quote:Op maandag 19 mei 2014 19:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee laat maar, je gebruikt exact dezelfde UI als Fokker101, vandaar de verwarring aan mijn zijde.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:23 schreef Geelman het volgende:
Ik heb een zomer als hulpje bij een eenmansbedrijfje gewerkt dat in postzegels deed om te verzamelen. Wat waren zoal de werkzaamheden:
- Postzegels zoeken
- Postzegels verplaatsen
- Postzegels tellen
- Postzegels sorteren op land, thema en waarde
- Postzegels insteken
- Postzegels insealen
Dat lijkt leuk, maar als je een paar uur lang postzegels hebt gezocht, gesorteerd en ingeseald, word je er toch wel een beetje beu van.
Ook had de beste man een soort 'postzegelmixer' en ik mocht dit apparaat bedienen. Voor wie zich afvragen hoe zo'n ding werkt, volgt er een beknopte uitleg. Sommige mensen vinden het blijkbaar leuk om een baal gemixte postzegels te kopen. Daar had deze ondernemer slim op ingespeeld door gigantische hoeveelheden postzegels uit verschillende landen op te kopen. Aangezien de postzegels gemixt in een pakketje moesten komen, het is immers niet leuk om een pakketje vol met dezelfde zegels te krijgen, had de man een zegelmixer gebouwd. Dit apparaat bestond uit een wasmachinemotor met daarop een grote plastic bak gemonteerd. Alle postzegels die gemixt moesten worden, werden op de grond gegooid en het was mijn taak om ze daarna in de draaiende bak te smijten. Als er maar genoeg postzegels in de mixer werden gegooid, vlogen de postzegels er na verloop van tijd vanzelf weer uit. Wat er met de gemixte zegels gebeurde, weet ik niet precies meer, maar een grote troep werd het in ieder geval wel. Aan postzegels zitten van die rafelrandjes en als je ze gaat mixen, komen er gigantische hoeveelheden stof vrij. Dat wist ik ook niet, want dit soort dingen leer je alleen door ervaring. Daar stond ik dan, met m'n mondkapje op en wit van het papierstof postzegels te mixen...
Vrachtwagens afwassen?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:30 schreef bananenpret het volgende:
ik heb als in de diepvries, kippenboerderij, varkenshouderij en als vrachtwagen afwasser gewerkt. Dit waren allemaal zomerbaantjes. Toen ik klaar was met mijn HAVO heb ik besloten om in dienst te gaan. Over kut banen gesproken: zwaar onderbetaald je leven op het spel zetten in een of andere zandrepubliek. Maar goed, uitgevoerd veel van geleerd en toch maar weer gaan studeren! zo kunnen kut baantjes je ook weer op het juiste spoor zetten.
Altijd mooi volk bij het uitzendbureau dat weer iemand strikt voor dat soort klusjesquote:Op maandag 2 juni 2014 15:52 schreef Wootism het volgende:
Heb me een keer een baantje laten aanpraten via een uitzendbureau.
Ik moest posters ophangen in horeca-gelegenheden....
Zou allemaal super fantastisch zijn want ik kwam dan in de vetste discotheken en cafés, en ging door heel Nederland reizen!
[...]
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:52 schreef Wootism het volgende:
Ik moest posters ophangen in horeca-gelegenheden...
Zo af en toe kom ik hier van die baantjes tegen waarvan ik er niet eens over nadacht dat die ook moeten bestaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:52 schreef Wootism het volgende:
Ik moest posters ophangen in horeca-gelegenheden....
Jij zo van, whoooo makkelijk geld verdienen én geile wijven scorenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:52 schreef Wootism het volgende:
Zou allemaal super fantastisch zijn want ik kwam dan in de vetste discotheken en cafés, en ging door heel Nederland reizen!
papierstof is heel erg slecht voor je longen, het is piepklein en scherp...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:57 schreef RamteamJax het volgende:
Och, ik heb toen ik nog jong was (17/18) eens vier weken in de vakantie in een papierrecyclingfabriek gewerkt. Zo ontzettend veel stof en onzin, was daarna twee weken ziek. Leuk, die eerste vier weken waren kutweer, die twee weken dat ik ziek was, was het 37 graden ... fml.
Maar ja, das war einmal !
Ehhh.. heb jij het topic wel doorgelezen?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:39 schreef bosa_kaba het volgende:
Als ik denk aan de kutste baan die er bestaat dan denk ik aan die mensen die snacks verkopen in de trein, met alle respect.
Nogmaals respect dat je dit kan doen, met zo'n grote lompe tas op de rug heel ouderwets een voor een alle mensen vragen of ze nog iets willen hebben. Per coupe zijn er misschien maximaal 3 die ook echt daadwerkelijk iets willen hebben, en de rest kijkt je zuur aan, kunnen niet wachten tot je voorbij bent of in het ergste geval kom je mensen zonder respect tegen die je uitlachen of belachelijk gaan lopen maken. Tenminste, zo komt het op mij over.
Ben wel benieuwd of hier iemand is die dit heeft gedaan en of hij/zij ervaringen hier wil delen.
Ehh... Kom ik over alsof ik dat zou doen? Zwem niet in de vrije tijd zoals menig fokker. En ben ook nog geen post tegengekomen daarover?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ehhh.. heb jij het topic wel doorgelezen?
Ga dan niet zo'n baantje aanzwengelen als de kutste baan ooit vriend.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef bosa_kaba het volgende:
[..]
Ehh... Kom ik over alsof ik dat zou doen? Zwem niet in de vrije tijd zoals menig fokker. En ben ook nog geen post tegengekomen daarover?
Dat doet hij toch ook niet? Het is het kutste baantje dat hij gedaan heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef Poesopstokje het volgende:
Ga dan niet zo'n baantje aanzwengelen als de kutste baan ooit vriend.
dat maakt ook echt een plop geluid?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:56 schreef fh101 het volgende:
Allebei rectaal. Vaginaal lijkt me ook weer van een heel ander kaliber. Ik ben nu na een jaar net gewend aan die rectale prolaps zeg maar. Dat je die er opeens uit ziet en hoort ploppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |