SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vandaar de TTquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef Revontulet het volgende:
lolwut, ik kijk even naar die HH packs, kan ze alleen kopen met fifa points...
Beide wel denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Is Lukaku of Benteke ook goed bruikbaar in 4-3-3?
Odjidja-Ofoe er sowieso in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik wil iets maken met de Heerenveen versie van El Ghanassy en dan Lukaku/Benteke als spits
Lukakuquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja!Alleen twijfel of ik Benteke of Lukaku moet nemen..
Ghanassy lukaku ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja!Alleen twijfel of ik Benteke of Lukaku moet nemen..
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ghanassy lukaku ?
Duarte odjidja ?
Willems donk ?
snel kopen gewoon. En dan profiteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Alleen is een 1 of andere monchool Ghanassy aan het pricefixen..
Monchool ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zo dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk 1. Maar er zaten er 135. Kon niet kiezen uit 2 favorietenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
TT had moeten zijn: 'Je kat Kandji noemen'
Geen Pieters ipv Willems?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo dus
[ afbeelding ]
Oohdas minder
Koop Lukaku wel bij WBA denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo dus
[ afbeelding ]
Oohdas minder
Tissues erbij. Niemand die je ziet. Huilen lucht op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef poker4lifee het volgende:
altijd als ik denk een chille film te kijken blijkt het ineens een erge drama te zijn![]()
Oh ik dacht dat hij iemand bedoelde met het Dauwn syndroom.quote:
Dat maakt geen zak uit inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Koop Lukaku wel bij WBA denk ik
Per saldo verschillen ze niet veel van elkaar. Ook geen lieverdjes namelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij iemand bedoelde met het Dauwn syndroom.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tissues erbij. Niemand die je ziet. Huilen lucht op.
Ik dacht meer aan het Syndroom van tietsuhquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij iemand bedoelde met het Dauwn syndroom.
Andere CV Almebäck.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo dus
[ afbeelding ]
Oohdas minder
Wanyama, Forrest of Brown op CM inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan Lustig op CB, en CM en RW uit SPL
Ik had dat met the notebook. Ik dacht dat dat over een laptop zou gaan waar gevaarlijke info op zou staan ofzo. Maar ik kwam uit bij een rijk meisje die haar arme jeugdliefde liet lopen en daar spijt van kreeg. Een bak vol problemen natuurlijk toen ze ging trouwen met iemand anders.quote:
Jij komt in de hemel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk 1. Maar er zaten er 135. Kon niet kiezen uit 2 favorietenWel erg hoeveel mensen hun dieren dumpen. Misdadig
Heel veel bier drinken, dan is het snel weer voorbij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Avond![]()
Zo'n zin in morgenIemand nog leuke dingetjes in Brussel, aangezien we er de hele dag zijn en vast niet de hele dag op de markt staan?
Ik heb Balo nooit in een team gehad volgens mij, maar IF Balo wel en die vond ik wel echt baas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Division 1 gewonnen met mijn nieuwe team. Na een goede start viel het een beetje stil, kon degradatie voorkomen en won daarna gelijk de titel. Ben over IF Balotelli nog niet echt te spreken, merk ook bijzonder weinig verschil met de NIF. IF Palacio en Pato zijn wel een gouden duo en KPB....
Hoeft van mij niet snel voorbijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heel veel bier drinken, dan is het snel weer voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |