SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Verhoogde terreurdreiging toch? Ik ken haar niet, maar ben wel benieuwd of hiervoor een goede verklaring komt.. tot nu toe voelt het alleen maar als wéér een manier om het volk bang te krijgen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:27 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Die Beatrice de Graaf heeft een toepasselijke week uitgekozen met al die terreurmeldingen.
Binnenkort wordt er uiteraard een terrorist gestopt dmv van PRISM en juicht iedereen zichzelf weer een stukje dichter naar totale staatscontrole.![]()
Ik verwacht veel van Beatrice. Vooral omdat ik eigenlijk niks van haar weet, dus ook geen (voor)oordelen heb.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ik verwachtte daarom veel van de broer van Henk de Vries.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:30 schreef golfer het volgende:
Ik verwacht veel van Beatrice. Vooral omdat ik eigenlijk niks van haar weet, dus ook geen (voor)oordelen heb.
Viel vies tegen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Is die broer Gerard de Vries? Van Ode aan de Wegenwacht?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 06:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verwachtte daarom veel van de broer van Henk de Vries.
Viel vies tegen.![]()
Da's de broer van Willem de Vries oud-voetballer van FC Twente.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is die broer Gerard de Vries? Van Ode aan de Wegenwacht?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Het spel kaarten, Giddyup goquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is die broer Gerard de Vries? Van Ode aan de Wegenwacht?In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Net na drie kwartier afgehaakt. Wat een burgertruttige-saaie-dozen-aflevering. Vreselijk.
Geen woorden aan vuil maken en op naar morgen.
Heb medelijden om de kijkers die het 3 uur hebben uitgehouden zondag.
Voor niets, Teddybeerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het spel kaarten, Giddyup go![]()
Oh, Teddybeer, wat was dat tranen met tuitenquote:In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Dank je! Voel me nu een stuk beter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:19 schreef tong80 het volgende:
Heb medelijden om de kijkers die het 3 uur hebben uitgehouden zondag.![]()
Was hij toen van vrachtwagenchauffeur cowboy geworden? Of andersom?quote:![]()
Wiki weetquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Was hij toen van vrachtwagenchauffeur cowboy geworden? Of andersom?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gerard_de_Vries_(zanger)quote:Gerard de Vries is vooral bekend om zijn parlando-muziek, waarmee hij in de jaren zestig van de 20e eeuw enkele grote hits scoorde. Bekende hits van hem zijn Het spel kaarten uit 1965 en Giddy up go uit 1966. Veel van zijn nummers hebben het leven als vrachtwagenchauffeur als onderwerp. Onder meer Giddy up go en Teddybeer zijn hier voorbeelden van. Vaak zijn het vertalingen van liedjes van de populaire Amerikaanse zanger Red Sovine. Opvallend is dat de vertaalde nummers van De Vries niet rijmen, terwijl die van Sovine dat wel doen. De hits over het leven als vrachtwagenchauffeur zijn in de regel verhalend. De nummers van De Vries hebben vaak een moraliserende ondertoon.
Radio Veronica-medewerkers en diskjockeys Ad Bouman, Hans Mondt, Tom Collins, Gerard de Vries en Klaas Vaak namen begin 1970 onder de naam De Binkies de carnavalshit "Met carnaval" op. Het reikt niet verder dan de Tipparade.
Naast zanger was Gerard de Vries diskjockey. Hij presenteerde aanvankelijk bij Radio Veronica onder het pseudoniem Cowboy Gerard en later bij de TROS onder eigen naam. In 1972 praatte hij over Les Cranes Engelse tekst heen op diens single "Desiderata". Het werd de B-kant van de in Nederland uitgebrachte single. Op dit moment is Gerard de Vries actief bij de lokale omroep in Wijdemeren, Radio Wijdemeren.
Na zijn carričre als zanger en diskjockey werd Gerard de Vries ondernemer in de paranormale branche.
In 2007 was De Vries kort te zien in het 'datingspektakel' van (de Nederlandse versie van) het televisieprogramma Man bijt hond; hij had gereageerd op een oproep van kandidaat 'Gijs', die een man zocht. De Vries bood Gijs een zelfgeschreven boekje aan met de titel De Nederlandse taal.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Ah, interessant. Ik heb ook nooit geweten dat het dezelfde persoon was als de diskjockey Gerard de Vries.
Geweldige term ook: parlandomuziek.
Hij heeft wel veel verschillende dingen gedaan. Misschien een interessante zomergast?![]()
Interessanter dan wat er afgelopen zondag zat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah, interessant. Ik heb ook nooit geweten dat het dezelfde persoon was als de diskjockey Gerard de Vries.
Geweldige term ook: parlandomuziek.
Hij heeft wel veel verschillende dingen gedaan. Misschien een interessante zomergast?
Maar het zal de Vpro te volks zijn waarschijnlijk, niet OSM genoegIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Aan de andere kant zit er morgen volgens mij voor het eerst een persoon uit de gereformeerde hoek.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Interessanter dan wat er afgelopen zondag zat.
Maar het zal de Vpro te volks zijn waarschijnlijk, niet OSM genoeg![]()
Dit wordt een hele avond een college over terrorisme..... lijkt me niet de bedoeling van Zomergasten.... het moet over die gasten zelf gaan.... saaie avond dus...Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Volgens mij wordt er in ieder seizoen minstens 1 wetenschapper uitgenodigd die het over zijn vakgebied heeft. En minder over zijn eigen persoon in vergelijking met andere gasten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dit wordt een hele avond een college over terrorisme..... lijkt me niet de bedoeling van Zomergasten.... het moet over die gasten zelf gaan.... saaie avond dus...![]()
ok...dat is nieuw voor mij......quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:46 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er in ieder seizoen minstens 1 wetenschapper uitgenodigd die het over zijn vakgebied heeft. En minder over zijn eigen persoon in vergelijking met andere gasten.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Wat een vooroordelen toch weerquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dit wordt een hele avond een college over terrorisme..... lijkt me niet de bedoeling van Zomergasten.... het moet over die gasten zelf gaan.... saaie avond dus...![]()
![]()
Ik vond Wilfried ook niet echt op zijn best, maar heb het wel volgehouden, lekker onderuit en een beetje wegdromen af en toe, even weglopen en dan weer aanschuiven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:19 schreef tong80 het volgende:
Net na drie kwartier afgehaakt. Wat een burgertruttige-saaie-dozen-aflevering. Vreselijk.
Geen woorden aan vuil maken en op naar morgen.
Heb medelijden om de kijkers die het 3 uur hebben uitgehouden zondag.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: