SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vandaar de TTquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef Revontulet het volgende:
lolwut, ik kijk even naar die HH packs, kan ze alleen kopen met fifa points...
Beide wel denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Is Lukaku of Benteke ook goed bruikbaar in 4-3-3?
Odjidja-Ofoe er sowieso in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik wil iets maken met de Heerenveen versie van El Ghanassy en dan Lukaku/Benteke als spits
Lukakuquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja!Alleen twijfel of ik Benteke of Lukaku moet nemen..
Ghanassy lukaku ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja!Alleen twijfel of ik Benteke of Lukaku moet nemen..
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ghanassy lukaku ?
Duarte odjidja ?
Willems donk ?
snel kopen gewoon. En dan profiteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Alleen is een 1 of andere monchool Ghanassy aan het pricefixen..
Monchool ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zo dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk 1. Maar er zaten er 135. Kon niet kiezen uit 2 favorietenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
TT had moeten zijn: 'Je kat Kandji noemen'
Geen Pieters ipv Willems?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo dus
[ afbeelding ]
Oohdas minder
Koop Lukaku wel bij WBA denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo dus
[ afbeelding ]
Oohdas minder
Tissues erbij. Niemand die je ziet. Huilen lucht op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef poker4lifee het volgende:
altijd als ik denk een chille film te kijken blijkt het ineens een erge drama te zijn![]()
Oh ik dacht dat hij iemand bedoelde met het Dauwn syndroom.quote:
Dat maakt geen zak uit inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Koop Lukaku wel bij WBA denk ik
Per saldo verschillen ze niet veel van elkaar. Ook geen lieverdjes namelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij iemand bedoelde met het Dauwn syndroom.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tissues erbij. Niemand die je ziet. Huilen lucht op.
Ik dacht meer aan het Syndroom van tietsuhquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij iemand bedoelde met het Dauwn syndroom.
Andere CV Almebäck.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo dus
[ afbeelding ]
Oohdas minder
Wanyama, Forrest of Brown op CM inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan Lustig op CB, en CM en RW uit SPL
Ik had dat met the notebook. Ik dacht dat dat over een laptop zou gaan waar gevaarlijke info op zou staan ofzo. Maar ik kwam uit bij een rijk meisje die haar arme jeugdliefde liet lopen en daar spijt van kreeg. Een bak vol problemen natuurlijk toen ze ging trouwen met iemand anders.quote:
Jij komt in de hemel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk 1. Maar er zaten er 135. Kon niet kiezen uit 2 favorietenWel erg hoeveel mensen hun dieren dumpen. Misdadig
Heel veel bier drinken, dan is het snel weer voorbij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Avond![]()
Zo'n zin in morgenIemand nog leuke dingetjes in Brussel, aangezien we er de hele dag zijn en vast niet de hele dag op de markt staan?
Ik heb Balo nooit in een team gehad volgens mij, maar IF Balo wel en die vond ik wel echt baas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Division 1 gewonnen met mijn nieuwe team. Na een goede start viel het een beetje stil, kon degradatie voorkomen en won daarna gelijk de titel. Ben over IF Balotelli nog niet echt te spreken, merk ook bijzonder weinig verschil met de NIF. IF Palacio en Pato zijn wel een gouden duo en KPB....
Hoeft van mij niet snel voorbijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heel veel bier drinken, dan is het snel weer voorbij.
en WBA versie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Goedkoopste LW 4-3-3 El Ghanassy 8,5k.. belachelijk
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had dat met the notebook. Ik dacht dat dat over een laptop zou gaan waar gevaarlijke info op zou staan ofzo.
quote:
Pato is ook efficiënter dan IF Palacio en IF Balo bij mij. Maar misschien moet ik gewoon weer even aan hem wennen. Merk wel dat ik iets te veel zit te kloten met IF Lulic, ik probeer hem te lanceren en van afstand te laten schieten maar dat gaat soms best lastig en het is niet fijn om de bal met de LB kwijt te raken. Krijg je een beetje Atouba-praktijken. Voor de rest wel echt een bazen team, misschien nog TOTS Benatia halen in plaats van Barzagli, dan heb ik met Chiellini, Ogbonna en TOTS Benatia een prima verdediging.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb Balo nooit in een team gehad volgens mij, maar IF Balo wel en die vond ik wel echt baas.
IF Palacio is redelijk maar niet zo goed als hij vorig jaar was en het jaar ervoor.
Wij zijn het niet echt bepaald vaak met elkaar eens vandaagquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond het niks, maar da's ook slechts mijn mening
100 miljoen voor Bale, Ipads op straat. De media blaast die crisis gewoon op in Spanjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:30 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn moeder woont in Spanje en heeft vanmiddag een Ipad op straat gevonden
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
100 miljoen voor Bale, Ipads op straat. De media blaast die crisis gewoon op in Spanje
TOTS Campagnaro speelt ook best prima. En verder vind ik op rechts (TOTS/SIF) Lamela nog steeds de beste buitenspeler uit de Serie Aquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pato is ook efficiënter dan IF Palacio en IF Balo bij mij. Maar misschien moet ik gewoon weer even aan hem wennen. Merk wel dat ik iets te veel zit te kloten met IF Lulic, ik probeer hem te lanceren en van afstand te laten schieten maar dat gaat soms best lastig en het is niet fijn om de bal met de LB kwijt te raken. Krijg je een beetje Atouba-praktijken. Voor de rest wel echt een bazen team, misschien nog TOTS Benatia halen in plaats van Barzagli, dan heb ik met Chiellini, Ogbonna en TOTS Benatia een prima verdediging.
Voor de spiegel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Eerste rukkie in mijn Sounders shirt is goed bevallen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die kan niet in een 4222quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TOTS Campagnaro speelt ook best prima. En verder vind ik op rechts (TOTS/SIF) Lamela nog steeds de beste buitenspeler uit de Serie A
Jep, die witte vlek steekt goed af op de groene achtergrond.quote:
Flikker op man, Ricardo maakt een zo'n flutgoal en Willy skillt ze eruit en die krijgt er geenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Willy maar wel Ricardo
Ik heb eindelijk een xbox en de Space needle ondergekwakt.quote:
Penaltykillerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet niet wat Kenneth daar doet
Geen mutumbaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Flikker op man, Ricardo maakt een zo'n flutgoal en Willy skillt ze eruit en die krijgt er geen
Ja het was niet persoonlijk op jou gerichtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]ik maak dat niet. Wat mij betreft staan ze er allebei in.
Beter had je je shirt binnenstebuiten aan moeten trekken en dan je hoofd in het shirt steken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een xbox en de Space needle ondergekwakt.
Ik vind eigenlijk dat die er geen verdiend. Die had er 5 moeten maken, miste alles. Scoort nu 1 penalty en een normale goal en zou er dan wel een krijgenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat moet je met een gold Reginussen?
Van Rhijn...mja![]()
Wel benieuwd naar de stats van Finnbogasson.
show dat team eens dan. Als hij CAM wordt ben ik heel blijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Geen mutumbahad er al een team voor
Ik zie het helemaal voor me. Jij met grote verbazing geluisterd naar je moeder en in de volle overtuiging dat ze zo'n ziek duur ding heeft gevonden; blijkt het eigenlijk te gaan om een goedkoop paar badslippers van het merk eypatt, dat in Spanje ineens absurd populair is onder huisvrouwen met korte, pittige kapseltjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:30 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn moeder woont in Spanje en heeft vanmiddag een Ipad op straat gevonden
Je moet niet knoeienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog een Koreaanse CB met goede statsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Your imagination is godly, sir.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me. Jij met grote verbazing geluisterd naar je moeder en in de volle overtuiging dat ze zo'n ziek duur ding heeft gevonden; blijkt het eigenlijk te gaan om een goedkoop paar badslippers van het merk eypatt, dat in Spanje ineens absurd populair is onder huisvrouwen met korte, pittige kapseltjes.
Ik heb het niet over het al dan niet terecht zijn van die IF's...meer over de toegevoegde waarde van in FUTquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat die er geen verdiend. Die had er 5 moeten maken, miste alles. Scoort nu 1 penalty en een normale goal en zou er dan wel een krijgen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Beter had je je shirt binnenstebuiten aan moeten trekken en dan je hoofd in het shirt steken.
Want knus
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me. Jij met grote verbazing geluisterd naar je moeder en in de volle overtuiging dat ze zo'n ziek duur ding heeft gevonden; blijkt het eigenlijk te gaan om een goedkoop paar badslippers van het merk eypatt, dat in Spanje ineens absurd populair is onder huisvrouwen met korte, pittige kapseltjes.
Even maken op wefut hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
show dat team eens dan. Als hij CAM wordt ben ik heel blij
Godver, mijn vriendin heeft visite hier en vraagt waarom ik zit te lachenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Of het als een onderbroek dragen en dan via het geile nylon jezelf plezieren.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
gewoon vol trots laten zien. En vergeet jouw stukje in de OP niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Godver, mijn vriendin heeft visite hier en vraagt waarom ik zit te lachen![]()
![]()
'Ja zo'n gast zit te rukken in zijn nieuwe voetbalshirt.'quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
![]()
Daar ga ik Castaignos niet voor inwisselenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gezien de upgrade van Finnbogason zijn NIF naar de UP krijgt zijn IF nog geen goede stats. Verder heeft hij ook maar 2*
wel 5* weak foot.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar ga ik Castaignos niet voor inwisselen
Als ze visualisatie nodig hebben ga ik wel even voor mijn webcam staan hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ze visualisatie nodig hebben ga ik wel even voor mijn webcam staan hoor.
Ik heb dat nodig, kan dat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
hahah echt klote ja als je het van te voren niet verwacht. Ik net met million dollar baby, dacht een feelgood sport film, hoog cijfer op imdb enzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had dat met the notebook. Ik dacht dat dat over een laptop zou gaan waar gevaarlijke info op zou staan ofzo. Maar ik kwam uit bij een rijk meisje die haar arme jeugdliefde liet lopen en daar spijt van kreeg. Een bak vol problemen natuurlijk toen ze ging trouwen met iemand anders.
En met het posten van dit soort onzin sta ik bij de eerste 150 op fok heb ik vernomen
PINOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Waarom sta jij niet in de OPquote:
Ik aanbid je dan ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:43 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb mezelf te belachelijk gemaakt om nog aanbeden te worden Timmy
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom sta jij niet in de OP!
Ga je weer futten?quote:
Godverdomme belachelijkquote:
Ik weet niet wie ik moet onderkwakken om in de OP te komen?quote:
img]http://wefut.nl/squad_image/3232/[/img]quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
show dat team eens dan. Als hij CAM wordt ben ik heel blij
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er wel cool uit toch?
Je bent al meerdere keren genoemd hoor. Je komt er wel in, moet alleen de visuals even fixen maar kan nu niet bij mijn faptop.quote:
Ik vind het niet zo mooiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Oke nice, hoopte op een team met Borgesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
img]http://wefut.nl/squad_image/3232/[/img]
Wil dit maken met andere lcdm cb en lm, maar als hij if wordt ga ik het zo proberen!
Verder is if montero echt heel goedvoelt niet zo heel snel aan maar zijn dribbel..
beetje duivelsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Mag je dit niet meer zeggen of mag je ik vind dit niet zo mooi niet meer zeggenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit. Maar ik mag dit niet meer zeggen.
Mijn oprechte excuses. Egt sorryquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had alweer 30 bladzijde verder kunnen zijn met leren, maar kut WeFUT trekt altijd de aandacht.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke nice, hoopte op een team met Borges
[..]
beetje duivels
Krijgen jullie eens ff lekker lepra ofzo, kijken wie er dan niet meer zo mooi is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit. Maar ik mag dit niet meer zeggen.
Ik ga wel wat bedenken!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke nice, hoopte op een team met Borges
[..]
beetje duivels
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Krijgen jullie eens ff lekker lepra ofzo, kijken wie er dan niet meer zo mooi is.
Dat logo iig nog steeds nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Krijgen jullie eens ff lekker lepra ofzo, kijken wie er dan niet meer zo mooi is.
Hij vroeg er toch ook een beetje om?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het zijn meningen man. Ik vind het ook lelijk, maar ik zeg het niet omdat jij dan op je kleine pener bent getrapt.
tip voor je FIFA points; zet ze op je PS en log dan uit. Start dan je web app op en ga weer in FUT op je console. Mijn broertje had zo dubbel gebruik gemaakt van al zijn punten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef FCsuarez het volgende:
wil ik zo'n 50 K pack kopen loopt de webapp vast als ik wil betalen
Dit. Stukken beter dan de logo's die langskomen imo. Ik zou eerder iets aan de slogan doen dan aan het logo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
wat is er mis met het huidige logo dan? lekker simpel, lekker strak, prima wmb
wilde er eentje gewoon met coins kopenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tip voor je FIFA points; zet ze op je PS en log dan uit. Start dan je web app op en ga weer in FUT op je console. Mijn broertje had zo dubbel gebruik gemaakt van al zijn punten.
nee. Dat kan niet. haha.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wilde er eentje gewoon met coins kopenmaar dat kan dus niet
Ik wil je niet uit je droom halen, maar niemand geeft een neuk om Emenike of Turks voetbal.quote:
Niets aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit. Stukken beter dan de logo's die langskomen imo. Ik zou eerder iets aan de slogan doen dan aan het logo.
wtf... waarom staat het er dan bijquote:
Ik zit jullie ook maar te dollen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het zijn meningen man. Ik vind het ook lelijk, maar ik zeg het niet omdat jij dan op je kleine pener bent getrapt.
Ok.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil je niet uit je droom halen, maar niemand geeft een neuk om Emenike of Turks voetbal.Sorry.
Niet over voetbal praten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
Maar verder ben je wel lief hoor, Ozz. Als je niet over Turken, voetbal, Emenike of spataders praat.
Ik wist niet eens dat er een slogan wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit. Stukken beter dan de logo's die langskomen imo. Ik zou eerder iets aan de slogan doen dan aan het logo.
nicequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
Weer een assist van Zaha. En een goal van Angelo Henriquez.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik laat me niet uit mijn tent lokken
Ik dacht aan: "WeFUT, WeFUT, WeFUT, je moeder heeft een grote snor". Of heb jullie een betere?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief brengt.quote:
laat het dan tenminste rijmen. #HINT.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik dacht aan: "WeFUT, WeFUT, WeFUT, je moeder heeft een grote snor". Of heb jullie een betere?
Ik dacht aan : We can't boy futhead on this timequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik dacht aan: "WeFUT, WeFUT, WeFUT, je moeder heeft een grote snor". Of heb jullie een betere?
Het is goffedomme warm, ga jij de hele dag in je tent zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik laat me niet uit mijn tent lokken
Gewoon alleen een link naar Kandji's profiel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Schaduw jonguh. Als een echte Maaskantjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is goffedomme warm, ga jij de hele dag in je tent zitten.Zuurpruim.
Hoop het. Borges is als ST niet zo, als CF in 4231 lijkt me wel leuk. Maar je hoeft niks te bedenken, doe ik dan zelf wel hahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik ga wel wat bedenken!maar je hoopte dat hij als cam uitkwam.. Speelde hij daar of hoop je dat gwoon?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht aan : We can't boy futhead on this time
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
OF: We can't boy a capable server on this time
En dan als subsubtitel: Timmy_Turner hasn't donetet jet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
OF: We can't boy a capable server on this time
Als Reemi niet zo gemeen tegen mij was altijd had ik allang gedoneerdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En dan als subsubtitel: Timmy_Turner hasn't donetet jet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik snap je frustraties wel, de transfersommen die ze in Turkije betalen kun je 3x NAC Breda opkopen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die neiging krijg ik ook bij Turks voetbal.... ow, nu zeg ik het toch
Ik vind het ook niet mooi maar ik ben te kritisch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Van al die Mini's die jouw club weggeeft om andere ploegen om te kopen ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik snap je frustraties wel, de transfersommen die ze in Turkije betalen kun je 3x NAC Breda opkopen.
Als Welliton, Doumbia, Remy, Cisse, Walcott, Hernandez, Esswein en Co ook nog even naar Turkije verkassen dan overweeg ik om FUT 14 een kans te geven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Emenike dus niet in FUT als de Turkse competitie er niet in zitOverigens zou hij dan maar ongeveer 85 pace hebben.
Ook mee eens en met ons volgens mij nog meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
wat is er mis met het huidige logo dan? lekker simpel, lekker strak, prima wmb
Maar ik maak het ook voor mezelfquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoop het. Borges is als ST niet zo, als CF in 4231 lijkt me wel leuk. Maar je hoeft niks te bedenken, doe ik dan zelf wel haha
Geloof me, het blijft niet bij alleen Mini'squote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van al die Mini's die jouw club weggeeft om andere ploegen om te kopen ook
Wel jammer dat die Turkse armoedzaaiers vervolgens alleen hun contractuele verplichtingen niet nakomenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik snap je frustraties wel, de transfersommen die ze in Turkije betalen kun je 3x NAC Breda opkopen.
Ik had het dan ook enkel over de mini'squote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geloof me, het blijft niet bij alleen Mini's
Maar waarom iedereen dan kritisch is richting Pascal snap ik niet. Ik heb die logo's gemaakt, dus ja...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet mooi maar ik ben te kritisch.
Esswein wordt een silver en wat is er precies erg aan Cisse? Die is sowieso wel oud dus ik snap niet dat hij nog zoveel pace heeft. Die anderen zitten er nog wel gewoon in. Er zullen ongetwijfeld ook weer nieuwe spelers met meer dan 90 pace bijkomen en snelle spelers die van silver naar gold gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als Welliton, Doumbia, Remy, Cisse, Walcott, Hernandez, Esswein en Co ook nog even naar Turkije verkassen dan overweeg ik om FUT 14 een kans te geven.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als Welliton, Doumbia, Remy, Cisse, Walcott, Hernandez, Esswein en Co ook nog even naar Turkije verkassen dan overweeg ik om FUT 14 een kans te geven.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als Reemi niet zo gemeen tegen mij was altijd had ik allang gedoneerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Het zit redelijk diep dus die transfer van Bayram, of wie was het ook al weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel jammer dat die Turkse armoedzaaiers vervolgens alleen hun contractuele verplichtingen niet nakomen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik bericht je donderdag even over je rekeningnummer oke? Heb geen paypal dus dat gaat niet gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Never mind, je hebt blijkbaar ook niet eens echt verstand van het Turkse voetbalquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het zit redelijk diep dus die transfer van Bayram, of wie was het ook al weer
Ik vind het helemaal prima als Bale naar Real gaat, maar dan moet Real wel Ronaldo weer afstaan aan United, die op hun beurt weer Rooney af zullen staan aan Chelsea.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Even een voetbaldiscussie jongons:
Ik vind dat er in de media nogal neerbuigend over Bale wordt gedaan. Een aardige linksback wordt er dan gezegd. Terwijl die man toch gewoon geweldig speelt op de Linkshalf positie en vooral aanvallend juist zijn klasse laat zien. Miss hierin iets minder dan Ronaldo, maar maakt verdedigend zoveel goed dat ik liever Bale dan Ronaldo in mijn team heb.
Ik vind dan ook dat het niet zo gek is dat er een zelfde soort bedrag uit komt rollen (staat buiten kijf dat het sowieso teveel geld is, voor wie dan ook ). Het lijkt mij dan ook dat die columnisten die dat melden niet zoveel naar Engels Voetbal kijken (Thijs Zonneveld bijv.) Jullie als echte kenners, hoe denken jullie erover?
Geweldig manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik bericht je donderdag even over je rekeningnummer oke? Heb geen paypal dus dat gaat niet gaan
Het is maar net wat je wilt, Ronaldo heeft zich overal bewezen met doelpunten. Het is gewoon een machine dat garant staat aan doelpunten. Bale is misschien verdedigend sterker als Ronaldo, maar is aan de overkant ook een stuk minder effectief.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind dat er in de media nogal neerbuigend over Bale wordt gedaan. Een aardige linksback wordt er dan gezegd. Terwijl die man toch gewoon geweldig speelt op de Linkshalf positie en vooral aanvallend juist zijn klasse laat zien. Miss hierin iets minder dan Ronaldo, maar maakt verdedigend zoveel goed dat ik liever Bale dan Ronaldo in mijn team heb.
Ik vind dan ook dat het niet zo gek is dat er een zelfde soort bedrag uit komt rollen (staat buiten kijf dat het sowieso teveel geld is, voor wie dan ook ). Het lijkt mij dan ook dat die columnisten die dat melden niet zoveel naar Engels Voetbal kijken (Thijs Zonneveld bijv.) Jullie als echte kenners, hoe denken jullie erover?
Ömer Bayram ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het zit redelijk diep dus die transfer van Bayram, of wie was het ook al weer
Wat een kutreactie weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima als Bale naar Real gaat, maar dan moet Real wel Ronaldo weer afstaan aan United, die op hun beurt weer Rooney af zullen staan aan Chelsea.
En dat moet jij zeggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Never mind, je hebt blijkbaar ook niet eens echt verstand van het Turkse voetbal
Heeft op een veel minder aanvallende positie toch ook veel goals en assists geleverd? En dat in een mindere ploeg. Vooral veel belangrijke acties ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wilt, Ronaldo heeft zich overal bewezen met doelpunten. Het is gewoon een machine dat garant staat aan doelpunten. Bale is misschien verdedigend sterker als Ronaldo, maar is aan de overkant ook een stuk minder effectief.
Sorry, beetje mening spuien. Maar je hebt gelijk. Hij is begonnen als linksback en kan prima aanvallen. Ook vanaf rechts gewoon gevaarlijk, want dat naar binnen trekken van hem.quote:
Prachtactie zegquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Voor op de Xbox: ik geef ze weg. DM de naam van de speler die je wilt hebben (1 p.p.) en als je als eerste bent voor die speler, dan win je 'm.
(1 probleem: ik kan niet op m'n console, dus ik weet even niet echt een goede oplossing voor de overdracht)
Dan zet Ozz mee op het verkeerde spoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope. Het ging vooral om het transfergeld van Amoah.
100 veels te veel, maarja bedragen zijn toch nogal random de laatste tijdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie ze ook wint, sympathiekquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Voor op de Xbox: ik geef ze weg. DM de naam van de speler die je wilt hebben (1 p.p.) en als je als eerste bent voor die speler, dan win je 'm.
(1 probleem: ik kan niet op m'n console, dus ik weet even niet echt een goede oplossing voor de overdracht)
Dit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wilt, Ronaldo heeft zich overal bewezen met doelpunten. Het is gewoon een machine dat garant staat aan doelpunten. Bale is misschien verdedigend sterker als Ronaldo, maar is aan de overkant ook een stuk minder effectief.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik moest hardoplachen om die twee dingen naast die politieagent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn het? Beren?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Mwa, Bale heeft vorig seizoen als LM/LW gespeeld en Ronaldo wel vaker als LW, maar vind Ronaldo aanvallend gezien ook gewoon completer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft op een veel minder aanvallende positie toch ook veel goals en assists geleverd? En dat in een mindere ploeg. Vooral veel belangrijke acties ook.
60 mil zou beter zijn. 100 mil is teveelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toffe actie manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ja samen slaat idd nergens op of Ronaldo moet de spits inquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
100 veels te veel, maarja bedragen zijn toch nogal random de laatste tijdErg goede speler gewoon natuurlijk. zieke snelheid, ziek schot, kracht, best een goede techniek.
Alleen speelt zelfde positie als Ronaldo.. dus die moet dan toch echt wegKunnen ze net zo goed gewoon Ronaldo houden..
Dat probeerde Ancelotti al, maar Ronaldo scheen er zelf niet erg blij mee, omdat hij minder runs mocht maken dan...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja samen slaat idd nergens op of Ronaldo moet de spits in
Ronaldo speelde in de voorbereiding al in de punt van de aanval toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja samen slaat idd nergens op of Ronaldo moet de spits in
Broodjessmerende beren jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest hardoplachen om die twee dingen naast die politieagent.Wat zijn het? Beren?
Er is niks mis met een RB op RM hoor. Je ziet ook mensen die een RM op RWB zetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als het lukt, ga ik Beltran overigens ook echt gebruikenWel op RM dus dan ben ik een vieze aap, maar anders kan ik mijn halve MLS team niet mooi maken
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is niks mis met een RB op RM hoor. Je ziet ook mensen die een RM op RWB zetten.
dat doen met Bale in 5-2-1-2 op links.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is niks mis met een RB op RM hoor. Je ziet ook mensen die een RM op RWB zetten.
Hier heb ik ook nog niet over nagedacht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat gebruiken de studenten hier om aantekeningen te maken, laptop, notebook, tablet, schrift of iets anders?
Zit er aan te denken om een tablet te halen...
Tijdje iPad gebruikt, maar dat vond ik helemaal niks. Nu sinds een half jaar een Macbook Pro en dat werkt topquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat gebruiken de studenten hier om aantekeningen te maken, laptop, notebook, tablet, schrift of iets anders?
Ik gebruik een laptop, maar ik maak eigenlijk nauwelijks aantekeningen dus weet niet of het handig is. Zit vaker andere dingen op die laptop te doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Apple-fanboy.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tijdje iPad gebruikt, maar dat vond ik helemaal niks. Nu sinds een half jaar een Macbook Pro en dat werkt top
Ik zit ook nog 2 uur per dag in de trein dus een tablet zou wel handig zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hier heb ik ook nog niet over nagedacht.Interessante post
Is gewoon kwaliteit, in ieder geval is de Macbook echt veel beter dan de Windows laptops die ik gebruikt heb als IT'er (zakelijk en prive)quote:
En waarom vind je dat beter?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is gewoon kwaliteit, in ieder geval is de Macbook echt veel beter dan de Windows laptops die ik gebruikt heb als IT'er (zakelijk en prive)
Ik hooguit 8 minuten, maar ik ga zo vaak mogelijk fietsen denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zit ook nog 2 uur per dag in de trein dus een tablet zou wel handig zijn
Ik vind het juist onhandig een tablet. Werkt niet snel genoeg voor aantekeningen en in de trein kan je net zo goed met je laptop zitten, ruimte zatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zit ook nog 2 uur per dag in de trein dus een tablet zou wel handig zijn
Tablet met extern toetsenbord in een tas is dan misschien wel handig voor aantekeningen...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het juist onhandig een tablet. Werkt niet snel genoeg voor aantekeningen en in de trein kan je net zo goed met je laptop zitten, ruimte zat
Waarom werkt dat niet snel? Als je er een toetsenbord bij koopt zit je ver onder de prijs van een laptop.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het juist onhandig een tablet. Werkt niet snel genoeg voor aantekeningen en in de trein kan je net zo goed met je laptop zitten, ruimte zat
Ja het kan wel, ik vind dat teveel gedoequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom werkt dat niet snel? Als je er een toetsenbord bij koopt zit je ver onder de prijs van een laptop.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik bericht je donderdag even over je rekeningnummer oke? Heb geen paypal dus dat gaat niet gaan
Dit. De Uni staat vol met computersquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:23 schreef Reemi het volgende:
Ik neem m'n bazenlaptop maar gewoon mee denk ik, alleen nog niet getest of die niet te zwaar is op de rug.Binnenkort maar eens een goede tas voor kopen.
Al zit ik vaak genoeg in practicumlokalen met computers.Ik merk vanzelf wel wat het handigste is.
Wat ga jij eigenlijk studeren?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:23 schreef Reemi het volgende:
Ik neem m'n bazenlaptop maar gewoon mee denk ik, alleen nog niet getest of die niet te zwaar is op de rug.Binnenkort maar eens een goede tas voor kopen.
Al zit ik vaak genoeg in practicumlokalen met computers.Ik merk vanzelf wel wat het handigste is.
Hahahahaha hier ga je op terug komen op een dagquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit. De Uni staat vol met computers
Bij Windows heb ik vaak dat de laptop na een tijdje écht duidelijk trager wordt. De behuizing bij een Windows laptop is vaak van hard plastic en dat gaat na een tijdje breken, zeker als de laptop vaak warm wordt. Dit kan bij andere gebruikers natuurlijk verschillen, maar mijn prive laptops waren van Acer (echt drama werd veels te warm en veel te veel geluid) en Sony Vaio. Bij de Sony had ik echt problemen met de behuizing na 2.5 jaar gebruik op school.quote:
Informaticaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk studeren?
Ontopic:
Ik word niet zo vrolijk van deze skillstats
[ afbeelding ]
Je had geluk dat de tegenstander niet scoorde en sshhh ging doen ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:21 schreef poker4lifee het volgende:
wat ben ik toch sportief
stond 1-1 tegenstander wel goed, 30 min ofzo ging hij ineens afk, ik snel 3 goals maken dus 1-4 voor
komt ie na rust terug stuurt ie berichtje srry went 4 dinner..
ik dus ff 3 eigen goals makenen toen verder gespeeld.
Gelukkig met 4-5 gewonnen, anders huilen
Gewoon een collegeblok.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef Ajacied7 het volgende:
hahah tja hij stuurde dat berichtje toch srry went 4 dinner, dan kom je wel redelijk normaal overquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je had geluk dat de tegenstander niet scoorde en sshhh ging doen ja.
Heb jij eigenlijk al iets gehoord van je uni? Ik sta wel ingeschreven via studielink, maar heb verder nog geen brieven gehad. Alleen een UvA-tijdschriftje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit. De Uni staat vol met computers
Dan zou ik idd gewoon met je bazenlaptop gaan. Die heb ik ook een (vrij nutteloos voor Bedrijfseco maja) en dat vind ik toch wel het fijnstquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je had geluk dat de tegenstander niet scoorde en sshhh ging doen ja.
Ik heb een brief van de Uni gekregen met info over de eerste week. Verder een week Groningen verkennen en een weekendje introductiekamp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al iets gehoord van je uni? Ik sta wel ingeschreven via studielink, maar heb verder nog geen brieven gehad. Alleen een UvA-tijdschriftje.
Niemand die om een van die 3 gevraagd hadquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je een van die drie hebben, DS2?
Ga ik denk ik ook doen ja, in practicumlokalen staan de pc's achter je dus dat kan tijdens colleges sowieso niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan zou ik idd gewoon met je bazenlaptop gaan. Die heb ik ook een (vrij nutteloos voor Bedrijfseco maja) en dat vind ik toch wel het fijnst
Boeiendquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niemand die om een van die 3 gevraagd had
Wat een kkgier ben ik
Ja maar ook als je vervolgens nog iets met een groepje gaat doen voor een project is het fijn om een laptop bij te hebben. De BB is in de middaguren vaak overvol en dan moet je meestal een dag vantevoren al hebben gereserveerdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ga ik denk ik ook doen ja, in practicumlokalen staan de pc's achter je dus dat kan tijdens colleges sowieso niet.
Ik heb er ook 1 gekocht voor m'n studie... 1 keer meegenomen voor een practicummiddag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan zou ik idd gewoon met je bazenlaptop gaan. Die heb ik ook een (vrij nutteloos voor Bedrijfseco maja) en dat vind ik toch wel het fijnst
Ik wil TOTS Gonzalez wel proberen in een 4222 teamquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die argumenten vind ik vrij matig. Ik heb een 17-inch Dell gehad die ik overal mee naar toe nam, en die deed het vorig jaar nog prima tot ik mijn oortjes op het toetsenbord had laten liggen en hem dichtsloeg(scherm stuk). Die had ik ook 5 jaar toen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bij Windows heb ik vaak dat de laptop na een tijdje écht duidelijk trager wordt. De behuizing bij een Windows laptop is vaak van hard plastic en dat gaat na een tijdje breken, zeker als de laptop vaak warm wordt. Dit kan bij andere gebruikers natuurlijk verschillen, maar mijn prive laptops waren van Acer (echt drama werd veels te warm en veel te veel geluid) en Sony Vaio. Bij de Sony had ik echt problemen met de behuizing na 2.5 jaar gebruik op school.
Deze problemen heb ik tot nog toe niet op mijn Macbook. Je betaald er inderdaad wel wat meer voor, maar voor kwaliteit hoor je gewoon te betalen.
Ik zou die McInerney wel willen proberen maar ik kan op dit moment geen FUT doen en het bronze toernooi werkt ook nog steeds nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bewaar 'm wel voor je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou die McInerney wel willen proberen maar ik kan op dit moment geen FUT doen en het bronze toernooi werkt ook nog steeds niet
Hmm.. Hopen dat er bij mij ook gauw wat komt. Maar een vriend van me heeft (gelukkig) ook nog niks gehoord geloof ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb een brief van de Uni gekregen met info over de eerste week. Verder een week Groningen verkennen en een weekendje introductiekamp.
In Tilburg was dat pas leuk. Kreeg je enkel een mailadres opgestuurd, maar die werkte dan eerst niet moest je weer wachtwoord veranderen. Ik dacht dat doe ik wel tegen die tijd, bleek dat al je inschrijvingen en collegegeld betalingen via een mailtje op dat adres moestenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hmm.. Hopen dat er bij mij ook gauw wat komt. Maar een vriend van me heeft (gelukkig) ook nog niks gehoord geloof ik.
Met de post?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In Tilburg was dat pas leuk. Kreeg je enkel een mailadres opgestuurd, maar die werkte dan eerst niet moest je weer wachtwoord veranderen. Ik dacht dat doe ik wel tegen die tijd, bleek dat al je inschrijvingen en collegegeld betalingen via een mailtje op dat adres moesten
Overigens sowieso kut dat je collegegeld in Tilburg nog met de post moet regelen en niet via Studielink. Nou heb ik er nooit zin in om het te doen
Ja met de post jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Met de post?Dacht dat het tegenwoordig allemaal verplicht via studielink moest.
Ik vind het maar bagger als IT'er.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is gewoon kwaliteit, in ieder geval is de Macbook echt veel beter dan de Windows laptops die ik gebruikt heb als IT'er (zakelijk en prive)
@Ozz:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die argumenten vind ik vrij matig. Ik heb een 17-inch Dell gehad die ik overal mee naar toe nam, en die deed het vorig jaar nog prima tot ik mijn oortjes op het toetsenbord had laten liggen en hem dichtsloeg(scherm stuk). Die had ik ook 5 jaar toen.
Het echte langzaam worden komt alleen maar door wat je erop zet of als de onderdelen de nieuwste software gewoon niet meer kunnen runnen. Verder vind ik het besturingssysteem van Apple niet erg lekker werken. En dat is eigenlijk het enige waar je het goed op kan beoordelen, want hardware kun je altijd zelf samenstellen als je echt iets goeds/anders wilt.
OSX serversquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het maar bagger als IT'er.
Zelf een laptop samenstellen/laten bouwen lijkt mij qua prijs-kwaliteit sowieso het voordeligst. Is ook zo met desktops...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
@Ozz:
Een Mac ziet er prachtig uit, maar geen enkele stukje software dat wij op de uni gebruiken draait op een Mac. De docenten bevelen aan het begin van het eerste jaar ook aan om geen Mac te kopen. Al kan ik me voorstellen dat dat bij een grafisch opleiding natuurlijk omgekeerd is.
Ik heb zelf nog nooit een Mac gehad en ik heb ook nooit de behoefte gehad om er 1 te kopen. Qua design zijn het prachtige dingen en grafisch zijn het ware krachtpatsers, maar ik vind ze gewoon te overpriced. Als ik een laptop zou kopen, zou ik eerder voor een Dell XPS of een Lenovo Thinkpad gaan en een desktop zet ik liever zelf in elkaar.
Hoeveel kost het ook alweer om een SSD te laten plaatsen in een Mac?
Gelukkig nooit mee hoeven werken.quote:
bij deze dan, ze zijn lelijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar waarom iedereen dan kritisch is richting Pascal snap ik niet. Ik heb die logo's gemaakt, dus ja...
En wat vind je er niet mooi aan? Zonder opbouwende kritiek zal het niet gauw beter worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij deze dan, ze zijn lelijk
gr gr kevin
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zag 'm gisteren. Welke idioot kwam met dit idee?
Met zo'n scherm naast je ben je toch al snel afgeleidquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:42 schreef poker4lifee het volgende:
Geen enkele aantekening gemaakt afgelopen schooljaarGewoon opletten en niet 20% van de tijd met andere dingen bezig zijn als je naar een college gaat
Of je leest een paar samenvattingen vantevoren dat is ook goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:42 schreef poker4lifee het volgende:
Geen enkele aantekening gemaakt afgelopen schooljaarGewoon opletten en niet 20% van de tijd met andere dingen bezig zijn als je naar een college gaat
EBE ja, maar nu al een week te lui om naar Leiden te gaan om collegegeld bewijs ding te halen die ik naar Tilburg moet opsturenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Of je leest een paar samenvattingen vantevoren dat is ook goed
Heb je je eigenlijk ingeschreven voor BE of EBE? EBE denk ik he?
lastig te zeggen, ik denk vooral te druk, die w is heel erg druk en die ander met al die doorgetrokken lijnen vind ik gewoon veel te druk voor een site als wefutquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En wat vind je er niet mooi aan? Zonder opbouwende kritiek zal het niet gauw beter worden.
waarom zoveel gig ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft er iemand van jullie ervaring met een Ipad 16gb?
Weet ik veel, heeft m'n moeder op straat gevondenquote:
Nog niks gehoord van beide opleidingen waar ik ingeschreven voor sta.. lekker alles op het laatste moment te weten krijgenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hmm.. Hopen dat er bij mij ook gauw wat komt. Maar een vriend van me heeft (gelukkig) ook nog niks gehoord geloof ik.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ongelofelijk.
Een pakketje met snoep en tampons elke maand als je een bloederige neukgrot krijgt.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Weet ik veel, heeft m'n moeder op straat gevonden
dan is het altijd goed tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Weet ik veel, heeft m'n moeder op straat gevonden
Eng hè? Misschien is het wel een boobytrap.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:50 schreef dion_v_k het volgende:
Er staat model A1395 achterop![]()
Volgens internet een Ipad 2?
Heb zo'n ding nog nooit in mijn handen gehad
Weet ik wel maar volgens internet kunnen mensen ook een programma installeren zodat hij te traceren is wanneer je er mee online gaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan is het altijd goed tochkan het alleen maar goede ervaring zijn toch
hahaha zeker weten dat er nu iemand op www.icloud.com zit te kijken waar ze ipad het laatst getraceerd isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eng hè? Misschien is het wel een boobytrap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |