Nog 16 uurquote:
Zij had toch als laatste gezegd dat ze ging kijken wanneer? Heb je daar niks op gestuurd dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Sinds donderdag niets meer gehoord van mijn "ik wil wel een 2de keer afspreken, maar ik twijfel en durf het niet te zeggen date".. Vanavond maar eens vragen hoe het gaat en kijken wat er gaat gebeuren..
Ze had inderdaad gezegd dat ze ging kijken, dat was donderdag, sindsdien niets meer.. Ik heb een akkoord gegeven op de locatie. Datum en tijd nog niet concreet..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Zij had toch als laatste gezegd dat ze ging kijken wanneer? Heb je daar niks op gestuurd dan?
quote:
Gewoon even zeggen dat je duidelijkheid wil. Omdat je verder ook andere dingen te doen hebt. Met blijven afwachten schiet je beiden niks op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Sinds donderdag niets meer gehoord van mijn "ik wil wel een 2de keer afspreken, maar ik twijfel en durf het niet te zeggen date".. Vanavond maar eens vragen hoe het gaat en kijken wat er gaat gebeuren..
Je kunt toch ook gewoon wat luchtigs sturen nadat ze gaat kijken? Komt een beetje over als een spelletje zo, tenminste dat lijkt het. En veel invulwerk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ze had inderdaad gezegd dat ze ging kijken, dat was donderdag, sindsdien niets meer.. Ik heb een akkoord gegeven op de locatie. Datum en tijd nog niet concreet..
Naar mijn idee ligt de bal nu bij haar..
Dat ga ik ook doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:40 schreef Rickario het volgende:
[..]
[..]
Gewoon even zeggen dat je duidelijkheid wil. Omdat je verder ook andere dingen te doen hebt. Met blijven afwachten schiet je beiden niks op.
Dat spelletje idee heb ik in de gaten inderdaad.. Niet leuk, totaal geen initiatief van madame zelf..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon wat luchtigs sturen nadat ze gaat kijken? Komt een beetje over als een spelletje zo, tenminste dat lijkt het. En veel invulwerk.
Ik doelde op jouquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen
[..]
Dat spelletje idee heb ik in de gaten inderdaad.. Niet leuk, totaal geen initiatief van madame zelf..
Hmm,, verkeerd geïnterpreteerd.. Excuse me.. Voor mij is het echt geen spel.. Serieus zelfs..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik doelde op jouJe noemt haar madame, meestal geen goed teken. Het komt een beetje gefrustreerd over allemaal, zeg maar
Gewoon doen wat Rickario zei, zonder verwijtende ondertoon.
Misschien juist iets minder serieus nemen, het is nog maar de tweede date, beetje doorleven en luchtig over zijn. Lastig soms maar wel beter vaak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hmm,, verkeerd geïnterpreteerd.. Excuse me.. Voor mij is het echt geen spel.. Serieus zelfs..
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:48 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g heeft een ijsjes date vanavond
Haha, niet op die manier serieus..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien juist iets minder serieus nemen, het is nog maar de tweede date, beetje doorleven en luchtig over zijn. Lastig soms maar wel beter vaak.
quote:
De dame woont 5 minuten lopen vanaf mijn favoriete Italiaans ijszaak. Dat kan ik gewoon niet laten lopen.quote:
Leukquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
De dame woont 5 minuten lopen vanaf mijn favoriete Italiaans ijszaak. Dat kan ik gewoon niet laten lopen.
De meeste die ik daar zie zijn altijd van die vrouwen die totaal niet sporen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:42 schreef Panzermaus het volgende:
Ha, wat een leuk topic. Neem van mij aan dat alle sites het afleggen tegenover OkCupid. Als je daar een beetje swag rolt kun je de leukste internationale chicks vinden die gewoon in Nederland zitten. Denk aan exchange studentes, etcetera. Bovendien heb je de hele wereld als practice dummies om je berichten-skills te boosten, meer dan OkC heb je dan ook niet nodig.
De rest van dat soort sites is bijna altijd drie keer niets, saaie, clichématige en ongeschoolde Nederkalveren en ander onaantrekkelijk 'gezellig' gespuis, ik noem een Paiq etc. De Nederlandse meisjes op OkC met Engelstalige profielen zijn vaak ook de intelligentere types: een meid die goed Engels kan rollen en leuke foto's heeft, is in 99% van de gevallen al beter dan de 'concurrentie'. En hey, OkC is nog gratis ook.
1e date. Ook al is de date zelf niets, heb ik toch een goede avond. Dit is echt een win - win situatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |