Niemand zou daarmee geassocieerd willen worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is een eng wereldje, ik zou daar nooit bij willen horen.
En hij heeft niet eens een nek, ken je nagaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Op het einde zegt hij "ik heb niks met voetbal", wat loopt hij dan uit zijn nek te kletsen?
Wat hij zei was gewoon feitelijk juist. Er zitten minder homo's op voetbalquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:00 schreef RetRy32 het volgende:
Kut René die 1 uur lang overdreven om zijn eigen beelden en grappen moet lachen, moest zich ook eens ongenuanceerd uitlaten over homos, de waarschuwingen van Wilfried nam hij niet serieus.
Sowieso zit hij nu heel de dag te lachen om alle berichten in de media hierover.
En Johan zal zondag natuurlijk met het "bartafel" excuus komen, misschien moet iemand hem vertellen dat dat geen excuus is en dat ze op openbare TV komen.
Nee het is gewoon waar..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:04 schreef Heufd het volgende:
Als Gijp zegt dat homo's stoppen met voetballen om op zaterdagmiddag bij de kapper te gaan werken dan meent-ie dat niet hè? Is ironisch. Moet je niet letterlijk nemen of opvatten als stigmatiserend.
niet helemaal letterlijk natuurlijk, maar homo's zijn wel vaker te vinden in creatieve beroepen zoals modeontwerper,balletdanser of inderdaad kapper.quote:
Ja er gaan er altijd een paar door, maar de meeste homo's hebben gewoon geen balgevoel; geeft verder niet, ze hebben weer een ongelofelijke kleur gevoel en interesseren zich voor bekende Nederlanders die in Amsterdam rondlopen en dat in een of andere TV programma willen presenteren. Boeien, ieder hun ding.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:09 schreef StevenQ het volgende:
[..]
niet helemaal letterlijk natuurlijk, maar homo's zijn wel vaker te vinden in creatieve beroepen zoals modeontwerper,balletdanser of inderdaad kapper.
not that there's anything wrong with that
quote:Arnold Smit
Oud-profvoetballer en homo Arnold Smit over homo-uitspraken Van der Gijp.
Ik denk niet dat Gijp uit zijn veilige omgeving komt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:20 schreef Stiggie het volgende:
Nodig dan ook Gijp uit. Krijg je leuke tv
Komt ieder seizoen wel bij DWDD.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Gijp uit zijn veilige omgeving komt.
Moet Gijp de nieuwe Paus worden JA/NEE?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de stellingen.
Volgens mij was vorig seizoen de eerste en enige keer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt ieder seizoen wel bij DWDD.
Oh ja, was even vergeten dat er ook een troll van die kut Boszhard tussen zat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was vorig seizoen de eerste en enige keer.
Emiel ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:27 schreef Nober het volgende:
Heb nu wel zin in een wedstrijd met de VI prominenten Genee (keeper), Kraaij, Van der Gijp, Boskamp, De Mos, Schelvechhio, Kieft en Derksen tegen 11 prominenten homo's zoals Marc-Marie Huybrechts, Marie van de Ven, Leko, Carlo Boszhard, Harm Edens, Peter van der Vorst, Jeroen Kijk in de Vegte, Mike de Boer, Paul de Leeuw...
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:26 schreef StevenQ het volgende:
Arnold Smit schijnt keeper geweest te zijn bij Volendam, ik kan alleen niks over hem terugvinden(gespeelde wedstrijden enz) en op de Wiki van Volendam staat hij ook niet bij de oud spelers(wel Arvid Smit en Jaap Smit maar geen Arnold)
Ik heb hem daar geloof ik inderdaad een keer zien zitten en je ziet gelijk hoe oncomfortabel hij zich voelt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, was even vergeten dat er ook een troll van die kut Boszhard tussen zat.
quote:RTL 7 ONDERHANDELT OVER EREDIVISIE IN VOETBAL INTERNATIONAL
TV-zender RTL 7 onderhandelt met FOX over het tonen van fragmenten van eredivisiewedstrijden in het populaire voetbaldiscussieprogramma Voetbal International.
De gesprekken tussen RTL en Eredivisie Media & Marketing – die de uitzendrechten officieel in bezit heeft en waarvan Fox International Channels een meerderheidsbelang heeft – zijn door RTL-woordvoerder Jaap Paulsen aan Totaal TV bevestigd. Gisteren bij de eerste uitzending van Voetbal International na het eerste eredivisie-weekend viel het op dat in Voetbal International – in tegenstelling tot voorgaande jaren – geen beelden van eredivisiewedstrijden te zien waren. In Voetbal International werd vorige week de nieuwe FOX-presentator Toine van Paperstraten vanwege zijn emotionele afscheid bij NOS Studio Sport nog op de korrel genomen.
en daarmee bedoel ik dus dat als Arnold Smit die volgens mij nooit 1 wedstrijd betaald voetbal speelde(tenminste niet dat ik kan terugvinden) de enige is die ze kunnen vinden heeft VD Gijp gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:29 schreef StevenQ het volgende:
[..]
leuke foto ja, maar ik kan niks terugvinden over gespeelde wedstrijden
Vrijdag gaat ie uitgebreid de media bekritiseren joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het zal mij benieuwen wat de rel van volgende week is.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:01 schreef Slobeend het volgende:
Het staat gewoon op 101 in Teletekst, hoe kansloos is dat. Nos
twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 14:58:09Het blijft gewoon een goede anaalyticus wat mij betreft... #gijp reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:20 schreef Stiggie het volgende:
Koertje met zijn woordgrapjes!twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 14:58:09Het blijft gewoon een goede anaalyticus wat mij betreft... #gijp reageer retweet
In Rusland hebben ze sowieso geen homo's in de sport.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Daar hebben wij een wet voor."
Daarom. Die homo's hier moeten niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In Rusland hebben ze sowieso geen homo's in de sport.
Want als je daar uit de kast komt ben je strafbaar en belandt je in een Kazachstaanse kolenmijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |