SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik heb het zelfs kunnen uitvogelen dus jij vast ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:32 schreef JamesTKirk het volgende:
Iemand moet me toch eens leren hoe je dat doet, zo'n nieuw topic openen met openingspost erin...
Blond he hahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs kunnen uitvogelen dus jij vast ook.
Geniaal zelfs?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is geniaal.
Ik heb twee keer overgegeven van de drank. :$ een keer met carnaval en een keer alleen thuis ( ja i know, zieeeek)
Zeg.. Scheer ons blondjes eens niet allemaal over een kam meneer Jamesquote:
Staat onderaan het topic!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:32 schreef JamesTKirk het volgende:
Iemand moet me toch eens leren hoe je dat doet, zo'n nieuw topic openen met openingspost erin...
He getver wat een instelling. Ben ook wel eens over mijn nek gegaan hoor, maar da's nooit het doel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Geniaal zelfs?![]()
In Nederland willen ze me nog altijd eens zo dronken voeren dat ik kots want " Je drinkt gewoon niet genoeg als je niet kotst!"
Ja, voor mijn gemoedsrust :$quote:
Ja ik heb niet zoveel ervaring daarmee. Ik heb wel flesje draaien gespeeld en meer van dat soort ongein, maar niet dat ik echt niet meer weet wat ik heb gedaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Geniaal zelfs?![]()
In Nederland willen ze me nog altijd eens zo dronken voeren dat ik kots want " Je drinkt gewoon niet genoeg als je niet kotst!"
Hm ben ook wel eens wakker geworden naast iemand waarvan ik dacht 'wie is dat'? En dan de deur uitgaan en denken 'waar ben ik'? Hm...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik heb niet zoveel ervaring daarmee. Ik heb wel flesje draaien gespeeld en meer van dat soort ongein, maar niet dat ik echt niet meer weet wat ik heb gedaan.
Ik ben ook niet lang iemand geweest die bier hijst. Speciaalbier drinken doet je pils gewoon zo saai vinden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:34 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
He getver wat een instelling. Ben ook wel eens over mijn nek gegaan hoor, maar da's nooit het doel.
Ik heb nog nooit flesje draaien gespeeldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik heb niet zoveel ervaring daarmee. Ik heb wel flesje draaien gespeeld en meer van dat soort ongein, maar niet dat ik echt niet meer weet wat ik heb gedaan.
Wow. Dat is hard style.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:35 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hm ben ook wel eens wakker geworden naast iemand waarvan ik dacht 'wie is dat'? En dan de deur uitgaan en denken 'waar ben ik'? Hm...
Misschien als ik hier heel hard zing, kun je het daar wel horen.quote:
Wat is ermee aan de hand dan?quote:
Ik heb er later ook spijt van gehad. Ik heb 2 dames en 1 man gezoend die allemaal (nu) ver onder mijn standaard zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit flesje draaien gespeeld
Dat zou best kunnen, maar dan mag je wel 120 decibel zingen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien als ik hier heel hard zing, kun je het daar wel horen..
[..]
Wat is ermee aan de hand dan?
Ach, als jer er toen lol mee had... Berouw is het dessert van de genieter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb er later ook spijt van gehad. Ik heb 2 dames en 1 man gezoend die allemaal (nu) ver onder mijn standaard zitten.
Die s niet gemoedelijk :$quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien als ik hier heel hard zing, kun je het daar wel horen..
[..]
Wat is ermee aan de hand dan?
Oei jij hebt een standaard. Oh jeez. Potentieel uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb er later ook spijt van gehad. Ik heb 2 dames en 1 man gezoend die allemaal (nu) ver onder mijn standaard zitten.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, ik had toen wel lol. Altijd wel overigens. Al was het meest frapante wel wat ik de laatste tijd heb meegemaakt in een club ver hier vandaan. Die mannen c.q jongens daar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:37 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ach, als jer er toen lol mee had... Berouw is het dessert van de genieter.
Uiteraard heb ik een standaard, maar als ik dronken ben gaat die wel een beetje weg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:38 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oei jij hebt een standaard. Oh jeez. Potentieel uitgeschakeld.
Nee niet jij mafketel. Ik was toen 14 ofzo.quote:
Is dat een stinkwants ofzo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die s niet gemoedelijk :$
Oh, dit had mijn katje gisteren
Wel iets minder heftig, maar bijna gelijk :$
Nou moet je natuurlijk wel vertellen wat er geeurde hequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, ik had toen wel lol. Altijd wel overigens. Al was het meest frapante wel wat ik de laatste tijd heb meegemaakt in een club ver hier vandaan. Die mannen c.q jongens daar.(Dqod ja, weet je nog? )
Ik kan wel heel hard hoor. Gewoon vanuit je buik zingen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dan mag je wel 120 decibel zingen.
Nee maar standaard qua uiterlijk of alles?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik een standaard, maar als ik dronken ben gaat die wel een beetje weg.
Ik heb het verdrongenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, ik had toen wel lol. Altijd wel overigens. Al was het meest frapante wel wat ik de laatste tijd heb meegemaakt in een club ver hier vandaan. Die mannen c.q jongens daar.(Dqod ja, weet je nog? )
Ik moest al bijna huilen, gelukkigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee niet jij mafketel. Ik was toen 14 ofzo.
Jaquote:
Meh, we gingen dansen in die club. Aan zo'n paal en op de bar. En al die gasten gingen er gewoon bij zitten. En al die vrouwen waren erg boos.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:39 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nou moet je natuurlijk wel vertellen wat er geeurde he
Ik kan dat niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan wel heel hard hoor. Gewoon vanuit je buik zingen..
Doe het andersom, dan is het misschien leuker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:42 schreef Dqod het volgende:
Ik moet nog grasmaaien en me daarna uitkleden, ook geen zin
Je moet je uitkleden zodat je je grasmat kan maaien zeg je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:42 schreef Dqod het volgende:
Ik moet nog grasmaaien en me daarna uitkleden, ook geen zin
En oud-klasgenoten die echt laddertjezat warenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meh, we gingen dansen in die club. Aan zo'n paal en op de bar. En al die gasten gingen er gewoon bij zitten. En al die vrouwen waren erg boos.
[..]
Ik kan dat niet.
Uh. Sowieso qua uiterlijk. Maar ik moet daarbij zeggen dat ik ook een relatie heb gehad met iemand die niet knap was, maar wel heel slim ( 2 studies, cambridge etc etc). Moest daar (aan beide) aan wennen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:40 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nee maar standaard qua uiterlijk of alles?
Nee, dat tochtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe het andersom, dan is het misschien leuker.
Watquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet je uitkleden zodat je je grasmat kan maaien zeg je?
Het was zeker awesome, en die klasgenoot was niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
En oud-klasgenoten die echt laddertjezat waren
Maar toch was het awesom, right?
Ach ik vond t wel schattig ergensquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het was zeker awesome, en die klasgenoot was niet mijn probleem.Sowieso dat we de bom waren die avond.
Groen schaamhaar, zou wel grappig zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet je uitkleden zodat je je grasmat kan maaien zeg je?
Beetje tocht langs je puni. Kan geen kwaad.quote:
Ik haal hier een beetje uit dat je normaal geen slimme partners hadquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uh. Sowieso qua uiterlijk. Maar ik moet daarbij zeggen dat ik ook een relatie heb gehad met iemand die niet knap was, maar wel heel slim ( 2 studies, cambridge etc etc). Moest daar (aan beide) aan wennen.
Foto's want anders geloof ik het niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat tocht
[..]
Wat
IK HEB GEEN GRASMAT
Ding krijgt genoeg frisse luchtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Groen schaamhaar, zou wel grappig zijn.
[..]
Beetje tocht langs je puni. Kan geen kwaad.
Bluewaffle.jpgquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Foto's want anders geloof ik het niet..
Was ook wel leuk. Of die andere gast die zo aan bobby van alles ging vragen en aan mij of hij het wel goed vond allemaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach ik vond t wel schattig ergens![]()
Hell yeah we were, maar wanneer zijn we dat nou niet
[ afbeelding ]
Mijn bush is hotpink hoor, weenie ;squote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:45 schreef Macrador het volgende:
[..]
Alsof dat zo erg is. Je moet niet zo overreageren hoor is ok als je dat hebt.
Jeetje, dat zal wel raar zijn geweest ja, Nu zou ik ook wel even kijken als je aan de paal hing hoor, niks menselijks is mij vreemd haha. En ik heb als voordeel dat mijn vrouw waarschijnlijk mee zou kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meh, we gingen dansen in die club. Aan zo'n paal en op de bar. En al die gasten gingen er gewoon bij zitten. En al die vrouwen waren erg boos.
Uhhuhquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Was ook wel leuk. Of die andere gast die zo aan bobby van alles ging vragen en aan mij of hij het wel goed vond allemaal.
Nouja je hebt slim en gevat en nog veel meer. Maar ik bedoel, die gast was echt slim. Echt van de bovenste plank, de creme de la creme. Helaas had hij verder niks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:44 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik haal hier een beetje uit dat je normaal geen slimme partners hadmaar dat is ook wel overdreven waarschijnlijk ( wat is partner een kutwoord).
Ik merk wel dat ik een heel mooi meisje zo kan laten vallen als het niet klikt en ze dom doet/is.
Ik kan niet scharrelen
Godverdomme, ik zit te eten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ding krijgt genoeg frisse lucht
[..]
Bluewaffle.jpg
Bestaat tegenwoordig wel. Kun je het laten verven, je kunt er een bontje op plakken of veertjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:45 schreef Macrador het volgende:
[..]
Alsof dat zo erg is. Je moet niet zo overreageren hoor is ok als je dat hebt.
Felroze.. Jongeuhhhhquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met hotpink en nu voel ik me een domme man
Je moet ook niet googlenquote:
Lijkt me een beetje raar als je niet ergens op het zelfde niveau zit ik zou ver boven/onder me maar vervelend vinden denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja je hebt slim en gevat en nog veel meer. Maar ik bedoel, die gast was echt slim. Echt van de bovenste plank, de creme de la creme. Helaas had hij verder niks.Heb daardoor wel 3 havo gehaald omdat ik toen zoiets had van fuck die studie en van hem moest ik leren.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:35 schreef Tamashii het volgende:
Nu met Tila Tequila. De enige ( oke bijna enige) vrouw die in mijn harem mag.
Ik kan niet zo goed tegen jaloerse vrouwen, ik word meegetrokken erin. Ofwel ik ga uit mijn dak ( met boos zijn ofzo) ofwel ik ga me nog erger gedragen met jaloezie kweken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:46 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Jeetje, dat zal wel raar zijn geweest ja, Nu zou ik ook wel even kijken als je aan de paal hing hoor, niks menselijks is mij vreemd haha. En ik heb als voordeel dat mijn vrouw waarschijnlijk mee zou kijken
What da fuck enzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bestaat tegenwoordig wel. Kun je het laten verven, je kunt er een bontje op plakken of veertjes.![]()
![]()
Ik vind het sowieso wel fijn als ik van mijn partner dingen kan leren of stil kan worden. Gewoon iemand die gevat is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:48 schreef Macrador het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje raar als je niet ergens op het zelfde niveau zit ik zou ver boven/onder me maar vervelend vinden denk ik.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar moeten vanavond even een gesprek over hebben
Vast wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:49 schreef Chowi het volgende:
Dreads daaronder lijken me wel tof. Heeft iemand dat wel eens gezien?
Ik eigenlijk nog nooit maar het moet toch bestaan?!
Mooi tochquote:
Altijd weer die vrouwen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:50 schreef Dqod het volgende:
Hehehehe, met 1 van m'n exen toen, toen we met geld werden bekogeld.. Die vrouwen toen![]()
Prachtige tijden, jawel
[..]
Mooi toch
Ja hallo was maar een vraag hoor.quote:
Nee, heb daar maar weinig variatie gezien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:49 schreef Chowi het volgende:
Dreads daaronder lijken me wel tof. Heeft iemand dat wel eens gezien?
Ik eigenlijk nog nooit maar het moet toch bestaan?!
Had het ooit al gegoogled en toen vergeten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Felroze.. Jongeuhhhh
[..]
Je moet ook niet googlen
zit helemaal niet op cambridge?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uh. Sowieso qua uiterlijk. Maar ik moet daarbij zeggen dat ik ook een relatie heb gehad met iemand die niet knap was, maar wel heel slim ( 2 studies, cambridge etc etc). Moest daar (aan beide) aan wennen.
Tila.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:51 schreef Dqod het volgende:
Tila Tequila is wel een beetje fout hoor Tam![]()
Ik ben nou ook niet echt een meisje met klasse, maar Tila?
Heb daar nog pics van.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mjuh maar ik zou dat dan bijvoorbeeld liever hebben zoals ik het nu heb. Zij is heel goed in taal en doet een studie met veel politiek en economie. Helemaal wat ik niet zo leuk vind.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel fijn als ik van mijn partner dingen kan leren of stil kan worden. Gewoon iemand die gevat is.
Jij bent wel heel knap en slim.quote:
Srsly, ze kunnen echt niks hebben ehquote:
What has been seenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, heb daar maar weinig variatie gezien.
[..]
Had het ooit al gegoogled en toen vergeten.
Maar nu wist ik het weer.
NEINquote:
Daar moeten we vanavond een gesprek over hebben.quote:
quote:
Altijd zo erg jaloerse mensen. Vooral als het écht nergens over gaat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Srsly, ze kunnen echt niks hebben eh
Of dat meisje in die pub laatst? Dat die jongen alleen maar iets zei en dat zij zei van: "je gaat toch niet vreemd" ofzo.. Echt.. Doe normaal
Ja dat is eigenlijk wel perfect. Al is het dan wel lastig om er samen over te praten als je beide niks met die ander zijn ding hebt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:52 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjuh maar ik zou dat dan bijvoorbeeld liever hebben zoals ik het nu heb. Zij is heel goed in taal en doet een studie met veel politiek en economie. Helemaal wat ik niet zo leuk vind.
Ik doe dan fysiotherapie en heb dingen waar zij niks mee heeft. De wetenschappen etc.
We kunnen elkaar dingen leren en er is toch niet echt een verschil qua slim zijn.
Ik facepalmte eigenlijk mezelf dat ik dat niet snapte.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:50 schreef Dqod het volgende:
Hehehehe, met 1 van m'n exen toen, toen we met geld werden bekogeld.. Die vrouwen toen![]()
Mooi toch
Oh men, ik had het niet goed gehoord of dacht er niet goed bij na of het was de drank maar ik had echt iets geroepen als, hee graftak, logisch toch!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Srsly, ze kunnen echt niks hebben eh
Of dat meisje in die pub laatst? Dat die jongen alleen maar iets zei en dat zij zei van: "je gaat toch niet vreemd" ofzo.. Echt.. Doe normaal
[..]
What has been seen
[..]
NEIN
Dat bedoel ik.. Ik zou mezelf nog eerder van kant maken dan dat ik in een relatie zou stappen met een chick die ZO jaloers is.. Not even close to kiddingquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:53 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Altijd zo erg jaloerse mensen. Vooral als het écht nergens over gaat.
quote:
Indeed. Jaloerse mannen zijn net zo sneu trouwens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Ik zou mezelf nog eerder van kant maken dan dat ik in een relatie zou stappen met een chick die ZO jaloers is.. Not even close to kidding
Nou ja niks is ook overdreven, maar we zouden het niet gaan studeren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk wel perfect. Al is het dan wel lastig om er samen over te praten als je beide niks met die ander zijn ding hebt.
Kom bij mij internetten, maar dan verwacht ik wel een compensatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:54 schreef Chowi het volgende:
Deze SC gaat te snel voor mijn internetverbinding.
Ik heb wel een ex gehad die echt zo'n hele bush had.. Dat is gewoon srs vies.. Alle geur blijft daar in hangenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:53 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik facepalmte eigenlijk mezelf dat ik dat niet snapte.
Maar ik heb wel graag een streepje ofzo, maar het boeit me nogal weinig zolang het maar niet zoveel is dat je het zou kunnen transplanteren als afro.
Alsof je dat al konquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan nooit meer normaal naar jou kijken nu
Sorry :$quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:54 schreef Chowi het volgende:
Vanavond weer in de dagposters.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:54 schreef Chowi het volgende:
Ik kwam niet meer bij toen zo'n kerel haar een cock-in-a-box gafquote:
Waz deze. GA JE VREEMD OFSOWquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom bij mij internetten, maar dan verwacht ik wel een compensatie.
True.. Mja heeeeeel lichtelijk jaloers mag best, omdat het iets kwetsbaar heeft.. Maar de grens moet toch zeker ergens getrokken wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:54 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Indeed. Jaloerse mannen zijn net zo sneu trouwens.
Het was gewoon een grote soap. Heerlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwam niet meer bij toen zo'n kerel haar een cock-in-a-box gaf
Ik vind scheren zo kut. Oh en dan is het even glad en daarna stoppels.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb wel een ex gehad die echt zo'n hele bush had.. Dat is gewoon srs vies.. Alle geur blijft daar in hangen
Tevens houd ik het toch liever kaal
Ligt eraan wat je vraagt per unit en of je ook rekening houdt met de inflatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom bij mij internetten, maar dan verwacht ik wel een compensatie.
Als je zeker bent van jezelf én van je relatie hoef je gelukkig niet gauw jaloers te zijn. Een en ander hangt ook af van wat je met je partner hebt afgesproken, of je monogaam bent of niet maakt nogal uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
True.. Mja heeeeeel lichtelijk jaloers mag best, omdat het iets kwetsbaar heeft.. Maar de grens moet toch zeker ergens getrokken worden
Blijf ik jong bijquote:
Dat is minder ja, mja.. Bijhouden ditdat allesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:56 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vind scheren zo kut. Oh en dan is het even glad en daarna stoppels.
Klopt helemaal, maar goed.. Soms vind ik t wel schattig dus.. Even die bevestiging geven aan een "kwetsbare" partner.. En vice versa.. Mgoed, het moet dus niet te gekquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:57 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Als je zeker bent van jezelf én van je relatie hoef je gelukkig niet gauw jaloers te zijn. Een en ander hangt ook af van wat je met je partner hebt afgesproken, of je monogaam bent of niet maakt nogal uit.
Dat ik walgelijk ben :$quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat loop je nou te impliceren, joh?
Ik hou gewoon bij en dat vind ze goed en zijn doet altijd kaal en dat vind ik ook goed :p Lekker makkelijk dat het haar niks kan schelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:57 schreef Dqod het volgende:
Dat is minder ja, mja.. Bijhouden ditdat alles
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:58 schreef Macrador het volgende:
[..]
.
Ik had eens in mijn gezicht wat wondjes zonder dat ik het doorhad dankzij stoppels
Auwquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:58 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik hou gewoon bij en dat vind ze goed en zijn doet altijd kaal en dat vind ik ook goed :p Lekker makkelijk dat het haar niks kan schelen.
Ik had eens in mijn gezicht wat wondjes zonder dat ik het doorhad dankzij stoppels
I'm loving itquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, dat is wel een waar feit.
Ga jij je hotpinke bush maar maaien, ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
I'm loving it
Maar ok, ik zal eens gaan grasmaaien eh?
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU KUTLEVUHHHHH
Kusjekroel voor jullie en likje voor Tamme Asser![]()
Succeeeees! <3quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
I'm loving it
Nee hoor. Bedoelde gewoon een biertje ofsoquote:
Per 20 posts een fles wodka voor Tammiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je vraagt per unit en of je ook rekening houdt met de inflatie.
JAJAJA, nee dit is goed deze. Moet jou aanlijnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor. Bedoelde gewoon een biertje ofso
Zal jouw gras eens maaien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
I'm loving it
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Per 20 posts een fles wodka voor Tammi
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
JAJAJA, nee dit is goed deze. Moet jou aanlijnen.
Ja wel goed hoorquote:
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:34 schreef Chowi het volgende:
Ik ga heel goed nadenken voordat ik op 'invoeren' druk vanaf nu.
Oh, hoezo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:34 schreef Chowi het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Per 20 posts een fles wodka voor Tammi
doe ik sowieso wel anders krijg je magnetron.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:34 schreef Chowi het volgende:
Prima. Vanavond huisje bekijken. Verder beetje niets doen. :$quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wel goed hoorEn daar?
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?![]()
Dit zijn goede posts. En 2 nu dus.quote:
Ok en je mag haar helemaal lesbisch maken. Maar dan wil ik wel bij jullie wonen.quote:
Verhuizen ja ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Prima. Vanavond huisje bekijken. Verder beetje niets doen. :$
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ok en je mag haar helemaal lesbisch maken. Maar dan wil ik wel bij jullie wonen.
Neeee, zover zijn we nog niet. Gewoon kijken.quote:
Beste. Deal. Ever.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ok en je mag haar helemaal lesbisch maken. Maar dan wil ik wel bij jullie wonen.
What de neeeeeeuq. Ik lach me kapot hier.quote:
Hoe doe je dat, iemand lesbisch maken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ok en je mag haar helemaal lesbisch maken.
Is makkelijk voor Chowi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:41 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, iemand lesbisch maken?
Uit je opmerking maak ik op dat zij een expert is?quote:
Hou me op de hoogtequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeee, zover zijn we nog niet. Gewoon kijken.
Je laat ze gewoon een keer met Faxie daten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Uit je opmerking maak ik op dat zij een expert is?Ben wel benieuwd naar de lesbisch-maak-tactieken haha.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef Myraela het volgende:
Grapje hoor Fax, ik plaag je maar. Gewoon de eerste naam die in me op kwam. Dus eigenlijk denk ik stiekem aan je en houd ik van je. Kusjekroel. Liefde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overal behalve Putte.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte![]()
Waar willen jullie wonen?
fixedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:01 schreef Macrador het volgende:
Naakt rondlopen na een douche is altijd fijn
Dat lijkt me beter.quote:
Uh nee lijkt me ook niet. Thuis wel.quote:
Voor hoeveel personen is het mogelijk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Op loopafstand zit een snackbar, en zwembad waar je gratis gebruik van kunt maken, een toiletgebouw en douches. Dus voor welk weekend zal ik je inschrijven?
Wild leven heb je toch ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:18 schreef Dqod het volgende:
Je zult het maar meemaken.. Een nudistenbegrafenis
Dat heb ik nog niet meegemaakt hoor.. Maar idd, wild levenquote:
O. ik hoopte eigenlijk op een guitige anekdote omtrent zwartgeverfd schaamhaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet meegemaakt hoor.. Maar idd, wild leven
Daar steek ik mijn neus dan liever sowieso niet tussen als het geverfd is.. Voor je t weet heb ik weer een allergische reactiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O. ik hoopte eigenlijk op een guitige anekdote omtrent zwartgeverfd schaamhaar.
Toch maar grasmaaien dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar steek ik mijn neus dan liever sowieso niet tussen als het geverfd is.. Voor je t weet heb ik weer een allergische reactie
Weer?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar steek ik mijn neus dan liever sowieso niet tussen als het geverfd is.. Voor je t weet heb ik weer een allergische reactie
Het gras is gemaaid.. Ik herhaal: HET GRAS IS GEMAAID!!1!!11!!!!!quote:
Ja, weer.. Er is een reden dat ik mijn haar nooit meer verf ehquote:
Klinkt als een geheime code.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het gras is gemaaid.. Ik herhaal: HET GRAS IS GEMAAID!!1!!11!!!!!
[..]
Ja, weer.. Er is een reden dat ik mijn haar nooit meer verf eh
Maar ik dacht dat je dat al wel wistIk ben dus allergisch voor een of ander stofje wat in haarverf zit
Was het ook :$quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als een geheime code.
[ afbeelding ]
"Het gras is gemaaid.. Ik herhaal: HET GRAS IS GEMAAID!!1!!11!!!!!"
Misschien wist ik het ooit en ben ik het vergeten.Dat gebeurt nogal eens de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:41 schreef JamesTKirk het volgende:
De geit is gemolken. Ik herhaal de geit is gemolken!!
ALLES GEKEKUHHHHquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:42 schreef Fascination het volgende:
Dsquat, bij welke afl ben je van rts?
Ik denk de afleveringen waar Loretta in zat.. Ik vind haar zo machtig grappig eh, met haar lachjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:46 schreef Fascination het volgende:
Waar heb je het meest om gelachen?
Moest hard lachen om die uitspraak over haar bij die douane-vraag. 'Loretta doet haar hoortoestel uit en doet alsof ze gek is.'quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk de afleveringen waar Loretta in zat.. Ik vind haar zo machtig grappig eh, met haar lachje
Ze is niet lelijk, maar wel een beetje oud.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:53 schreef Dqod het volgende:
Hahaha, wel knap dat je dat zo ff allemaal weet op te noemen![]()
Of ik ben gewoon zo dom, kan ook![]()
Maar echt geniaal jaOh en ze heeft best een mooi gezicht vond ik.. Ja echt
![]()
Ben ik nu raar?
Ja, nou ja ach.. Leeftijd is ook maar een nummertjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar wel een beetje oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:15 schreef Dqod het volgende:
Is lang geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Voor mij ook.. Heb al tijden geen courgette in m'n mond gestoptquote:
Ik heb hier wel zo'n paarse voor je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor mij ook.. Heb al tijden geen courgette in m'n mond gestopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier wel zo'n paarse voor je.Nee, ik wil alleen courgette.. Terwijl ik nog niet eens jarig benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er wel leuk uitquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nog bijna 5 maanden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen courgette.. Terwijl ik nog niet eens jarig ben
Ziet er nog leuker uit als ik hem volgende week aan heb.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ziet er wel leuk uit
Is t zo weer.. De pepernoten liggen al weer bijna in de winkelquote:
Pics dan :$quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ziet er nog leuker uit als ik hem volgende week aan heb.
Want als je jarig bent krijg je altijd courgettesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen maar.. En vervolgens eindig ik ermee in bedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Want als je jarig bent krijg je altijd courgettes
Sommige zijn geribbeld, voor haar plezier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Want als je jarig bent krijg je altijd courgettes
K heb zulke lieve vriendenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige zijn geribbeld, voor haar plezier.
leuk!quote:
Okay mijn frank viel uiteindelijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen maar.. En vervolgens eindig ik ermee in bed
Lekker heurquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Even besloten dat mn zus me naar Tenerife neemt in de carnavalsvakantie.
Wie? :$quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:36 schreef Macrador het volgende:
[..]
Okay mijn frank viel uiteindelijk
Wel eerst even wassen. Scheelt vlekken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen maar.. En vervolgens eindig ik ermee in bed
Uiteraard.. K heb semi-smetvreesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:37 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Wel eerst even wassen. Scheelt vlekken.
Ach soooooooooooooo jaaaaaaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
In plaats van het kwartje is gevallen dat is de Vlaamse variant.
Zolang u maar niet in de patatten valt..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
In plaats van het kwartje is gevallen dat is de Vlaamse variant.
dat hoop ik.. Ik mag het uitkiezen dus komt vast goed..quote:
Deze userquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat hoop ik.. Ik mag het uitkiezen dus komt vast goed..
omdat ik mijn familie goed heb opgevoed?quote:
Ja.. Leer mij hetquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik mijn familie goed heb opgevoed?
nee, ik negeer ze eigenlijk het grootste gedeelte van de tijd.. Geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. Leer mij hetIk ben niet streng genoeg tegen ze, moet ik ze zwepen?
Iedere vrouw op fok is bi, dus dat is ze al.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om jou bi te maken?
Niks, ben ik al.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om jou bi te maken?
Ben jij ook bi dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedere vrouw op fok is bi, dus dat is ze al.
Owja daar heb je een puntquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ben de uitzondering die de regel bevestigt.quote:
Dus er is nog hoop voor me?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laat maar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ben de uitzondering die de regel bevestigt.
Misschien kan ik er verandering in brengen als je naar mijn orgiefeest komt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij lust stiekem wel worst denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Datum?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien kan ik er verandering in brengen als je naar mijn orgiefeest komt..
Ik denk dat als ik jou zie ik gayer ben dan ooit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien kan ik er verandering in brengen als je naar mijn orgiefeest komt..
Weet ik nog niet. Het moet een datum zijn waarop veel mensen kunnen in ieder geval.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Het moet een datum zijn waarop veel mensen kunnen in ieder geval.
Flattered.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik jou zie ik gayer ben dan ooit.![]()
So smooth.![]()
Amai mijn botten dat zou miserie geven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:39 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zolang u maar niet in de patatten valt..
Net thuis gekomen? Of ga je vertrekken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja prima hoor, vandaag terug van vakantie
Terug van vakantie; thuis gekomen dus jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Net thuis gekomen? Of ga je vertrekken?
Hoe zit dat bij de mannen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah oke. Goed naar je zin gehad?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Terug van vakantie; thuis gekomen dus ja
Mooiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers, paar daagjes klote weer maar daarna super weer gehad
Mja da's wel begrijpelijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, ik denk dat de moeheid er nu pas in hakt
Zo goed als inderdaad. Zaterdag nog een motorritjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja da's wel begrijpelijkWeekje bijkomen dus
Fanatiekelingquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo goed als inderdaad. Zaterdag nog een motorritje
Jammer hoor. Een beetje bi is niet bah.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ow gezelligquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, van FOK! Muhahaha komt als het goed is ook
Mannen zijn niet bi hier, of hardcore hetero, of hardcore gay.quote:
Moet ik je toch teleurstellenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen zijn niet bi hier, of hardcore hetero, of hardcore gay.
Jij?quote:
Many have tried, give it up or get surgeryquote:
Is alleen omdat je mij nooit hebt ontmoet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is alleen omdat je mij nooit hebt ontmoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Met die hand op m'n bil was ik BIJNA overstag
Nee ok, ik lieg, sorry
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Is dat een uitdaging?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Many have tried, give it up or get surgery
Wil je mooie, pronte borstjes en vlechtjes wel zien :$quote:
Ik heb geen borstjes en vlechtjes gekkiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je mooie, pronte borstjes en vlechtjes wel zien :$
Vinnehquote:
Wel als je onder t mes gaat voor mequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen borstjes en vlechtjes gekkie
Al mijn illusiesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:23 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Met die hand op m'n bil was ik BIJNA overstag
Nee ok, ik lieg, sorry
Ja maar dan snijden ze piepeltje ook wegquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vinneh
[..]
Wel als je onder t mes gaat voor me
En als ik nou een beetje mascara opdoe enzo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:28 schreef Dqod het volgende:
Of gewoon heel dik worden en je haar laten groeien, maar dat bedoel ik niet
Sorryquote:
Zou je natte gleuf die je daarna hebt beroeren als geen anderquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dan snijden ze piepeltje ook weg
T gaat.. Lekker home alone, da's wel lekkah.. En hoe is t met jou? Heb je t leuk gehad?quote:
Dilemma'squote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Zou je natte gleuf die je daarna hebt beroeren als geen ander
[..]
T gaat.. Lekker home alone, da's wel lekkah.. En hoe is t met jou? Heb je t leuk gehad?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax zou dan wel een beste harsbeurt nodig hebben.
Oh dat is wel relaxed jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
T gaat.. Lekker home alone, da's wel lekkah.. En hoe is t met jou? Heb je t leuk gehad?
Godverquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax zou dan wel een beste harsbeurt nodig hebben.
Jaaaaaaaaaaaa, hirlakquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel relaxed ja
Ja gaat goed hier, komende dagen lekker bijkomen denk ikVakantie was op een paar dagen regen na echt super
Mag ik m'n 3dagenbaardje laten staan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een vrouw met borst en buikhaar is niks, Fax.
Echt ontembaar, deze jongen.. Wow :$quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil je in je lip bijten zoals op je UI
Goed planquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt ontembaar, deze jongen.. Wow :$
Ik voel wel een bepaalde connectie bij je.. Misschien moeten we elkaar eens gaan wingen, een keer :$
Ja, ik weet niet of je van harige vrouwen houdt.quote:
Mwah, heeft ze dalijk een hele rode onderregio.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag ik m'n 3dagenbaardje laten staan?
Awesomequote:
Ik denk dat ze dan de leukste voor je neus wegkaaptquote:
Hij helpt mij aan de vrouw, ik hem.. Dat dusquote:
Nee ze bewaart wel iemand voor mij hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:37 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan de leukste voor je neus wegkaapt
Okay, hoe moet ik staan?quote:
quote:
Nou, ik had 4 dagen bijna alleen maar regen, dat is niet prettig rijdenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Godver
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, hirlak
Hehehe, ik vond t wel fijn hier, die regen
Maar stuur maar een heel vakantieverslag in m'n pm zodra je bijgekomen bent
Daar zijn die rubber dingen toch voor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En uiteraard bewaar ik wel iemand voor je.. Of we delen diegene gewoon.. Zolang je d'r niet volspuit vind ik t prima weet je :$
Ok deal, delen klinkt wel leukquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En uiteraard bewaar ik wel iemand voor je.. Of we delen diegene gewoon.. Zolang je d'r niet volspuit vind ik t prima weet je :$
Nee, da's begrijpelijk.. Ik hoefde gelukkig niet zoveel te rijden, behalve op m'n fiets danquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, ik had 4 dagen bijna alleen maar regen, dat is niet prettig rijden
Oke, is goed
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Daar zijn die rubber dingen toch voor?
Welke?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef Chowi het volgende:
Ben heel erg benieuwd naar die foto, Dqod.
Ik neem het daar totaal niet meer serieus....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef Fascination het volgende:
Dat alsversierennietzomakkelijkgaat-topic is echt classic.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |