SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vandaar de TTquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef Revontulet het volgende:
lolwut, ik kijk even naar die HH packs, kan ze alleen kopen met fifa points...
Beide wel denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Is Lukaku of Benteke ook goed bruikbaar in 4-3-3?
Odjidja-Ofoe er sowieso in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik wil iets maken met de Heerenveen versie van El Ghanassy en dan Lukaku/Benteke als spits
Lukakuquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja!Alleen twijfel of ik Benteke of Lukaku moet nemen..
Ghanassy lukaku ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja!Alleen twijfel of ik Benteke of Lukaku moet nemen..
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ghanassy lukaku ?
Duarte odjidja ?
Willems donk ?
snel kopen gewoon. En dan profiteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Alleen is een 1 of andere monchool Ghanassy aan het pricefixen..
Monchool ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zo dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk 1. Maar er zaten er 135. Kon niet kiezen uit 2 favorietenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
TT had moeten zijn: 'Je kat Kandji noemen'
Geen Pieters ipv Willems?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo dus
[ afbeelding ]
Oohdas minder
Koop Lukaku wel bij WBA denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo dus
[ afbeelding ]
Oohdas minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |