Aha. Ik had je uitleg wel gehoord maar snapte niet waarom G ineens toch meegaat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit was een vriend, zoals ik ook uitlegG vond het te eng om mee te doen
[..]
Is prima!
Ik heb zelf al een kaartje maar G nog niet. Net als dat A al een kaartje heeft maar zijn vrouw nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Aha. Ik had je uitleg wel gehoord maar snapte niet waarom G ineens toch meegaat.
Ik snap dat het verwarrend is omdat we allebei heel braaf zeiden dat we nog geen kaartje haddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 06-08-2013 12:09:41 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
...maar natuurlijk. Gelukkig houdt men zich er wel mee bezigquote:Het SEPA Acceptance Test Production team realiseert day to day monitoring en operating van Payments processing. Het intervenieert tijdig en handelt incidenten af ter voorkoming van incidenten/verstoringen. Het organiseert de service requests die langs meerdere kanalen afgehandeld moeten worden en verschillende activiteiten rond productie monitoring en incident, problem, change en escalatie management.
Als je voor je loonbelasting belt wel...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik bel nu nar de Belastingdienst.... krijg ik dan zo LB aan de telefoonf?
Ah nee. Ik had een vriendelijke meneer die me inlichtte over mijn zorgtoeslag uitkeringquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je voor je loonbelasting belt wel...
komt helemaal goed joh!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:28 schreef B.ertha het volgende:
Ugh, ik ben zenuwachtig aan het worden voor straks. Wat een onzin
heb jij je ziektekostenverzekering dan in NLquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah nee. Ik had een vriendelijke meneer die me inlichtte over mijn zorgtoeslag uitkering
zie het probleem niet, of wist je niet dat je teveel kreeg?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
komt helemaal goed joh!![]()
Werkt LB niet op de afdeling toeslagen? Ik moet ruim 1000 euro teveel ontvangen toeslag terugbetalen
sinds de opening al bijna 60 keer meen ik, net zoveel als in een heel jaar voor de oude tunnel. Het is ook waardeloos invoegen daar zo vlak voor die tunnel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:02 schreef MadMaster het volgende:
Ideaal die nieuwe Coentunnel, belachelijke aansluitingen vanaf de A8 en A10 en Rijkswaterstaat zich maar afvragen waarom er ineens zoveel ongelukken zijn...![]()
Nu weer ongelukken daar, vrienden van ons onderweg naar hier staan al ruim een uur stil...
En ik maar honger lijden...![]()
nee dat wist ik nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zie het probleem niet, of wist je niet dat je teveel kreeg?
Yupquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig hier vanavond, iedereen aan het genieten van het koele weer?
ik was een recensie aan het schrijvenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Visite is net weg...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben The Producers aan het kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
komt helemaal goed joh!![]()
Werkt LB niet op de afdeling toeslagen? Ik moet ruim 1000 euro teveel ontvangen toeslag terugbetalen
was wel even schrikken jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En ouchdat zijn nasty verrassingen ja... Ik ben net klaar met het aflossen van 2010 en 2011
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het inderdaad nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jazeker, nog 3 en een half uurquote:
Z'n gangetje. Vooral blij dat ErwinRommel weer thuis is. Heb hem flink gemist.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jazeker, nog 3 en een half uur
Hoe is het met jou dan?
Huh?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem...
Weer een rondje langs de velden aan het maken?
Een rondje langs de Fok!-velden (subfora), waardoor je hier weer beland...quote:
Op zich herkenbaar, maar in mijn geval eventjes niet...quote:Ben gewoon heel saai aan het werk, maar weinig te doen. De bouwvak is over, maar iedereen heeft een week extra genomen. Dus alsnog niets te doen
Ik lurk meestal mee, dus soms vergeet ik gewoon te posten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een rondje langs de Fok!-velden (subfora), waardoor je hier weer beland...
Dus je hebt het druk? Hop aan het werk danquote:[..]
Op zich herkenbaar, maar in mijn geval eventjes niet...
Ik zou graag willen, maar dat ligt nogal gecompliceerd momenteel...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus je hebt het druk? Hop aan het werk dan![]()
iedereen is waarschijnlijk aan het bijslapen nu het kanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:57 schreef B.ertha het volgende:
Lekker rustig hier. Iedereen net zo productief vandaag als ik?
Mwah. Goede buurt, goede huisbaas/bovenbuurman, eigen keukenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
iedereen is waarschijnlijk aan het bijslapen nu het kan
Hoe was de bezichtiging?
Er volgt nog een bezichtiging toch? En twijfel je over deze of heb je hem afgeschreven?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mwah. Goede buurt, goede huisbaas/bovenbuurman, eigen keukenMaar alles heel klein, gedeeld toilet op begane grond en gedeelde badkamer bovenin.
maar klinkt alsof het hem niet gaat wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:02 schreef B.ertha het volgende:
Vanavond nog een en volgende week vrijdag. Raar trouwens dat die zo ver weg is gepland. Van deze moet ik het vanavond laten weten.
Denk het niet nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar klinkt alsof het hem niet gaat worden
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb jij je ziektekostenverzekering dan in NL
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]zal wel aardig schelen met de States qua kosten
Kun je dan beter niet morgen joggen naar je werk en aan het eind van de dag op de fiets terug?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef iamredleader het volgende:
Ondanks het weer zo toch sporten![]()
Elk nadeel heeft een voordeelvanwege de regen eerder had ik de fiets op kantoor gelaten. Maar morgenochtend heb ik de fiets toch nodig, dus zometeen naar kantoor joggen en terug fietsen
Elk kantoor heeft wel een brandslang om onder te douchen.quote:
Gewoon de sportkleding onder het pak dragen en omkleden op kantoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef wyccie het volgende:
Hebben ze ook een wasmachine en droger?
Jij staat met je kleren aan onder de douche/brandslang?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef wyccie het volgende:
Hebben ze ook een wasmachine en droger?
Hoi Etcquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef Etcetera het volgende:
alive and kicking, sinds maandag geen internet gezien en mijn telefoon weigert momenteel dienst dus ik heb lichtelijk afkickverschijnselen
Morgenochtend eerst met Jair even naar de huisarts, z'n ogen lijken ontstoken. En dan naar de BSO brengen, daarna naar werk. Geen optie dus, ook vanwege de hierbovengenoemde argumenten omtrent kleding en opfrissenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je dan beter niet morgen joggen naar je werk en aan het eind van de dag op de fiets terug?
Kinderen: Je krijgt er zo veel voor terug.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Morgenochtend eerst met Jair even naar de huisarts, z'n ogen lijken ontstoken. En dan naar de BSO brengen, daarna naar werk. Geen optie dus, ook vanwege de hierbovengenoemde argumenten omtrent kleding en opfrissen
Speaking of which, hoe is het met je dochter?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kinderen: Je krijgt er zo veel voor terug.
Die hangt bij mij aan de muur. Reactie van mijn oma toen ze dat zag: "Wat een mooie meid. Dat kan nooit een kleine van jou zijn."quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Speaking of which, hoe is het met je dochter?
Nu richten op de duur. Snelheid doet er niet toe.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:37 schreef iamredleader het volgende:
Tevens tevreden over de resultaten vanavond: 5km naar kantoor in 36 minuten (iets trager dan gisteren), daarna naar huis gefietst dus nu bekaf
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die hangt bij mij aan de muur. Reactie van mijn oma toen ze dat zag: "Wat een mooie meid. Dat kan nooit een kleine van jou zijn."
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Soempie: voor je naar Zweden gaat raad ik je aan deze documentaire te bekijken. Dan ben je vast voorbereid op het eten aldaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |