Ik heb ook genoeg Genus-editie liggen, maar die vind ik nu wat minder omdat die dingen uit de jaren 70 of zo komen.quote:
Je kan een nieuw setje vragen kopen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb ook genoeg Genus-editie liggen, maar die vind ik nu wat minder omdat die dingen uit de jaren 70 of zo komen.
Die shit die alleen je pa weetquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ook genoeg Genus-editie liggen, maar die vind ik nu wat minder omdat die dingen uit de jaren 70 of zo komen.
Ja, nee! Ze maken allang geen uitbreidingen meer en zijn ook niet van plan dat nog weer te gaan doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan een nieuw setje vragen kopen.
Mijn ouders weten alles. Mijn vader wil nooit mee doen, maar zegt wel alles voor, net zoals zijn vaderquote:
Bak wat kaas!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:16 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds geen betere suggesties voor magnetron voer.
Bapao en Saté is toch niet het enige?![]()
In de magnetron?quote:
Ik heb al heeeeeeeeeel lang geen kaas gebakken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:17 schreef shifto het volgende:
[..]
How hara got fat again.
Beter gewoon salade joh sss
quote:
In de spellenwinkel hier verkochten ze gewoon losse vragen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, nee! Ze maken allang geen uitbreidingen meer en zijn ook niet van plan dat nog weer te gaan doen.
Mag ik een vraag kopen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
In de spellenwinkel hier verkochten ze gewoon losse vragen.
McDonalds zit hier dichterbij, maar dat is nog steeds 20 minuten rijdenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:20 schreef shifto het volgende:
Ik twijfel nog of ik zo ff burger king ga hoalen.alleen dan moet je altijd 900 kilo meenemen voor de hongernek collegas :/
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mag ik een vraag kopen?
Ja hoor, dat is dan 2 euro.
Alstublieft.
Dank u wel.
Ja wanneer, 10 jaar geleden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In de spellenwinkel hier verkochten ze gewoon losse vragen.
Een jaar terug. Toen we ook Triviant wilden spelen met een versie die nog uit de guldentijd stamt en waar het antwoord op elke vraag Mies Bouwman en Toon Hermans was.quote:
omg welk jaar dan!?!??!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een jaar terug. Toen we ook Triviant wilden spelen met een versie die nog uit de guldentijd stamt en waar het antwoord op elke vraag Mies Bouwman en Toon Hermans was.
Weet ik veel uit welk jaar die Triviant kwam. 1850 ofzo. De vragen die we gekocht hebben waren een stuk actueler. Die gingen over internet en Britney Spears enzo.quote:
Ja, je vragen koekenbakker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weet ik veel uit welk jaar die Triviant kwam. 1850 ofzo. De vragen die we gekocht hebben waren een stuk actueler. Die gingen over internet en Britney Spears enzo.
Die kunnen niet in de magnetronquote:
Sigaretten!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:41 schreef arjan1212 het volgende:
Ha... ik hoor hier thuis... ff een sjekkie draaien
quote:It was good to have the Filth to come home to after another disappointing day.
Dat zijn geen mannen, dat zijn jongetjes die t niet kunnen handelen, echte mannen smoken zich een ongeluk en hebben gewoon goeie baan en leven etc enz e.d.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
No way, blowen is alleen voor aluhoedjes die amibitieloos op de bank hun dood afwachten.
Te fucking bizar, festival was afgelopen weekend, gisteren de kaartjes voor 2014 in de voorverkoop en waarschijnlijk zijn ze vandaag al op.quote:
Dat is inderdaad wel een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
Te fucking bizar, festival was afgelopen weekend, gisteren de kaartjes voor 2014 in de voorverkoop en waarschijnlijk zijn ze vandaag al op.
Ik wilde gewoon graag weer een keer gaan, maar zo idioot heb ik het nog niet meegemaakt.
WANNEER WORD JIJ FATTY BOOM BOOM OMG NO FAIRquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een beetje overdreven.Misschien moet ik toch maar eens Graspop proberen
Zo 2 Bapao, 2 mora pittige kipsaté en 2 petit pains later. Ik heb geen honger meer.
Ik ben al 30, ik zuip bier bij het leven en ik vreet wat ik kan... Waarschijnlijk nooitquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
WANNEER WORD JIJ FATTY BOOM BOOM OMG NO FAIR
Hahahah dat is net zoals die skinny opa's met een buikkwab. Ziet er niet uitquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ook een buikje, ook al ben ik ectoecto
Noem je Moh nou dik!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:23 schreef shifto het volgende:
Komt omdat je nu een dikke vriendin hebt, gaan jullie samen dik worden.
Wat is ze daar vaak, ze woont toch bij jou?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Noem je Moh nou dik!Oh boy!
Ze is vanavond in db he!? Just saying...
The closer I try to keep her, the further she runs away!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is ze daar vaak, ze woont toch bij jou?
WHAHAHAHA JA NEEquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahah dat is net zoals die skinny opa's met een buikkwab. Ziet er niet uit
Ik heb dat met motten. Even de deur 's avonds open en een complete infestatie van mijn huis is het gevolgquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word echt niet goed van die vliegen. Er zijn er echt veel meer dan voorgaande jaren. Ik kan daar echt nijdig van worden
Ja, die ook. Maar die gaan dan meestal nog wel stilzitten ergens. Die hoerenvliegen irriteren tot je het echt niet meer trekt!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb dat met motten. Even de deur 's avonds open en een complete infestatie van mijn huis is het gevolg
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word echt niet goed van die vliegen. Er zijn er echt veel meer dan voorgaande jaren. Ik kan daar echt nijdig van worden
Wonen jullie ook al in een marrokanen buurt? Ik wel en heb er vet last van (nja 3 per avond is meer dan zatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb dat met motten. Even de deur 's avonds open en een complete infestatie van mijn huis is het gevolg
Ik woon in de duurste wijk van Apeldoornquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:54 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Wonen jullie ook al in een marrokanen buurt? Ik wel en heb er vet last van (nja 3 per avond is meer dan zat) en mijn ouders die in een nette wijk wonen hebben geen vlieg binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:57 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ook!Duurste wijk van Soest hier
Bij mij ook precies zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat doet er niet toe.
Ik woon wel 'op' zuid jonguh!quote:
Jij zou pvd mijn plannen vóór je houden!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:23 schreef shifto het volgende:
Komt omdat je nu een dikke vriendin hebt, gaan jullie samen dik worden.
Echt zo vaak zelfsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Absoluut!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Nice!![]()
Ook nice; issue loggen waardoor meteen aaalle resterende testcases op hun gat liggenDus dan maar roken, en even Fok!ken, en zo maar eens een speculaasje pikken to keep mah belleh
![]()
![]()
Bruce Willis is uit de Expendables gekickt.Harrison Ford komt in zijn plaats.
Speculaasjes
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Ik weet het! Ik was ook geshockeerd vanochtend!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:28 schreef SicSicSics het volgende:
Bruce Willis is uit de Expendables gekickt.Harrison Ford komt in zijn plaats.
SpeculaasjesAls Ford zijn IJ-hoed draagt, kan ik er mss mee leven.
![]()
Iets met teveel salaris willen en lui zijn. Classy op twitter gegooid door StaloneHommo
Dat had ie bij Chuck nooit gedurfd
Fine, fuck you then!
Eeeecht hé, sowieso ga niet lopen krassen via Social Mediaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:51 schreef SicSicSics het volgende:
Iets met teveel salaris willen en lui zijn. Classy op twitter gegooid door StaloneHommo
Dat had ie bij Chuck nooit gedurfd
![]()
Maar goed, ik ga er niet minder om naar die film![]()
![]()
Ik wist dat crutch wat ouder was, maar...
hahaha snapje. Ik impliceer dat je crutch op gaat graven omdat het een fossiel ende dinosaurus is!Dus. Ja.
Wat leuk hara, waar ga je dat doen?
Fine, fuck you then!
...moet ik nu echt om toelichting vragen of was je er uit jezelf ook op in gegaan? OMG HARA VERTEL DAT IS ECHT FANTASTISCH!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:01 schreef Harajuku. het volgende:
IK GA IN SEPTEMBER DINOS OPGRAVEN OMG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zin in Mac@ Shifto; kom je zaterdag naar mij? Gaan we dan oude school Maccen??
![]()
En jeweet; je chick is ook welkom ofc![]()
![]()
Er schijnt dus in Nederland zelf gewoon een groeve te zijn waarin je dinodingen kan vindenWist ik veel. En vanaf nu gelijk sparen voor MURRICA WANT DAAR IZJN NOG MEER AWESOMERE DINOS TE VINDEN
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
...moet ik nu echt om toelichting vragen of was je er uit jezelf ook op in gegaan? OMG HARA VERTEL DAT IS ECHT FANTASTISCH!!!
Laat Shifto haar niet liever thuis? In haar eigen huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zin in Mac@ Shifto; kom je zaterdag naar mij? Gaan we dan oude school Maccen??
![]()
En jeweet; je chick is ook welkom ofcI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Wat hij wil, zijn feestje!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laat Shifto haar niet liever thuis? In haar eigen huis![]()
Fine, fuck you then!
Bij dinodingen zijn ok begint het liedje gelijk, geen youtube voor nodig
Ik kan em helemaal zingen, uit mien blote kop!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:29 schreef SicSicSics het volgende:
Dinodingen zijn OK!
Eeeen tune in je hoofd!![]()
Staat natuurlijk ook op mijn cv enzo![]()
![]()
Ik vond dinobabies vroeg vet leukMaar ja, wat niet met dinos
Jurassic Park 2, 3 en zelfs 4, meen ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond dinobabies vroeg vet leukMaar ja, wat niet met dinos
![]()
![]()
Ik wacht al 248903894 jaar op deel 43 was wel oogkanker maar goed, toch dinos!
Ik heb Jurassic Park nog in de bioscoop gezien met mijn vader en broer. Dacht altijd deel 1 maar toen was ik 5... dus misschien deel 2.
En mijn broer had altijd zo'n ingelijste poster van een raptor, durfde ik niet langs in het donker
Thunderlizards rule!
Mjah. Dino's... Ben je al in Amersfoort in de dierentuin geweest?
Fine, fuck you then!
Een jaar of 10.000 geleden vast wel. Poosje terug wel naar Naturalis geweest, maar had er meer van verwacht.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
In Amersfoort hebben ze een dinobos jonge!Stelt ook niks voor, maar het is wel een dinobos!
Fine, fuck you then!
Dat is geen jamiroquai!
Fine, fuck you then!
Ik doe het dinospelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:46 schreef SicSicSics het volgende:
In Amersfoort hebben ze een dinobos jonge!Stelt ook niks voor, maar het is wel een dinobos!
Als ik eens in de buurt ben kom ik wel kiekn
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: