Aha. Ik had je uitleg wel gehoord maar snapte niet waarom G ineens toch meegaat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit was een vriend, zoals ik ook uitlegG vond het te eng om mee te doen
[..]
Is prima!
Ik heb zelf al een kaartje maar G nog niet. Net als dat A al een kaartje heeft maar zijn vrouw nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Aha. Ik had je uitleg wel gehoord maar snapte niet waarom G ineens toch meegaat.
Ik snap dat het verwarrend is omdat we allebei heel braaf zeiden dat we nog geen kaartje haddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 06-08-2013 12:09:41 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
...maar natuurlijk. Gelukkig houdt men zich er wel mee bezigquote:Het SEPA Acceptance Test Production team realiseert day to day monitoring en operating van Payments processing. Het intervenieert tijdig en handelt incidenten af ter voorkoming van incidenten/verstoringen. Het organiseert de service requests die langs meerdere kanalen afgehandeld moeten worden en verschillende activiteiten rond productie monitoring en incident, problem, change en escalatie management.
Als je voor je loonbelasting belt wel...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik bel nu nar de Belastingdienst.... krijg ik dan zo LB aan de telefoonf?
Ah nee. Ik had een vriendelijke meneer die me inlichtte over mijn zorgtoeslag uitkeringquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je voor je loonbelasting belt wel...
komt helemaal goed joh!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:28 schreef B.ertha het volgende:
Ugh, ik ben zenuwachtig aan het worden voor straks. Wat een onzin
heb jij je ziektekostenverzekering dan in NLquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah nee. Ik had een vriendelijke meneer die me inlichtte over mijn zorgtoeslag uitkering
zie het probleem niet, of wist je niet dat je teveel kreeg?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
komt helemaal goed joh!![]()
Werkt LB niet op de afdeling toeslagen? Ik moet ruim 1000 euro teveel ontvangen toeslag terugbetalen
sinds de opening al bijna 60 keer meen ik, net zoveel als in een heel jaar voor de oude tunnel. Het is ook waardeloos invoegen daar zo vlak voor die tunnel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:02 schreef MadMaster het volgende:
Ideaal die nieuwe Coentunnel, belachelijke aansluitingen vanaf de A8 en A10 en Rijkswaterstaat zich maar afvragen waarom er ineens zoveel ongelukken zijn...![]()
Nu weer ongelukken daar, vrienden van ons onderweg naar hier staan al ruim een uur stil...
En ik maar honger lijden...![]()
nee dat wist ik nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zie het probleem niet, of wist je niet dat je teveel kreeg?
Yupquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig hier vanavond, iedereen aan het genieten van het koele weer?
ik was een recensie aan het schrijvenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Visite is net weg...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben The Producers aan het kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
komt helemaal goed joh!![]()
Werkt LB niet op de afdeling toeslagen? Ik moet ruim 1000 euro teveel ontvangen toeslag terugbetalen
was wel even schrikken jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En ouchdat zijn nasty verrassingen ja... Ik ben net klaar met het aflossen van 2010 en 2011
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het inderdaad nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jazeker, nog 3 en een half uurquote:
Z'n gangetje. Vooral blij dat ErwinRommel weer thuis is. Heb hem flink gemist.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jazeker, nog 3 en een half uur
Hoe is het met jou dan?
Huh?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem...
Weer een rondje langs de velden aan het maken?
Een rondje langs de Fok!-velden (subfora), waardoor je hier weer beland...quote:
Op zich herkenbaar, maar in mijn geval eventjes niet...quote:Ben gewoon heel saai aan het werk, maar weinig te doen. De bouwvak is over, maar iedereen heeft een week extra genomen. Dus alsnog niets te doen
Ik lurk meestal mee, dus soms vergeet ik gewoon te posten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een rondje langs de Fok!-velden (subfora), waardoor je hier weer beland...
Dus je hebt het druk? Hop aan het werk danquote:[..]
Op zich herkenbaar, maar in mijn geval eventjes niet...
Ik zou graag willen, maar dat ligt nogal gecompliceerd momenteel...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus je hebt het druk? Hop aan het werk dan![]()
iedereen is waarschijnlijk aan het bijslapen nu het kanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:57 schreef B.ertha het volgende:
Lekker rustig hier. Iedereen net zo productief vandaag als ik?
Mwah. Goede buurt, goede huisbaas/bovenbuurman, eigen keukenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
iedereen is waarschijnlijk aan het bijslapen nu het kan
Hoe was de bezichtiging?
Er volgt nog een bezichtiging toch? En twijfel je over deze of heb je hem afgeschreven?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mwah. Goede buurt, goede huisbaas/bovenbuurman, eigen keukenMaar alles heel klein, gedeeld toilet op begane grond en gedeelde badkamer bovenin.
maar klinkt alsof het hem niet gaat wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:02 schreef B.ertha het volgende:
Vanavond nog een en volgende week vrijdag. Raar trouwens dat die zo ver weg is gepland. Van deze moet ik het vanavond laten weten.
Denk het niet nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar klinkt alsof het hem niet gaat worden
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb jij je ziektekostenverzekering dan in NL
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]zal wel aardig schelen met de States qua kosten
Kun je dan beter niet morgen joggen naar je werk en aan het eind van de dag op de fiets terug?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef iamredleader het volgende:
Ondanks het weer zo toch sporten![]()
Elk nadeel heeft een voordeelvanwege de regen eerder had ik de fiets op kantoor gelaten. Maar morgenochtend heb ik de fiets toch nodig, dus zometeen naar kantoor joggen en terug fietsen
Elk kantoor heeft wel een brandslang om onder te douchen.quote:
Gewoon de sportkleding onder het pak dragen en omkleden op kantoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef wyccie het volgende:
Hebben ze ook een wasmachine en droger?
Jij staat met je kleren aan onder de douche/brandslang?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef wyccie het volgende:
Hebben ze ook een wasmachine en droger?
Hoi Etcquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef Etcetera het volgende:
alive and kicking, sinds maandag geen internet gezien en mijn telefoon weigert momenteel dienst dus ik heb lichtelijk afkickverschijnselen
Morgenochtend eerst met Jair even naar de huisarts, z'n ogen lijken ontstoken. En dan naar de BSO brengen, daarna naar werk. Geen optie dus, ook vanwege de hierbovengenoemde argumenten omtrent kleding en opfrissenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je dan beter niet morgen joggen naar je werk en aan het eind van de dag op de fiets terug?
Kinderen: Je krijgt er zo veel voor terug.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Morgenochtend eerst met Jair even naar de huisarts, z'n ogen lijken ontstoken. En dan naar de BSO brengen, daarna naar werk. Geen optie dus, ook vanwege de hierbovengenoemde argumenten omtrent kleding en opfrissen
Speaking of which, hoe is het met je dochter?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kinderen: Je krijgt er zo veel voor terug.
Die hangt bij mij aan de muur. Reactie van mijn oma toen ze dat zag: "Wat een mooie meid. Dat kan nooit een kleine van jou zijn."quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Speaking of which, hoe is het met je dochter?
Nu richten op de duur. Snelheid doet er niet toe.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:37 schreef iamredleader het volgende:
Tevens tevreden over de resultaten vanavond: 5km naar kantoor in 36 minuten (iets trager dan gisteren), daarna naar huis gefietst dus nu bekaf
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die hangt bij mij aan de muur. Reactie van mijn oma toen ze dat zag: "Wat een mooie meid. Dat kan nooit een kleine van jou zijn."
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Soempie: voor je naar Zweden gaat raad ik je aan deze documentaire te bekijken. Dan ben je vast voorbereid op het eten aldaar.
Oma.quote:
Zoals Jojo al zei: ze hebben meer receptenquote:
Ik kijk naar mijn "dochter aan de muur". Of ze echt niet op mij lijkt.quote:
was dat die waar je gelijk moest beslissen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:53 schreef B.ertha het volgende:
Ik snap dat hele verhaal nog steeds niet![]()
Deze bezichtiging was leuk en ik heb er een heel goed gevoel bij!
Berg? Woon jij op Saba, bij Mount Scenery?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:57 schreef wyccie het volgende:
Ik zou ook moeten fietsen naar mijn werk, maar ik moet de berg op en dan kom ik helemaal bezweet aan. Daar zit ook niemand op te wachten.
Hehequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoals Jojo al zei: ze hebben meer recepten
Tja, je hebt luxe paarden en werk paardenquote:
Waarmee jij jezelf bestempeld als luxe paardquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, je hebt luxe paarden en werk paarden
Luxe paard ja, helaasquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarmee jij jezelf bestempeld als luxe paard![]()
Ik ben alleen vandaag vrij, morgen weer aan de bak...
Die stond er om te laten blijken dat je beter een werk paard kan zijn dan een luxe paardquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan snap ik dievan net niet...
Lekker spaarpotje.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:25 schreef B.ertha het volgende:
Wij hebben afgelopen jaar standaard te veel betaald aan stookkosten. Dat wisten we, maar we mochten het maandbedrag niet verlagen. Nu hebben we 960 euro teruggekregen
En ineens mag het maandbedrag wel omlaag
Ik weet niet wat je maandbedrag was, maar dat moet bijna belachelijk zijn geweest dan. Wij zitten op zo'n 150 euro per maand en dat is al jaren redelijk stabiel...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:31 schreef B.ertha het volgende:
Het is nieuwbouw, dus er was geen bedrag bekend uit het verleden. Dan nemen ze een gemiddeld huishouden van 2 personen denk ik maar nieuwbouw is veel zuiniger en wij zijn beiden ook redelijk zuinig. Dat bedrag mag je vervolgens een keer met 15% naar beneden bijstellen.
133 euro voor alleen stookkosten? Woon je in Paleis Noordeinde ofzoquote:
Voor gas en elektra?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:53 schreef B.ertha het volgende:
Ik snap dat hele verhaal nog steeds niet![]()
Deze bezichtiging was leuk en ik heb er een heel goed gevoel bij!
Toe maarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:01 schreef Soempie het volgende:
Ik had gister echt een off day, maar toen aan het eind van de middag plotseling besloten naar Antwerpen te gaan. Uiteindelijk om half 4 's nachts pas naar bed en nu heb ik weer een off day, natuurlijk.![]()
Eerst maar eens douchen. Wiebel heeft de hele morgen voor M. gezorgd, terwijl ik lag te slapen.
Oh 133 voor gas en licht? Da's niet heel veel toch? Ik betaal ook zoiets.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
133 is wel veel ja, kan me niet voorstellen dat dat gemiddeld is. Wij betalen voor ons niet heel kleine, matig geisoleerde jaren 30 huis minder.
lijkt me dat het heel erg ligt aan de grootte en isolatie van je huisquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh 133 voor gas en licht? Da's niet heel veel toch? Ik betaal ook zoiets.
Uiteraardquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lijkt me dat het heel erg ligt aan de grootte en isolatie van je huis
Maar wij wisten dat het veel te veel was, dat is vooral het kromme.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard. Voor een nieuwbouwappartement met één bewoner twee bewoners zal het veel zijn. Maar voor een gemiddeld huis? Lijkt me toch wel een reėel bedrag?
Ja dat is idd wel krom. Mijn vrouw had vroeger een studentenflatje, werd haar eerste maandbedrag afgeschreven, was echt absurd hoog (als in meer dan 5x te hoog). Bleek dat ze het baseren op de vorige bewoners. En die hadden een wietkwekerij in dat appartement, en hadden de stroom niet illegaal afgetaptquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar wij wisten dat het veel te veel was, dat is vooral het kromme.
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel krom. Mijn vrouw had vroeger een studentenflatje, werd haar eerste maandbedrag afgeschreven, was echt absurd hoog (als in meer dan 5x te hoog). Bleek dat ze het baseren op de vorige bewoners. En die hadden een wietkwekerij in dat appartement, en hadden de stroom niet illegaal afgetapt.
Ja wij moesten ook lachen, totdat ze het maandbedrag niet omlaag wilden brengen, dan kon pas na een jaaropgavequote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel krom. Mijn vrouw had vroeger een studentenflatje, werd haar eerste maandbedrag afgeschreven, was echt absurd hoog (als in meer dan 5x te hoog). Bleek dat ze het baseren op de vorige bewoners. En die hadden een wietkwekerij in dat appartement, en hadden de stroom niet illegaal afgetapt.
n00bs.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Die wietkwekers? Of de energiemaatschappij? Of wij?quote:
Die wietkwekers!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Die wietkwekers? Of de energiemaatschappij? Of wij?
dat is ie zeker! Vond Chicago echt een gave stad destijds, wil ik zeker nog eens heen!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet dat de meesten van jullie hem al op mijn Facebook hebben gezien, maar hij is zo
[ afbeelding ]
ik heb een slaapbankquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is ie zeker! Vond Chicago echt een gave stad destijds, wil ik zeker nog eens heen!
alleen van 2 jaar geleden. Nu staat er meubilair in enz.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:34 schreef Etcetera het volgende:
Zo, pc weer aangesloten
Geen pics van je paleisje PS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Daar ga ik misschien wel eens gebruik van makenquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:55 schreef MaJo het volgende:
Hier trouwens mijn interview met White Lies voor wie mijn Facebook niet heeft: http://majtiemedia.wordpr(...)nieuwe-album-big-tv/
Brillen zijn in de mode (helaasquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi gemaakt.
Wat wel opvalt is het hoge brillengehalte...
Zoquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wij betaalden trouwens zo 200 per maand voor elektra, gas en water iets van 200/3 maanden... echt belachelijk duur.
gas is hier heel duur... de rest weet ik niet of dat nou aan ons lag. Mijn huisgenote kon uren besteden aan het stijlen van haar haren e.d. en kennelijk trekken dat soort apparaten massief energiequote:
Inderdaad heel erg kitsch!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:27 schreef Etcetera het volgende:
Tof! Die foto van de muur met die lijsten vind ik wel uberkitschmaar ziet er gaaf uit hoor!
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn fotografie professor emailde dat de werkgever hem gebeld heeft en dat hij hele goeie referenties gegeven heeft, en meer talenten heeft genoemd dan waar ze vanaf wisten. Dit gaat de goede kant op!!!!!!
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
alleen van 2 jaar geleden. Nu staat er meubilair in enz.Wauw!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die lijsten ook coolen je bent natuurlijk niet voor niets fotograaf, daar kunnen mooie plaatjes in!
Of je voorraad wijn.... of kaarsen.... of gewoon niks.
Fijn! Dat scheelt echt zoveelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:10 schreef MaJo het volgende:
Wij wonen ook in een oude wietkwekerij maar die tapten wel af bij de buren
Wij betalen 150 per maand, belachelijk veel maar we hebben enkel glas en een hoekhuis. Nu dubbel glas aangevraagd en dat is gisteren gehonoreerd
Is het antwoord 17?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doe een LOI cursus, en nu voel ik me dom omdat ik een van de opgaven niet snap...![]()
Soms ben ik ook gewoon een omhooggevallen trut
Neequote:
Meh, was te proberenquote:
Doe eens posten danquote:Ik moet een zin herschrijven omdat er een stijlfout in zit, en ik snap wel wat er niet klopt, maar heb geen idee wat er dan wel bedoeld wordt![]()
Neequote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad heel erg kitsch!Maar ergens heeft dat ook wel weer wat.
PS kan er vast wel iets heel gaafs van maken zo.![]()
Mooie ruimte ook verder. Die ramen.
Kijk je uit op dat binnenplein?
Het zou zomaar kunnen dat ik er een honderdje naast zit ...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, dat.quote:
Daarom.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet een uitdaging zijn voor onze taalpuristen
quote:
ik ga al wegquote:
quote:
niet dan, zit ik te laagquote:
Ik vraag me nu wel af wat de waarde is van de zekeringen in Amerikaanse meterkasten, want 110V dus hogere stroomsterkte voor zelfde vermogen. Beroepsdeformatie FTWquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
niet dan, zit ik te laag
In de US of A is alles toch groter
Richard W.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Parcival van Richard Wagner nu opstaan op Spotify
Daar zal vast geen klassieke muziek gedraaid wordenquote:
Af en toe wel, het Slavenkoor en dan moet je met je vlaggetje op de maat van de muziek meezwaaien...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar zal vast geen klassieke muziek gedraaid worden
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Af en toe wel, het Slavenkoor en dan moet je met je vlaggetje op de maat van de muziek meezwaaien...
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat zongen de herdertjes idd
oh nee, de tekst was anders....
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:03 schreef Lotusss het volgende:
Net allemaal een glaasje champagne gekregen omdat de bazin op vakantie gaat
Is iedereen zo blij dat ze tijdelijk opgedonderd is, dat de flessen uit de laden kwamen en er spontaan een alcoholische orgie ontstond?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:03 schreef Lotusss het volgende:
Net allemaal een glaasje champagne gekregen omdat de bazin op vakantie gaat
Ze heeft zelf de glazen ingeschonken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is iedereen zo blij dat ze tijdelijk opgedonderd is, dat de flessen uit de laden kwamen en er spontaan een alcoholische orgie ontstond?
Rundvlees alleen zegt niet zo veel, dat varieert van biefstuk tot draadjesvlees. Wat voor soort rundvlees heb je nu?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef Tinuviel het volgende:
Ik wilde vandaag chili con carne maken, maar er was geen gehakt. Ik heb nu rundvlees gekocht. Kan ik dat in plaats van gehakt gebruiken of zalik dat liever met couscous maken en dan de boontjes los of helemaal geen boontjes erbij? Wat zijn jullie ideen?
Ik krijg niet eens een kop koffie van mijn baas...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze heeft zelf de glazen ingeschonken.
Ik heb runderpoulet rundvlees in stukjes. Consistentie is denk ik net iets anders dan die van draadjesvlees.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rundvlees alleen zegt niet zo veel, dat varieert van biefstuk tot draadjesvlees. Wat voor soort rundvlees heb je nu?
Ik denk dat je het wel kan gebruiken voor een bonenschotel, maar dat je dan iets totaal anders krijgt dan bij een chili con carne met gehakt. Hou er wel rekening mee dat poulet lang, heel lang moet opstaan. Vlees.nl heeft het over een bereidingstijd van 100-120 minutenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik heb runderpoulet rundvlees in stukjes. Consistentie is denk ik net iets anders dan die van draadjesvlees.
Runderpoulet is eigenlijk alleen geschikt voor de soep. Als het van een heel goede slager komt, zou ik er nog hachee van durven te maken. Ik zou het zeker niet gebruiken als belangrijkste smaakmaker in een hoofdgerecht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik heb runderpoulet rundvlees in stukjes. Consistentie is denk ik net iets anders dan die van draadjesvlees.
"Zonder een spoor van vergadermoeheid gaf de telefoon mij vervolgens de gelegenheid om mijn zus te vertellen dat ze 'tante' was geworden."quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Meh, was te proberen
[..]
Doe eens posten dan
Mogguh!quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh!
Het is weekend dus ik draai me nu weer lekker om en ga verder slapen
En ik voor lange tijd weer eens sperti gebruikenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En ik ga vandaag voor het eerst in jaaaaaren weer eens met de streekbus
Dat is inderdaad de Nederlandse versie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Mijn idee is dat chili con carne zonder gehakt of bonen geen chili con carne is.
Weer wat geleerd...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de Nederlandse versie.
Als je een "echte" chili maakt, dan doe je dat met stukjes rundvlees
Overigens betekent dat niet dat er in de Amerikaanse chili geen gehakt kan zittenquote:
Hoe staat je ulcer er tegenwoordig tegenover?quote:
Die schreeuwt nog steeds moord en brand. Maar ik zeg: fuck you!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe staat je ulcer er tegenwoordig tegenover?
quote:Man, I love a good chili, my ulcer hollers bloody hell about it, fuck you ulcer I say, down the hatch!
En terecht. Het moet maar eens afgelopen zijn met die ulcerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die schreeuwt nog steeds moord en brand. Maar ik zeg: fuck you!
ja, het was mooi wandelweer, had 2 graden koeler gemogen maar lekker gelopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar eens kijken of het mooi wandelweer wordt vandaag. Zal het vanmiddag laten weten. ....
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:47 schreef Lotusss het volgende:
We hebben er sinds vanmorgen een (tijdelijk) gezinslid bij...
[ afbeelding ]
ander restaurant geen optie?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]Wat een scheetje.
Ik had bedacht om uit eten te gaan morgenavond, maar het restaurant waar we heen willen is dicht in verband met vakantiedus dan gaan we snackbarren of iets anders ongezonds
Hij is echt een schatje! ErwinRommel heeft hem vanmorgen gevonden in het parkje onder ons appartement.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:17 schreef Soempie het volgende:
Oooh,Lief! Of worden overal nageltjes in geslagen?
Goeie naam!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is echt een schatje! ErwinRommel heeft hem vanmorgen gevonden in het parkje onder ons appartement.
Daarna contact opgenomen met asiel, daar gecheckt of hij gechipt is (helaas niet) en vanmiddag geflyerd en briefjes opgehangen.
Voorlopig blijft hij dus even bij ons en heet-ie Ivan
de pizzeria is bagger, en zin om te moeten rijden hebben we nietquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1 keer is al veel.
Zit er geen Fries specialiteiten restaurant in de buurt?
Dan krijg je vast alles met beerenburgsaus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1 keer is al veel.
In Groningen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1 keer is al veel.
Je loopt een beetje achter Nem?quote:
Nee, in mijn boekje staat dat ze nog thuis woont.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet je ook al dat ze samenwoont?
En niet met Pitt?
Is al een tijdje niet meer het gevalquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, in mijn boekje staat dat ze nog thuis woont.
En dat huis heeft ze even later geaccepteerdquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:36 schreef Etcetera het volgende:
Zal ik het potje 'Goed Nieuws' dan eens openmaken? E. en ik kunnen gaan kijken bij een huis in Oosterwoldeik ga ze morgen terugbellen om een afspraak te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |