ik vind het altijd grappig hoe die kindjes je gewoon voor de gek houden en daar dan zelf de grootste lol om hebben. O+

Onze dochter heeft een knuffelverslaving. Nouja, het is 1 knuffeltje "Ollie". Ollie moet overal mee naartoe, als ze gevallen is wil ze Ollie, als ze gaat slapen wil ze Ollie, kortom ze wil Ollie heel vaak. Op vakantie had ik slechts een van de drie exemplaren die we hebben meegenomen. Een beetje dom, maar we vertrokken wat overhaast, dus ik was het gewoon vergeten. Anyway, het onvermijdelijke gebeurde... 's avonds moest ze naar bed en Ollie was nergens te bekennen. Overal drie keer gekeken, maar Ollie was er echt niet. We waren die dag in Toverland geweest, dus grote kans dat hij daar was. Verbazingwekkend genoeg ging onze L. na uitleg dat Ollie echt kwijt was gewoon slapen zonder het beest. :? We hebben haar de hele nacht niet gehoord en we moesten van haar maar gewoon een nieuwe gaan kopen thuis. Ollie bleek inderdaad in Toverland te zijn en mevrouw was apetrots dat hij in Toverland geslapen had. Hij moest thuis wel op de gang, want weglopen was niet lief. :')

Het hele gebeuren op vakantie heeft ons wel aan het denken gezet, want over een maand of 7 moet ze naar de basisschool en dan kan Ollie ook niet de hele dag mee. Kortom, we zijn begonnen aan project "afkicken van Ollie". Thuis moet Ollie nu na het douchen gewoon de hele dag in bed blijven, 's morgens mag ze op de bank nog even met hem knuffelen. Op zich gaat dat prima.

Het probleem zit hem meer in de 3 dagen KDV die ze doet. Ik weet niet of ze het daar een hele dag trekt zonder Ollie. Ik zit me dus een beetje af te vragen wat handig is. Ollie ging altijd in haar schooltas mee, maar dat wil ik niet meer doen. Misschien dat ik 1 van de 3 exemplaren op het KDV achterlaat voor nood en tegen de juffen zeg dat het echt voor nood is en niet voor als ze simpelweg en keer niet wil slapen. Hebben jullie ervaring met het afleren van knuffels? Zo ja, hebben jullie tips?
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:33:57 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130451438
Een nood-Ollie op het KDV lijkt me wel slim en dan gewoon kijken of ze daar ook redt terwijl Ollie thuis slaapt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:36:25 #292
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_130451504
Geen ervaring, maar wel soortgelijke situatie. Maar dan met tutje. En ook in dec naar school.

Hier ook aan het afbouwen, tutje mag ip niet meer mee ergens heen. En in de auto blijven, en inderdaad in tas bij opvang. Ben Evie dr wel geestelijk op aan het voorbereiden, dat als je een kleuter bent je geen tutje meer meeneemt. En denk dat ik een actie gelijk met Liene haar spenen ga doen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_130451547
Vraag eens of ze op het kdv ook steeds met olli sleept, want waarschijnlijk is dat niet zo. Hier is de regel dat knuffels in bed blijven. Uitzondering is natuurlijk als ze ziek zijn oid. Gewoon duidelijk zijn en je daar dan ook aan houden.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_130452070
Bij het KDV laten ze Ollie sinds ze op de peutergroep zit als het goed is in haar tas. Hij mag alleen mee naar bed. Op zich valt dat dus mee, maar ik weet niet of het beleid echt zo strikt is als ze doen voorkomen, daar heb ik nooit naar gevraagd eigenlijk. :@

BJ de tut is ook een lastige ja. Die hebben wij er met bijna 2 uitgedaan en dat ging probleemloos. Maar die had ze toen alleen nog voor 's nachts in bed en ze was er niet echt verslaafd aan.

Ik ga voor Ollie denk ik maar voor de optie dat er in het geheim nog een Ollie op het kdv is en als dat een maand goed gaat dan gaat die ook mee naar huis en is het project geslaagd. Ik ben benieuwd of ze het zomaar gaat accepteren.
pi_130452402
Och, als olli op het kdv alleen met slapen in beeld is, is het niet zo erg toch?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:29:21 #296
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_130455106
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bij het KDV laten ze Ollie sinds ze op de peutergroep zit als het goed is in haar tas. Hij mag alleen mee naar bed. Op zich valt dat dus mee, maar ik weet niet of het beleid echt zo strikt is als ze doen voorkomen, daar heb ik nooit naar gevraagd eigenlijk. :@

BJ de tut is ook een lastige ja. Die hebben wij er met bijna 2 uitgedaan en dat ging probleemloos. Maar die had ze toen alleen nog voor 's nachts in bed en ze was er niet echt verslaafd aan.

Ik ga voor Ollie denk ik maar voor de optie dat er in het geheim nog een Ollie op het kdv is en als dat een maand goed gaat dan gaat die ook mee naar huis en is het project geslaagd. Ik ben benieuwd of ze het zomaar gaat accepteren.
met tut bedoel ik dus ook en knuffel ;) Dat is de knuffel waar Evie mee duimt, geen speentje....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_130455235
Nou ik wil er eigenlijk vanaf ruim voor ze naar de basisschool gaat. En met de twee babies op komst wil ik Ollie eigenlijk niet pas overdag afnemen als de babies er straks zijn of bijna zijn. Dan is er al genoeg verandering om aan te wennen voor haar denk ik. We kijken even of ze er een heel drama van maakt en anders kunnen we desnoods nog even wachten tot kerst ofzo. 's Nachts mag ze hem wel gewoon hoor. Dat vind ik geen probleem.

Haha hier noemen we de speen ook de tut BJ. :D
pi_130462290
Wauw, krijg je een tweeling Nikki?

Ik denk dat het wel losloopt met Olli. Op school hebben de andere kindjes ook geen knuffel, dat scheelt al een hele hoop.
Misschien juist wel fijn dat ze buiten schooltijd en met een tweeling op komst het voor haar juist heel fijn is dat ze Olli heeft.
pi_130464113
Ja we krijgen een tweeling. :)

Misschien is het ook fijn dat ze hem buiten schooltijd heeft inderdaad. Voor beide opties, alleen in bed/alleen thuis, zie ik voors en tegens. Ik kijk gewoon even aan hoe het gaat. Nu ligt ze in ieder geval lekker met Ollie in bed. O+

Deze week heeft L. nog een mooie ontwikkeling laten zien waar ik helemaal trots op ben. Soms mag ze voor ze naar bed gaat nog even televisie kijken. Bij het laatste programma wat ze mag zien voor het bedtijd is vertel ik haar dat als het is afgelopen ze naar bed moet. Sinds deze week zet ze als het programma afgelopen is zelf de televisie uit en komt ze tegen ons vertellen dat ze klaar is met tv kijken en naar bed moet. Ik vind het echt heel knap voor een peutertje van 3. O+

Dit geeft me ook een goed gevoel met betrekking tot de basisschool die we hebben uitgekozen. Dat is Dalton onderwijs, dus erg gericht op bepaalde taken doen in een week en zelfstandigheid en discipline om die taak ook daadwerkelijk op tijd uit te voeren. Ik krijg er steeds meer vertrouwen in dat L. zich wel thuis gaat voelen op een school waar ze zelf enigszins mag bepalen hoe haar weekindeling wordt. Natuurlijk blijft het afwachten hoe ze het gaat doen als het zover is, maar hoe ze nu is denk ik best dat het goed gaat komen.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:37:32 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130511525
Wat gaat het toch hard.... gisteren leek ik een vers babietje in m'n armen te hebben en vandaag sta ik bij de bloemist (m'n bruidsboeket te regelen), geef ik m'n mobiele nummer; 06 - 12 34 hoor ik Soneal zachtjes zeggen: 56 78 :o

Hij blijkt gewoon de laatste 6(!!!) cijfers van m'n mobiele nummer in de juiste volgorde te kennen :o

Nou heb ik dat de laatste tijd best vaak in zijn nabijheid genoemd (verhuizing, trouwen dus een hoop regelen), maar ik vond dit wel heel erg "waar is m'n kleine knulletje??? ;( "
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')