Die kunnen niet in de magnetronquote:
Sigaretten!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:41 schreef arjan1212 het volgende:
Ha... ik hoor hier thuis... ff een sjekkie draaien
quote:It was good to have the Filth to come home to after another disappointing day.
Dat zijn geen mannen, dat zijn jongetjes die t niet kunnen handelen, echte mannen smoken zich een ongeluk en hebben gewoon goeie baan en leven etc enz e.d.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
No way, blowen is alleen voor aluhoedjes die amibitieloos op de bank hun dood afwachten.
Te fucking bizar, festival was afgelopen weekend, gisteren de kaartjes voor 2014 in de voorverkoop en waarschijnlijk zijn ze vandaag al op.quote:
Dat is inderdaad wel een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
Te fucking bizar, festival was afgelopen weekend, gisteren de kaartjes voor 2014 in de voorverkoop en waarschijnlijk zijn ze vandaag al op.
Ik wilde gewoon graag weer een keer gaan, maar zo idioot heb ik het nog niet meegemaakt.
WANNEER WORD JIJ FATTY BOOM BOOM OMG NO FAIRquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een beetje overdreven.Misschien moet ik toch maar eens Graspop proberen
Zo 2 Bapao, 2 mora pittige kipsaté en 2 petit pains later. Ik heb geen honger meer.
Ik ben al 30, ik zuip bier bij het leven en ik vreet wat ik kan... Waarschijnlijk nooitquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
WANNEER WORD JIJ FATTY BOOM BOOM OMG NO FAIR
Hahahah dat is net zoals die skinny opa's met een buikkwab. Ziet er niet uitquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ook een buikje, ook al ben ik ectoecto
Noem je Moh nou dik!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:23 schreef shifto het volgende:
Komt omdat je nu een dikke vriendin hebt, gaan jullie samen dik worden.
Wat is ze daar vaak, ze woont toch bij jou?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Noem je Moh nou dik!Oh boy!
Ze is vanavond in db he!? Just saying...
The closer I try to keep her, the further she runs away!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is ze daar vaak, ze woont toch bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |