SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik heb het zelfs kunnen uitvogelen dus jij vast ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:32 schreef JamesTKirk het volgende:
Iemand moet me toch eens leren hoe je dat doet, zo'n nieuw topic openen met openingspost erin...
Blond he hahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs kunnen uitvogelen dus jij vast ook.
Geniaal zelfs?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is geniaal.
Ik heb twee keer overgegeven van de drank. :$ een keer met carnaval en een keer alleen thuis ( ja i know, zieeeek)
Zeg.. Scheer ons blondjes eens niet allemaal over een kam meneer Jamesquote:
Staat onderaan het topic!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:32 schreef JamesTKirk het volgende:
Iemand moet me toch eens leren hoe je dat doet, zo'n nieuw topic openen met openingspost erin...
He getver wat een instelling. Ben ook wel eens over mijn nek gegaan hoor, maar da's nooit het doel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Geniaal zelfs?![]()
In Nederland willen ze me nog altijd eens zo dronken voeren dat ik kots want " Je drinkt gewoon niet genoeg als je niet kotst!"
Ja, voor mijn gemoedsrust :$quote:
Ja ik heb niet zoveel ervaring daarmee. Ik heb wel flesje draaien gespeeld en meer van dat soort ongein, maar niet dat ik echt niet meer weet wat ik heb gedaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Geniaal zelfs?![]()
In Nederland willen ze me nog altijd eens zo dronken voeren dat ik kots want " Je drinkt gewoon niet genoeg als je niet kotst!"
Hm ben ook wel eens wakker geworden naast iemand waarvan ik dacht 'wie is dat'? En dan de deur uitgaan en denken 'waar ben ik'? Hm...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik heb niet zoveel ervaring daarmee. Ik heb wel flesje draaien gespeeld en meer van dat soort ongein, maar niet dat ik echt niet meer weet wat ik heb gedaan.
Ik ben ook niet lang iemand geweest die bier hijst. Speciaalbier drinken doet je pils gewoon zo saai vinden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:34 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
He getver wat een instelling. Ben ook wel eens over mijn nek gegaan hoor, maar da's nooit het doel.
Ik heb nog nooit flesje draaien gespeeldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik heb niet zoveel ervaring daarmee. Ik heb wel flesje draaien gespeeld en meer van dat soort ongein, maar niet dat ik echt niet meer weet wat ik heb gedaan.
Wow. Dat is hard style.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:35 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hm ben ook wel eens wakker geworden naast iemand waarvan ik dacht 'wie is dat'? En dan de deur uitgaan en denken 'waar ben ik'? Hm...
Misschien als ik hier heel hard zing, kun je het daar wel horen.quote:
Wat is ermee aan de hand dan?quote:
Ik heb er later ook spijt van gehad. Ik heb 2 dames en 1 man gezoend die allemaal (nu) ver onder mijn standaard zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit flesje draaien gespeeld
Dat zou best kunnen, maar dan mag je wel 120 decibel zingen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien als ik hier heel hard zing, kun je het daar wel horen..
[..]
Wat is ermee aan de hand dan?
Ach, als jer er toen lol mee had... Berouw is het dessert van de genieter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb er later ook spijt van gehad. Ik heb 2 dames en 1 man gezoend die allemaal (nu) ver onder mijn standaard zitten.
Die s niet gemoedelijk :$quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien als ik hier heel hard zing, kun je het daar wel horen..
[..]
Wat is ermee aan de hand dan?
Oei jij hebt een standaard. Oh jeez. Potentieel uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb er later ook spijt van gehad. Ik heb 2 dames en 1 man gezoend die allemaal (nu) ver onder mijn standaard zitten.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |