WHAHAHAHA JA NEEquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahah dat is net zoals die skinny opa's met een buikkwab. Ziet er niet uit
Ik heb dat met motten. Even de deur 's avonds open en een complete infestatie van mijn huis is het gevolgquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word echt niet goed van die vliegen. Er zijn er echt veel meer dan voorgaande jaren. Ik kan daar echt nijdig van worden
Ja, die ook. Maar die gaan dan meestal nog wel stilzitten ergens. Die hoerenvliegen irriteren tot je het echt niet meer trekt!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb dat met motten. Even de deur 's avonds open en een complete infestatie van mijn huis is het gevolg
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word echt niet goed van die vliegen. Er zijn er echt veel meer dan voorgaande jaren. Ik kan daar echt nijdig van worden
Wonen jullie ook al in een marrokanen buurt? Ik wel en heb er vet last van (nja 3 per avond is meer dan zatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb dat met motten. Even de deur 's avonds open en een complete infestatie van mijn huis is het gevolg
Ik woon in de duurste wijk van Apeldoornquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:54 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Wonen jullie ook al in een marrokanen buurt? Ik wel en heb er vet last van (nja 3 per avond is meer dan zat) en mijn ouders die in een nette wijk wonen hebben geen vlieg binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:57 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ook!Duurste wijk van Soest hier
Bij mij ook precies zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat doet er niet toe.
Ik woon wel 'op' zuid jonguh!quote:
Jij zou pvd mijn plannen vóór je houden!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:23 schreef shifto het volgende:
Komt omdat je nu een dikke vriendin hebt, gaan jullie samen dik worden.
Echt zo vaak zelfsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Absoluut!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Nice!![]()
Ook nice; issue loggen waardoor meteen aaalle resterende testcases op hun gat liggenDus dan maar roken, en even Fok!ken, en zo maar eens een speculaasje pikken to keep mah belleh
![]()
![]()
Bruce Willis is uit de Expendables gekickt.Harrison Ford komt in zijn plaats.
Speculaasjes
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Ik weet het! Ik was ook geshockeerd vanochtend!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:28 schreef SicSicSics het volgende:
Bruce Willis is uit de Expendables gekickt.Harrison Ford komt in zijn plaats.
SpeculaasjesAls Ford zijn IJ-hoed draagt, kan ik er mss mee leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |