dat zou best kunnen ja. Er zat in ieder geval geen foto bij, die komt morgen pas. Nog even geduld dusquote:
Ah het leek je dus wel wat! Neef - Nicht - FOK'er, Klinkt als een bestseller.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:41 schreef jna het volgende:
[..]
dat zou best kunnen ja. Er zat in ieder geval geen foto bij, die komt morgen pas. Nog even geduld dus
Een man bef je toch niet...quote:
Even de tijd geven, komt welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:41 schreef iXVI het volgende:
Aangemeld op paiq, niet onder de indruk.
Hehe, maar gister dus, ik elke 5 minuten maar flauw op die speeddate knop drukken, niemand accepteert dus gewoon. Na een half uur maar eens opgegeven.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Even de tijd geven, komt wel
baffen kan dan weer welquote:
Haha, in dat opzicht snap ik je reactie wel.. Speeddates willen soms echt niet.. Vanavond gewoon nog een poging wagen..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:13 schreef iXVI het volgende:
[..]
Hehe, maar gister dus, ik elke 5 minuten maar flauw op die speeddate knop drukken, niemand accepteert dus gewoon. Na een half uur maar eens opgegeven.
Ga ik doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, in dat opzicht snap ik je reactie wel.. Speeddates willen soms echt niet.. Vanavond gewoon nog een poging wagen..
Oneliners kosten echt belachelijk veel credits.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:54 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Foto's beoordelen, oneliners sturen..
dat je eventueel een leuk iemand ziet.. die kun je dan weer een oneliner sturen... hoe beter diegene bij je past... hoe minder het kost aan credits..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:54 schreef iXVI het volgende:
[..]
Oneliners kosten echt belachelijk veel credits.
En foto's beoordelen? Wat heb ik daar precies aan?
Hmm ok, ga het maar eens proberen dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:55 schreef Kekaa het volgende:
[..]
dat je eventueel een leuk iemand ziet.. die kun je dan weer een oneliner sturen... hoe beter diegene bij je past... hoe minder het kost aan credits..
Foto's beoordelen schijnt goed te zijn voor het match systeem ofzo.
En boffen als je niet hoeft te baffen.quote:
Ik heb even gegoogled ( iets met onder een steen vandaan komen ) maar dat is idd wel nasty!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En boffen als je niet hoeft te baffen.
De oneliners bij het foto beoordelen zijn inderdaad niet duur. Heb er in totaal 3 verstuurd, kijken of ik er wat van hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:55 schreef Kekaa het volgende:
[..]
dat je eventueel een leuk iemand ziet.. die kun je dan weer een oneliner sturen... hoe beter diegene bij je past... hoe minder het kost aan credits..
Foto's beoordelen schijnt goed te zijn voor het match systeem ofzo.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:15 schreef HaerdenC het volgende:
1tje vond mij wel leuk maar we hadden een andere visie over films en filmgenres dus kon het nooit iets worden.
Een meningverschil over films is een breekpunt?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:15 schreef HaerdenC het volgende:
Ik heb nog wat leuk heen en weer contact gehad maar nog geen concrete afspraak
grappig voorval is er ook weer geweest. 1tje vond mij wel leuk maar we hadden een andere visie over films en filmgenres dus kon het nooit iets worden.
Wat?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:15 schreef HaerdenC het volgende:
Ik heb nog wat leuk heen en weer contact gehad maar nog geen concrete afspraak
grappig voorval is er ook weer geweest. 1tje vond mij wel leuk maar we hadden een andere visie over films en filmgenres dus kon het nooit iets worden.
Soms wel ja. Meestal als ze alleen interesse heeft in films zoals the Hangover etc. Vreselijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:41 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Een meningverschil over films is een breekpunt?
Dan gaat ze toch lekker met iemand anders naar de film?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Soms wel ja. Meestal als ze alleen interesse heeft in films zoals the Hangover etc. Vreselijk.
Dat is het punt ook helemaal niet. Vaak zegt het meer dan genoeg over de persoon.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan gaat ze toch lekker met iemand anders naar de film?
Ik hoef echt niet per sé films met mijn vriendin te kijken.
Lijkt mij eerlijk gezegd nogal een voorbarige conclusie..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat is het punt ook helemaal niet. Vaak zegt het meer dan genoeg over de persoon.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat is het punt ook helemaal niet. Vaak zegt het meer dan genoeg over de persoon.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wat zegt het kijken van The Hangover dan over een persoon?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Sommige art house liefhebbers zijn gewoon vage weirdos bedoel je.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:56 schreef Silenus het volgende:
Nou kan er in die zin wel in meegaan dat ik zelf bijvoorbeeld niet echt match met vrouwen die zweren bij filmhuisfilms. En niet zozeer omdat die film dan het probleem is, maar de gemiddelde filmhuisfilm-vrouw is niet de vrouw die ik zoek...
Wat niet wegneemt dat het uiteraard kan voorkomen dat je met elkaar kunt samenleven, ondanks je verschillende filmsmaak.
Over wie heb je het dan precies?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:59 schreef Silenus het volgende:
Tsjonge, The Hangover is gewoon een briljant grappige film.Nog erger dan oppervlakkige dozen zijn van die hautaine sufferds die zich voor laten staan op hun zogenaamd intellectuele filmsmaak.
Pff the Hangover is gewoon een populaire film onder studenten. Om alle liefhebbers direct weg te zetten als oppervlakkig is wel heel autistischquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:58 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb zeer slechte ervaringen met oppervlakkige dozen. Grote fan zijn van films zoals the Hangover is een goede indicatie. Tenzij je net 14 bent geworden.
Alleen maar naar kutfilms willen over bijvoorbeeld een Chileense peperboer die onderweg naar de markt zijn ontluikende homoseksualiteit verkent in een monoloog met zijn ezel, en achteraf nog even nakeuvelen onder het genot van een wijntje. En bedanken als je zegt dat je gewoon naar een pulpfilm wilt en daarna bier zuipenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:59 schreef Silenus het volgende:
Tsjonge, The Hangover is gewoon een briljant grappige film.Nog erger dan oppervlakkige dozen zijn van die hautaine sufferds die zich voor laten staan op hun zogenaamd intellectuele filmsmaak.
Inderdaad. Ik ga wel naar filmhuisfilms. Maar soms kan ik ook genieten van platte baggerfilmsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:04 schreef MissGump het volgende:
Ehmm.. En wat als je zowel filmhuisfilms kijkt als slechte oppervlakkige zooi?
Haha, de enige oppervlakkige hier ben jij. Nu ben ik niet zo'n hele grote film van arthouse zelf, maar ohh want zijn de independent movies zoveel beter dan de blockbuster shit in de gemiddelde bioscoop.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen maar naar kutfilms willen over bijvoorbeeld een Chileense peperboer die onderweg naar de markt zijn ontluikende homoseksualiteit verkent in een monoloog met zijn ezel, en achteraf nog even nakeuvelen onder het genot van een wijntje. En bedanken als je zegt dat je gewoon naar een pulpfilm wilt en daarna bier zuipen
Ik werk in een filmhuisquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:08 schreef iXVI het volgende:
[..]
Haha, de enige oppervlakkige hier ben jij. Nu ben ik niet zo'n hele grote film van arthouse zelf, maar ohh want zijn de independent movies zoveel beter dan de blockbuster shit in de gemiddelde bioscoop.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen maar naar kutfilms willen over bijvoorbeeld een Chileense peperboer die onderweg naar de markt zijn ontluikende homoseksualiteit verkent in een monoloog met zijn ezel, en achteraf nog even nakeuvelen onder het genot van een wijntje. En bedanken als je zegt dat je gewoon naar een pulpfilm wilt en daarna bier zuipen
Duh shit, dus? Je punt? Nu ben je minder oppervlakkig? Ik heb een pathé onbeperkt kaart, ben ik nu net zo oppervlakkig als jij?quote:
Mja losstaand van het feit dat de film bout is, was je dus gewoon aan het daten met een heel erg niet intelligent mokkel. Maar he, misschien was ze wel super aardig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:10 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
Inderdaad!
Ik had afgelopen winter zo'n date. Afgesproken in Amsterdam, naar de film op dinsdagavond. Nou, filmhuis natuurlijk want dat vond ze leuk. We gingen naar de film 'tres'. Ongelofelijk langdradige boutfilm, voor mijn gevoel duurde hij serieus 3,5 uur (zonder pauze) en ik dacht alleen maar: 'ohhh kutttt, ik moet straks met de nachttrein naar huis, morgen werken, wat een grafzooi'.
Nou dat viel uiteindelijk mee, was om 23.30u afgelopen. Op de fiets naar het metrostation begon ze te vertellen wat ze van de film vond, en daaruit bleek dat ze dus echt totaal de clue van de film niet had begrepen."Ja, wel echt mooi daar in Spanje
" En ik: euhh, de film speelde zich af in Uruguay.
Dus niet alleen filmhuisfilm, ook nog eens dom.Op zo'n moment denk je: was ik maar gewoon naar The Hangover gegaan, bier drinken en lachen!
Het punt is dus dat ik weet wat er geprogrammeerd wordt en waar die films over gaan. En ik vind dat over het algemeen pretentieus geneuzel waar eenzelfde publiek op af komt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:10 schreef iXVI het volgende:
[..]
Duh shit, dus? Je punt? Nu ben je minder oppervlakkig? Ik heb een pathé onbeperkt kaart, ben ik nu net zo oppervlakkig als jij?
Dat mag jij vinden, maar zegt natuurlijk niets over de film en al helemaal niet over de meid die het bekijkt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het punt is dus dat ik weet wat er geprogrammeerd wordt en waar die films over gaan. En ik vind dat over het algemeen pretentieus geneuzel waar eenzelfde publiek op af komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |