Niet lullig bedoeld, maar heeft ze niet gewoon teveel?
Ik weet niet hoeveel van haar speelgoed ze tot haar beschikking heeft, maar misschien is het een idee om dingen in bakken te doen, en bijvoorbeeld 2 van de 3 bakken weg te zetten, en dan na een weekje of 2 weken de bak die in gebruik is om te ruilen met een van de opgeborgen bakken, zodat ze telkens weer "nieuw" heeft en nieuw ontdekt?
Soneal anticipeert iig behoorlijk snel op een nieuwe situatie.
We hebben het huis van opa en oma gekocht, en tot voor kort stond de opa Toya (Toyota) daar altijd in de garage, maar nu dus niet meer, nu de zooi voor het grofvuil eruit is kan onze Saab er waarschijnlijk wel instaan.
Vanavond was ik even naar de Gamma verf kopen en omdat ik (een beetje...) meer dan ¤ 50,= uitgegeven had mocht ik een autootje uitzoeken.
Soneal helemaal blij, vanavond toen hij naar bed was vroeg ik waarom het doosje van het autootje nog niet weggegooid was, zegt N; die mag niet weg, die gebruikt hij als garage

En dan te bedenken dat onze auto nog helemaal niet bij het nieuwe huis in de garage heeft gestaan, maar Soneal went dus kennelijk heel snel aan het "auto in de garage" principe
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?