en daarmee bedoel ik dus dat als Arnold Smit die volgens mij nooit 1 wedstrijd betaald voetbal speelde(tenminste niet dat ik kan terugvinden) de enige is die ze kunnen vinden heeft VD Gijp gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:29 schreef StevenQ het volgende:
[..]
leuke foto ja, maar ik kan niks terugvinden over gespeelde wedstrijden
Vrijdag gaat ie uitgebreid de media bekritiseren joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het zal mij benieuwen wat de rel van volgende week is.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:01 schreef Slobeend het volgende:
Het staat gewoon op 101 in Teletekst, hoe kansloos is dat. Nos
twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 14:58:09Het blijft gewoon een goede anaalyticus wat mij betreft... #gijp reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:20 schreef Stiggie het volgende:
Koertje met zijn woordgrapjes!twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 14:58:09Het blijft gewoon een goede anaalyticus wat mij betreft... #gijp reageer retweet
In Rusland hebben ze sowieso geen homo's in de sport.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Daar hebben wij een wet voor."
Daarom. Die homo's hier moeten niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In Rusland hebben ze sowieso geen homo's in de sport.
Want als je daar uit de kast komt ben je strafbaar en belandt je in een Kazachstaanse kolenmijn.
homofieltjes moet je klein houdenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In Rusland hebben ze sowieso geen homo's in de sport.
Want als je daar uit de kast komt ben je strafbaar en belandt je in een Kazachstaanse kolenmijn.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:22 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Daarom. Die homo's hier moeten niet zo zeiken.
Ik heb ook niets tegen homo's.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
homofieltjes moet je klein houden
En van het feit dat ze kinderen kunnen 'krijgen'. Volstrekt belachelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook niets tegen homo's.![]()
Ik gruwel alleen wel van hun praktijken
Dat zie ik dan weer anders. Dat ligt genuanceerderquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:24 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
En van het feit dat ze kinderen kunnen 'krijgen'. Volstrekt belachelijk.
Twee mannen of twee vrouwen kunnen geen kind opvoeden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:24 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
En van het feit dat ze kinderen kunnen 'krijgen'. Volstrekt belachelijk.
Kinderen worden door pedofielen ook geneukt. Wil nog niet zeggen dat het 'normaal' of 'gezond' is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:26 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Twee mannen of twee vrouwen kunnen geen kind opvoeden?
Wat een vergelijking.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:30 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Kinderen worden door pedofielen ook geneukt. Wil nog niet zeggen dat het 'normaal' of 'gezond' is.
Je weet dat eind jaren 70, begin jaren 80, pedofilie ook bespreekbaar was in Nederland?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |