In die tijd dacht men ook dat de Aarde nog plat was...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:07 schreef hunter2011 het volgende:
Zou je niet zeggen, maar Patty was vroeger best wel een lekker ding.
Ik weet niet in welk universum jij leeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:07 schreef hunter2011 het volgende:
Zou je niet zeggen, maar Patty was vroeger best wel een lekker ding.
of schaap.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Tygo pakt alles met een hartslag, man of vrouw
Toen zat Tygo nog in de luiers.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:03 schreef hunter2011 het volgende:
http://www.nieuws.nl/ente(...)ns-met-Tygo-Gernandt
De 58-jarige Brard was er niet blij mee dat Gernandt op het punt stond om meer details uit de doeken te doen. "Hou op Tygo nu! Dat zei ik toen niet", grapt de presentatrice. "Tygo doet het met alles wat ademhaalt."
Medekandidaat Bridget reageerde gelijk op de opmerking van Patty. "Tygo, heb je wat te doen straks?"
met zijn huidige uiterlijk kan ik daar wel inkomenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Tygo pakt alles met een hartslag, man of vrouw
In de sportschool zag ik hem weleens, kwam niet dronken over.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:35 schreef JerryLee het volgende:
[..]
met zijn huidige uiterlijk kan ik daar wel inkomen
Zuipt tie 24/7 of zo
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:09 schreef arjan1212 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fort_Alpha
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tygo_Gernandtquote:Zijn relatie met model Anna Drijver liep van 2002 tot 2005. Vlak voordat Drijver doorbrak als actrice kreeg Gernandt een relatie met de actrice Eva van de Wijdeven in 2006. In april 2010 maakte Gernandt bekend dat de relatie met Van de Wijdeven beëindigd was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heeft ze hem betaald om het met haar te doen. Ook lelijke vrouwen willen af en toe seks tenslotte.quote:
Met zijn laptop op d'r rug waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:05 schreef arjan1212 het volgende:
Was ie soms totaal bezopen / knetterstoned ofzo
Een jong broekie ben jij Staticquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef static het volgende:
Tygo is best een leuke kerel. We hebben samen op school gezeten.
Patty was wel een lekker wijf hoor vroegerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:04 schreef hunter2011 het volgende:
Meeste reacties zijn (vind ik) nogal kortzichtig en overdreven.Tuurlijk mag je haar lelijk vinden, alhoewel Tygo volgens mij ook nou niet echt mister universe is.
Maar Patty zei ook dat het tig jaar geleden was en toen zag ze er echt anders uit.
Kan me niet voorstellen dat ze al die mannen met wie ze wat had betaalde om sex met haar te hebben.
ze zijn wegquote:
Alcohol en coke....in dat opzicht is Patty echt rock 'n roll.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:57 schreef Radegast het volgende:
Kan me nog een programma op Veronica herinneren waar Patty bij haar thuis in de huiskamer gasten ontving, daar was Tygo toen ook eens te gast. Beetje veel alcohol d'r in...
Nee dat ben ikzelf en bedankt he!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:55 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
Is dat José Hoebbee op je ava?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:00 schreef solea het volgende:
[..]
Nee dat ben ikzelf en bedankt he!!LOL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |