SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vandaar de TTquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef Revontulet het volgende:
lolwut, ik kijk even naar die HH packs, kan ze alleen kopen met fifa points...
Beide wel denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Is Lukaku of Benteke ook goed bruikbaar in 4-3-3?
Odjidja-Ofoe er sowieso in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik wil iets maken met de Heerenveen versie van El Ghanassy en dan Lukaku/Benteke als spits
Lukakuquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja!Alleen twijfel of ik Benteke of Lukaku moet nemen..
Ghanassy lukaku ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja!Alleen twijfel of ik Benteke of Lukaku moet nemen..
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ghanassy lukaku ?
Duarte odjidja ?
Willems donk ?
snel kopen gewoon. En dan profiteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Alleen is een 1 of andere monchool Ghanassy aan het pricefixen..
Monchool ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zo dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk 1. Maar er zaten er 135. Kon niet kiezen uit 2 favorietenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
TT had moeten zijn: 'Je kat Kandji noemen'
Geen Pieters ipv Willems?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo dus
[ afbeelding ]
Oohdas minder
Koop Lukaku wel bij WBA denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo dus
[ afbeelding ]
Oohdas minder
Tissues erbij. Niemand die je ziet. Huilen lucht op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef poker4lifee het volgende:
altijd als ik denk een chille film te kijken blijkt het ineens een erge drama te zijn![]()
Oh ik dacht dat hij iemand bedoelde met het Dauwn syndroom.quote:
Dat maakt geen zak uit inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Koop Lukaku wel bij WBA denk ik
Per saldo verschillen ze niet veel van elkaar. Ook geen lieverdjes namelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij iemand bedoelde met het Dauwn syndroom.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tissues erbij. Niemand die je ziet. Huilen lucht op.
Ik dacht meer aan het Syndroom van tietsuhquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij iemand bedoelde met het Dauwn syndroom.
Andere CV Almebäck.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zo dus
[ afbeelding ]
Oohdas minder
Wanyama, Forrest of Brown op CM inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan Lustig op CB, en CM en RW uit SPL
Ik had dat met the notebook. Ik dacht dat dat over een laptop zou gaan waar gevaarlijke info op zou staan ofzo. Maar ik kwam uit bij een rijk meisje die haar arme jeugdliefde liet lopen en daar spijt van kreeg. Een bak vol problemen natuurlijk toen ze ging trouwen met iemand anders.quote:
Jij komt in de hemel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk 1. Maar er zaten er 135. Kon niet kiezen uit 2 favorietenWel erg hoeveel mensen hun dieren dumpen. Misdadig
Heel veel bier drinken, dan is het snel weer voorbij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Avond![]()
Zo'n zin in morgenIemand nog leuke dingetjes in Brussel, aangezien we er de hele dag zijn en vast niet de hele dag op de markt staan?
Ik heb Balo nooit in een team gehad volgens mij, maar IF Balo wel en die vond ik wel echt baas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Division 1 gewonnen met mijn nieuwe team. Na een goede start viel het een beetje stil, kon degradatie voorkomen en won daarna gelijk de titel. Ben over IF Balotelli nog niet echt te spreken, merk ook bijzonder weinig verschil met de NIF. IF Palacio en Pato zijn wel een gouden duo en KPB....
Hoeft van mij niet snel voorbijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heel veel bier drinken, dan is het snel weer voorbij.
en WBA versie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Goedkoopste LW 4-3-3 El Ghanassy 8,5k.. belachelijk
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had dat met the notebook. Ik dacht dat dat over een laptop zou gaan waar gevaarlijke info op zou staan ofzo.
quote:
Pato is ook efficiënter dan IF Palacio en IF Balo bij mij. Maar misschien moet ik gewoon weer even aan hem wennen. Merk wel dat ik iets te veel zit te kloten met IF Lulic, ik probeer hem te lanceren en van afstand te laten schieten maar dat gaat soms best lastig en het is niet fijn om de bal met de LB kwijt te raken. Krijg je een beetje Atouba-praktijken. Voor de rest wel echt een bazen team, misschien nog TOTS Benatia halen in plaats van Barzagli, dan heb ik met Chiellini, Ogbonna en TOTS Benatia een prima verdediging.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb Balo nooit in een team gehad volgens mij, maar IF Balo wel en die vond ik wel echt baas.
IF Palacio is redelijk maar niet zo goed als hij vorig jaar was en het jaar ervoor.
Wij zijn het niet echt bepaald vaak met elkaar eens vandaagquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond het niks, maar da's ook slechts mijn mening
100 miljoen voor Bale, Ipads op straat. De media blaast die crisis gewoon op in Spanjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:30 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn moeder woont in Spanje en heeft vanmiddag een Ipad op straat gevonden
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
100 miljoen voor Bale, Ipads op straat. De media blaast die crisis gewoon op in Spanje
TOTS Campagnaro speelt ook best prima. En verder vind ik op rechts (TOTS/SIF) Lamela nog steeds de beste buitenspeler uit de Serie Aquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pato is ook efficiënter dan IF Palacio en IF Balo bij mij. Maar misschien moet ik gewoon weer even aan hem wennen. Merk wel dat ik iets te veel zit te kloten met IF Lulic, ik probeer hem te lanceren en van afstand te laten schieten maar dat gaat soms best lastig en het is niet fijn om de bal met de LB kwijt te raken. Krijg je een beetje Atouba-praktijken. Voor de rest wel echt een bazen team, misschien nog TOTS Benatia halen in plaats van Barzagli, dan heb ik met Chiellini, Ogbonna en TOTS Benatia een prima verdediging.
Voor de spiegel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Eerste rukkie in mijn Sounders shirt is goed bevallen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die kan niet in een 4222quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TOTS Campagnaro speelt ook best prima. En verder vind ik op rechts (TOTS/SIF) Lamela nog steeds de beste buitenspeler uit de Serie A
Jep, die witte vlek steekt goed af op de groene achtergrond.quote:
Flikker op man, Ricardo maakt een zo'n flutgoal en Willy skillt ze eruit en die krijgt er geenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Willy maar wel Ricardo
Ik heb eindelijk een xbox en de Space needle ondergekwakt.quote:
Penaltykillerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet niet wat Kenneth daar doet
Geen mutumbaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Flikker op man, Ricardo maakt een zo'n flutgoal en Willy skillt ze eruit en die krijgt er geen
Ja het was niet persoonlijk op jou gerichtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]ik maak dat niet. Wat mij betreft staan ze er allebei in.
Beter had je je shirt binnenstebuiten aan moeten trekken en dan je hoofd in het shirt steken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een xbox en de Space needle ondergekwakt.
Ik vind eigenlijk dat die er geen verdiend. Die had er 5 moeten maken, miste alles. Scoort nu 1 penalty en een normale goal en zou er dan wel een krijgenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat moet je met een gold Reginussen?
Van Rhijn...mja![]()
Wel benieuwd naar de stats van Finnbogasson.
show dat team eens dan. Als hij CAM wordt ben ik heel blijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Geen mutumbahad er al een team voor
Ik zie het helemaal voor me. Jij met grote verbazing geluisterd naar je moeder en in de volle overtuiging dat ze zo'n ziek duur ding heeft gevonden; blijkt het eigenlijk te gaan om een goedkoop paar badslippers van het merk eypatt, dat in Spanje ineens absurd populair is onder huisvrouwen met korte, pittige kapseltjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:30 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn moeder woont in Spanje en heeft vanmiddag een Ipad op straat gevonden
Je moet niet knoeienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog een Koreaanse CB met goede statsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Your imagination is godly, sir.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me. Jij met grote verbazing geluisterd naar je moeder en in de volle overtuiging dat ze zo'n ziek duur ding heeft gevonden; blijkt het eigenlijk te gaan om een goedkoop paar badslippers van het merk eypatt, dat in Spanje ineens absurd populair is onder huisvrouwen met korte, pittige kapseltjes.
Ik heb het niet over het al dan niet terecht zijn van die IF's...meer over de toegevoegde waarde van in FUTquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat die er geen verdiend. Die had er 5 moeten maken, miste alles. Scoort nu 1 penalty en een normale goal en zou er dan wel een krijgen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Beter had je je shirt binnenstebuiten aan moeten trekken en dan je hoofd in het shirt steken.
Want knus
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me. Jij met grote verbazing geluisterd naar je moeder en in de volle overtuiging dat ze zo'n ziek duur ding heeft gevonden; blijkt het eigenlijk te gaan om een goedkoop paar badslippers van het merk eypatt, dat in Spanje ineens absurd populair is onder huisvrouwen met korte, pittige kapseltjes.
Even maken op wefut hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
show dat team eens dan. Als hij CAM wordt ben ik heel blij
Godver, mijn vriendin heeft visite hier en vraagt waarom ik zit te lachenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Of het als een onderbroek dragen en dan via het geile nylon jezelf plezieren.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
gewoon vol trots laten zien. En vergeet jouw stukje in de OP niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Godver, mijn vriendin heeft visite hier en vraagt waarom ik zit te lachen![]()
![]()
'Ja zo'n gast zit te rukken in zijn nieuwe voetbalshirt.'quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
![]()
Daar ga ik Castaignos niet voor inwisselenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gezien de upgrade van Finnbogason zijn NIF naar de UP krijgt zijn IF nog geen goede stats. Verder heeft hij ook maar 2*
wel 5* weak foot.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar ga ik Castaignos niet voor inwisselen
Als ze visualisatie nodig hebben ga ik wel even voor mijn webcam staan hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ze visualisatie nodig hebben ga ik wel even voor mijn webcam staan hoor.
Ik heb dat nodig, kan dat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
hahah echt klote ja als je het van te voren niet verwacht. Ik net met million dollar baby, dacht een feelgood sport film, hoog cijfer op imdb enzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had dat met the notebook. Ik dacht dat dat over een laptop zou gaan waar gevaarlijke info op zou staan ofzo. Maar ik kwam uit bij een rijk meisje die haar arme jeugdliefde liet lopen en daar spijt van kreeg. Een bak vol problemen natuurlijk toen ze ging trouwen met iemand anders.
En met het posten van dit soort onzin sta ik bij de eerste 150 op fok heb ik vernomen
PINOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Waarom sta jij niet in de OPquote:
Ik aanbid je dan ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:43 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb mezelf te belachelijk gemaakt om nog aanbeden te worden Timmy
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom sta jij niet in de OP!
Ga je weer futten?quote:
Godverdomme belachelijkquote:
Ik weet niet wie ik moet onderkwakken om in de OP te komen?quote:
img]http://wefut.nl/squad_image/3232/[/img]quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
show dat team eens dan. Als hij CAM wordt ben ik heel blij
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er wel cool uit toch?
Je bent al meerdere keren genoemd hoor. Je komt er wel in, moet alleen de visuals even fixen maar kan nu niet bij mijn faptop.quote:
Ik vind het niet zo mooiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Oke nice, hoopte op een team met Borgesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
img]http://wefut.nl/squad_image/3232/[/img]
Wil dit maken met andere lcdm cb en lm, maar als hij if wordt ga ik het zo proberen!
Verder is if montero echt heel goedvoelt niet zo heel snel aan maar zijn dribbel..
beetje duivelsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Mag je dit niet meer zeggen of mag je ik vind dit niet zo mooi niet meer zeggenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit. Maar ik mag dit niet meer zeggen.
Mijn oprechte excuses. Egt sorryquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had alweer 30 bladzijde verder kunnen zijn met leren, maar kut WeFUT trekt altijd de aandacht.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke nice, hoopte op een team met Borges
[..]
beetje duivels
Krijgen jullie eens ff lekker lepra ofzo, kijken wie er dan niet meer zo mooi is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit. Maar ik mag dit niet meer zeggen.
Ik ga wel wat bedenken!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke nice, hoopte op een team met Borges
[..]
beetje duivels
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Krijgen jullie eens ff lekker lepra ofzo, kijken wie er dan niet meer zo mooi is.
Dat logo iig nog steeds nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Krijgen jullie eens ff lekker lepra ofzo, kijken wie er dan niet meer zo mooi is.
Hij vroeg er toch ook een beetje om?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het zijn meningen man. Ik vind het ook lelijk, maar ik zeg het niet omdat jij dan op je kleine pener bent getrapt.
tip voor je FIFA points; zet ze op je PS en log dan uit. Start dan je web app op en ga weer in FUT op je console. Mijn broertje had zo dubbel gebruik gemaakt van al zijn punten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef FCsuarez het volgende:
wil ik zo'n 50 K pack kopen loopt de webapp vast als ik wil betalen
Dit. Stukken beter dan de logo's die langskomen imo. Ik zou eerder iets aan de slogan doen dan aan het logo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
wat is er mis met het huidige logo dan? lekker simpel, lekker strak, prima wmb
wilde er eentje gewoon met coins kopenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tip voor je FIFA points; zet ze op je PS en log dan uit. Start dan je web app op en ga weer in FUT op je console. Mijn broertje had zo dubbel gebruik gemaakt van al zijn punten.
nee. Dat kan niet. haha.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wilde er eentje gewoon met coins kopenmaar dat kan dus niet
Ik wil je niet uit je droom halen, maar niemand geeft een neuk om Emenike of Turks voetbal.quote:
Niets aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit. Stukken beter dan de logo's die langskomen imo. Ik zou eerder iets aan de slogan doen dan aan het logo.
wtf... waarom staat het er dan bijquote:
Ik zit jullie ook maar te dollen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het zijn meningen man. Ik vind het ook lelijk, maar ik zeg het niet omdat jij dan op je kleine pener bent getrapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |