abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129758538

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_129759138
WAAROM POST ER NU NIEMAND :(
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:30:16 #3
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129759152
Je kan echt niet wachten he :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_129759212
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:29 schreef Rickario het volgende:
WAAROM POST ER NU NIEMAND :(
Omdat ik op paiq bezig was.
pi_129759323
Sinds donderdag niets meer gehoord van mijn "ik wil wel een 2de keer afspreken, maar ik twijfel en durf het niet te zeggen date".. Vanavond maar eens vragen hoe het gaat en kijken wat er gaat gebeuren..
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:37:17 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129759407
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Rickario het volgende:

[..]

Hoeveel dagen heb je nog? ;)
Nog 16 uur *O* ha ha omg...brr

En SC: come on, uittrekken, niet aftrekken :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Sinds donderdag niets meer gehoord van mijn "ik wil wel een 2de keer afspreken, maar ik twijfel en durf het niet te zeggen date".. Vanavond maar eens vragen hoe het gaat en kijken wat er gaat gebeuren..
Zij had toch als laatste gezegd dat ze ging kijken wanneer? Heb je daar niks op gestuurd dan?
pi_129759462
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]
[..]

Zij had toch als laatste gezegd dat ze ging kijken wanneer? Heb je daar niks op gestuurd dan?
Ze had inderdaad gezegd dat ze ging kijken, dat was donderdag, sindsdien niets meer.. Ik heb een akkoord gegeven op de locatie. Datum en tijd nog niet concreet..

Naar mijn idee ligt de bal nu bij haar..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2013 17:39:54 ]
pi_129759507
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:30 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan echt niet wachten he :D
:P
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Gewoon even zeggen dat je duidelijkheid wil. Omdat je verder ook andere dingen te doen hebt. Met blijven afwachten schiet je beiden niks op.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:40:53 #9
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129759543
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ze had inderdaad gezegd dat ze ging kijken, dat was donderdag, sindsdien niets meer.. Ik heb een akkoord gegeven op de locatie. Datum en tijd nog niet concreet..

Naar mijn idee ligt de bal nu bij haar..
Je kunt toch ook gewoon wat luchtigs sturen nadat ze gaat kijken? Komt een beetje over als een spelletje zo, tenminste dat lijkt het. En veel invulwerk.
pi_129759597
Ha, wat een leuk topic. Neem van mij aan dat alle sites het afleggen tegenover OkCupid. Als je daar een beetje swag rolt kun je de leukste internationale chicks vinden die gewoon in Nederland zitten. Denk aan exchange studentes, etcetera. Bovendien heb je de hele wereld als practice dummies om je berichten-skills te boosten, meer dan OkC heb je dan ook niet nodig.

De rest van dat soort sites is bijna altijd drie keer niets, saaie, clichématige en ongeschoolde Nederkalveren en ander onaantrekkelijk 'gezellig' gespuis, ik noem een Paiq etc. De Nederlandse meisjes op OkC met Engelstalige profielen zijn vaak ook de intelligentere types: een meid die goed Engels kan rollen en leuke foto's heeft, is in 99% van de gevallen al beter dan de 'concurrentie'. En hey, OkC is nog gratis ook. :)
pi_129759678
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:40 schreef Rickario het volgende:

[..]
[..]

Gewoon even zeggen dat je duidelijkheid wil. Omdat je verder ook andere dingen te doen hebt. Met blijven afwachten schiet je beiden niks op.
Dat ga ik ook doen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:40 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je kunt toch ook gewoon wat luchtigs sturen nadat ze gaat kijken? Komt een beetje over als een spelletje zo, tenminste dat lijkt het. En veel invulwerk.
Dat spelletje idee heb ik in de gaten inderdaad.. Niet leuk, totaal geen initiatief van madame zelf..
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:45:27 #12
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129759685
Okcupid is inderdaad wel leuk, vind die testjes ook zo grappig. Vond de Nederlandse mannen daar inderdaad ook vaak wat interessanter dan op een gemiddelde site.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:46:27 #13
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129759712
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat ga ik ook doen :)

[..]

Dat spelletje idee heb ik in de gaten inderdaad.. Niet leuk, totaal geen initiatief van madame zelf..
Ik doelde op jou ;) Je noemt haar madame, meestal geen goed teken. Het komt een beetje gefrustreerd over allemaal, zeg maar :) Gewoon doen wat Rickario zei, zonder verwijtende ondertoon.
pi_129759773
* m1st1g heeft een ijsjes date vanavond
pi_129759820
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik doelde op jou ;) Je noemt haar madame, meestal geen goed teken. Het komt een beetje gefrustreerd over allemaal, zeg maar :) Gewoon doen wat Rickario zei, zonder verwijtende ondertoon.
Hmm,, verkeerd geïnterpreteerd.. Excuse me.. Voor mij is het echt geen spel.. Serieus zelfs..
pi_129759902
Maar geduld hebben is wel erg moeilijk :{
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:53:11 #17
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129759931
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hmm,, verkeerd geïnterpreteerd.. Excuse me.. Voor mij is het echt geen spel.. Serieus zelfs..
Misschien juist iets minder serieus nemen, het is nog maar de tweede date, beetje doorleven en luchtig over zijn. Lastig soms maar wel beter vaak.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:53:30 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129759942
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:48 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g heeft een ijsjes date vanavond
*O* leuk!
pi_129759991
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Misschien juist iets minder serieus nemen, het is nog maar de tweede date, beetje doorleven en luchtig over zijn. Lastig soms maar wel beter vaak.
Haha, niet op die manier serieus.. ;) . Bedoelde het niet als een spel.. Leef ook door, zo lekker sporten, daarna eens kijken hoe het met haar is..

En PeterPastoor: Ja, geduld hebben is erg lastig..
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:55:30 #20
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129759997
IJsjesdates O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129760044
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

*O* leuk!
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:55 schreef Yuki het volgende:
IJsjesdates O+
De dame woont 5 minuten lopen vanaf mijn favoriete Italiaans ijszaak. Dat kan ik gewoon niet laten lopen.
pi_129760083
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:56 schreef m1st1g het volgende:

[..]

[..]

De dame woont 5 minuten lopen vanaf mijn favoriete Italiaans ijszaak. Dat kan ik gewoon niet laten lopen.
Leuk :)

Hoeveelste date?
pi_129760096
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:42 schreef Panzermaus het volgende:
Ha, wat een leuk topic. Neem van mij aan dat alle sites het afleggen tegenover OkCupid. Als je daar een beetje swag rolt kun je de leukste internationale chicks vinden die gewoon in Nederland zitten. Denk aan exchange studentes, etcetera. Bovendien heb je de hele wereld als practice dummies om je berichten-skills te boosten, meer dan OkC heb je dan ook niet nodig.

De rest van dat soort sites is bijna altijd drie keer niets, saaie, clichématige en ongeschoolde Nederkalveren en ander onaantrekkelijk 'gezellig' gespuis, ik noem een Paiq etc. De Nederlandse meisjes op OkC met Engelstalige profielen zijn vaak ook de intelligentere types: een meid die goed Engels kan rollen en leuke foto's heeft, is in 99% van de gevallen al beter dan de 'concurrentie'. En hey, OkC is nog gratis ook. :)
De meeste die ik daar zie zijn altijd van die vrouwen die totaal niet sporen.
pi_129760166
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Leuk :)

Hoeveelste date?
1e date. Ook al is de date zelf niets, heb ik toch een goede avond. Dit is echt een win - win situatie
pi_129760171
Hier ben ik weer! Mevrouw vond dat ik niet serieus genoeg was en heeft daardoor besloten niet verder te willen gaan. ''het gevoel is weg''. Nee, ik ben niet burgerlijk, denk dat dat het grootste probleem was voor haar.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')